Ja, in het algemeen, maar ik denk dat de regie van Heroes niet miljoenen verliest ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef RSH11 het volgende:
Geld bespaard? Die staking kost Hollywood toch juist miljoenen?
Ja, dat is idd wel kut, maar als het weer begint, is iedereen fucking happyquote:Op maandag 31 december 2007 15:03 schreef Tim86 het volgende:
hmm had de hoop dat het snel verder ging na de staking maar september is wel heeeeeeeeeee lang..dan ben ik heroes alweer vergeten
Damn... ik word gek van die staking...quote:Op maandag 31 december 2007 21:33 schreef SiGNe het volgende:
Dat zijn de onafhankelijke schrijvers, niet de schrijvers die bij een grote productoemaatschappij zijn aangesloten (zoals de schrijvers van Heroes)
Ik ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Damn... ik word gek van die staking...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:15 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind die staking wel chill. Nog nooit als te voren heb ik zoveel tijd vrije tijd gehad
Ja, las ik laatst ook... ik denk dat het wel officieel is... zij is 18 en hij 30 ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:58 schreef WheeleE het volgende:
Damn, Hayden is bezet. Door niemand anders dan Milo
Misschien een ietwat dubieuze bron, maar toch...
Ja ik ook... Ik vind zelfs Zach leuker voor haar dan Milo... die Trafasi ofzo zal wel flippen denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef RSH11 het volgende:
Hmm ik vind het toch maar een groot leeftijdsverschil hoor...
Eerlijk gezegd ben ik jaloerser op haar...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:02 schreef Addict89 het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op Milo.
Kijk het maar even af...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Seizoen 1 was geweldig. Ik heb nu 4 afleveringen van seizoen 2 gehad en ik vind er nog geen zak aan. Alleen de verhaallijn van Claire is een beetje leuk, maar de rest kan me totaal niet boeien. Hopelijk verandert het nog
Link?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef RSH11 het volgende:
Als je de comic van deze week leest, lijkt het te hinten dat Adam terug gaat komen...
Dat is opzich ook niet gek. Adam is een heroe met teveel potentie en mogelijkheden voor verhaallijnen om hem na 11 afleveringen al definitief onder de grond te stoppen (ha ha, een woordspelingquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef RSH11 het volgende:
Als je de comic van deze week leest, lijkt het te hinten dat Adam terug gaat komen...
Waarom hebben ze het er steeds over dat Takezo Kenzei ouder is dan 400 jaar? Kunnen ze niet rekenen ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef RSH11 het volgende:
Er staat in de comic dat ie in 1692 getrouwd is en dat zijn vrouw er na 20 jaar achter kwam dat Kenzo niet ouder werd en er staat dat hij er zelf achter kwam toen hij 42 werd er staat niet bij hoeveel tijd er tussen zit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:28 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het er steeds over dat Takezo Kenzei ouder is dan 400 jaar? Kunnen ze niet rekenen ofzo?
Hiro kwam hem tegen in 1671 en toen was het echt nog geen kerel van 75.
Volgens comic 66 is Kenzei in 1650 geboren en nu dus 357 jaar oud.![]()
Op het eind heeft hij het erover dat zijn vrouw hem zal vinden. Molly +15 jaar?
Ook heeft hij dus 2 kinderen, dus het kan best dat de Petrelli's familie van hem zijn (Clair heeft dezelfde power)
Wat lief, je denkt aan mequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja ik ook... Ik vind zelfs Zach leuker voor haar dan Milo... die Trafasi ofzo zal wel flippen denk ik
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik jaloerser op haar...
Uhm Nikki kreeg het virus toen ze onder invloed van de pappa van Matt probeerde Bob te vermoorden. Mohinder gaf haar daarna wat van zijn bloed en kwam er toen achter dat het virus gemuteerd was en zijn bloed niet meer voldoende was om iemand te genezen. Toen hadden ze Claire ineens nodig aangezien ze Adam kwijt waren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:21 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus Houtspeer welke serie heb je zitten kijken. Dat virus heeft de company bij nikki toegediend hoor.
Play by play:
1. Mohinder kreeg de order van Bob om het virus zonder medeweten bij Monica (zwarte chick) toe te dienen als test subject;
2. Mohinder kon het niet over zijn hart krijgen en worstelde met zijn geweten. Na een gesprek met Monica biechte hij en Monica zei dat ze "I love my powers"
3. Mohinder besluit het _niet_ te doen en werd daar ook nog agressief tegenover Bob
4. Toen kwam nikkie. Nikkie wilde niets liever dan haar krachten kwijt. Voila ze kreeg het virus en raakte haar powers kwijt en daarmee ook Jessica.
Bob heeft inderdaad wat gezegd over gespleten persoonlijkheden. Wat precies weet ik niet meer, maar het virus komt niet zomaar uit de lucht vallen en in nikki.
Hij noemt zichzelf in de comic Richard Sanders. Dus wie weet is het wel familie van Niki...quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:28 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het er steeds over dat Takezo Kenzei ouder is dan 400 jaar? Kunnen ze niet rekenen ofzo?
Hiro kwam hem tegen in 1671 en toen was het echt nog geen kerel van 75.
Volgens comic 66 is Kenzei in 1650 geboren en nu dus 357 jaar oud.![]()
Op het eind heeft hij het erover dat zijn vrouw hem zal vinden. Molly +15 jaar?
Ook heeft hij dus 2 kinderen, dus het kan best dat de Petrelli's familie van hem zijn (Clair heeft dezelfde power)
Ik vind haar wel stoer, hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik trouwens de enige die dat "vriendje" van Micah ontzettend dom, afschuwelijk lelijk, irritant en arrogant vind?
Welkomquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
sorry ik hield het niet meerik moest het kijken
en nu mis ik het
Ja, dat viel mij idd ook op, jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:48 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf in de comic Richard Sanders. Dus wie weet is het wel familie van Niki...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |