quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan had de Gier toch op 1 moeten staan?![]()
Het lijkt er meer op dat de jury andermaal wou bewijzen dat hij niemand wil voortrekken. Helaas worden wij daar het slachtoffer van.
Ik ben consequent wanneer het mij uitkomt, San Marco is dan ook 1 van mijn grote voorbeelden.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Trouwens, jij vraagt waarom ik mijn regiogenoot niet het voordeel van de twijfel geef. En even later zeg je dat ik geen Tukker ben. Dus dan ben ik geen regiogenoot van jou en jij dus ook niet van mij.
Sorry, maar moest even.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef ruud_fr het volgende:
hoi Mwanatabu, doe je weer mee komend seizoen?
quote:
Kansloos idee. Er is hier niemand te vertrouwen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg een heel raar idee net![]()
Dacht aan een soort eindsprint via PM ! ( 1 malig als het echt heel spannend is)
1 iemand ( die te vertrouwen is) ontvangt alle onderschriften en zet ze neer zonder naam
![]()
Dan beslist de jury en is kijken wie er dan wint![]()
Vreemd plan![]()
Krijg je 15 dezelfde onderschriften.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kreeg een heel raar idee net![]()
Dacht aan een soort eindsprint via PM ! ( 1 malig als het echt heel spannend is)
1 iemand ( die te vertrouwen is) ontvangt alle onderschriften en zet ze neer zonder naam
![]()
Dan beslist de jury en is kijken wie er dan wint![]()
Vreemd plan![]()
Aston Villa.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het nou Villa of West Ham, die foto?
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:01 schreef Beschouw het volgende:
Kansloos idee. Er is hier niemand te vertrouwen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Krijg je 15 dezelfde onderschriften.
2e plaats was niet verdiend voor mij?quote:
Heb ik je toch niet teleurgesteld.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
2e plaats was niet verdiend voor mij?Ik had bewust geen woordgrap met Brood gemaakt, had daarom een beetje gehoopt dat de wat minder simpelen van o.a. de Gier of mij wat beter beloond zouden worden.
Treurigquote:Op woensdag 26 december 2007 20:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog geen uitslag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |