Ze hebben wel gave haaien bij de ikeaquote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef Bob. het volgende:
Bovendien vind ik je vrij dapper als je 2e kerstdag naar de Ikea gaat.
Hij ziet er nog gewoon uit hoor, hij hangt alleen scheef en je kan er niet op leunen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, een kapot bureau is wel mooi wil je zeggen
Ja maar mijn planken.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
je bent creatief, ga zelf matchen
Zonet een gigantische vuurbal in de lucht hier
Nee, ik had het paard bij mn moeder achter gelaten zodat die hem in kon pakken (wilde ze graag), en die belde me vanmiddag op "ja dat heeft ie ook al gekregen toen hj twee was en toen vond hij het stom"quote:Op woensdag 26 december 2007 20:17 schreef Bob. het volgende:
En je had hem een paard met een grote strik gegeven en het knulletje hoefde hem niet?
Ik ben wel een paardenmeisjequote:Op woensdag 26 december 2007 20:16 schreef maok het volgende:
Ik ging een keer stage lopen op een bouwbedrijf, daar ging het bijna elke pauze over paarden, en ik ben helemaal geen paardemeisje![]()
Ik verveel me, maar ik kan nu ook niet meer naar huis, iets te veel wijn op.
EO?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:32 schreef maok het volgende:
Ik heb in september op Terschelling voor het eerst in mijn leven paard gereden, ik vond het wel leuk maar niet leuk genoeg om het vaker te doen.
Nu weet ik trouwens ook weer waarom ik het zo fijn vind om op mij zelf te wonen, mijn ouders kijken nu naar herman van veen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |