Alsjeblieft.quote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
dank je voor de kaart DaD
Heb je 'em terug gehoekt?quote:Op zondag 23 december 2007 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
M'n neefje van een jaar heeft m'n tand door de lip geslagen..
Uiteraard, we mogen straks bij hem, op de intensive care.quote:
Dat zal hem leren!quote:Op zondag 23 december 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uiteraard, we mogen straks bij hem, op de intensive care.
Ik ben nog nooit zo trots op je geweestquote:Op zondag 23 december 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet ie gelijk dat ie het niet weer moet doenquote:Op zondag 23 december 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wintercity he.quote:Op zondag 23 december 2007 19:34 schreef Miss_paraplu het volgende:
Zag ik daar nou gisteravond een kleine ijsbaan op de grote markt voor het stadhuis?
Kzag wel een reuzenrad, nog niet ingeweest, misschien dinsdag of woensdag mijn vriend maar even overhalen voor een reuzenradritje ..
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef MaxMark het volgende:
'Lekkere dingen maken' is natuurlijk een ruim begrip, nu weten we nog niet wat je precies hebt gemaakt
Wat heb ej gedaan?quote:Op zondag 23 december 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik voel me een verrader. Ik voel me als Jack Spijkerman die naar Tien gaat
Een dier gedood?quote:Op zondag 23 december 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het ergste wat een linkse schopper kan doen
Nee oké. Mooi.quote:Op zondag 23 december 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, op-één-na ergste
Ik dood geen dieren
Je woorden maken me warm van binnen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo trots op je geweest
we zijn net vrijdag naar Duitsland geweest en hebben daar flink wat kleding gekocht.... Maar het hoeft gelukkig niet gelijk op, dus het komt wel..quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed Teigan!
Ik zou denk ik kleren gaan shoppen of uit eten gaan of iets dergelijks
TARA is net op de fiets weg met haast, dus ik hoop het nietquote:Op maandag 24 december 2007 08:06 schreef teigan het volgende:
[..]
we zijn net vrijdag naar Duitsland geweest en hebben daar flink wat kleding gekocht.... Maar het hoeft gelukkig niet gelijk op, dus het komt wel..
Goeiemorgen btw!
Wij gaan zo kijken of de wegen nog steeds glad zijn...
Ook al vrolijk ende blij?quote:Op maandag 24 december 2007 09:21 schreef Lyssa het volgende:
Pomtiedom!
Jaquote:
Dat zat ik me ook net af te vragenquote:Op maandag 24 december 2007 11:13 schreef S-Two het volgende:
Zal het te doen zijn om staks mn OV op te halen, of moet ik weer net als vorig jaar een uur in de rij staan?.
Hmmmquote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef teigan het volgende:
de bibliotheek is iig dicht... Net nu ik een enorme stapel boeken wilde halen om de komende dagen mee door te komen...
Ik ben tussen 8 en 9 naar de dokter geweest en daarna weer bij Do2 teruggekropen.quote:
nee, tussen kerst en oud en nieuw is hij nog wel open geloof ik..quote:Op maandag 24 december 2007 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
HmmmEn die blijft zeker dicht tot na oud en nieuw, of niet?
quote:
Was echt peanuts, maar iets van 7 mensen voor me, binnen 10 minuten weer buiten.quote:Op maandag 24 december 2007 11:35 schreef S-Two het volgende:
Online staat dat ie tot 18.00 open is volgens mij, ik zal zo wel eens even een poging wagen met een 5 jaar oude pasfoto.
Helaas welquote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Ook allemaal met de Dr Denker bezig?
Steekproef door accountant. Precis de dingen die überhaupt nooit geteld worden zijn afgekeur. Maar vandaag een flinke slag geslagen, dnek niet dat ik donderdag veel extra hoef te blijven, en maandag gewoon vrij hoop ik.quote:Op maandag 24 december 2007 00:51 schreef MaxMark het volgende:
Hoe kan een telling nou niet worden goedgekeurd? Zijn er controleurs die het snel even natellen of het wel klopt en dan niet willen zeggen hoeveel het verschilt?
Klopt, ik ken je ook niet goed genoeg. Mara goed, je mag het tegendeel bewijzen als je wilt, de uitnodiging staat nog steedsquote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef ChipsZak. het volgende:.
Ik kan bést rustig zijn.'
Heul wel.
Dan ken je me niet goed genoeg.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Noujaaa zeg.
En waarom wel naar Lyssa he?
Is ze beter ofzo?![]()
No offence Lyssa![]()
![]()
![]()
Lol ik zie nu pas deze hele discussiequote:Op maandag 24 december 2007 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Lyssa is rustiger. Ze heeft een hele tijd doodstil gezeten net zo lang tot bast vergeten was dat ze er was. En ik denk dat jij minder goed bent in stilzitten.
Haha, hij had idd een weekendtas bij zich en jullie stonden hand in handquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, wij waren inderdaad gister bij Bakker Bart! Als de man naast me een énorme weekendtas droeg, was dat Do2. Andere mannen doe ik niet aan.
quote:
Mooiquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef freecell het volgende:
Wicky
Ik herkende je meteen
Van Wicky dacht ik vroeger dat het een meisje was, maar het is een jongetje geloof ik? Of omgekeerd?
Ik ben ook wel blij, maar vooral moe nu, lekker slapen en morgen naar de papa en mama
Oh joh, wat tof zeg!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef freecell het volgende:
Ook trusten en groeten aan je papa en mama
En ik word steeds beter in Nederlandse GebarentaalVandaag weer een lesje gehad
Mocht het ooit nodig zijn, kunnen we ook nog zo communiceren
mensen vonden mijn vorige ava niet leukquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
puikelende ava Wicky!
Ja, ik las het. Het is hip om jou af te zeiken blijkbaar. Sneu.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mensen vonden mijn vorige ava niet leuk. ze keek als een bitch zeiden ze, vandaar dat ze zo stom tegen me doen de laatste tijd
.
Jezus en God weet ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh joh, wat tof zeg!.
Hoe kom je er zo bij om dat te leren?. Vind ik echt cool, haha.
Toevallig ben ik zelf nu ook bezig met een opfriscursus (Nou ja 'cursus', ik heb twee cd-roms met gebaren). Ik ken de gebaren voor Jezus, God, Christus, Maria en Jozef al en jij?![]()
.
Ik pik het wel sneller op, want ik ken het al redelijk goed en sowieso pikken slechthorenden het sneller op. Ik wil samen met Mark een cursus gaan volgen, maar ik weet niet waar. Waar doe jij hem?
Overigens ben ik meer op zoek naar NmG dan naar NGT, aangezien het Nederlands mijn moedertaal is en Nederlands ondersteund door gebaren dus logischer is voor mij.
Klopt iddquote:Op woensdag 26 december 2007 00:33 schreef maok het volgende:
[..]
Jezus en God weet ik(ik let altijd goed op bij ons in de kerk, ik zit meestal schuin achter of naast het vak met doventolk)
Jezus is iets van 'met je middelvinger van je ene hand de handpalm van je andere hand aanraken terwijl je andere vingers omhoog wijzen en dan met je andere hand dan ook nog een keer'
God is dacht ik 'je hand omhoog steken met je handpalm naar voren en dan verticaal een klein cirkeltje maken'
Klopt het?
Hoeiquote:Op woensdag 26 december 2007 00:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt idd.
En er zit ook een zekere logica achter veel gebaren. Als je 'Jezus' gebaart, wijs je gewoon de kruisigingswonden aan. Wat het idee is achter het gebaar 'God' weet ik niet
.
Er zijn veel doven in onze gemeente en dus ook elke zondag een doventolk. Ik heb dus daarom ooit een beginnerscursus gedaan met een aantal trainers van Effatha-Guyot. Daar geven ze een heleboel cursussen. Ik weet niet wat het normaal kost en of het bij jou vergoed wordt trouwens. Die van mij was gratisquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh joh, wat tof zeg!.
Hoe kom je er zo bij om dat te leren?. Vind ik echt cool, haha.
Toevallig ben ik zelf nu ook bezig met een opfriscursus (Nou ja 'cursus', ik heb twee cd-roms met gebaren). Ik ken de gebaren voor Jezus, God, Christus, Maria en Jozef al en jij?![]()
.
Ik pik het wel sneller op, want ik ken het al redelijk goed en sowieso pikken slechthorenden het sneller op. Ik wil samen met Mark een cursus gaan volgen, maar ik weet niet waar. Waar doe jij hem?
Overigens ben ik meer op zoek naar NmG dan naar NGT, aangezien het Nederlands mijn moedertaal is en Nederlands ondersteund door gebaren dus logischer is voor mij.
Gister dik 500 fotos op mn site gezet, dus ik ben goed bezig jaquote:Op woensdag 26 december 2007 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heb je een boeiende dag voor de boeg, alex.
N.a.v. je post in een ander topic
Brood smeren is ook zon activiteit.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister dik 500 fotos op mn site gezet, dus ik ben goed bezig ja
En niet boeiend nee.
Vier stukken met hagelslag en ham (samen ja) en één kaal stuk, voorin de kippen cup a soup.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Brood smeren is ook zon activiteit.Maarja, moet nou eenmaal wél gebeuren. Wat smeer je drop?
Hagelslag.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vier stukken met hagelslag en ham (samen ja) en één kaal stuk, voorin de kippen cup a soup.
Ooh.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef MaxMark het volgende:
Dat van dat schudden was ook niet serieus
Je snuitje?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n snuitje ook al.
Dan gaat de prik er wel uit....quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef MaxMark het volgende:
Dat van dat schudden was ook niet serieus
Ze hebben wel gave haaien bij de ikeaquote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef Bob. het volgende:
Bovendien vind ik je vrij dapper als je 2e kerstdag naar de Ikea gaat.
Hij ziet er nog gewoon uit hoor, hij hangt alleen scheef en je kan er niet op leunen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, een kapot bureau is wel mooi wil je zeggen
Ja maar mijn planken.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
je bent creatief, ga zelf matchen
Zonet een gigantische vuurbal in de lucht hier
Nee, ik had het paard bij mn moeder achter gelaten zodat die hem in kon pakken (wilde ze graag), en die belde me vanmiddag op "ja dat heeft ie ook al gekregen toen hj twee was en toen vond hij het stom"quote:Op woensdag 26 december 2007 20:17 schreef Bob. het volgende:
En je had hem een paard met een grote strik gegeven en het knulletje hoefde hem niet?
Ik ben wel een paardenmeisjequote:Op woensdag 26 december 2007 20:16 schreef maok het volgende:
Ik ging een keer stage lopen op een bouwbedrijf, daar ging het bijna elke pauze over paarden, en ik ben helemaal geen paardemeisje![]()
Ik verveel me, maar ik kan nu ook niet meer naar huis, iets te veel wijn op.
EO?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef maok het volgende:
Ik heb in september op Terschelling voor het eerst in mijn leven paard gereden, ik vond het wel leuk maar niet leuk genoeg om het vaker te doen.
Nu weet ik trouwens ook weer waarom ik het zo fijn vind om op mij zelf te wonen, mijn ouders kijken nu naar herman van veen.
Hier ook gourmet. Maar jij eet toch vegetarisch? Wat stop je dan in je pannetje?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Gegourmet. Alweer.
Bomvol. moe. beroerd.
Owja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 26 december 2007 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Vegetarisch spul?
Je hebt nep'vlees' jewaids.
Aber natürlich.quote:
Daar worden geen beesten voor dood gemaakt he.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef MaxMark het volgende:
Mag melk wel dan?
Ik ben vanmddag ook weer terug in Stadquote:Op donderdag 27 december 2007 09:09 schreef Bob. het volgende:
Over een paar uur ben ik weer in Groningen.![]()
Ja, dat is veganisme.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef MaxMark het volgende:
Mag melk wel dan?
Heb je wel een kuurtje? Anders blijf je er (ongeacht dat het soms minder lijkt te worden) keilang mee rondlopen en dan kan je uiteindelijke nierontstekingen krijgen..quote:Op donderdag 27 december 2007 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
goedemorgen btw.![]()
Al minder last van mn blaasontsteking
Idd werk. Heb nu even pauze en dan straks nog weer even 45 minuten.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat duurde lang, slaapt iedereen uit ofzo?!
Edit;
Ohnee.werk.
Vandaaaar, ik vond het ineens al zo rustig hier.
Ja! Zeker. Heb er al eerder één gehad (blaasontsteking), dus herkende het meteen.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Heb je wel een kuurtje? Anders blijf je er (ongeacht dat het soms minder lijkt te worden) keilang mee rondlopen en dan kan je uiteindelijke nierontstekingen krijgen..
Blaasontstekingen zijn kut![]()
Hier ook net onder de douche vandaanLekker uitgeslapen enzulks
Wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij ons ging de wekker al om 10 voor 9. En om 5 voor 9, 9 uur, kwart over 9 en half 10, en we zijn uiteindelijk kwart voor 10 opgestaan. En nu ben ik weer in Groningen.
Hopelijk is het snel weer overquote:Op donderdag 27 december 2007 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja! Zeker. Heb er al eerder één gehad (blaasontsteking), dus herkende het meteen.
De huisartsvrouwmens aan de telefoon vond dat ik 'een helder verhaal' had en schreef me telefonisch een kuurtje voor, terwijl dat eigs pas mag vanaf 18.
Maar omdat ik het eerder had gehad, alles herkende, en mn verhaal helder was..
Zaterdag komt hij weer hier, tot en met dinsdag.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wanneer zie je hem weer?
Ik ga dit weekend dáár weer eens heen.
Vanochtend zo goed alsafgerond, steekproeven geslaagd en zoquote:Op donderdag 27 december 2007 09:09 schreef Bob. het volgende:
Over een paar uur ben ik weer in Groningen.![]()
Nog steeds bezig met dat inventaris gedoe Alex?
Hoop het ook.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel weer over
Was dat tijdens de kerstdagen? Ik krijg nooit telefonisch een kuurtje.. heb regelmatig blaasontsteking gehad, ondanks dat ik ouder was dan 18. Moet altijd ff een potje volpissen en langsbrengenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja! Zeker. Heb er al eerder één gehad (blaasontsteking), dus herkende het meteen.
De huisartsvrouwmens aan de telefoon vond dat ik 'een helder verhaal' had en schreef me telefonisch een kuurtje voor, terwijl dat eigs pas mag vanaf 18.
Maar omdat ik het eerder had gehad, alles herkende, en mn verhaal helder was..
Ja, 2e kerstdag.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Was dat tijdens de kerstdagen? Ik krijg nooit telefonisch een kuurtje.. heb regelmatig blaasontsteking gehad, ondanks dat ik ouder was dan 18. Moet altijd ff een potje volpissen en langsbrengenterwijl ik ook ondertussen precies weet wanneer het weer raak is
Oh ik heb op zich wel heel toffe cadeautjes gekregen hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:09 schreef MaxMark het volgende:
Blegh. Kerstcadeautjes.
I tried om te vragen.. maar omdat het toch antibiotica is, willen ze het altijd zeker ff checken..quote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, 2e kerstdag.
Anders vraag je er voortaan naar, het is wel verdomd handig.
Dankje Alex.
Nee, maar ik zal t onthoudenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.
Nou, tja. Huisartsenpost te Damsterdiep (of bel je daar sowieso altijd heen?) deed het dus wel.
quote:
Met hun hele toffe autoquote:Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.
Nou, tja. Huisartsenpost te Damsterdiep (of bel je daar sowieso altijd heen?) deed het dus wel.
LOLquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Tip van de Dag is gegeven, en gevallen op
Lyssa
![]()
Veel succes en geluk verder met je tip, Lyssa.
Over een jaar kijken we hoe het verder met je verlopen is!
Dat lijkt me niet zo netjes, aangezien ze allebei stuk zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:49 schreef Dangel het volgende:
kringloop
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
LOLhopelijk uberhaupt geen blaasontstekingen meer graag
Succes PSMquote:Op donderdag 27 december 2007 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal weer eens aan het werk
inleeuwarden doet kringloopookinzameling kapotte electrische apparaten voor de gemeente. je moet ff op de site van groningen kijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo netjes, aangezien ze allebei stuk zijn.
Vismarkt zal wel lekker zijn om bij te wonen, gok ik zo, ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef ForumGek het volgende:
Dat weet ik nog heul niet. Moet eerst maar een kamer zien te fixen. Ik heb tijdens KEI-week bij een vriend geslapen die in een huis woont met 2 kamers aan de vismarkt (eigenlijk Kouwegat ofzo, daar bij de CoffeeUnited) maar die huisgenoot had niet het idee om er zo 1,2,3 uit te gaan. Dus het wordt denk ik wat minder centraal
Wat ist dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ik heb op zich wel heel toffe cadeautjes gekregen hoor.. Maar van de helft weet ik niet waar ik er mee naartoe moet...
Alles heeft ondertussen een plaatsje, maar ik heb drie spellen gekregen (Kolonisten van Catan, Picture this en Triominos), een waterkoker, een memobord plus stiften, haarklemmen en elastiekjes, meerdere bodylotions, oplader voor de Wii-controller, enorme zak waxinelichtjes, pantoffels, maillot, een miniboeddha waarvan Do2 de andere heeft, bewaardozen voor in de voorraadkast en wijnglazen. Ik heb het gevoel dat ik nog iets vergeet, maar ik weet niet wat.quote:
Haha, geweldigquote:Op donderdag 27 december 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=tcxhOGyrCtI&NR=1
Keicutequote:Op donderdag 27 december 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=tcxhOGyrCtI&NR=1
Dank je.quote:
Leuke film?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:28 schreef MaxMark het volgende:
En ik ben lekker naar I Am Legend geweest. Puh.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:36 schreef Bob. het volgende:
Ik heb geen idee wat dat is, maar gefeliciteerd!
Will S. liet je wenen?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aanrader. Leuk verhaal en spannende en trieste momenten, meestal ben ik niet zo emotioneel
Ik feliciteer je met je oprecht uitgebrachte felicitatiequote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat, ik feliciteer je alleen maar.
Jank je ook bij hele slechte films of verzin je altijd wel een reden om te kunnen snotterenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben al bij meerdere films compleet huilend na afloop de zaal uitgekomen. Vooral bij Control heeft de hele zaal kunnen meegenieten van mijn gesnotter en gierende uithalen..
Bij echt slechte films denk ik alleen maar: "Damn, wat een slechte film." Maar bij Control bijvoorbeeld, wat ik écht een goede film vond en waar ik helemaal inzat, huilde ik voornamelijk omdat de hoofdpersoon vreemdging. Dat riep nogal wat emoties bij me op.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jank je ook bij hele slechte films of verzin je altijd wel een reden om te kunnen snotteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |