quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:36 schreef bhm het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers schrikken wanneer het tot ze doordringt dat er publiek in het stadion zit
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans zojuist overleden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:22 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers in shock nadat in plaats van 32 rood de roulette 33 zwart heeft gedraaid.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:21 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
Vol afgrijzen keek men toen Seedorf zijn broek liet zakken
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:19 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ook spelers Premier League ontzet omdat gebuikersnaam voetbalfoto-onderschriftcompetitie gaat winnen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Onverwachte terugkeer Jaap Stam als scheidsrechter met ontzetting begroet
En dan geef je je regiogenoot niet het voordeel van de twijfel?quote:Er waren 4 gegadigden voor het podium, namelijk deze 3 en Bayswater. Het zat allemaal heel dicht bij elkaar en uiteindelijk ben ik tot dit podium gekomen. Voor hetzelfde geld was Bayswater nummer 1 geworden en gebruikersnaam 4e.
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef ruud_fr het volgende:
hoi Mwanatabu, doe je weer mee komend seizoen?
Doe je ook niet bij mijquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan geef je je regiogenoot niet het voordeel van de twijfel?
Maar jij spreekt helemaal geen Twents, hoe kan ik je dan als tukker identificeren?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Doe je ook niet bij mij
En ik trek niemand voor.
Hij is fan van Ajax.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar jij spreekt helemaal geen Twents, hoe kan ik je dan als tukker identificeren?
Dan had de Gier toch op 1 moeten staan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is fan van Ajax.
Zegt genoeg.
Veronthutst?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers van Villa veronthutst na aanstellen van Gaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |