quote:Op maandag 24 december 2007 23:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Noujaaa zeg.
En waarom wel naar Lyssa he?
Is ze beter ofzo?![]()
No offence Lyssa![]()
![]()
![]()
Lol ik zie nu pas deze hele discussiequote:Op maandag 24 december 2007 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Lyssa is rustiger. Ze heeft een hele tijd doodstil gezeten net zo lang tot bast vergeten was dat ze er was. En ik denk dat jij minder goed bent in stilzitten.
Haha, hij had idd een weekendtas bij zich en jullie stonden hand in handquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, wij waren inderdaad gister bij Bakker Bart! Als de man naast me een énorme weekendtas droeg, was dat Do2. Andere mannen doe ik niet aan.
quote:
Mooiquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:39 schreef freecell het volgende:
Wicky
Ik herkende je meteen
Van Wicky dacht ik vroeger dat het een meisje was, maar het is een jongetje geloof ik? Of omgekeerd?
Ik ben ook wel blij, maar vooral moe nu, lekker slapen en morgen naar de papa en mama
Oh joh, wat tof zeg!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:42 schreef freecell het volgende:
Ook trusten en groeten aan je papa en mama
En ik word steeds beter in Nederlandse GebarentaalVandaag weer een lesje gehad
Mocht het ooit nodig zijn, kunnen we ook nog zo communiceren
mensen vonden mijn vorige ava niet leukquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
puikelende ava Wicky!
Ja, ik las het. Het is hip om jou af te zeiken blijkbaar. Sneu.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mensen vonden mijn vorige ava niet leuk. ze keek als een bitch zeiden ze, vandaar dat ze zo stom tegen me doen de laatste tijd
.
Jezus en God weet ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh joh, wat tof zeg!.
Hoe kom je er zo bij om dat te leren?. Vind ik echt cool, haha.
Toevallig ben ik zelf nu ook bezig met een opfriscursus (Nou ja 'cursus', ik heb twee cd-roms met gebaren). Ik ken de gebaren voor Jezus, God, Christus, Maria en Jozef al en jij?![]()
.
Ik pik het wel sneller op, want ik ken het al redelijk goed en sowieso pikken slechthorenden het sneller op. Ik wil samen met Mark een cursus gaan volgen, maar ik weet niet waar. Waar doe jij hem?
Overigens ben ik meer op zoek naar NmG dan naar NGT, aangezien het Nederlands mijn moedertaal is en Nederlands ondersteund door gebaren dus logischer is voor mij.
Klopt iddquote:Op woensdag 26 december 2007 00:33 schreef maok het volgende:
[..]
Jezus en God weet ik(ik let altijd goed op bij ons in de kerk, ik zit meestal schuin achter of naast het vak met doventolk)
Jezus is iets van 'met je middelvinger van je ene hand de handpalm van je andere hand aanraken terwijl je andere vingers omhoog wijzen en dan met je andere hand dan ook nog een keer'
God is dacht ik 'je hand omhoog steken met je handpalm naar voren en dan verticaal een klein cirkeltje maken'
Klopt het?
Hoeiquote:Op woensdag 26 december 2007 00:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt idd.
En er zit ook een zekere logica achter veel gebaren. Als je 'Jezus' gebaart, wijs je gewoon de kruisigingswonden aan. Wat het idee is achter het gebaar 'God' weet ik niet
.
Er zijn veel doven in onze gemeente en dus ook elke zondag een doventolk. Ik heb dus daarom ooit een beginnerscursus gedaan met een aantal trainers van Effatha-Guyot. Daar geven ze een heleboel cursussen. Ik weet niet wat het normaal kost en of het bij jou vergoed wordt trouwens. Die van mij was gratisquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh joh, wat tof zeg!.
Hoe kom je er zo bij om dat te leren?. Vind ik echt cool, haha.
Toevallig ben ik zelf nu ook bezig met een opfriscursus (Nou ja 'cursus', ik heb twee cd-roms met gebaren). Ik ken de gebaren voor Jezus, God, Christus, Maria en Jozef al en jij?![]()
.
Ik pik het wel sneller op, want ik ken het al redelijk goed en sowieso pikken slechthorenden het sneller op. Ik wil samen met Mark een cursus gaan volgen, maar ik weet niet waar. Waar doe jij hem?
Overigens ben ik meer op zoek naar NmG dan naar NGT, aangezien het Nederlands mijn moedertaal is en Nederlands ondersteund door gebaren dus logischer is voor mij.
Gister dik 500 fotos op mn site gezet, dus ik ben goed bezig jaquote:Op woensdag 26 december 2007 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heb je een boeiende dag voor de boeg, alex.
N.a.v. je post in een ander topic
Brood smeren is ook zon activiteit.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister dik 500 fotos op mn site gezet, dus ik ben goed bezig ja
En niet boeiend nee.
Vier stukken met hagelslag en ham (samen ja) en één kaal stuk, voorin de kippen cup a soup.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Brood smeren is ook zon activiteit.Maarja, moet nou eenmaal wél gebeuren. Wat smeer je drop?
Hagelslag.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vier stukken met hagelslag en ham (samen ja) en één kaal stuk, voorin de kippen cup a soup.
Ooh.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef MaxMark het volgende:
Dat van dat schudden was ook niet serieus
Je snuitje?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef nietzman het volgende:
Ik mis m'n snuitje ook al.
Dan gaat de prik er wel uit....quote:Op woensdag 26 december 2007 14:18 schreef MaxMark het volgende:
Dat van dat schudden was ook niet serieus
Ze hebben wel gave haaien bij de ikeaquote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef Bob. het volgende:
Bovendien vind ik je vrij dapper als je 2e kerstdag naar de Ikea gaat.
Hij ziet er nog gewoon uit hoor, hij hangt alleen scheef en je kan er niet op leunen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, een kapot bureau is wel mooi wil je zeggen
Ja maar mijn planken.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
je bent creatief, ga zelf matchen
Zonet een gigantische vuurbal in de lucht hier
Nee, ik had het paard bij mn moeder achter gelaten zodat die hem in kon pakken (wilde ze graag), en die belde me vanmiddag op "ja dat heeft ie ook al gekregen toen hj twee was en toen vond hij het stom"quote:Op woensdag 26 december 2007 20:17 schreef Bob. het volgende:
En je had hem een paard met een grote strik gegeven en het knulletje hoefde hem niet?
Ik ben wel een paardenmeisjequote:Op woensdag 26 december 2007 20:16 schreef maok het volgende:
Ik ging een keer stage lopen op een bouwbedrijf, daar ging het bijna elke pauze over paarden, en ik ben helemaal geen paardemeisje![]()
Ik verveel me, maar ik kan nu ook niet meer naar huis, iets te veel wijn op.
EO?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef maok het volgende:
Ik heb in september op Terschelling voor het eerst in mijn leven paard gereden, ik vond het wel leuk maar niet leuk genoeg om het vaker te doen.
Nu weet ik trouwens ook weer waarom ik het zo fijn vind om op mij zelf te wonen, mijn ouders kijken nu naar herman van veen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |