Martins namens Newcastle, tegen wie weet ik niet.quote:Op zondag 23 december 2007 20:22 schreef SCH het volgende:
Wie en waar is dit?
Ach kan gebeuren, misschien gaat het nieuwe jaar wel stukken beter.quote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef bhm het volgende:
toch jammer dat ik weer de poedel heb..
Geeft niks worteltjequote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef bhm het volgende:
toch jammer dat ik weer de poedel heb..
quote:Op zondag 23 december 2007 10:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Louis van Gaal zojuist overleden
Een van de besten die ik in tijden heb gelezen jaquote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Btw, was even aan het teruglezen:
[..]![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor jullie.
Het goede nieuws is dat ik op 28 december op vakantie ben.![]()
![]()
ga jij even bijdehand doen tegen de jury van vanavond .quote:Op maandag 24 december 2007 15:21 schreef ruud_fr het volgende:
en het slechte nieuws is dat Sparta gaat verliezen woensdag?
da's niet slecht hoor
dan heb je het goede nieuws nog niet gehoordquote:Op maandag 24 december 2007 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een bizarre ontwikkeling in de ontknoping
Zou wel een terechte winnaar opleveren.quote:Op maandag 24 december 2007 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een bizarre ontwikkeling in de ontknoping
vertel?quote:Op maandag 24 december 2007 15:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan heb je het goede nieuws nog niet gehoord
Niet als je niet wint omdat je 2 weken op vakantie bent geweest maar je gemiddelde torenhoog boven de rest uitkomt.quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
elke winnaar is terecht
da's waar, jij verdient het net zo goed als blawh, Beschouw of ikquote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
elke winnaar is terecht
quote:Op maandag 24 december 2007 15:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet als je niet wint omdat je 2 weken op vakantie bent geweest maar je gemiddelde torenhoog boven de rest uitkomt.
eh, neequote:Op maandag 24 december 2007 15:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ga jij even bijdehand doen tegen de jury van vanavond .
quote:
quote:
quote:-bhm-
-Martins' niveau stijgt tot ongekende hoogtes...-
quote:-Rumille-
-Martins: 'I can see the light!'-
quote:-Gordon_Shumway-
-Martins duizelig nadat Jan van Halst weer eens met zijn computertje aan het spelen is.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-Hans Klok tovert per ongeluk zichzelf weg.-
Dat is lang wachten tot de winnaar is uitgerekend met deze tussenstandenquote:Op maandag 24 december 2007 18:51 schreef Bayswater het volgende:
Donderdagavond 27 december kan ik de laatste tussenstand doorgeven, daarna zit ik in Londen.
want die andere waren beterquote:Op maandag 24 december 2007 18:58 schreef Bayswater het volgende:
Er wordt tactisch gejureerd zie ik.
quote:Op maandag 24 december 2007 18:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
want die andere waren beter
Als ik het tactisch ging doen, had ik wel iemand anders geweten voor de poedel
Het was juist weer eens een scherpe jury, die de inkoppertjes negeerdequote:Op maandag 24 december 2007 19:01 schreef Blawh het volgende:
Laten we het erop houden dat je onderschriften van een hoger niveau zijn dan je jureringskwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |