Werkquote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef draculettetje het volgende:
iedereen ziek????
verslapen????
of nu al hard aan het werk????
dan zet ik alvast een pot koffie en kannetje thee
Ow ja da's natuurlijk wel heeeeel leukquote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Momenteel aan het spelen met mijn nieuwe telefoon / pda
Een witte Touch toch? issie mooi?quote:Op maandag 17 december 2007 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Momenteel aan het spelen met mijn nieuwe telefoon / pda
Ja is het ook hoorquote:Op maandag 17 december 2007 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ow ja da's natuurlijk wel heeeeel leuk
ik ben nog aan het bedenken of ik nou een laptop wil of een nieuwe telefoon
ja zeker, moet alleen nog even msn erop krijgen, stond er standaard niet opquote:
ik heb er allemaal niet zo verstand van.....quote:Op maandag 17 december 2007 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja zeker, moet alleen nog even msn erop krijgen, stond er standaard niet op
Iets met veiligheid enzo... nu staat het er standaard niet meer opquote:Op maandag 17 december 2007 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb er allemaal niet zo verstand van.....
Ik ben nu nog brakjes...quote:Op maandag 17 december 2007 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen detoxic hoe was het weekend?
Heb je ook zo'n internetbundel? of heb je wifi?quote:Op maandag 17 december 2007 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja zeker, moet alleen nog even msn erop krijgen, stond er standaard niet op
nee niet zo'n goed plan.....quote:Op maandag 17 december 2007 08:48 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben nu nog brakjes...
Stappen met een 'lege' maag is geen goed idee...
Goedemorgen Draculletje, neen zit aan de Theequote:Op maandag 17 december 2007 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee niet zo'n goed plan.....
en sgele ook al ziek zwak en misselijk maar wel aan de koffie.....
en zou lynda nou zo slim zijn geweest om thuis te blijven vandaag of is droxz nu ook ziek om haar thuis te houden?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 17 december 2007 08:56 schreef Sgele het volgende:
@ Bello: Die HTC draait op windows mobile 6? Je kan daar gewoon WLM voor downloaden. Ik zal ff een linkje zoeken
Internetbundel, leek mij persoonlijk wel handigerquote:Op maandag 17 december 2007 08:54 schreef B.. het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n internetbundel? of heb je wifi?
Graag gedaan, heb zelf jaren HTC toestellen gehad, dus was niet moeilijkquote:
Welterusten!quote:Op maandag 17 december 2007 09:06 schreef Renesite het volgende:
Bwuuuuuuuuh ik ben moe eeee e ee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |