sorry ik kon het niet meer houdenquote:
Wtf.... ik las volkomen verkeerd... dacht dat het die Copycat was.... die gast is idd irritantquote:
Lelijk vooral!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ben ik trouwens de enige die dat "vriendje" van Micah ontzettend dom, afschuwelijk lelijk, irritant en arrogant vind?
Hij doet me denken aan de mongool-versie van 50 Cent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef Liquidootje het volgende:
In tv serie The Wire wordt hij ook door andere gansters gepwnd. Kleine ghetto rat is het.
Ik vind hem echt heel erg irritant... Ook arrogantquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik trouwens de enige die dat "vriendje" van Micah ontzettend dom, afschuwelijk lelijk, irritant en arrogant vind?
In Heroes ziet ze er echt ideaal uit, terwijl als je dat topic bekijkt ze toch behoorlijk tegenvalt. Doen de makeup-opmakers daar goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op blond maar Kristen Bell die heeft iets
"I wanna watch pay-tv wrestling tonight!!! OH yeah!"quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel erg irritant... Ook arrogant
Linkje?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef gohan16 het volgende:
Heb even de comics gedownload.. ruim 1gb.. wtf?
schele ogen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op blond maar Kristen Bell die heeft iets
Ik heb nu 8 afl gezien, dus ik weet niet hoe het verder gaat, maar ik erger me een ongeluk aan haar. Wat een walgelijk type. Geen idee of dat nog verandert, maar zoals het er nu uitziet mag haar karakter echt wel flink hard worden geelimineerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef pberends het volgende:
[..]
In Heroes ziet ze er echt ideaal uit, terwijl als je dat topic bekijkt ze toch behoorlijk tegenvalt. Doen de makeup-opmakers daar goed.
Ik heb hem net wel gezien, wel allemaal beetje donker maar toch.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:00 schreef Asskimo het volgende:
Ow waarschijnlijk heb ik dan de topic niet goed in de gaten gehouden afgelopen tijd, anyways, ik bedoelde deze: http://youtube.com/watch?v=5iBLZ_4rTuQ
Ja, ik ook, maar ik denk niet dat het Sylar was die Nathan neerknalde. Is denk ik weer iemand anders die werkt voor Angela...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
krijg nu wel het idee dat Sylar met Angela Petrelli samen werkt ofzo.
misschien is het dan ook Sylar die Nathan neer schoot..
check je pm, het is namelijk een lijst van 66 pdf's. Ik ga niet dit topic verzieken met zo'n lijstquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:45 schreef gohan16 het volgende:
[..]
check je pm, het is namelijk een lijst van 66 pdf's. Ik ga niet dit topic verzieken met zo'n lijst
nja dat was bijna wel zeker. aangezien zij het niet wou..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik denk niet dat het Sylar was die Nathan neerknalde. Is denk ik weer iemand anders die werkt voor Angela...
Hoeft niet eens. Angela zei: "Het was onvermijdelijk". Dat hoeft niet te betekenen dat zij de opdracht gaf. Kans is wel groot, maar hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik denk niet dat het Sylar was die Nathan neerknalde. Is denk ik weer iemand anders die werkt voor Angela...
Ik zou juist door die zin denken dat iemand anders binnen de organisatie waarin zij zit de opdracht gaf en zij het er (met enige tegenzin uiteraard) mee eens was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Angela zei: "Het was onvermijdelijk". Dat hoeft niet te betekenen dat zij de opdracht gaf. Kans is wel groot, maar hoeft niet.
Dat dacht ik dus ook ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zou juist door die zin denken dat iemand anders binnen de organisatie waarin zij zit de opdracht gaf en zij het er (met enige tegenzin uiteraard) mee eens was.
Ze gelooft dat het doel de middelen heiligt in elk geval, in seizoen 1 wilde ze Peter dood hebben.
Ik zag net een trailer dat Heroes verder gaat op 22 januari, maar dat zal dus niet meer kloppenquote:
Denk niet, neequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag net een trailer dat Heroes verder gaat op 22 januari, maar dat zal dus niet meer kloppen
Het is ook wat ik denk..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Angela zei: "Het was onvermijdelijk". Dat hoeft niet te betekenen dat zij de opdracht gaf. Kans is wel groot, maar hoeft niet.
als ik met me zwans haar neus aanraak jaquote:
Da's geen kunst, op die afstand kijkt iedereen scheel, Elle kan het zelfs als je 'm in je broek houdt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik met me zwans haar neus aanraak ja [ afbeelding ]
Wtf, dat is veel geld -,-quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef SiGNe het volgende:
krijgen we een stakende hero..![]()
overigens schijnt die staking al $500 miljoen gekost te hebben, de maatschappijen hadden dus beter meteen toe kunnen geven, dat was goedkoper geweest.
.... Hij is weggesleept door iemand... ben je dat vergeten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het nogsteeds raar dat iedereen in season 2 dacht dat Sylar dood was. Zijn lichaam was zomaar ineens weg, toen hij die put (?) in kroop na te zijn neergestoken
Idd, maar de anderen hadden toch minimaal rekening moeten houden met de kans dat hij zelf was weggekropen en dus nog leeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
.... Hij is weggesleept door iemand... ben je dat vergeten?
Naja dan nog. Het was nogal dom om er vanuit te gaan dat Sylar dood was, aangezien zijn lichaam dus weg was.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
.... Hij is weggesleept door iemand... ben je dat vergeten?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:30 schreef SunChaser het volgende:
Nu maar hopen dat de staking de schrijver inspiratie heeft gegeven
Ja, das wel een beetje vreemd...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja dan nog. Het was nogal dom om er vanuit te gaan dat Sylar dood was, aangezien zijn lichaam dus weg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |