Heb je wel een kuurtje? Anders blijf je er (ongeacht dat het soms minder lijkt te worden) keilang mee rondlopen en dan kan je uiteindelijke nierontstekingen krijgen..quote:Op donderdag 27 december 2007 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
goedemorgen btw.![]()
Al minder last van mn blaasontsteking
Idd werk. Heb nu even pauze en dan straks nog weer even 45 minuten.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat duurde lang, slaapt iedereen uit ofzo?!
Edit;
Ohnee.werk.
Vandaaaar, ik vond het ineens al zo rustig hier.
Ja! Zeker. Heb er al eerder één gehad (blaasontsteking), dus herkende het meteen.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Heb je wel een kuurtje? Anders blijf je er (ongeacht dat het soms minder lijkt te worden) keilang mee rondlopen en dan kan je uiteindelijke nierontstekingen krijgen..
Blaasontstekingen zijn kut![]()
Hier ook net onder de douche vandaanLekker uitgeslapen enzulks
Wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij ons ging de wekker al om 10 voor 9. En om 5 voor 9, 9 uur, kwart over 9 en half 10, en we zijn uiteindelijk kwart voor 10 opgestaan. En nu ben ik weer in Groningen.
Hopelijk is het snel weer overquote:Op donderdag 27 december 2007 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja! Zeker. Heb er al eerder één gehad (blaasontsteking), dus herkende het meteen.
De huisartsvrouwmens aan de telefoon vond dat ik 'een helder verhaal' had en schreef me telefonisch een kuurtje voor, terwijl dat eigs pas mag vanaf 18.
Maar omdat ik het eerder had gehad, alles herkende, en mn verhaal helder was..
Zaterdag komt hij weer hier, tot en met dinsdag.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wanneer zie je hem weer?
Ik ga dit weekend dáár weer eens heen.
Vanochtend zo goed alsafgerond, steekproeven geslaagd en zoquote:Op donderdag 27 december 2007 09:09 schreef Bob. het volgende:
Over een paar uur ben ik weer in Groningen.![]()
Nog steeds bezig met dat inventaris gedoe Alex?
Hoop het ook.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel weer over
Was dat tijdens de kerstdagen? Ik krijg nooit telefonisch een kuurtje.. heb regelmatig blaasontsteking gehad, ondanks dat ik ouder was dan 18. Moet altijd ff een potje volpissen en langsbrengenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja! Zeker. Heb er al eerder één gehad (blaasontsteking), dus herkende het meteen.
De huisartsvrouwmens aan de telefoon vond dat ik 'een helder verhaal' had en schreef me telefonisch een kuurtje voor, terwijl dat eigs pas mag vanaf 18.
Maar omdat ik het eerder had gehad, alles herkende, en mn verhaal helder was..
Ja, 2e kerstdag.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:17 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Was dat tijdens de kerstdagen? Ik krijg nooit telefonisch een kuurtje.. heb regelmatig blaasontsteking gehad, ondanks dat ik ouder was dan 18. Moet altijd ff een potje volpissen en langsbrengenterwijl ik ook ondertussen precies weet wanneer het weer raak is
Oh ik heb op zich wel heel toffe cadeautjes gekregen hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:09 schreef MaxMark het volgende:
Blegh. Kerstcadeautjes.
I tried om te vragen.. maar omdat het toch antibiotica is, willen ze het altijd zeker ff checken..quote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, 2e kerstdag.
Anders vraag je er voortaan naar, het is wel verdomd handig.
Dankje Alex.
Nee, maar ik zal t onthoudenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.
Nou, tja. Huisartsenpost te Damsterdiep (of bel je daar sowieso altijd heen?) deed het dus wel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |