Ja, nieuwe aflevering is nu beschikbaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 06:27 schreef Ge4ce het volgende:
hoi![]()
En, en, en, en? Staking al voorbij?![]()
Joepiequote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, nieuwe aflevering is nu beschikbaar.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaaf! Heb er helemaal zin in!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij viel een beetje tegen. Is er iemand die de comics leest die mij uit kan leggen wanneer dit nou precies gebeurt? HRG wist toch helemaal niet van die tape in S1?quote:
8 maanden geleden. (blijkbaar het begin van deel 1)...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:00 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Hij viel een beetje tegen. Is er iemand die de comics leest die mij uit kan leggen wanneer dit nou precies gebeurt? HRG wist toch helemaal niet van die tape in S1?
Trouwens wel een leuke easter egg deze week
ik ben net bij comic 18 ofsjeuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Oh, ik moet al die comics nog gaan lezen
Ben ik het wel mee eens op zich. Niks mis met die grappen vind ik, maar voor (nieuwe) mensen die serieus iets willen weten is het wel lastig op deze manier natuurlijk. Dus misschien subtiel vermelden dat het maar een grapje is of zo als je dat soort dingen post. Met een "quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Risce het volgende:
Misschien moeten we de onzinopmerkingen een beetje achterwege gaan laten in dit topic. Dus niet gaan roepen dat de nieuwe aflevering er al is, dat Ando bepaalde superkrachten gebruikt en dat je zelf moet zoeken in welke aflevering etc.
Feitelijke onjuistheden, waar vervolgens op doorgebreid wordt door mensen die zichzelf ook te slim vinden om niet te vervallen in sarcasme, leidden wellicht tot verwarring bij mensen die dit topic voor het eerst lezen om wat informatie te vinden. En alhoewel het ongetwijfeld grappig is/lijkt dat 'noobs' vervolgens met verkeerde informatie naar huis gaan, is dat misschien niet de bedoeling van dit topic. Anders is het misschien een idee om een topic te openen: "[USA] Heroes - Laat je fantasie de vrije loop #1: Waar het allemaal begint."
Het lijkt mij toch dat nieuwe mensen niet hier komen voordat ze zelf bij zijn... anders lezen ze gewoon spoilers -,-quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens op zich. Niks mis met die grappen vind ik, maar voor (nieuwe) mensen die serieus iets willen weten is het wel lastig op deze manier natuurlijk. Dus misschien subtiel vermelden dat het maar een grapje is of zo als je dat soort dingen post. Met een "" of zo.
Dat wel, maar misschien interpreteren sommigen (die al wel bij zijn) dat dan zo van 'oh dat zal ik gemist hebben, daar moet ik nog maar eens goed naar gaan zoeken'.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch dat nieuwe mensen niet hier komen voordat ze zelf bij zijn... anders lezen ze gewoon spoilers -,-
Volgens mij gebeurd dat al hoor. En als je vervolgens de reacties op zo'n grapje ziet moet je wel heel ver heen zijn als je niet kan snappen dat het niet serieus is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Dus misschien subtiel vermelden dat het maar een grapje is of zo als je dat soort dingen post. Met een "" of zo.
Haha, welke provider?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef Breuls het volgende:
Mijn internet was vanmorgen even dood. Stel je voor dat het een Heroes-dinsdag was geweest.Dan had ik helemaal moeten wachten tot nu vanavond.
Ja, ik snap het, het is denk ik gewoon verveling ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Risce het volgende:
Treveo, goed punt inderdaad.
Maar wat betreft de superkracht van Mr Muggles, dat is allemaal prima en leuk (wat niet geloofwaardig), maar ik zie soms ook mensen verwijzen naar aflevering 12 van seizoen 2 en dat die zo spannend was en dan denk ik dus: dat is misleidend en misschien niet zo gepast.
Als mensen die hier regelmatig posten en meelezen nog steeds vragen of de nieuwe aflevering al te vinden is terwijl het vorige topic bijna helemaal volstond met posts over de schrijversstaking, dan vind ik dat ze er om vragen om gepest te worden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Risce het volgende:
Treveo, goed punt inderdaad.
Maar wat betreft de superkracht van Mr Muggles, dat is allemaal prima en leuk (wat niet geloofwaardig), maar ik zie soms ook mensen verwijzen naar aflevering 12 van seizoen 2 en dat die zo spannend was en dan denk ik dus: dat is misleidend en misschien niet zo gepast.
Heb je die van vandaag nog niet gedownload?quote:
Dan pas?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef RSH11 het volgende:
In feb gaan ze weer praten.
Gemist danquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef RSH11 het volgende:
Volgens mij zei Breuls dat in het vorige topic?
Misschien Ando en Elle..quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:22 schreef Liquidootje het volgende:
Welke twee heroes krijgen wat met elkaar denken jullie?
In het begin toen peter nog op de quest van Save the Chearleader Save the World dacht ik altijd Peter en Claire. Maar die is off the chart.
Ella en Peter misschien? Molly en Mo-indi?
Daar zeg je wat! Dat zou wat zijn hoor als hij toch die krachten heeftquote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef SiGNe het volgende:
Sylar en Mr. Muggles..
Tenminste..als Sylar ook de krachten van Candice heeft overgenomen (Hij kon die krachten op dat moment niet gebruiken, maar betekent dat ook dat hij ze niet heeft kunnen overnemen?)
Dat is een goeie!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef SiGNe het volgende:
Sylar en Mr. Muggles..
Tenminste..als Sylar ook de krachten van Candice heeft overgenomen (Hij kon die krachten op dat moment niet gebruiken, maar betekent dat ook dat hij ze niet heeft kunnen overnemen?)
Kwam door het virus... maar daar is hij nu van genezen.. dus lijkt het me dat hij nu al die sexy dingen weer kan doenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:23 schreef Gremen het volgende:
Als ze krachten niet werken dan werkt ze kracht om krachten over te nemen toch ook niet
Die kans is groot ja, maar we hopen dat het eerder wordt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef RSH11 het volgende:
In feb gaan ze weer praten.
Dat weet ikquote:Op woensdag 19 december 2007 12:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Kwam door het virus... maar daar is hij nu van genezen.. dus lijkt het me dat hij nu al die sexy dingen weer kan doen
Hij heeft volgens mij geen overname kracht, hij kan met zijn _talent_ gewoon begrijpen hoe mensen de gaven gebruiken en die kan hij dan weer gebruiken.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar toen hij Candice doodsloeg had hij dat virus nog wel. Dus op dat moment werkte zijn overname kracht niet en kon hij niet haar kracht overnemen.
Geweldigquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef Crane. het volgende:
ik heb zojuist gehoort dat de staking is afgelopen, daarentegen zijn de makers van heroes wel omgekomen in de rellen, de makers van Oprah zullen het roer gaan overnemen.
Haha QFT!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef SiGNe het volgende:
Super, dan kan Sylar eindelijk eens praten over zijn moeder en wat het gemis van zijn vader als voorbeeld voor hem heeft betekent..
In plaats van:quote:Op woensdag 19 december 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Geweldigdan wordt het wat vrouwvriendelijker en blijft Jessica vast wel leven.
Alhoewel, ik gok op meerdere negerheroes in aankomst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef Nr.G het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, wie mist hier in het rijtje? En welke doodgewaande hero staat er wel bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is volume 1 posterquote:Op woensdag 19 december 2007 17:47 schreef SiGNe het volgende:
Of het is de poster voor volume 2 en moet die voor volume 3 nog komen...
Vaag, dan is het misschien idd volume 2 poster ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 17:58 schreef SiGNe het volgende:
In het eerste Heroes. topic staat deze, daar staat Nathan wel weer op
[ afbeelding ]
Ga huilen. Wij hier vinden dit een mooie/fijne/geile (jaja)/vette serie. De characters die goed zijn uitgewerkt, de mysterie die eromheen hangt. Cliffhangers zijn er wel degelijk. Natuurlijk was seizoen 2 wat minder, maar volgens mij heb jij dan ook niet alle afleveringen gezien...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef AstroStart het volgende:
Heroes blijft de meest slechte serie die ik het afgelopen jaar heb gezien. Wat een waardeloze, saaie rommel. Voor bovennatuurlijke krachten is The X-Files stukken beter. Op het gebied van cliffhangers is Heroes een peuter in vergelijking met de cliffhangers van 24. En humor? Die is in deze serie niet te vinden: de Japanners zijn gewoon dom en totaal niet grappig.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat deze serie dit jaar in de top 10 van de Fok! TV-Serie Top 100 stond.
ach ja jack bauert is ook niet alles.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef AstroStart het volgende:
Heroes blijft de meest slechte serie die ik het afgelopen jaar heb gezien. Wat een waardeloze, saaie rommel. Voor bovennatuurlijke krachten is The X-Files stukken beter. Op het gebied van cliffhangers is Heroes een peuter in vergelijking met de cliffhangers van 24. En humor? Die is in deze serie niet te vinden: de Japanners zijn gewoon dom en totaal niet grappig.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat deze serie dit jaar in de top 10 van de Fok! TV-Serie Top 100 stond.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ga huilen. Wij hier vinden dit een mooie/fijne/geile (jaja)/vette serie. De characters die goed zijn uitgewerkt, de mysterie die eromheen hangt. Cliffhangers zijn er wel degelijk. Natuurlijk was seizoen 2 wat minder, maar volgens mij heb jij dan ook niet alle afleveringen gezien...
Gast, waar blijven de hersenen dan? De hoofden van de slachtoffers zijn altijd leeg. Zoals we al eerder zeiden, misschien doet hij het in zijn kont of piemel. Maar hij doet wel meer dan alleen analyseren.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef krioro het volgende:
Wat is dat toch met mensen die het er steeds over hebben dat Sylar hersenen opeet? Dat doet hij helemaal niet, hij bestudeert ze alleen. Zieke geesten hier!
En iedereen praat nog over Seinfeld?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:41 schreef AstroStart het volgende:
[..]
![]()
Ik geef gewoon mijn mening. Het is gewoon overgewaardeerd.
Mag ik een voorspelling doen? Over vijf jaar praat niemand meer over deze show.
Geen idee waar hij ze laat. Maar volgens mij haalt hij ze er gewoon uit en bestudeert ze, na ze eventueel uit elkaar gepulkt te hebben. Kan best dat hij ze opeet hoor, maar daar is (volgens mij) nooit bewijs voor geweest. Ach, we mogen ervan denken wat we willen hč.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Gast, waar blijven de hersenen dan? De hoofden van de slachtoffers zijn altijd leeg. Zoals we al eerder zeiden, misschien doet hij het in zijn kont of piemel. Maar hij doet wel meer dan alleen analyseren.
In de 2e aflevering waar Hiro per ongeluk naar de toekomst (en ook gelijk NY) reist, vraagt de politieman aan Hiro wat hij met de hersenen van Isaac Mendez gedaan heeft. "Did you eat them or something?" Zoiets zei die gast.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Houtspeer het volgende:
misschien doet hij het in zijn kont of piemel.
Hoe oud is dat kind echt?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is het de combinatie of de spelling?
Ik zal inderdaad maar m'n mond houden, met mijn 3 jaar mindere levenservaringquote:
Ja, juistquote:Op woensdag 19 december 2007 22:31 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind echt?
Anyway, volgens mij hebben de makers ooit in een interview gezegd dat hij ze echt opeet. For what it's worth.
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef AstroStart het volgende:
Volgens mij laten ze dat juist in het midden en vertellen de schrijvers dus ook niet wat er met de hersenen gebeurt.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:31 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind echt?
Anyway, volgens mij hebben de makers ooit in een interview gezegd dat hij ze echt opeet. For what it's worth.
Wtf is Seinfeld? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 december 2007 20:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En iedereen praat nog over Seinfeld?
--____--, dan nog vind ik Heroes veel leukerquote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef LasTeR het volgende:
Ja na enige research (na het lezen van zijn ondertitel) kwam ik er ook achter hoor.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:10 schreef EvilMarc het volgende:
Damn, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Heroes..![]()
(Ik kan er ook niks aan doen)
Ik wil nu alleen nog maar Lost zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:20 schreef EvilMarc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat doe je dan nog hier?
quote:The 10 Worst Powers to Have on Heroes
#1. Niki Sanders
The Power:
Split personality
Why It Sucks:
Having a split personality is a super power the way that Alzheimer's is a super power. The same way that it would be really cool to forget how to go to the bathroom by yourself, it would be every bit as fun to be so emotionally damaged that your personality would splinter into separate entities whenever life becomes even remotely difficult.
This is one of those instances where Heroes confuses a real life disease with super powers and then tries to make it entertaining. Next season, we're sure they're going to trot out an AIDS patient and show off their heroic ability to swallow copious amounts of pills, and then maybe they'll hook up with Elle Bishop and have some sexy and exciting adventures in the intensive care unit.
If you're still playing along at home, Niki's "power" consists of turning into the slutty but violent Jessica when something violent and/or slutty needs to be done. She also turns into the slutty and coked out Gina when something slutty and/or drug-induced needs to be done, such as if you somehow needed to sleep with Screech from Saved By the Bell in order to save the world. That hasn't happened on the show yet, but the way the show has been going lately, we wouldn't be surprised if it's the entire premise of the third season.
Wachten tot Lost begint?quote:
quote:The 10 Worst Best Powers to Have on Heroes
#1. Niki Sanders
The Power:
Split personality
Why It Sucks Rocks:
Niki's "power" consists of turning into the slutty but violent Jessica when something violent and/or slutty needs to be done. She also turns into the slutty and coked out Gina when something slutty and/or drug-induced needs to be done.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:40 schreef wolfrolf het volgende:Kristen Bell
Heroes
(of moet ik de plaatsing van de letterformaten omdraaien)
Ja, das de power van Jessica, maar Niki als persoon heeft wel split personalityquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef Houtspeer het volgende:
De power van Jessica is niet split personality, maar super strength toch?
In een van de laatste eps zei Bob (of iemand anders) tegen Jessica dat de virus soms een mens op kan breken in meerdere persoonlijkheden.
Hmm? Ze heeft het al sinds S01 hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef Houtspeer het volgende:
Ja, maar dat is geen power. Dat is een soort van mogelijke bijwerking van het virus.
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Houtspeer het volgende:
Ja, misschien had ze de virus ook al vanaf S01.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Houtspeer het volgende:
de virus
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
die virus
Niki is degene met de power, maar haar gespleten persoonlijkheid had ze nodig om de power naar boven te brengen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, das de power van Jessica, maar Niki als persoon heeft wel split personality
Ja, thats it, en dat komt niet door het virus....quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niki is degene met de power, maar haar gespleten persoonlijkheid had ze nodig om de power naar boven te brengen.
Niki is te bang dus komt Jessica naar boven die wel kont schopt.
Het lijkt mij vreemd als een virus ervoor zorgt dat je een gespleten persoonlijkheid krijgt én dat die persoon wel powers heeft en jij niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef Houtspeer het volgende:
Ja dat dus of het komt door het virus.
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levendquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:21 schreef Houtspeer het volgende:
Oh.. dat wist ik niet. Nou ok, weten we dat ook weer
Ja, Nathan is toch niet de vader van Claire?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levend
Ga jij heel snel nog eens S1 kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:31 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja, Nathan is toch niet de vader van Claire?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ga jij heel snel nog eens S1 kijken.
Toen Syler op Alexandro instak zag ik hem volgens mij nog ademen. Denken jullie dat hij nog een keer uit het niets opduikt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levend
zOMG misschien is zijn kracht wel dat hij terug kan komen uit de dood!!!1!1quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen Syler op Alexandro instak zag ik hem volgens mij nog ademen. Denken jullie dat hij nog een keer uit het niets opduikt?
Of dat hij alles ongedaan kan maken... dus ook wat Sylar deed, zomg!!!11111~~``quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef RSH11 het volgende:
[..]
zOMG misschien is zijn kracht wel dat hij terug kan komen uit de dood!!!1!1
Een centraal thema van Heroes is dan ook dat we allemaal met elkaar verbonden zijn, en daarom komen ze elkaar ook allemaal zo "toevallig" tegen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ben bezig alle afleveringen van S02 te kijken (ga zo aflevering vijf kijken) en wat me wel opvalt is dat er wel opeens erg veel mensen met speciale gaven tevoorschijn komen. En oh zo toevallig komen ze elkaar ook allemaal tegen. Het lijkt de 4400 wel.
Dat is waar. Maar nu (in deze paar afleveringen) zijn het er wel heel veel opeens, al meer dan in heel s01 bij elkaar.quote:Op maandag 24 december 2007 21:33 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Een centraal thema van Heroes is dan ook dat we allemaal met elkaar verbonden zijn, en daarom komen ze elkaar ook allemaal zo "toevallig" tegen.
Affirmative.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:04 schreef Houtspeer het volgende:
Zit in de vorige topic toch?
Jawel... S03 > S02quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:20 schreef Asskimo het volgende:
:s Ik hoor nog niemand erover praten.. Hebben jullie de nieuwe sneak peek 'Volume 3 Villains' nog niet gezien?
Nog steeds niet bekend... ik hoop snel maar ik denk dat ze pas in september weer beginnenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Karina het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is s02e11 de laatste tot nu toe? Dan heb ik er helaas nog maar 2 te kijken. Wanneer komen er weer nieuwe episodes of is dat nog niet bekend?
Ga dan Pushing Daisies kijken, er is iemand op fok die het aanraadt.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze gaan pas weer beginnen als die writers stoppen met staken...dus als ze geld krijgen. Zou graag zien dat dat snel gaat gebeuren, verveel me dood
Hij slackt...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:59 schreef Addict89 het volgende:
Ik ga Lost ook weer opnieuw kijken voordat het weer begint. Oh, en hoe kan je er overheen lezen dat er voorlopig geen eps meer komen
.
Omdat de nieuwe ep 12 zo saai was.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Kijkt iemand Bionic Woman? Schijnt slecht te zijn. (waarom gaat het opeens niet meer over Heroes?)
Alleen de 1e ep heb ik gezien daarvan. Je hoeft er niet aan te beginnenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Kijkt iemand Bionic Woman? Schijnt slecht te zijn. (waarom gaat het opeens niet meer over Heroes?)
quote:From a conspiratorial father turned gung-ho hero to a brain-eating baddie revealed as a quaint watchmaker, Jack Coleman's Noah "HRG" Bennet and Zachary Quinto's Sylar embody the twist that made NBC's "Heroes" a hit.
Hmm, ik hoor er gewoon helemaal niks over... dan kijk ik het maar ook nietquote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Lijkt niet leuk te zijn... veel oude mensenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik zag net een aankondiging van Threshold lijkt me wel wat.
Ik heb de eerste 2 of 3 afleveringen gekeken, ben daarna afgehaakt, was echt helemaal niets aan.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb even geen zin in Google nu... waar gaat het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 of 3 afleveringen gekeken, ben daarna afgehaakt, was echt helemaal niets aan.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef pberends het volgende:
Het begint echt gay te worden, al mijn favorieten Amerikaanse shows zijn vertraagd... My name is Earl, Heroes en Prison Break.
Dat wordt dus echt NIXquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef Houtspeer het volgende:
Een robotvrouw die allerlei mannen verleidt. Twistplot is dan dat een van de slachtoffers haar biologische vader blijkt te zijn.
Gaat seizoen 2 niet meer verder dan? Er zijn nog maar 11 afleveringen geweest toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, ik ook... Maar ja...Het wordt wel gauw september hopelijk!
Hehe, wij vervelen ons gewoon ffquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef Addict89 het volgende:
En ik maar denken dat ik in het Heroes topic zit.
nee, maar vorige week zag ik Sin City voor het eerst (op tv) en dat was wel een toffe film.quote:Op zaterdag 29 december 2007 07:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, wij vervelen ons gewoon ff. Iemand een punt om over te speculeren?
Hehe jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:49 schreef krioro het volgende:
[..]
nee, maar vorige week zag ik Sin City voor het eerst (op tv) en dat was wel een toffe film.![]()
semi on topic want daarin gaat het ook om heroes vs. villains.
Zoals ik het las was volume twee veel langer, maar hebben ze afl 11 veranderd en er een passend einde aan gemaakt vanwege de staking. Maar goed.... maakt ook verder niet uit. Ik heb net de finale van seizoen 1 gezien. Vond ik eerlijk gezegd wat magertjes. Dat de twee broers de ruimte in vliegen leek me wat overbodig. Nu offerden ze beide zichzelf op terwijl ze ook Peter hadden kunnen neer schieten, wat Peter ook eigenlijk wilde.quote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volume 2 is afgelopen. Toevallig zou die ook 11 afleveringen duren. Volume 3 zou er dan achteraan komen.
Lijkt me wel ja. Er is volgens mij veel te weinig tijd om een, zij het verkort, volume 3 te schrijven, op te nemen en uit te zenden voor mei.quote:Op zondag 30 december 2007 21:20 schreef Treveo het volgende:
QFT @ CrazyDaisy85... Het is nu heel waarschijnlijk dat Heroes pas in september verder gaat
Mwah, hij had nou niet echt veel toegevoegde waarde in seizoen 2 ofzo. Oh, en ik denk inderdaad ook dat het wel waarschijnlijk is dat het pas in September verder gaat.quote:Op zondag 30 december 2007 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
En Sylar leeft dus gewoon nog.Opzich wel goed voor season 2, dat wel...
Zo niet dan hebben ze in elk geval geld bespaard dit seizoen en dat kunnen ze natuurlijk in het volgende seizoen stoppen zodat we nog meer special effects te zien krijgenquote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef Breuls het volgende:
Misschien draaien ze wel alvast wat productie in dit seizoen voor het volgende seizoen, zodat ze extra veel afleveringen kunnen maken volgend seizoen.
Maarja, dat is fanboy-wishing-thought.
Ja, in het algemeen, maar ik denk dat de regie van Heroes niet miljoenen verliest ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef RSH11 het volgende:
Geld bespaard? Die staking kost Hollywood toch juist miljoenen?
Ja, dat is idd wel kut, maar als het weer begint, is iedereen fucking happyquote:Op maandag 31 december 2007 15:03 schreef Tim86 het volgende:
hmm had de hoop dat het snel verder ging na de staking maar september is wel heeeeeeeeeee lang..dan ben ik heroes alweer vergeten
Damn... ik word gek van die staking...quote:Op maandag 31 december 2007 21:33 schreef SiGNe het volgende:
Dat zijn de onafhankelijke schrijvers, niet de schrijvers die bij een grote productoemaatschappij zijn aangesloten (zoals de schrijvers van Heroes)
Ik ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Damn... ik word gek van die staking...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:15 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind die staking wel chill. Nog nooit als te voren heb ik zoveel tijd vrije tijd gehad
Ja, las ik laatst ook... ik denk dat het wel officieel is... zij is 18 en hij 30 ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:58 schreef WheeleE het volgende:
Damn, Hayden is bezet. Door niemand anders dan Milo
Misschien een ietwat dubieuze bron, maar toch...
Ja ik ook... Ik vind zelfs Zach leuker voor haar dan Milo... die Trafasi ofzo zal wel flippen denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef RSH11 het volgende:
Hmm ik vind het toch maar een groot leeftijdsverschil hoor...
Eerlijk gezegd ben ik jaloerser op haar...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:02 schreef Addict89 het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op Milo.
Kijk het maar even af...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Seizoen 1 was geweldig. Ik heb nu 4 afleveringen van seizoen 2 gehad en ik vind er nog geen zak aan. Alleen de verhaallijn van Claire is een beetje leuk, maar de rest kan me totaal niet boeien. Hopelijk verandert het nog
Link?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef RSH11 het volgende:
Als je de comic van deze week leest, lijkt het te hinten dat Adam terug gaat komen...
Dat is opzich ook niet gek. Adam is een heroe met teveel potentie en mogelijkheden voor verhaallijnen om hem na 11 afleveringen al definitief onder de grond te stoppen (ha ha, een woordspelingquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef RSH11 het volgende:
Als je de comic van deze week leest, lijkt het te hinten dat Adam terug gaat komen...
Waarom hebben ze het er steeds over dat Takezo Kenzei ouder is dan 400 jaar? Kunnen ze niet rekenen ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef RSH11 het volgende:
Er staat in de comic dat ie in 1692 getrouwd is en dat zijn vrouw er na 20 jaar achter kwam dat Kenzo niet ouder werd en er staat dat hij er zelf achter kwam toen hij 42 werd er staat niet bij hoeveel tijd er tussen zit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:28 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het er steeds over dat Takezo Kenzei ouder is dan 400 jaar? Kunnen ze niet rekenen ofzo?
Hiro kwam hem tegen in 1671 en toen was het echt nog geen kerel van 75.
Volgens comic 66 is Kenzei in 1650 geboren en nu dus 357 jaar oud.![]()
Op het eind heeft hij het erover dat zijn vrouw hem zal vinden. Molly +15 jaar?
Ook heeft hij dus 2 kinderen, dus het kan best dat de Petrelli's familie van hem zijn (Clair heeft dezelfde power)
Wat lief, je denkt aan mequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja ik ook... Ik vind zelfs Zach leuker voor haar dan Milo... die Trafasi ofzo zal wel flippen denk ik
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik jaloerser op haar...
Uhm Nikki kreeg het virus toen ze onder invloed van de pappa van Matt probeerde Bob te vermoorden. Mohinder gaf haar daarna wat van zijn bloed en kwam er toen achter dat het virus gemuteerd was en zijn bloed niet meer voldoende was om iemand te genezen. Toen hadden ze Claire ineens nodig aangezien ze Adam kwijt waren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:21 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus Houtspeer welke serie heb je zitten kijken. Dat virus heeft de company bij nikki toegediend hoor.
Play by play:
1. Mohinder kreeg de order van Bob om het virus zonder medeweten bij Monica (zwarte chick) toe te dienen als test subject;
2. Mohinder kon het niet over zijn hart krijgen en worstelde met zijn geweten. Na een gesprek met Monica biechte hij en Monica zei dat ze "I love my powers"
3. Mohinder besluit het _niet_ te doen en werd daar ook nog agressief tegenover Bob
4. Toen kwam nikkie. Nikkie wilde niets liever dan haar krachten kwijt. Voila ze kreeg het virus en raakte haar powers kwijt en daarmee ook Jessica.
Bob heeft inderdaad wat gezegd over gespleten persoonlijkheden. Wat precies weet ik niet meer, maar het virus komt niet zomaar uit de lucht vallen en in nikki.
Hij noemt zichzelf in de comic Richard Sanders. Dus wie weet is het wel familie van Niki...quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:28 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het er steeds over dat Takezo Kenzei ouder is dan 400 jaar? Kunnen ze niet rekenen ofzo?
Hiro kwam hem tegen in 1671 en toen was het echt nog geen kerel van 75.
Volgens comic 66 is Kenzei in 1650 geboren en nu dus 357 jaar oud.![]()
Op het eind heeft hij het erover dat zijn vrouw hem zal vinden. Molly +15 jaar?
Ook heeft hij dus 2 kinderen, dus het kan best dat de Petrelli's familie van hem zijn (Clair heeft dezelfde power)
Ik vind haar wel stoer, hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik trouwens de enige die dat "vriendje" van Micah ontzettend dom, afschuwelijk lelijk, irritant en arrogant vind?
Welkomquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
sorry ik hield het niet meerik moest het kijken
en nu mis ik het
Ja, dat viel mij idd ook op, jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:48 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf in de comic Richard Sanders. Dus wie weet is het wel familie van Niki...
sorry ik kon het niet meer houdenquote:
Wtf.... ik las volkomen verkeerd... dacht dat het die Copycat was.... die gast is idd irritantquote:
Lelijk vooral!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ben ik trouwens de enige die dat "vriendje" van Micah ontzettend dom, afschuwelijk lelijk, irritant en arrogant vind?
Hij doet me denken aan de mongool-versie van 50 Cent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef Liquidootje het volgende:
In tv serie The Wire wordt hij ook door andere gansters gepwnd. Kleine ghetto rat is het.
Ik vind hem echt heel erg irritant... Ook arrogantquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
In Heroes ziet ze er echt ideaal uit, terwijl als je dat topic bekijkt ze toch behoorlijk tegenvalt. Doen de makeup-opmakers daar goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op blond maar Kristen Bell die heeft iets
"I wanna watch pay-tv wrestling tonight!!! OH yeah!"quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel erg irritant... Ook arrogant
Linkje?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef gohan16 het volgende:
Heb even de comics gedownload.. ruim 1gb.. wtf?
schele ogen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op blond maar Kristen Bell die heeft iets
Ik heb nu 8 afl gezien, dus ik weet niet hoe het verder gaat, maar ik erger me een ongeluk aan haar. Wat een walgelijk type. Geen idee of dat nog verandert, maar zoals het er nu uitziet mag haar karakter echt wel flink hard worden geelimineerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef pberends het volgende:
[..]
In Heroes ziet ze er echt ideaal uit, terwijl als je dat topic bekijkt ze toch behoorlijk tegenvalt. Doen de makeup-opmakers daar goed.
Ik heb hem net wel gezien, wel allemaal beetje donker maar toch.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:00 schreef Asskimo het volgende:
Ow waarschijnlijk heb ik dan de topic niet goed in de gaten gehouden afgelopen tijd, anyways, ik bedoelde deze: http://youtube.com/watch?v=5iBLZ_4rTuQ
Ja, ik ook, maar ik denk niet dat het Sylar was die Nathan neerknalde. Is denk ik weer iemand anders die werkt voor Angela...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
krijg nu wel het idee dat Sylar met Angela Petrelli samen werkt ofzo.
misschien is het dan ook Sylar die Nathan neer schoot..
check je pm, het is namelijk een lijst van 66 pdf's. Ik ga niet dit topic verzieken met zo'n lijstquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:45 schreef gohan16 het volgende:
[..]
check je pm, het is namelijk een lijst van 66 pdf's. Ik ga niet dit topic verzieken met zo'n lijst
nja dat was bijna wel zeker. aangezien zij het niet wou..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik denk niet dat het Sylar was die Nathan neerknalde. Is denk ik weer iemand anders die werkt voor Angela...
Hoeft niet eens. Angela zei: "Het was onvermijdelijk". Dat hoeft niet te betekenen dat zij de opdracht gaf. Kans is wel groot, maar hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik denk niet dat het Sylar was die Nathan neerknalde. Is denk ik weer iemand anders die werkt voor Angela...
Ik zou juist door die zin denken dat iemand anders binnen de organisatie waarin zij zit de opdracht gaf en zij het er (met enige tegenzin uiteraard) mee eens was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Angela zei: "Het was onvermijdelijk". Dat hoeft niet te betekenen dat zij de opdracht gaf. Kans is wel groot, maar hoeft niet.
Dat dacht ik dus ook ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zou juist door die zin denken dat iemand anders binnen de organisatie waarin zij zit de opdracht gaf en zij het er (met enige tegenzin uiteraard) mee eens was.
Ze gelooft dat het doel de middelen heiligt in elk geval, in seizoen 1 wilde ze Peter dood hebben.
Ik zag net een trailer dat Heroes verder gaat op 22 januari, maar dat zal dus niet meer kloppenquote:
Denk niet, neequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag net een trailer dat Heroes verder gaat op 22 januari, maar dat zal dus niet meer kloppen
Het is ook wat ik denk..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Angela zei: "Het was onvermijdelijk". Dat hoeft niet te betekenen dat zij de opdracht gaf. Kans is wel groot, maar hoeft niet.
als ik met me zwans haar neus aanraak jaquote:
Da's geen kunst, op die afstand kijkt iedereen scheel, Elle kan het zelfs als je 'm in je broek houdt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik met me zwans haar neus aanraak ja [ afbeelding ]
Wtf, dat is veel geld -,-quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef SiGNe het volgende:
krijgen we een stakende hero..![]()
overigens schijnt die staking al $500 miljoen gekost te hebben, de maatschappijen hadden dus beter meteen toe kunnen geven, dat was goedkoper geweest.
.... Hij is weggesleept door iemand... ben je dat vergeten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het nogsteeds raar dat iedereen in season 2 dacht dat Sylar dood was. Zijn lichaam was zomaar ineens weg, toen hij die put (?) in kroop na te zijn neergestoken
Idd, maar de anderen hadden toch minimaal rekening moeten houden met de kans dat hij zelf was weggekropen en dus nog leeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
.... Hij is weggesleept door iemand... ben je dat vergeten?
Naja dan nog. Het was nogal dom om er vanuit te gaan dat Sylar dood was, aangezien zijn lichaam dus weg was.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
.... Hij is weggesleept door iemand... ben je dat vergeten?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:30 schreef SunChaser het volgende:
Nu maar hopen dat de staking de schrijver inspiratie heeft gegeven
Ja, das wel een beetje vreemd...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja dan nog. Het was nogal dom om er vanuit te gaan dat Sylar dood was, aangezien zijn lichaam dus weg was.
quote:Do you know at least, because volume 2 is wrapping up in three more episodes, you're still coming back after that? You're not just done with this volume.
Yeah. Yeah, I'll be back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |