quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]Kun je de mijne ook gelijk aanpassen Kleinzusje... en die even naar me PM'en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dit is de eerste foto van de nieuwe ronde, ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef Norrage het volgende:
Is dit nou de eerste foto van de nieuwe ronde??? Want dan ga ik vanaf nu meedoen!
Mooi. Er kunnen geen deelnemers genoeg zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef Norrage het volgende:
Is dit nou de eerste foto van de nieuwe ronde??? Want dan ga ik vanaf nu meedoen!
Wie gaat nu tussenstand bijhouden? Bayswater had niet zo veel zin meer, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef ruud_fr het volgende:
uitslag ongeveer om 21 uur denk ik
oepsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie gaat nu tussenstand bijhouden? Bayswater had niet zo veel zin meer, meen ik me te herinneren.
We hebben een betrouwbaar iemand nodig... Maar wie is er hier nog betrouwbaar?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie gaat nu tussenstand bijhouden? Bayswater had niet zo veel zin meer, meen ik me te herinneren.
Hoor wie het zegt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hebben een betrouwbaar iemand nodig... Maar wie is er hier nog betrouwbaar?
Ik zeg niet dat ik betrouwbaar ben hoor. Absoluut niet. Wil het niet eens doen.quote:
quote:Blawh
Opmerkelijk: Ontevreden bankzitter kiest voor de club van De Bank.
quote:kleinzusje
Perez: " ABN spreken ??? Ach Man Rot Op !!! "
quote:EnGCatjuh
Perez kan gelukkig sterven: "Ik heb wel Champions League gespeeld!"
De opmaak is hier te vinden.quote:dentheman
Oh kut, ik mocht helemaal niet scoren tegen psv
thxquote:
Eerste gewin, kattengespinquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx![]()
Bedenk me nu dat jullie opnieuw starten toch ?
huilt van geluk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |