quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:36 schreef bhm het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers schrikken wanneer het tot ze doordringt dat er publiek in het stadion zit
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans zojuist overleden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:22 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers in shock nadat in plaats van 32 rood de roulette 33 zwart heeft gedraaid.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:21 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
Vol afgrijzen keek men toen Seedorf zijn broek liet zakken
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:19 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ook spelers Premier League ontzet omdat gebuikersnaam voetbalfoto-onderschriftcompetitie gaat winnen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Onverwachte terugkeer Jaap Stam als scheidsrechter met ontzetting begroet
En dan geef je je regiogenoot niet het voordeel van de twijfel?quote:Er waren 4 gegadigden voor het podium, namelijk deze 3 en Bayswater. Het zat allemaal heel dicht bij elkaar en uiteindelijk ben ik tot dit podium gekomen. Voor hetzelfde geld was Bayswater nummer 1 geworden en gebruikersnaam 4e.
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef ruud_fr het volgende:
hoi Mwanatabu, doe je weer mee komend seizoen?
Doe je ook niet bij mijquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan geef je je regiogenoot niet het voordeel van de twijfel?
Maar jij spreekt helemaal geen Twents, hoe kan ik je dan als tukker identificeren?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Doe je ook niet bij mij
En ik trek niemand voor.
Hij is fan van Ajax.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar jij spreekt helemaal geen Twents, hoe kan ik je dan als tukker identificeren?
Dan had de Gier toch op 1 moeten staan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is fan van Ajax.
Zegt genoeg.
Veronthutst?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers van Villa veronthutst na aanstellen van Gaal
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan had de Gier toch op 1 moeten staan?![]()
Het lijkt er meer op dat de jury andermaal wou bewijzen dat hij niemand wil voortrekken. Helaas worden wij daar het slachtoffer van.
Ik ben consequent wanneer het mij uitkomt, San Marco is dan ook 1 van mijn grote voorbeelden.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Trouwens, jij vraagt waarom ik mijn regiogenoot niet het voordeel van de twijfel geef. En even later zeg je dat ik geen Tukker ben. Dus dan ben ik geen regiogenoot van jou en jij dus ook niet van mij.
Sorry, maar moest even.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef ruud_fr het volgende:
hoi Mwanatabu, doe je weer mee komend seizoen?
quote:
Kansloos idee. Er is hier niemand te vertrouwen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg een heel raar idee net![]()
Dacht aan een soort eindsprint via PM ! ( 1 malig als het echt heel spannend is)
1 iemand ( die te vertrouwen is) ontvangt alle onderschriften en zet ze neer zonder naam
![]()
Dan beslist de jury en is kijken wie er dan wint![]()
Vreemd plan![]()
Krijg je 15 dezelfde onderschriften.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg een heel raar idee net![]()
Dacht aan een soort eindsprint via PM ! ( 1 malig als het echt heel spannend is)
1 iemand ( die te vertrouwen is) ontvangt alle onderschriften en zet ze neer zonder naam
![]()
Dan beslist de jury en is kijken wie er dan wint![]()
Vreemd plan![]()
Aston Villa.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het nou Villa of West Ham, die foto?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:01 schreef Beschouw het volgende:
Kansloos idee. Er is hier niemand te vertrouwen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Krijg je 15 dezelfde onderschriften.
2e plaats was niet verdiend voor mij?quote:
Heb ik je toch niet teleurgesteld.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
2e plaats was niet verdiend voor mij?Ik had bewust geen woordgrap met Brood gemaakt, had daarom een beetje gehoopt dat de wat minder simpelen van o.a. de Gier of mij wat beter beloond zouden worden.
Treurigquote:Op woensdag 26 december 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog geen uitslag...
Treurigquote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ga de uitslag opmaken
quote:-waaghals-
-
"Ja jongens, wie heeft die grap met de secondenlijm uitgehaald?"-
quote:-EnGCatjuh-
-De reactie van de spelers van Aston Villa was veelzeggend toen Gert Aandewiel werd gepresenteerd als nieuwe coach.-
quote:-Beschouw-
-Ook spelers Premier League ontzet omdat gebuikersnaam voetbalfoto-onderschriftcompetitie gaat winnen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:- WooZ -
-Vol afgrijzen keek men toen Seedorf zijn broek liet zakken-
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Wesley, en ik ben wel 5 turven hoog
Bij mij had je op het podium gestaan bij de 1e 3.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat mijn briljante woordgrap niet op waarde is geschat
Ik ben niet arrogant aangelegd maar mijn inzending van gisteren was dat inderdaad waardquote:Op donderdag 27 december 2007 10:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij mij had je op het podium gestaan bij de 1e 3.
Maar woordgrappen zijn tegenwoordig ook niet echt origineel meer, al was deze inderdaad erg sterkquote:Op donderdag 27 december 2007 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant aangelegd maar mijn inzending van gisteren was dat inderdaad waard![]()
Die grap met secondenlijm is bijvoorbeeld ook al zo oud als de weg naar Rome...
Gewoon de jury als een deelname zien, je krijgt immers voor beiden een punt.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
psssssssssst : iemand ??Thx !!!
Als woordgrappen ook al niet meer origineel zijn... Die zijn altijd andersquote:Op donderdag 27 december 2007 12:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar woordgrappen zijn tegenwoordig ook niet echt origineel meer, al was deze inderdaad erg sterk
Thxquote:Op donderdag 27 december 2007 12:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gewoon de jury als een deelname zien, je krijgt immers voor beiden een punt.
De woordgrap zelf is natuurlijk vaak wel origineel, maar het type grap woordgrap niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als woordgrappen ook al niet meer origineel zijn... Die zijn altijd anders
Klopt. Soms zijn ze veels te vergezocht.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De woordgrap zelf is natuurlijk vaak wel origineel, maar het type grap woordgrap niet.
Lekker duidelijk weer
Hij stond hierbovenquote:Ben trouwens benieuwd naar je overzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alleen smileys in een spoiler, je blijft een kleingenietje
Lijkt mij eerder een huwelijksaanzoek.quote:
Kijk na bovenstaande foto toch even anders tegen een "trouw" ring aanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder een huwelijksaanzoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat ik die spoilers gewoon zie trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kan het dat ik die spoilers gewoon zie trouwens?
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
nr 2 of 3?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:01 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe foto.
[ afbeelding ]
Helaas ben ik er morgenavond niet. Eten met vrienden.
Ja, die heb ik ook.
Nummer 9 met bami graagquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Wist ik helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]![]()
Heb nog altijd de voorganger van de nieuwe, geen idee hoe dat zit met die namen.
En EnGCatjuh mag jureren
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:
quote:Mwanatabu
Sneijder zwaait Drenthe alvast uit.
quote:Deoxyribonucleic
Hoi, ik ben Wesley, en ik ben wel 5 turven hoog
quote:ZoneKill
Het schemerlampje links geeft de verhoudingen goed weer.of toch paddestoel waar hij op onder zit?
De opmaak is hier te vinden.quote:BonJovi
Wesley Sneijder zwaait naar Amsterdam nadat hij de kutwedstrijd heeft gezien tegen Twente terwijl hij goed in Madrid zit
Ik had een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 28 december 2007 09:45 schreef SCH het volgende:
Ik vond ze bijna allemaal leuk bij Sneijder, behalve de 3 die catjuh uitkoos![]()
Was bijna allemaal meer van hetzelfdequote:Op vrijdag 28 december 2007 09:45 schreef SCH het volgende:
Ik vond ze bijna allemaal leuk bij Sneijder, behalve de 3 die catjuh uitkoos![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef ZoneKill het volgende:
Gewonnen.![]()
Om 6 of 8 uitslag of ergens daartussenin.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik onverhoopt toch winnen, ik ben er niet.
Ben maandagmiddag waarschijnlijk pas weer terug.
Was het gezellig met je vrienden ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:43 schreef Beschouw het volgende:
We moeten gaan uitkijken, mods hebben ons in de smiezen.
Ja. Eerst kaarten van 3 tot 7, daarna met 6 stellen eten in Breda. Om 1 uur 's nachts thuis. Leuk dagje gehad..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was het gezellig met je vrienden ?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. Eerst kaarten van 3 tot 7, daarna met 6 stellen eten in Breda. Om 1 uur 's nachts thuis. Leuk dagje gehad..
quote:-kleinzusje-
-Distin " Oki doki, nog 1x zo'n bokito grap en James will bite you "-
quote:-Deoxyribonucleic-
-Doelman kijkt vol verbazing naar de zwarte doelpaal van Distin-
quote:-Joe.-
-Portsmouth speelt volgend jaar in The Chimpianship.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-De Hitkrant interviewt: David James
Geboortedatum: 01-08-1970
Hobby's: springen en duiken
Idool: Bokito
Favoriete voedsel: banaan
Favoriete vakantieland: Congo
Favoriete dier: Orang-Oetan
Favoriete artiest: Arctic Monkeys en Gorillaz
Valt op: vrouwen met rode billen-
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef Beschouw het volgende:
Goede jury deze keer. Is terechte uitslag.
Wat hij zegtquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:41 schreef ruud_fr het volgende:
ik vond die van Gordon wel goed
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef Joe. het volgende:
Gaat uw gang!
Je neemt de tijdquote:
Ik heb moeite met een winnaar kiezenquote:
50 euro genoegquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:06 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ik heb moeite met een winnaar kiezen
quote:-TheVulture-
-Rommedahl: "Kunnen jullie me niet wat betere rugdekking geven als ik het op een rennen zet?"-
quote:-gebruikersnaam-
-gat waar ajax zijn punten in achterlaat eindelijk gevonden.-
quote:-Blawh-
-Tegengewicht moet ervoor zorgen dat Rommedahl niet voorover valt tijdens een sprint.
-
-[/quote]quote:-bhm-
-Wie is dat??
Is het een vliegtuig??
Is het een straaljager??
NEE! het is SUPER DENNIS!!!
Is dat zo ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de mijne beter als die van gebruikersnaam... maar de strijd is nu wel beslist geloof ik
Daarom durfde ik nog mee te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
bhm doet het altijd goed als poedelkandidaat.
volgens mij is het gat een punt of 10 nu... dus dat red ik sowieso niet meer... ik weet niet hoe Blawh erbij staat...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat zo ?
[..]
Daarom durfde ik nog mee te doen
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
goede jury.die van mij was idd leuker dan die van the vulture.
Ik denk dat het inderdaad beslist is, maar dat is puur wat ik denk, te lui om het na te gaan rekenen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is het gat een punt of 10 nu... dus dat red ik sowieso niet meer... ik weet niet hoe Blawh erbij staat...
quote:-Beschouw-
-Quansah: "Hé scheids, stop even. Drenthe is zijn gouden tand kwijt."-
quote:-TheVulture-
-Quansah: "Goed zo Royston, braak die bolletjes maar uit"-
quote:-Gordon_Shumway-
-'En weer een broer het land binnen gesmokkeld'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Leprachaun-
-Quansah en Royston kunnen lucht Almelo's publiek niet meer harden-
En?quote:Op zondag 30 december 2007 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eens zien of er op de voorlaatste dag nog een tactische uitslag komt
Nope, gebruikersnaam heeft geen poedel.quote:
Heeft hij niet al gewonnen dan?quote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nope, gebruikersnaam heeft geen poedel.
Tof, ik mag de laatste jury van het jaar doen![]()
Iemand die al een leuke foto had klaarstaan?
Als je zelf niet bovenin meedoet volg je dat wat minder denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heeft hij niet al gewonnen dan?
Niet dat hij er anders wel de poedel gekregen had hoor.
Ik heb het niet nagerekend, zal morgen wel even doen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je zelf niet bovenin meedoet volg je dat wat minder denk ik
Het was dus al beslist?
Ach, volgend halfjaar zien we wel weer
Foto's zijn trouwens een suggestie
quote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Norrage het volgende:
Jammer van de winnaar...Ik vond het kunstgras onderschrift namelijk wel echt geniaal...ik lag dubbel
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Het waren drie fantastische dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef Joe. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wist dat die zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dan ook ff de auteur vermeldden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Norrage het volgende:
Jammer van de winnaar...Ik vond het kunstgras onderschrift namelijk wel echt geniaal...ik lag dubbel
Geen ideequote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2007 14:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Poedel, Shumway gewonnen, wat een kutjury;s de afgelopen dagen. Waarom gaan we eigenlijk verder met een foto die niet van de winnaar is?
quote:-EnGCatjuh-
-Wouters denkt: "Gewoon niet laten merken dat ik geen broek aan heb... Gewoon vooruit me uit blijven kijken."-
quote:-SCH-
-OHet waren drie fantastische dagen-
quote:-ruud_fr-
-"Zo, nu eerst een Bavaria"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Je Weet-
Owja, nou dan vind ik 'm nog niet echt leukquote:Op maandag 31 december 2007 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er staat JW op het shirt van Wouters, ook wel een afkorting van Je Weet.
Heeft gebruikersnaam gewonnen? Gefeliciteerd dan!![]()
En nog bedankt voor de puntjes, Shums!
Dat doet Bayswater... en dan kan ik een deel van mijn avatar inwisselenquote:Op maandag 31 december 2007 19:42 schreef erkel het volgende:
Hopelijk heb ik volgend jaar meer succes![]()
Komt er nog een eindstand?
Jup.quote:Op maandag 31 december 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doet Bayswater... en dan kan ik een deel van mijn avatar inwisselen
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]Kun je de mijne ook gelijk aanpassen Kleinzusje... en die even naar me PM'en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All I need is for my man to live up to his role
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dit is de eerste foto van de nieuwe ronde, ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef Norrage het volgende:
Is dit nou de eerste foto van de nieuwe ronde??? Want dan ga ik vanaf nu meedoen!
Mooi. Er kunnen geen deelnemers genoeg zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef Norrage het volgende:
Is dit nou de eerste foto van de nieuwe ronde??? Want dan ga ik vanaf nu meedoen!
Wie gaat nu tussenstand bijhouden? Bayswater had niet zo veel zin meer, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef ruud_fr het volgende:
uitslag ongeveer om 21 uur denk ik
oepsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie gaat nu tussenstand bijhouden? Bayswater had niet zo veel zin meer, meen ik me te herinneren.
We hebben een betrouwbaar iemand nodig... Maar wie is er hier nog betrouwbaar?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie gaat nu tussenstand bijhouden? Bayswater had niet zo veel zin meer, meen ik me te herinneren.
Hoor wie het zegt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hebben een betrouwbaar iemand nodig... Maar wie is er hier nog betrouwbaar?
Ik zeg niet dat ik betrouwbaar ben hoor. Absoluut niet. Wil het niet eens doen.quote:
quote:Blawh
Opmerkelijk: Ontevreden bankzitter kiest voor de club van De Bank.
quote:kleinzusje
Perez: " ABN spreken ??? Ach Man Rot Op !!! "
quote:EnGCatjuh
Perez kan gelukkig sterven: "Ik heb wel Champions League gespeeld!"
De opmaak is hier te vinden.quote:dentheman
Oh kut, ik mocht helemaal niet scoren tegen psv
thxquote:
Eerste gewin, kattengespinquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx![]()
Bedenk me nu dat jullie opnieuw starten toch ?
huilt van geluk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |