Heeft hij niet al gewonnen dan?quote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nope, gebruikersnaam heeft geen poedel.
Tof, ik mag de laatste jury van het jaar doen![]()
Iemand die al een leuke foto had klaarstaan?
Als je zelf niet bovenin meedoet volg je dat wat minder denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heeft hij niet al gewonnen dan?
Niet dat hij er anders wel de poedel gekregen had hoor.
Ik heb het niet nagerekend, zal morgen wel even doen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je zelf niet bovenin meedoet volg je dat wat minder denk ik
Het was dus al beslist?
Ach, volgend halfjaar zien we wel weer
Foto's zijn trouwens een suggestie
quote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Norrage het volgende:
Jammer van de winnaar...Ik vond het kunstgras onderschrift namelijk wel echt geniaal...ik lag dubbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Het waren drie fantastische dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef Joe. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wist dat die zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dan ook ff de auteur vermeldden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Norrage het volgende:
Jammer van de winnaar...Ik vond het kunstgras onderschrift namelijk wel echt geniaal...ik lag dubbel
Geen ideequote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2007 14:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Poedel, Shumway gewonnen, wat een kutjury;s de afgelopen dagen. Waarom gaan we eigenlijk verder met een foto die niet van de winnaar is?
quote:-EnGCatjuh-
-Wouters denkt: "Gewoon niet laten merken dat ik geen broek aan heb... Gewoon vooruit me uit blijven kijken."-
quote:-SCH-
-OHet waren drie fantastische dagen-
quote:-ruud_fr-
-"Zo, nu eerst een Bavaria"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Je Weet-
Owja, nou dan vind ik 'm nog niet echt leukquote:Op maandag 31 december 2007 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er staat JW op het shirt van Wouters, ook wel een afkorting van Je Weet.
Heeft gebruikersnaam gewonnen? Gefeliciteerd dan!![]()
En nog bedankt voor de puntjes, Shums!
Dat doet Bayswater... en dan kan ik een deel van mijn avatar inwisselenquote:Op maandag 31 december 2007 19:42 schreef erkel het volgende:
Hopelijk heb ik volgend jaar meer succes![]()
Komt er nog een eindstand?
Jup.quote:Op maandag 31 december 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doet Bayswater... en dan kan ik een deel van mijn avatar inwisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |