We moeten toch voor een klein beetje vermaak zorgen hequote:Op zondag 16 december 2007 18:26 schreef draculettetje het volgende:
de mensen zouden wel staan te kijken dan trouwens denk ik in de ochtendspits
heeft iedereen wat te vertellen op het werk
nou dat bedoel ikquote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef lynda het volgende:
[..]
We moeten toch voor een klein beetje vermaak zorgen he![]()
goed planquote:Op zondag 16 december 2007 18:30 schreef lynda het volgende:
Zo me plicht weer gedaan![]()
Ben ff lekker op de bank liggen
Laten we dat toch maar bewaren voor "thuis"quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef lynda het volgende:
[..]
We moeten toch voor een klein beetje vermaak zorgen he![]()
Ze is wel slim morgen, anders meld ik me persoonlijk ziek om Lynda van haar werk te halen en lekker in bed te stoppenquote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed plan
wees slim morgen in ieder geval
ik ga zo lekker eten en daarna aan de wii!
Ej Friday! Lekker weekend gehad?quote:
om maar meteen je post ervoor uit te voeren zeker.....quote:Op zondag 16 december 2007 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze is wel slim morgen, anders meld ik me persoonlijk ziek om Lynda van haar werk te halen en lekker in bed te stoppen
Nee hoor, gezondheid gaat voorquote:Op zondag 16 december 2007 18:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om maar meteen je post ervoor uit te voeren zeker.....
eetze!quote:Op zondag 16 december 2007 18:43 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik echt eten!
quote:
Je mag je alsnog wel ziek melden hoorquote:Op zondag 16 december 2007 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze is wel slim morgen, anders meld ik me persoonlijk ziek om Lynda van haar werk te halen en lekker in bed te stoppen
met vrienden wat rondgehangen bij iemand thuis met jawel alcoholquote:Op zondag 16 december 2007 19:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das niet verkeerd man!
Nog leuke dingen gedaan?
Alcoholquote:Op zondag 16 december 2007 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met vrienden wat rondgehangen bij iemand thuis met jawel alcohol
Dat klinkt opzich als een goed plan!quote:Op zondag 16 december 2007 19:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Je mag je alsnog wel ziek melden hoorKan je ontbijtje komen brengen
![]()
Fok vanuit bed
Is toch relaxt?quote:Op zondag 16 december 2007 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met vrienden wat rondgehangen bij iemand thuis met jawel alcohol
En geen smsje terug sturen he ...quote:Op zondag 16 december 2007 20:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, drie keer raden wie er net z'n bed uit is...
Dat wordt weer lachen morgen, wekker om 06:00, ben benieuwd of ik nog in slaap kan komen vanavond!
Maar Thunderdome was vet!
Jammer dat de rij dit keer buiten was. Dus ik sta daar 'lekker' in m'n tshirt terwijl het vriest, en na welgeteld een uur later stonden we eindelijk binnen. Was niet erg warm ofzo
Je leeft nogquote:Op zondag 16 december 2007 20:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, drie keer raden wie er net z'n bed uit is...
Dat wordt weer lachen morgen, wekker om 06:00, ben benieuwd of ik nog in slaap kan komen vanavond!
Maar Thunderdome was vet!
Jammer dat de rij dit keer buiten was. Dus ik sta daar 'lekker' in m'n tshirt terwijl het vriest, en na welgeteld een uur later stonden we eindelijk binnen. Was niet erg warm ofzo
Tja, op een gegeven moment begreep ik niet meer hoe die telefoon werkte...quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En geen smsje terug sturen he ...
ja dat vindt ik nou ook niet kunnen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En geen smsje terug sturen he ...
Mja, theoretisch gezien leef ik nog, maar zo voelt het niet..quote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je leeft nog. Mooi dat het leuk was wel minder van het wachten natuurlijk. Maar sommige zeggen dat je moet er maar voor over hebben. Whehehe om 8 uur uit bed
. Je ritme is verkloot denk ik
. Hoelaat lag je er eigenlijk in?
Tevens tvp
quote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, op een gegeven moment begreep ik niet meer hoe die telefoon werkte...
Ik stuurde alleen dat Drokz weer ouderwets hard aan het draaien was, en dan krijg ik terug "ik heb geen zin meer"... Tja, wat moet je daar nou op antwoordenquote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja dat vindt ik nou ook niet kunnen.![]()
Foei Smokez
Zo ging het ongeveer wel jaquote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
phahaha. Sta je daar maar naar je telefoon te kijken..van wtf hoe werkt deze rot telefoon. Ik zie het al zo voor me
tering 12.00 uur toen kwam ik ongeveer uit mn bedquote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, theoretisch gezien leef ik nog, maar zo voelt het niet..
Lag er om 12:00 in, ook niet zo heel vroeg. M'n ritme is ook echt zéker verkloot ja, maar gelukkig heb ik na morgen een paar weekjes vrij
Hebben jullie nog wat gedaan dit weekend?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik stuurde alleen dat Drokz weer ouderwets hard aan het draaien was, en dan krijg ik terug "ik heb geen zin meer"... Tja, wat moet je daar nou op antwoorden
(naja, waarschijnlijk "ik heb nog veel minder zin", maar dan zou ik liegen)
Komt ook wel weer goed hoorquote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tering 12.00 uur toen kwam ik ongeveer uit mn bed. Gewoon weer normale tijd opstaan en gaan slapen en het is weer goed
.
Neuh, ik heb eigenlijk vrij weinig gedaan.
Welk handig zo'n taxi danquote:Op zondag 16 december 2007 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Komt ook wel weer goed hoor
Was inderdaad wat laat ja... Maar goed, om 07:00 was het afgelopen, buiten waren natuurlijk weer rellen gaande dus werd iedereen maar even binnengehouden. Daarbinnen wilde iedereen graag naar buiten, dus ook binnen ontstonden wat relletjes. Kasten met kluisjes e.d. lagen overal op de grond, was weer gezellig hoor ...
Maar goed, voordat je daar dus heelhuids doorheen bent, ben je ook weer een uur verder.
Gelukkig hadden we een maat van ons zover gekregen om ons rond half8 op te komen halen, dus onze 'taxi' stond al voor de deur toen we buiten kwamen
Daarna nog maar ff bij iemand thuis voor de tv gehangen, en uitelindeijk maar weer naar huis gegaan.
WTF, dat IS het standaard antwoord jaquote:Op zondag 16 december 2007 20:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik stuurde alleen dat Drokz weer ouderwets hard aan het draaien was, en dan krijg ik terug "ik heb geen zin meer"... Tja, wat moet je daar nou op antwoorden
(naja, waarschijnlijk "ik heb nog veel minder zin", maar dan zou ik liegen)
Dat hebben we 2 jaar volgehouden toe we samenwerkte zeg maarquote:
Relletjes, valt best mee over het algemeen hoor. Heb zat feesten meegemaakt waar alles gewoon wel relaxed kon en waar ik niks van vechtpartijen heb meegemaakt.quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Welk handig zo'n taxi dan. Volgens mij horen die relletjes erbij..of heb ik dat verkeerd?
![]()
Was je niet doodop?
En dat ging dat ook echt de héle dag door!quote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat hebben we 2 jaar volgehouden toe we samenwerkte zeg maar
ik zij ook nooit "goede morgen" , maar ik kwam binnen en ik zij "Ik heb geen zin meer"quote:Op zondag 16 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dat ging dat ook echt de héle dag door!
Droxz: Ik heb geen zin meer!
Sm0keZ:Ik heb nog veel minder zin!
Droxz: Ik had gisterenochtend al geen zin meer om vandaag te werken!
Sm0keZ: Ik had al geen zin meer voor ik m'n sollicitatiegesprek heb gehad!
Droxz: Ik had al geen zin meer toen m'n vader nog vloeibaar was!
Sm0keZ: Ik had al geen zin meer toen de Titanic zonk!
etc
quote:Op zondag 16 december 2007 21:34 schreef lynda het volgende:
Ik heb die hele op wederom bijgewerkt.. eerst volgende die zegt dat hij/zij er niet in staat die pm't maar lekker zoals eronder staat. (ook als je andere avater erin wil)
Ga niet meer alle topics af
Dank u, dank u!quote:Droxz' hommage aan Lynda (zo goed schat )
Lynda!
Kom wel gezellig een bakkie doenquote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef lynda het volgende:
ik is nu 21 jaar en 48 weekjes EN 15 uur + wat minuten oud(A)
![]()
Inderdaad, geen moer op tv ...quote:Op zondag 16 december 2007 22:24 schreef diertjuh het volgende:
tv is saai..
msn is ook op het moment saai dus daar sta ik mooi offline. Ik ga denk zometeen maar mn bed inkruipen en nog 1 of andere saaie film kijken en dan morgen weer vroeg opstaan om weer een saai schooldag te volgen. Waar ik ook geen zin meer in heb.quote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, geen moer op tv ...
zit al de hele avond op msn (droxz de hele avond op msn)
nog 1 potje gamen, dan lekker slapen!
hey, beetje bijgekomen van vrijdag?quote:Op zondag 16 december 2007 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
pff, gelukkig dat ik druk weekend had
of jah .. druk .... veel met vrienden enzo weg geweest
heerlijk om gewoon een kleine groep vrienden te hebben die snappen wat er is, dan tig vrienden te hebben die je nooit opvangen om zo maar te zeggen
tja mede dankzij steun van de vrienden groep en mn eigen special girlfriendquote:Op zondag 16 december 2007 22:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey, beetje bijgekomen van vrijdag?
gelukkig. Goed dat je zulke goeie vrienden hebtquote:Op zondag 16 december 2007 23:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja mede dankzij steun van de vrienden groep en mn eigen special girlfriend
morgen maar is kijken hoe ik de saaie werkdag door kom :d
Werkquote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef draculettetje het volgende:
iedereen ziek????
verslapen????
of nu al hard aan het werk????
dan zet ik alvast een pot koffie en kannetje thee
Ow ja da's natuurlijk wel heeeeel leukquote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Momenteel aan het spelen met mijn nieuwe telefoon / pda
Een witte Touch toch? issie mooi?quote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Momenteel aan het spelen met mijn nieuwe telefoon / pda
Ja is het ook hoorquote:Op maandag 17 december 2007 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ow ja da's natuurlijk wel heeeeel leuk
ik ben nog aan het bedenken of ik nou een laptop wil of een nieuwe telefoon
ja zeker, moet alleen nog even msn erop krijgen, stond er standaard niet opquote:
ik heb er allemaal niet zo verstand van.....quote:Op maandag 17 december 2007 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja zeker, moet alleen nog even msn erop krijgen, stond er standaard niet op
Iets met veiligheid enzo... nu staat het er standaard niet meer opquote:Op maandag 17 december 2007 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb er allemaal niet zo verstand van.....
Ik ben nu nog brakjes...quote:Op maandag 17 december 2007 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen detoxic hoe was het weekend?
Heb je ook zo'n internetbundel? of heb je wifi?quote:Op maandag 17 december 2007 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja zeker, moet alleen nog even msn erop krijgen, stond er standaard niet op
nee niet zo'n goed plan.....quote:Op maandag 17 december 2007 08:48 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben nu nog brakjes...
Stappen met een 'lege' maag is geen goed idee...
Goedemorgen Draculletje, neen zit aan de Theequote:Op maandag 17 december 2007 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee niet zo'n goed plan.....
en sgele ook al ziek zwak en misselijk maar wel aan de koffie.....
en zou lynda nou zo slim zijn geweest om thuis te blijven vandaag of is droxz nu ook ziek om haar thuis te houden?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 17 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
@ Bello: Die HTC draait op windows mobile 6? Je kan daar gewoon WLM voor downloaden. Ik zal ff een linkje zoeken
Internetbundel, leek mij persoonlijk wel handigerquote:Op maandag 17 december 2007 08:54 schreef B.. het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n internetbundel? of heb je wifi?
Graag gedaan, heb zelf jaren HTC toestellen gehad, dus was niet moeilijkquote:
Welterusten!quote:Op maandag 17 december 2007 09:06 schreef Renesite het volgende:
Bwuuuuuuuuh ik ben moe eeee e ee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |