Met hun hele toffe autoquote:Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.
Nou, tja. Huisartsenpost te Damsterdiep (of bel je daar sowieso altijd heen?) deed het dus wel.
LOLquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Tip van de Dag is gegeven, en gevallen op
Lyssa
![]()
Veel succes en geluk verder met je tip, Lyssa.
Over een jaar kijken we hoe het verder met je verlopen is!
Dat lijkt me niet zo netjes, aangezien ze allebei stuk zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:49 schreef Dangel het volgende:
kringloop
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
LOLhopelijk uberhaupt geen blaasontstekingen meer graag
Succes PSMquote:Op donderdag 27 december 2007 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal weer eens aan het werk
inleeuwarden doet kringloopookinzameling kapotte electrische apparaten voor de gemeente. je moet ff op de site van groningen kijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo netjes, aangezien ze allebei stuk zijn.
Vismarkt zal wel lekker zijn om bij te wonen, gok ik zo, ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef ForumGek het volgende:
Dat weet ik nog heul niet. Moet eerst maar een kamer zien te fixen. Ik heb tijdens KEI-week bij een vriend geslapen die in een huis woont met 2 kamers aan de vismarkt (eigenlijk Kouwegat ofzo, daar bij de CoffeeUnited) maar die huisgenoot had niet het idee om er zo 1,2,3 uit te gaan. Dus het wordt denk ik wat minder centraal
Wat ist dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ik heb op zich wel heel toffe cadeautjes gekregen hoor.. Maar van de helft weet ik niet waar ik er mee naartoe moet...
Alles heeft ondertussen een plaatsje, maar ik heb drie spellen gekregen (Kolonisten van Catan, Picture this en Triominos), een waterkoker, een memobord plus stiften, haarklemmen en elastiekjes, meerdere bodylotions, oplader voor de Wii-controller, enorme zak waxinelichtjes, pantoffels, maillot, een miniboeddha waarvan Do2 de andere heeft, bewaardozen voor in de voorraadkast en wijnglazen. Ik heb het gevoel dat ik nog iets vergeet, maar ik weet niet wat.quote:
Haha, geweldigquote:Op donderdag 27 december 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=tcxhOGyrCtI&NR=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |