SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:20 schreef EvilMarc het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat doe je dan nog hier?
quote:The 10 Worst Powers to Have on Heroes
#1. Niki Sanders
The Power:
Split personality
Why It Sucks:
Having a split personality is a super power the way that Alzheimer's is a super power. The same way that it would be really cool to forget how to go to the bathroom by yourself, it would be every bit as fun to be so emotionally damaged that your personality would splinter into separate entities whenever life becomes even remotely difficult.
This is one of those instances where Heroes confuses a real life disease with super powers and then tries to make it entertaining. Next season, we're sure they're going to trot out an AIDS patient and show off their heroic ability to swallow copious amounts of pills, and then maybe they'll hook up with Elle Bishop and have some sexy and exciting adventures in the intensive care unit.
If you're still playing along at home, Niki's "power" consists of turning into the slutty but violent Jessica when something violent and/or slutty needs to be done. She also turns into the slutty and coked out Gina when something slutty and/or drug-induced needs to be done, such as if you somehow needed to sleep with Screech from Saved By the Bell in order to save the world. That hasn't happened on the show yet, but the way the show has been going lately, we wouldn't be surprised if it's the entire premise of the third season.
Wachten tot Lost begint?quote:
quote:The 10 Worst Best Powers to Have on Heroes
#1. Niki Sanders
The Power:
Split personality
Why It Sucks Rocks:
Niki's "power" consists of turning into the slutty but violent Jessica when something violent and/or slutty needs to be done. She also turns into the slutty and coked out Gina when something slutty and/or drug-induced needs to be done.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:40 schreef wolfrolf het volgende:Kristen Bell
Heroes
(of moet ik de plaatsing van de letterformaten omdraaien)
Ja, das de power van Jessica, maar Niki als persoon heeft wel split personalityquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef Houtspeer het volgende:
De power van Jessica is niet split personality, maar super strength toch?
In een van de laatste eps zei Bob (of iemand anders) tegen Jessica dat de virus soms een mens op kan breken in meerdere persoonlijkheden.
Hmm? Ze heeft het al sinds S01 hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef Houtspeer het volgende:
Ja, maar dat is geen power. Dat is een soort van mogelijke bijwerking van het virus.
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Houtspeer het volgende:
Ja, misschien had ze de virus ook al vanaf S01.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Houtspeer het volgende:
de virus
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
die virus
Niki is degene met de power, maar haar gespleten persoonlijkheid had ze nodig om de power naar boven te brengen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, das de power van Jessica, maar Niki als persoon heeft wel split personality
Ja, thats it, en dat komt niet door het virus....quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niki is degene met de power, maar haar gespleten persoonlijkheid had ze nodig om de power naar boven te brengen.
Niki is te bang dus komt Jessica naar boven die wel kont schopt.
Het lijkt mij vreemd als een virus ervoor zorgt dat je een gespleten persoonlijkheid krijgt én dat die persoon wel powers heeft en jij niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef Houtspeer het volgende:
Ja dat dus of het komt door het virus.
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levendquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:21 schreef Houtspeer het volgende:
Oh.. dat wist ik niet. Nou ok, weten we dat ook weer
Ja, Nathan is toch niet de vader van Claire?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levend
Ga jij heel snel nog eens S1 kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:31 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja, Nathan is toch niet de vader van Claire?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ga jij heel snel nog eens S1 kijken.
Toen Syler op Alexandro instak zag ik hem volgens mij nog ademen. Denken jullie dat hij nog een keer uit het niets opduikt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levend
zOMG misschien is zijn kracht wel dat hij terug kan komen uit de dood!!!1!1quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen Syler op Alexandro instak zag ik hem volgens mij nog ademen. Denken jullie dat hij nog een keer uit het niets opduikt?
Of dat hij alles ongedaan kan maken... dus ook wat Sylar deed, zomg!!!11111~~``quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef RSH11 het volgende:
[..]
zOMG misschien is zijn kracht wel dat hij terug kan komen uit de dood!!!1!1
Een centraal thema van Heroes is dan ook dat we allemaal met elkaar verbonden zijn, en daarom komen ze elkaar ook allemaal zo "toevallig" tegen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ben bezig alle afleveringen van S02 te kijken (ga zo aflevering vijf kijken) en wat me wel opvalt is dat er wel opeens erg veel mensen met speciale gaven tevoorschijn komen. En oh zo toevallig komen ze elkaar ook allemaal tegen. Het lijkt de 4400 wel.
Dat is waar. Maar nu (in deze paar afleveringen) zijn het er wel heel veel opeens, al meer dan in heel s01 bij elkaar.quote:Op maandag 24 december 2007 21:33 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Een centraal thema van Heroes is dan ook dat we allemaal met elkaar verbonden zijn, en daarom komen ze elkaar ook allemaal zo "toevallig" tegen.
Affirmative.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:04 schreef Houtspeer het volgende:
Zit in de vorige topic toch?
Jawel... S03 > S02quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:20 schreef Asskimo het volgende:
:s Ik hoor nog niemand erover praten.. Hebben jullie de nieuwe sneak peek 'Volume 3 Villains' nog niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |