quote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou voor dergelijke fratsen bij de mods maar voordragen voor een ban.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef RayMania het volgende:
Hey, pas op hè!
[ afbeelding ]
Ruud moet nu ergens anders zijn brood verdienen.
Hele God is ook teveel van het goedequote:
Er zijn anders ook onderschriften die laten zien dat niet iedere woordgrap met Brood grappig is.quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef ZoneKill het volgende:
Over deze foto kunnen idd de Broodnodige grappige onderschriften worden gemaakt.![]()
Begon beetje saai te worden inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er zijn anders ook onderschriften die laten zien dat niet iedere woordgrap met Brood grappig is.
Na die uitspraak over inkoppertjes van Gordon heb ik maar een andere bedacht dan ik eerst in mijn hoofd had.quote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
Begon beetje saai te worden inderdaad.
Tja, nu heb je dat natuurlijk ook weer met Brood. Maar soms zitten er van die woordgrappen, die zo makkelijk zijn (al heb ik ze zelf ook weleens ingekopt natuurlijk). TheVulture wordt wat dat betreft vaak gekopieerd met die woordgrappen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Na die uitspraak over inkoppertjes van Gordon heb ik maar een andere bedacht dan ik eerst in mijn hoofd had.
Danku.quote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, nu heb je dat natuurlijk ook weer met Brood. Maar soms zitten er van die woordgrappen, die zo makkelijk zijn (al heb ik ze zelf ook weleens ingekopt natuurlijk). TheVulture wordt wat dat betreft vaak gekopieerd met die woordgrappen.
Ben helaas geen jury morgen, hij is erg sterk![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:40 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Witte rook voor nieuwe trainer
quote:Op maandag 24 december 2007 20:52 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Net als Blawh zag ook de directie er geen brood meer in. De trainer zelf blaast al witte rook voor zijn opvolger.
quote:-TheVulture-
-Brood probeert als Hephaistos het ontslag bij Heracles wat als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd hangt af te wenden-
quote:-Blawh-
-Brood mag op de oude Gluscefiets langs het land van Maas en Waal naar Tilburg.-
quote:-gebruikersnaam-
-Kerstontbijt Heracles zonder brood-
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-Brood denk dat zijn lul wel heel erg hoog zit...
Hij faked zijn orgasme dan ook met erg neppe hijg...-
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:45 schreef Rumille het volgende:
Er waren 4 gegadigden voor het podium, namelijk deze 3 en Bayswater. Het zat allemaal heel dicht bij elkaar en uiteindelijk ben ik tot dit podium gekomen. Voor hetzelfde geld was Bayswater nummer 1 geworden en gebruikersnaam 4e.
whehehe wat grofquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans zojuist overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |