quote:SCH
Moeder Henin in de prijzen met tot tennisrokje omgewerkt tafelkleedje
quote:Ambrosius
Nummer één en nummer laatst van schoonheidswedstrijd samen op de foto
quote:Bruce117
Henin krijgt uit handen van Miss Belgie de verdiende schaal pruimen, voor Miss Zuurpruim van het jaar.
OP van dit topicquote:Tim86
Henin slaat eindelijk ballen mis(s)
Ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met SCH eens benquote:
maakt verder ook niet uit, smaken verschillenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik snapte 'm nietPoedel is al vergeven, maar misschien kun je 'm nog toelichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Goran net zo blij als SCH met z'n eerste punten in de tennisfoto-onderschrift competitie.
Yo got it.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit, smaken verschillen
Ik doelde op het feit dat ze naast een Miss stond, in dit geval een ballenmiss
Daarnaast domineert ze met speels gemak het vrouwentennis en vandaar zei ik dus dat ze nooit een bal mis slaat
mis(s)...comprende?
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit, smaken verschillen
Ik doelde op het feit dat ze naast een Miss stond, in dit geval een ballenmiss
Daarnaast domineert ze met speels gemak het vrouwentennis en vandaar zei ik dus dat ze nooit een bal mis slaat
mis(s)...comprende?
leuk gemaakt KZquote:Op woensdag 26 december 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Erkel![]()
Snapte je die van mij ook niet![]()
![]()
Gefeliciteerd prijswinnaars
Ik 'snapte' ze eigenlijk wel, alleen ik vond die 'miss' woordgrappen niet zo geslaagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Erkel![]()
Snapte je die van mij ook niet![]()
![]()
Gefeliciteerd prijswinnaars
quote:kleinzusje
The Grass Champion is loving IT![]()
quote:Rumille
Me Goran, you Jane!
quote:PietjePuk007
Goran net zo blij als SCH met z'n eerste punten in de tennisfoto-onderschrift competitie.
OP van dit topicquote:TheGeneralvoor Ivanisevic vanwege het uittrekken van zijn shirt
Tuurlijk mag hij meespelenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Roger Federer alias God in sneeuw.
Fototip gekregen van XL, hij wil deze ronde daarom niet spelen (ivm voorkennis). Wat mij betreft mag ie gewoon spelen. Brucert? KZ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: hoezo voorkennis ?????? Was XL met Fed op wintersport
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |