Mijn ogen zijn oké. Olé Oléquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:18 schreef Tangarine het volgende:
trap+paraplu, punten voor chipsz.!(m'n kamer is lager gelegen dan het deel waar je binnenkomt en waar mn kapstok is enzo)
Bedoel je je vriendin? Ik dacht dat ze had gezegd dat alles toch goed was.. Of bedoel je iemand anders? (of vind je dat ik me er niet mee moet bemoeien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:04 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens... enigzins blij, maar ook iets minder![]()
Bah iemand die teveel effect heeft op m'n emoties
Die ik gemaakt heb?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
MM.
Ik heb gepost in het; 'Jij en je verkering'
Oké, oude foto. En de helft van hier kent hem al, want die waren erbij, daaaaar niet van.
De Pie aan wie ik nu uit moet leggen wie Bob en Wiets zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef MaxMark het volgende:
Pie Wie?
ik zie iets blauws met verneukte lettersquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bob. het volgende:
Hoi ik ben Bob.
En ik heb de normale weer terug gevonden ja Dangel.
Welkom hierquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bob. het volgende:
Hoi ik ben Bob.
Ik zie die van jou ook gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:21 schreef Bob. het volgende:
Bij mij werkt hij wel gewoon
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
De Pie aan wie ik nu uit moet leggen wie Bob en Wiets zijn..
Hier ook zoiets, jeej @ verwarming die niet warm genoeg wordt...quote:
Nu doet ie hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef Bob. het volgende:
Ik heb hem nu ook op dat fok! usericon ding gezet, dus dat zou kunnen helpen.
Geen ramen hebt? OMGquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:34 schreef maok het volgende:
Hier lekker warm, toch een voordeel dat er geen warmte kan onsnappen naar buiten omdat je geen ramen hebt
Ik heb dubbek glas, met een scheur er in..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:34 schreef Bob. het volgende:
Oeh dat is mooi Lyssa!![]()
En ik heb een overactieve verwarming, maar ook enorm grote enkel glas ramen waardoor het hier toch blijft vriezen.
nou ja, ik heb hier eigenlijk wel ramen maar niet naar buiten, ik heb uitzicht over een fabriek waar daken en wanden enzo worden gemaaktquote:
Waar in Gods naam woon je dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maok het volgende:
[..]
nou ja, ik heb hier eigenlijk wel ramen maar niet naar buiten, ik heb uitzicht over een fabriek waar daken en wanden enzo worden gemaakt
Sommige mensen moeten zo nu en dan werkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:41 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Waar in Gods naam woon je dan?
Haha, uitzicht op een fabriek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |