quote:The 10 Worst Powers to Have on Heroes
#1. Niki Sanders
The Power:
Split personality
Why It Sucks:
Having a split personality is a super power the way that Alzheimer's is a super power. The same way that it would be really cool to forget how to go to the bathroom by yourself, it would be every bit as fun to be so emotionally damaged that your personality would splinter into separate entities whenever life becomes even remotely difficult.
This is one of those instances where Heroes confuses a real life disease with super powers and then tries to make it entertaining. Next season, we're sure they're going to trot out an AIDS patient and show off their heroic ability to swallow copious amounts of pills, and then maybe they'll hook up with Elle Bishop and have some sexy and exciting adventures in the intensive care unit.
If you're still playing along at home, Niki's "power" consists of turning into the slutty but violent Jessica when something violent and/or slutty needs to be done. She also turns into the slutty and coked out Gina when something slutty and/or drug-induced needs to be done, such as if you somehow needed to sleep with Screech from Saved By the Bell in order to save the world. That hasn't happened on the show yet, but the way the show has been going lately, we wouldn't be surprised if it's the entire premise of the third season.
Wachten tot Lost begint?quote:
quote:The 10 Worst Best Powers to Have on Heroes
#1. Niki Sanders
The Power:
Split personality
Why It Sucks Rocks:
Niki's "power" consists of turning into the slutty but violent Jessica when something violent and/or slutty needs to be done. She also turns into the slutty and coked out Gina when something slutty and/or drug-induced needs to be done.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:40 schreef wolfrolf het volgende:Kristen Bell
Heroes
(of moet ik de plaatsing van de letterformaten omdraaien)
Ja, das de power van Jessica, maar Niki als persoon heeft wel split personalityquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef Houtspeer het volgende:
De power van Jessica is niet split personality, maar super strength toch?
In een van de laatste eps zei Bob (of iemand anders) tegen Jessica dat de virus soms een mens op kan breken in meerdere persoonlijkheden.
Hmm? Ze heeft het al sinds S01 hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef Houtspeer het volgende:
Ja, maar dat is geen power. Dat is een soort van mogelijke bijwerking van het virus.
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Houtspeer het volgende:
Ja, misschien had ze de virus ook al vanaf S01.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Houtspeer het volgende:
de virus
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef Liquidootje het volgende:
die virus
Niki is degene met de power, maar haar gespleten persoonlijkheid had ze nodig om de power naar boven te brengen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, das de power van Jessica, maar Niki als persoon heeft wel split personality
Ja, thats it, en dat komt niet door het virus....quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niki is degene met de power, maar haar gespleten persoonlijkheid had ze nodig om de power naar boven te brengen.
Niki is te bang dus komt Jessica naar boven die wel kont schopt.
Het lijkt mij vreemd als een virus ervoor zorgt dat je een gespleten persoonlijkheid krijgt én dat die persoon wel powers heeft en jij niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef Houtspeer het volgende:
Ja dat dus of het komt door het virus.
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levendquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:21 schreef Houtspeer het volgende:
Oh.. dat wist ik niet. Nou ok, weten we dat ook weer
Ja, Nathan is toch niet de vader van Claire?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levend
Ga jij heel snel nog eens S1 kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:31 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja, Nathan is toch niet de vader van Claire?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ga jij heel snel nog eens S1 kijken.
Toen Syler op Alexandro instak zag ik hem volgens mij nog ademen. Denken jullie dat hij nog een keer uit het niets opduikt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, heb je nog meer "fouten"? Zo houden we dit topic levend
zOMG misschien is zijn kracht wel dat hij terug kan komen uit de dood!!!1!1quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Toen Syler op Alexandro instak zag ik hem volgens mij nog ademen. Denken jullie dat hij nog een keer uit het niets opduikt?
Of dat hij alles ongedaan kan maken... dus ook wat Sylar deed, zomg!!!11111~~``quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef RSH11 het volgende:
[..]
zOMG misschien is zijn kracht wel dat hij terug kan komen uit de dood!!!1!1
Een centraal thema van Heroes is dan ook dat we allemaal met elkaar verbonden zijn, en daarom komen ze elkaar ook allemaal zo "toevallig" tegen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ben bezig alle afleveringen van S02 te kijken (ga zo aflevering vijf kijken) en wat me wel opvalt is dat er wel opeens erg veel mensen met speciale gaven tevoorschijn komen. En oh zo toevallig komen ze elkaar ook allemaal tegen. Het lijkt de 4400 wel.
Dat is waar. Maar nu (in deze paar afleveringen) zijn het er wel heel veel opeens, al meer dan in heel s01 bij elkaar.quote:Op maandag 24 december 2007 21:33 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Een centraal thema van Heroes is dan ook dat we allemaal met elkaar verbonden zijn, en daarom komen ze elkaar ook allemaal zo "toevallig" tegen.
Affirmative.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:04 schreef Houtspeer het volgende:
Zit in de vorige topic toch?
Jawel... S03 > S02quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:20 schreef Asskimo het volgende:
:s Ik hoor nog niemand erover praten.. Hebben jullie de nieuwe sneak peek 'Volume 3 Villains' nog niet gezien?
Nog steeds niet bekend... ik hoop snel maar ik denk dat ze pas in september weer beginnenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:59 schreef Karina het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is s02e11 de laatste tot nu toe? Dan heb ik er helaas nog maar 2 te kijken. Wanneer komen er weer nieuwe episodes of is dat nog niet bekend?
Ga dan Pushing Daisies kijken, er is iemand op fok die het aanraadt.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze gaan pas weer beginnen als die writers stoppen met staken...dus als ze geld krijgen. Zou graag zien dat dat snel gaat gebeuren, verveel me dood
Hij slackt...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:59 schreef Addict89 het volgende:
Ik ga Lost ook weer opnieuw kijken voordat het weer begint. Oh, en hoe kan je er overheen lezen dat er voorlopig geen eps meer komen
.
Omdat de nieuwe ep 12 zo saai was.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Kijkt iemand Bionic Woman? Schijnt slecht te zijn. (waarom gaat het opeens niet meer over Heroes?)
Alleen de 1e ep heb ik gezien daarvan. Je hoeft er niet aan te beginnenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Kijkt iemand Bionic Woman? Schijnt slecht te zijn. (waarom gaat het opeens niet meer over Heroes?)
quote:From a conspiratorial father turned gung-ho hero to a brain-eating baddie revealed as a quaint watchmaker, Jack Coleman's Noah "HRG" Bennet and Zachary Quinto's Sylar embody the twist that made NBC's "Heroes" a hit.
Hmm, ik hoor er gewoon helemaal niks over... dan kijk ik het maar ook nietquote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Lijkt niet leuk te zijn... veel oude mensenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik zag net een aankondiging van Threshold lijkt me wel wat.
Ik heb de eerste 2 of 3 afleveringen gekeken, ben daarna afgehaakt, was echt helemaal niets aan.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb even geen zin in Google nu... waar gaat het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 of 3 afleveringen gekeken, ben daarna afgehaakt, was echt helemaal niets aan.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef pberends het volgende:
Het begint echt gay te worden, al mijn favorieten Amerikaanse shows zijn vertraagd... My name is Earl, Heroes en Prison Break.
Dat wordt dus echt NIXquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef Houtspeer het volgende:
Een robotvrouw die allerlei mannen verleidt. Twistplot is dan dat een van de slachtoffers haar biologische vader blijkt te zijn.
Gaat seizoen 2 niet meer verder dan? Er zijn nog maar 11 afleveringen geweest toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef Mar0988 het volgende:
Ja, ik ook... Maar ja...Het wordt wel gauw september hopelijk!
Hehe, wij vervelen ons gewoon ffquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef Addict89 het volgende:
En ik maar denken dat ik in het Heroes topic zit.
nee, maar vorige week zag ik Sin City voor het eerst (op tv) en dat was wel een toffe film.quote:Op zaterdag 29 december 2007 07:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, wij vervelen ons gewoon ff. Iemand een punt om over te speculeren?
Hehe jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:49 schreef krioro het volgende:
[..]
nee, maar vorige week zag ik Sin City voor het eerst (op tv) en dat was wel een toffe film.![]()
semi on topic want daarin gaat het ook om heroes vs. villains.
Zoals ik het las was volume twee veel langer, maar hebben ze afl 11 veranderd en er een passend einde aan gemaakt vanwege de staking. Maar goed.... maakt ook verder niet uit. Ik heb net de finale van seizoen 1 gezien. Vond ik eerlijk gezegd wat magertjes. Dat de twee broers de ruimte in vliegen leek me wat overbodig. Nu offerden ze beide zichzelf op terwijl ze ook Peter hadden kunnen neer schieten, wat Peter ook eigenlijk wilde.quote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volume 2 is afgelopen. Toevallig zou die ook 11 afleveringen duren. Volume 3 zou er dan achteraan komen.
Lijkt me wel ja. Er is volgens mij veel te weinig tijd om een, zij het verkort, volume 3 te schrijven, op te nemen en uit te zenden voor mei.quote:Op zondag 30 december 2007 21:20 schreef Treveo het volgende:
QFT @ CrazyDaisy85... Het is nu heel waarschijnlijk dat Heroes pas in september verder gaat
Mwah, hij had nou niet echt veel toegevoegde waarde in seizoen 2 ofzo. Oh, en ik denk inderdaad ook dat het wel waarschijnlijk is dat het pas in September verder gaat.quote:Op zondag 30 december 2007 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
En Sylar leeft dus gewoon nog.Opzich wel goed voor season 2, dat wel...
Zo niet dan hebben ze in elk geval geld bespaard dit seizoen en dat kunnen ze natuurlijk in het volgende seizoen stoppen zodat we nog meer special effects te zien krijgenquote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef Breuls het volgende:
Misschien draaien ze wel alvast wat productie in dit seizoen voor het volgende seizoen, zodat ze extra veel afleveringen kunnen maken volgend seizoen.
Maarja, dat is fanboy-wishing-thought.
Ja, in het algemeen, maar ik denk dat de regie van Heroes niet miljoenen verliest ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef RSH11 het volgende:
Geld bespaard? Die staking kost Hollywood toch juist miljoenen?
Ja, dat is idd wel kut, maar als het weer begint, is iedereen fucking happyquote:Op maandag 31 december 2007 15:03 schreef Tim86 het volgende:
hmm had de hoop dat het snel verder ging na de staking maar september is wel heeeeeeeeeee lang..dan ben ik heroes alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |