quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef ruud_fr het volgende:
hoi Mwanatabu, doe je weer mee komend seizoen?
quote:
Kansloos idee. Er is hier niemand te vertrouwen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg een heel raar idee net![]()
Dacht aan een soort eindsprint via PM ! ( 1 malig als het echt heel spannend is)
1 iemand ( die te vertrouwen is) ontvangt alle onderschriften en zet ze neer zonder naam
![]()
Dan beslist de jury en is kijken wie er dan wint![]()
Vreemd plan![]()
Krijg je 15 dezelfde onderschriften.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg een heel raar idee net![]()
Dacht aan een soort eindsprint via PM ! ( 1 malig als het echt heel spannend is)
1 iemand ( die te vertrouwen is) ontvangt alle onderschriften en zet ze neer zonder naam
![]()
Dan beslist de jury en is kijken wie er dan wint![]()
Vreemd plan![]()
Aston Villa.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het nou Villa of West Ham, die foto?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:01 schreef Beschouw het volgende:
Kansloos idee. Er is hier niemand te vertrouwen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Krijg je 15 dezelfde onderschriften.
2e plaats was niet verdiend voor mij?quote:
Heb ik je toch niet teleurgesteld.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
2e plaats was niet verdiend voor mij?Ik had bewust geen woordgrap met Brood gemaakt, had daarom een beetje gehoopt dat de wat minder simpelen van o.a. de Gier of mij wat beter beloond zouden worden.
Treurigquote:Op woensdag 26 december 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog geen uitslag...
Treurigquote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ga de uitslag opmaken
quote:-waaghals-
-
"Ja jongens, wie heeft die grap met de secondenlijm uitgehaald?"-
quote:-EnGCatjuh-
-De reactie van de spelers van Aston Villa was veelzeggend toen Gert Aandewiel werd gepresenteerd als nieuwe coach.-
quote:-Beschouw-
-Ook spelers Premier League ontzet omdat gebuikersnaam voetbalfoto-onderschriftcompetitie gaat winnen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:- WooZ -
-Vol afgrijzen keek men toen Seedorf zijn broek liet zakken-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |