Ja, nieuwe aflevering is nu beschikbaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 06:27 schreef Ge4ce het volgende:
hoi![]()
En, en, en, en? Staking al voorbij?![]()
Joepiequote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, nieuwe aflevering is nu beschikbaar.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaaf! Heb er helemaal zin in!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij viel een beetje tegen. Is er iemand die de comics leest die mij uit kan leggen wanneer dit nou precies gebeurt? HRG wist toch helemaal niet van die tape in S1?quote:
8 maanden geleden. (blijkbaar het begin van deel 1)...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:00 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Hij viel een beetje tegen. Is er iemand die de comics leest die mij uit kan leggen wanneer dit nou precies gebeurt? HRG wist toch helemaal niet van die tape in S1?
Trouwens wel een leuke easter egg deze week
ik ben net bij comic 18 ofsjeuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Oh, ik moet al die comics nog gaan lezen
Ben ik het wel mee eens op zich. Niks mis met die grappen vind ik, maar voor (nieuwe) mensen die serieus iets willen weten is het wel lastig op deze manier natuurlijk. Dus misschien subtiel vermelden dat het maar een grapje is of zo als je dat soort dingen post. Met een "quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Risce het volgende:
Misschien moeten we de onzinopmerkingen een beetje achterwege gaan laten in dit topic. Dus niet gaan roepen dat de nieuwe aflevering er al is, dat Ando bepaalde superkrachten gebruikt en dat je zelf moet zoeken in welke aflevering etc.
Feitelijke onjuistheden, waar vervolgens op doorgebreid wordt door mensen die zichzelf ook te slim vinden om niet te vervallen in sarcasme, leidden wellicht tot verwarring bij mensen die dit topic voor het eerst lezen om wat informatie te vinden. En alhoewel het ongetwijfeld grappig is/lijkt dat 'noobs' vervolgens met verkeerde informatie naar huis gaan, is dat misschien niet de bedoeling van dit topic. Anders is het misschien een idee om een topic te openen: "[USA] Heroes - Laat je fantasie de vrije loop #1: Waar het allemaal begint."
Het lijkt mij toch dat nieuwe mensen niet hier komen voordat ze zelf bij zijn... anders lezen ze gewoon spoilers -,-quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens op zich. Niks mis met die grappen vind ik, maar voor (nieuwe) mensen die serieus iets willen weten is het wel lastig op deze manier natuurlijk. Dus misschien subtiel vermelden dat het maar een grapje is of zo als je dat soort dingen post. Met een "" of zo.
Dat wel, maar misschien interpreteren sommigen (die al wel bij zijn) dat dan zo van 'oh dat zal ik gemist hebben, daar moet ik nog maar eens goed naar gaan zoeken'.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch dat nieuwe mensen niet hier komen voordat ze zelf bij zijn... anders lezen ze gewoon spoilers -,-
Volgens mij gebeurd dat al hoor. En als je vervolgens de reacties op zo'n grapje ziet moet je wel heel ver heen zijn als je niet kan snappen dat het niet serieus is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Dus misschien subtiel vermelden dat het maar een grapje is of zo als je dat soort dingen post. Met een "" of zo.
Haha, welke provider?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef Breuls het volgende:
Mijn internet was vanmorgen even dood. Stel je voor dat het een Heroes-dinsdag was geweest.Dan had ik helemaal moeten wachten tot nu vanavond.
Ja, ik snap het, het is denk ik gewoon verveling ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Risce het volgende:
Treveo, goed punt inderdaad.
Maar wat betreft de superkracht van Mr Muggles, dat is allemaal prima en leuk (wat niet geloofwaardig), maar ik zie soms ook mensen verwijzen naar aflevering 12 van seizoen 2 en dat die zo spannend was en dan denk ik dus: dat is misleidend en misschien niet zo gepast.
Als mensen die hier regelmatig posten en meelezen nog steeds vragen of de nieuwe aflevering al te vinden is terwijl het vorige topic bijna helemaal volstond met posts over de schrijversstaking, dan vind ik dat ze er om vragen om gepest te worden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Risce het volgende:
Treveo, goed punt inderdaad.
Maar wat betreft de superkracht van Mr Muggles, dat is allemaal prima en leuk (wat niet geloofwaardig), maar ik zie soms ook mensen verwijzen naar aflevering 12 van seizoen 2 en dat die zo spannend was en dan denk ik dus: dat is misleidend en misschien niet zo gepast.
Heb je die van vandaag nog niet gedownload?quote:
Dan pas?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef RSH11 het volgende:
In feb gaan ze weer praten.
Gemist danquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef RSH11 het volgende:
Volgens mij zei Breuls dat in het vorige topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |