quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Wesley, en ik ben wel 5 turven hoog
Bij mij had je op het podium gestaan bij de 1e 3.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat mijn briljante woordgrap niet op waarde is geschat
Ik ben niet arrogant aangelegd maar mijn inzending van gisteren was dat inderdaad waardquote:Op donderdag 27 december 2007 10:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij mij had je op het podium gestaan bij de 1e 3.
Maar woordgrappen zijn tegenwoordig ook niet echt origineel meer, al was deze inderdaad erg sterkquote:Op donderdag 27 december 2007 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant aangelegd maar mijn inzending van gisteren was dat inderdaad waard![]()
Die grap met secondenlijm is bijvoorbeeld ook al zo oud als de weg naar Rome...
Gewoon de jury als een deelname zien, je krijgt immers voor beiden een punt.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
psssssssssst : iemand ??Thx !!!
Als woordgrappen ook al niet meer origineel zijn... Die zijn altijd andersquote:Op donderdag 27 december 2007 12:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar woordgrappen zijn tegenwoordig ook niet echt origineel meer, al was deze inderdaad erg sterk
Thxquote:Op donderdag 27 december 2007 12:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gewoon de jury als een deelname zien, je krijgt immers voor beiden een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |