quote:Op zondag 16 december 2007 15:18 schreef Nashje het volgende:
... besloten naar een andere zaal te gaan.
Wel irritant al die rondlopende mensen
Lekker rondjes lopen johquote:Op zondag 16 december 2007 15:18 schreef Nashje het volgende:
Timeout was vet vrijdag.
Headhunterz draaide wel lekker. Goede inkomer. Daarna Noisecontrollers. man man. Bij Crump kreeg ik kippenvel en ging helemaal los. 40 minuten gedraaid en daarna Tatanka. Niets speciaals dus maar besloten naar een andere zaal te gaan.
Wel irritant al die rondlopende mensen
Die is wel errug vetquote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef 16meter het volgende:
Ik loop rondjes... ennuhm.... ik loop rondjes.
Verbaast je dat?
http://www.youtube.com/watch?v=ehRFifY3YrU
Jammer dat ik deze nergens kan vinden in redelijke kwaliteit.![]()
haha ge-wel-dig! Zulke leuke initiatieven dit soort dingen. En ach op zich wel beter dat ze niet worden gereleased, dat maakt zulke acties juist zo speciaal als je er wel bij wasquote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef 16meter het volgende:
Ik loop rondjes... ennuhm.... ik loop rondjes.
Verbaast je dat?
Jammer dat ik deze nergens kan vinden in redelijke kwaliteit.![]()
quote:
He Promo, waar is dit knopje vohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohorrrrrrrrrrrr????quote:
Op de dansvloer ja. Sorry dat ik dat er niet even bij heb gezet voor de minder hoog begaafde personen.quote:
Potverdrie, dat is lekker snel!quote:Op zondag 16 december 2007 18:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
He Promo, waar is dit knopje vohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohorrrrrrrrrrrr????
Is er zaterdag zo vaak op je teentjes getrapt dat je nu niets meer kunt hebben?quote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Op de dansvloer ja. Sorry dat ik dat er niet even bij heb gezet voor de minder hoog begaafde personen.
En als ik hier aan draai? potverdrieeeeee. dat is lekkker snelllllllll xDquote:
volle bak los vorig jaar, volgende week zaterdag weerquote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef 16meter het volgende:
anyone?quote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
weet iemand trouwens nog een alternatief voor Virtual DJ, wel een beetje het zelfde (Live mixen etc.) maargoed. Virtual DJ doet weird bji mij :/
lsdb, mic, beetje rondzoeken en je hebt het zoquote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef znarch het volgende:
Stomme vraag mabye, maar weet iemand waar je livesets vandaan kunt halen van fatsoenlijke kwaliteit ? En dan bedoel ik dus boven de 192 kbs. Liefst v0 v2 maar dat zal wel niet
Dankje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lekkere mix, goede platenkeus. Niet echt bijzonder in elkaar gemixt. Maar hij gaat bij de collectie van livesets
Traktor DJ Studio.quote:Op zondag 16 december 2007 21:22 schreef Silaz het volgende:
weet iemand trouwens nog een alternatief voor Virtual DJ, wel een beetje het zelfde (Live mixen etc.) maargoed. Virtual DJ doet weird bji mij :/ anyone?
Traktor DJ Studio.quote:
Heeft mijn uitspraak je zo geraakt dat je je aangesproken voelt, of vind jij het wel fijn als er continu koters voor je heen lopen waardoor het losgaan remt?quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Is er zaterdag zo vaak op je teentjes getrapt dat je nu niets meer kunt hebben?
Das wel een terechte reden voor irritatie jaquote:Op maandag 17 december 2007 10:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heeft mijn uitspraak je zo geraakt dat je je aangesproken voelt, of vind jij het wel fijn als er continu koters voor je heen lopen waardoor het losgaan remt?
mee eensquote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wildstylez - Clubbin' kan die plaat echt waarderen. Heerlijke vocal ook
Nou ik heb twee uur in de rij gestaan, vuurwerk om me oren gekregen, geen locker maar The Past was iddquote:Op maandag 17 december 2007 12:25 schreef CrustyClown het volgende:
Pff van het weekend naar Thunderdome geweest. Ten eerste ben ik het echt enorm eens met Bartman. Het publiek (voornamelijk Early zaal) was echt geweldig. We stonden beetje te hakken op The Prophet en allemaal mensen begonnen spontaan gesprekken over hoe geweldig die oude nummers wel niet waren etc. Ook helemaal geen duwende mensen in de wachtrijen, maar alleen gezellige gesprekken (itt sommige HS feestjes).
Maar om toch maar een beetje af te doen aan de positieve draai van het verhaal. Ik was blij dat ik zondagmiddag toch weer wat Hardstyle klanken voorbij hoorde komen.
Kortom, de sfeer in de early (Y). Maar hardstyle blijft toch mijn favo muziekje hoor
Jij quote mij, dus ja ik voel me aangesproken. En omdat je meervoud gebruik denk ik dat je ReMcOrE ook bedoeld.quote:Op maandag 17 december 2007 10:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heeft mijn uitspraak je zo geraakt dat je je aangesproken voelt,
quote:of vind jij het wel fijn als er continu koters voor je heen lopen waardoor het losgaan remt?
Net een beetje anders maar hoorquote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rock Civilization, maar dan anders, totaal anders
http://nl.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E
Als ik de volgende keer dat ik Rock Civilization hoor, deze beelden voor me krijg hou ik jou verantwoordelijkquote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou wel een vette intro zijn voor een set van Willemquote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je kent vast wel die clip van Yelle - A casue des Carconsquote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Net een beetje anders maar hoor. En what the F*CK tecknonik
Neem er dan één met een echt lekkerwijfquote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jumpen is uit!!! Tektoniek is in!!!1
http://youtube.com/watch?v=10bEpxaF7-I&feature=related
quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Neem er dan één met een echt lekkerwijf
http://youtube.com/watch?v=m-JIo10LFtI
Trek je schoenen maar alvast aan danquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef Silaz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als dit de nieuwe ''jump'' hhype shit wordt, gooi ik mezelf voor de trein.
Ja maar die doet het niet op een hardstyle nummerquote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Neem er dan één met een echt lekkerwijf
http://youtube.com/watch?v=m-JIo10LFtI
* JortK heeft op zijn werk geluid uit staanquote:Op maandag 17 december 2007 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja maar die doet het niet op een hardstyle nummer
Mmmm.... moet ik nu ook mijn schoenen aandoen, mijn mooiste shit uit de kast aangooien en filmpjes van mezelf gaan maken en op internet gooien?? (Dit was een kansloze diss naar alle mensen die zulke filmpjes van zichzelf op i'net zetten)quote:Op maandag 17 december 2007 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja maar die doet het niet op een hardstyle nummer
Daar snap ik dus echt niks van, hebben Promo & drokz iets tegen catscan ofzo?quote:nog heel even over die defective counter (prachtige catscan diss
Uhu, geloof dat er wel meer speelde, maar korsakoff was de uiteindelijke druppel. Catscan wilde een dom wijf, blond, dikke type imago en sebas deed daar niet aan mee..quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
promo en catscan hebben ruzie gehad (ik weet niet meer precies waar het om ging, ik dacht iets met korsakoff ofzo) daarom zit catscan ook neit meer bij third movement..
je moet het ook neit zien als een serieus nr denk ik dan
nu weer over hardstyle?:P
40 man sethje, daar zal het bar personeel blij mee zijn![]()
PF linkquote:Zoals velen weten is Korsakoff een project met Catscan als muzikaal brein. Catscan is na een aantal Korsakoff-releases vertrokken bij jouw label en heeft zijn eigen label opgestart. Hoe kijk je hier tegenaan, betreur je het achteraf wellicht dat dit succesvolle concept, inclusief blondine en muziekclips, niet binnen de The Third Movement is gebleven?
Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..
Ja dat denken wij ookquote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
40 man sethje, daar zal het bar personeel blij mee zijn![]()
wtf is dat nou weer voor shit dan, serieus!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jumpen is uit!!! Tektoniek is in!!!1
http://youtube.com/watch?v=10bEpxaF7-I&feature=related
quote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan zaal de main zaal wel leeglopen als showtek gaat draaienof hebben jullie niet gezamelijk een hekel daaraan
Jawelquote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan zaal de main zaal wel leeglopen als showtek gaat draaienof hebben jullie niet gezamelijk een hekel daaraan
Is de Timetable al bekend dan?quote:Op maandag 17 december 2007 19:22 schreef Sethje het volgende:
Zowiezo van 00.00 - 01.30 J&W in area 2 en van 2.30-3.00 noisecontrollers en 3 tot 4 D&S..de rest zien we wel
Willem wordt wel heel veel geinspireerd door pendulum..quote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Zou wel een vette intro zijn voor een set van Willem
Italiaanse power ten top, maar helaas qrimetime is het enige wat ik dit jaar nog mee ga makenquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zeg nou zelf:
A-lusion
Activator
Bobby V
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Recess
Stephy
Tatanka
Zatox
Live: Tha Beatstylaz
MC: Da Syndrome
MC: Syco
en dan ook nog Angerfist, Nosferatu, Vince en Vinyl Junk...
daar ga je toch spontaan van stampen, spontaan van kwijlen![]()
Wow wat een lineupquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zeg nou zelf:
A-lusion
Activator
Bobby V
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Recess
Stephy
Tatanka
Zatox
Live: Tha Beatstylaz
MC: Da Syndrome
MC: Syco
en dan ook nog Angerfist, Nosferatu, Vince en Vinyl Junk...
daar ga je toch spontaan van stampen, spontaan van kwijlen![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 17 december 2007 21:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wow wat een lineup
EDIT: Thanks voor de uitleg bart en crusty.
Wtf, staken zul je!quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Graag gedaanDoe ik ook eens een zinvolle bijdrage ipv kansloze opmerkingen
Overigens voor mij dit weekend weer geen HS. Mag vrijdag,zaterdag, zondag en maandag werken. Een avondje stappen zit er dus niet in
Origineel is van Pendulum.quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De bussen rijden niet dus al die kutkoters hebben geeen vervoerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef Pelgrim het volgende:
2de kerstdag wellicht naar Time Out met S.W.A.T. on tour, hoop niet dat het gigadruk is aldaar!
Dat klinkt als goed nieuwsquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
De bussen rijden niet dus al die kutkoters hebben geeen vervoerik ben ook aanwezig
hij is echt gruwelijkquote:
ik welquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef 16meter het volgende:
Ik kan niks vinden op PF over S.W.A.T. in Time-Out op 2e kerstdag?
quote:* NLS04 kan vanwege herstellende knie pas weer in februari naar feesten..![]()
Ik weet niet of Scope DJ nog meeleest maar die kan je misschien verder de goede richting in helpen...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.
heb thuis 3500 hardstyle samples. Kicks. claps en al die shit. Zat bij een fruityloop die ik ooit gedownload heb.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.
Ik maak ze zelf ook meestal met die sample-packs. Of Nexus VST gebruiken met daarbij het hardstyle pakketje. Staan ook hele mooie dingen in!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Wtf @ samir's themequote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind SMD - Kutmelodieen ook een lekkere meezinger
raarste openings nr in 2007
Pavo op Decibel met Samir's theme
meest verrassende platenkeuze van 2007:
Headhunterz die The World van Phillipe Rochard erop gooit op 5 jaar XXlerator![]()
Amen, wat een tiefusnummer.quote:Slechtste plaat die ik dit jaar te vaak heb gehoord
Donkey Rollers - Atrocity
ja ik geloof de C-rius jump edit ofzoquote:Wtf @ samir's theme!
Waar heb je dat hardstyle pakketje vandaan dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf ook meestal met die sample-packs. Of Nexus VST gebruiken met daarbij het hardstyle pakketje. Staan ook hele mooie dingen in!![]()
Haha ik vond het toen wel grappig en ging erop los maar dat kan ook aan mij hebben gelegenquote:
Nieuwsgroepen FTWquote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Waar heb je dat hardstyle pakketje vandaan dan?
Staat ie niet, al gezocht.. Maar heb 'm denk al ergens anders gevonden, duurt alleen wat langer.quote:
kijk kerel, daar zeg je even iets geweldigsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:46 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het te moeilijk om zo'n lijstje te maken. Ik kom op zoveel feesten...festivals..middelgrote feesten, kleine feestjes in discotheken.... heeft geen nut
Ik vermaak me overal wel
telt een plaat die veels te weinig gedraaid wordt ook??quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef 16meter het volgende:
Meest ondergewaardeerde plaat van 2007
Komt u maar!
als zulke platen ook tellen, dan noem ik (ondanks dat ik best wel veel kleine feestjes bezoek):quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja. Marlboro Man bijv.
Maar goed, mensen als Sethje zullen die wel vaak genoeg gehoord hebben
Ik kom eigenlijk alleen op de grote Q feesten, overige festivals en af en toe kleine feestjes in discotheken.
Mooi voorbeeld hoe het gaat met de hedendaagse hardstylequote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie trouwens dat Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Natte Asbak E.P. als een release op 21 feburari 2007 staat
dan nomineer ik die ook!! in het begin zo'n dikke hype, zulke dikke tracks, en na een hele korte periode is het ineens helemaal afgelopen, je hoort hem bijna nooit meer!!!al hoorde ik dat hij in het buitenland nu net een beetje aan het opkomen is...
Natte Asbak E.P. vind ik zelf 1 van de extremere voorbeelden...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld hoe het gaat met de hedendaagse hardstyle
als het een promo is dan is het nog mega vet, maar zodat het op vinyl verschijnt, dan is het niks meer waard
ik heb hem ook al opstaan de hele avond, afgewisseld met wat hedendaags spulquote:Op woensdag 19 december 2007 20:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor straf ga ik hem nu meteen luisteren
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik voel me nu echt gestraftdat ik deze herrie moet luisteren
ik zet voor straf ook nog maar ff lockdown op
Wat een strafquote:Op woensdag 19 december 2007 20:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik voel me nu echt gestraftdat ik deze herrie moet luisteren
ik zet voor straf ook nog maar ff lockdown op
nexus of refx nexusquote:Op woensdag 19 december 2007 19:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht dan?
Inderdaad... ik zeg al sinds de release dat het een van de beste platen van 2007 is maar ik hoor hem nooit op feesten.quote:
dat was inderdaad goeie opening..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beste opening 2007
Zatox en Activator met hun eigen track - Don't let it go op Emporium. Iedereen deed ook heerlijk mee
Kut hij is er weer.. Moeten we weer slap ouwehoerenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:23 schreef CrustyClown het volgende:
Mmm... ik heb weer een paar paginatje discussie gemist hoor, je bent even ziek en dan ineens wel zinvolle discussies he. Zou bijna denken dat jullie het expres doen
Netjes, welke kleur van de RMP's? Heb zelf 2x de RMP1 + Reloop RMX40quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef mstx het volgende:
Zojuist 2 Reloop RMP2's en een Reloop RMX40 besteld.
Ik heb hem wel een aantal keer gehoord maar dat is alleen in de timeout geweest, Duco de huisdj daar vind marlboro man een super dikke plaat en is zowiezo NC fan.... Dus als hij draait in de timeout hoor ik veel NC dingen als; Universe Twister, marlboro man, creatures, always black. Dit is tegelijkertijd ook bijna de enige plek waar ik die ondergewaarde, of in elk geval, te weinig gedraaide NC platen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja. Marlboro Man bijv.
Maar goed, mensen als Sethje zullen die wel vaak genoeg gehoord hebben
Ik kom eigenlijk alleen op de grote Q feesten, overige festivals en af en toe kleine feestjes in discotheken.
nog zo'n juweeltje jaquote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
- The Pitcher - Control / Sleeping
kan natuurlijk zijn dat andere mensen ze wel vaker horen, maar ik hoor ze te weinig![]()
Ja Josh heeft ook veel boekingen in Italie en Polen enzoquote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie trouwens dat Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Natte Asbak E.P. al hoorde ik dat hij in het buitenland nu net een beetje aan het opkomen is...
quote:Tracklist
CD1 :
01. Scope DJ - protocol
02. Pavo - tekno musik
03. The Pitcher - sleeping (original mix)
04. The Hose - the pressure (original mix)
05. Klone - dragons lair (builder remix)
06. Zatox and Activator - Can't Stop
07. T4t4nk4 - lets rock (tat and zat remix)
08. Headhunterz - the power of the mind (original mix)
09. Noisecontrollers - Shout
10. The Nasty Boyz - angel (original mix)
11. 2 Best Enemys - les drums (tby remix)
12. Outsiders - maneater
13. Wildstylez - lifez a bitch
14. Return Corps and Hollow - wrong frequency (zany remix)
15. Zany and dv8 - fever
16. Palmas N Raven - black edition anthem (sun-x-boyz remix)
17. Wild Motherfuckers - Fother Mucker
CD2 :
01. A-Lusion - be yourself
02. B-Simple - the hardest hart
03. Hyperdrive - to the club (harder mix)
04. Plancak - feel the sound
05. C-Sar ft. mc lithium - ave c-sar (a-drives pumpin rmx)
06. DJ Main - another world
07. Lady Sin - delusion (original mix)
08. Partnerz In Crime - my inner circle (break version)
09. A-lusion - drummer beat
10. Vrtx and leoton - close your ass
11. Abject - pump that beat
12. Cue-x - collatarol damage (dstyler remix)
13. Partnerz In Crime - Fuckin m Down (Jumper inc remix)
14. Revivals - final prayer (test mix)
15. Partnerz In Crime - unstopable
16. Showtek - the colour of the harder styles (dub mix)
CD3 :
01. Zany ft MC DV8 - Distored
02. Citizen - 1980 (marshall mix)
03. Brennan Heart - Remember Remember
04. Showtek ft MC DV8 - born 4 thiz
05. Mad@Faq - Make Some Noise (Tat Rmx)
06. Mc Drill - numbers (origina mix)
07. K-Jael - commander
08. Daniele Mondello vs express viviana feat mc tr3no - brain killer
(hard mix)
09. Showtek ft EMC - raver
10. Noisecontrollers - Rushroom
11. Noisecontrollers vs. Zany & Duro - We Are Power 2007! (Ragtag Mashup)
12. Chaps and Rolay - family affairs (glowiej remix)
13. Grandmaster Q - Pleasuredome
14. Zany and dv8 - nothing else matters
15. Scope DJ - Lockdown
16. Southstylers aka walt and zany - crystal
17. Zanza Labs - control the mind (abject remix)
18. Zatox - tanz elektric (el grekoz die macht der tanz mix)
Hardstyle Yearmix 2007 ^-^ 3cds full of banging hardstyle shizzle![]()
Greetings to - LTK - JEF - SD - LSD - HB
Is er trouwens een kans dat in the marine van NC ook nog een keertje als B-kant op een plaat verschijnt? Net zoals met aliens is gedaan zegma. Die plaat was namelijk een van de eerste nummers die ik van NC hoorde in een briljant setje van DBSTF een jaar ofwat terug .Ook een heerlijke plaat!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:04 schreef Sethje het volgende:
Heb NC al regelmatig gezien maar die draaien meestal marlboro man en alwyas black niet, terwijl dat in mijn ogen zo'n dikke platen zijn. Evenals Shockwaves...vind ik ook geweldig
Omg @ Ruffian en dat Thrillogy momentquote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef JortK het volgende:
Beste party
Q-Base
Beste Liveset
Headhunterz @ Q-Base (ik was helemaal gebroken)
Bizarste moment
Op Thrilogy een man die zijn vrouw stond te vingeren midden op de gang, en een kerel die naast me stond en zei 'Heb je trek in een roerbakei?' en vervolgens tyfushard over zijn nek ging
Mooiste grap
Zany die DV8 in de zeik neemt door hardstyle rockers zo te editten (live) dat DV8 de draad kwijt is(Showtek final in Outland was dat)
Beste ragmoment
Donkey Rollers @ hardbass silverdome
Kutplaat van het jaar
Showtek - Wonderfull Days
Domste MC fout
Ruffian die op zn muil ging tijdens Paard van Troje (pussy lounge) en vervolgens roept Stop laughing at me!
Zwart, vind die witte niet zo mooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:58 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Netjes, welke kleur van de RMP's? Heb zelf 2x de RMP1 + Reloop RMX40
Volgens mij draaide Zany die op Qlimax 2006.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:15 schreef NLS04 het volgende:
hmmz ik zit net dat setje op te zoeken en bedoelde eigenlijk furyboxHeeft Luna die niet ooit nog op Qlimax gedraaid?
Kquote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Zwart, vind die witte niet zo mooi.
Ja maar die word nu weer zo vaak gedraaid dat het een overkill betekend...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:26 schreef signom het volgende:
Meest ondergewaardeerde plaat
Jack Overdose - Octavius Augustus
okok hij is al van 2006, maar dan nog nomineer ik hem
die was ik bijna vergetenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:15 schreef NLS04 het volgende:
hmmz ik zit net dat setje op te zoeken en bedoelde eigenlijk furyboxHeeft Luna die niet ooit nog op Qlimax gedraaid?
inderdaad, toen kende ik NC al een beetje, en kameraden ook, dus wij gingen compleet los op dat nummer, al bij de 1e toontjesquote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij draaide Zany die op Qlimax 2006.
Dozer (QrimeTime alias van DJ Tonyquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weet niet hoe nieuw the church of the darkside van dj tony is, maar ik vind hem bijzonder lekker....!
Sorry, maar "born 4 this" vind ik misschien nog wel slechter dan hun vorige release. (wonderful days remixquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo showtek is weer uitgebasht zie ik...
Dan kan ik nu wel zeggen dat ik born 4 this ook wel weer een heerlijke plaat vind... T blijven gewoon heerlijke kicks... Het is wel net als headhunterz elke keer hetzelfde liedje, maar zolang het goed klinkt vind ik het wel oke..
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weet niet hoe nieuw the church of the darkside van dj tony is, maar ik vind hem bijzonder lekker....!
Haha niet dat ik heb gelezen iig... je hebt natuurlijk vast geen screens?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpen![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
had je al genoemd, maar vet hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpen![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
Blieft nog ff lekker geheimquote:Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha niet dat ik heb gelezen iig... je hebt natuurlijk vast geen screens?
Aaahhh draait showtek daar niet en het is meteen spam..... zielepietjequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef MrDice het volgende:
Tyf op met je gespam man.
Heh ik heb niet zo'n blok beton voor m'n kop dat alles zonder Showtek ruk is hoor. In tegendeel... Maar in de afgelopen jaren dat ik hier kom zie ik al dit soort 'verkoop praatjes' afgeschoten worden. Maar goed wat jullie willenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Aaahhh draait showtek daar niet en het is meteen spam..... zielepietje![]()
Maar tis net de hardstyle voor mijn tijd. 2003 is toch meer mijn tijd. Ik waardeer die hardstyle nog steeds. Kan me nog herinneren dat ik helemaal los ging in de Zinc in Arnhem toen in het begin van de avond ff alle bekende platen voorbij kwamen. Heb die set ook nog eens opgestuurd gekregen van de DJ zelf
Dan moet je sehtje ook even uitbokken, aangezien die ook zijn Twisted promoot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
Heh ik heb niet zo'n blok beton voor m'n kop dat alles zonder Showtek ruk is hoor. In tegendeel... Maar in de afgelopen jaren dat ik hier kom zie ik al dit soort 'verkoop praatjes' afgeschoten worden. Maar goed wat jullie willen
Ondanks de slechte kwaliteit vanochtend Prophet vs Zany @ Qlimax nog maar eens opgezet. Die opening zorgt toch wel voor kippevel damn! Oh enne the Prophet:"Geile shit ouwe!"
Nee, vorige week kapotgevallenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:16 schreef MrDice het volgende:
Geen mp3 speler bij je? Man ik zou dood gaan!
Hahah en daar ben je treurig om? Gek kind ook ;-)quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:53 schreef nattermann het volgende:
Zo, maar eens even Hunter - I shot the blender (TBY Remix) opgezet.. dat blijft me toch ook een plaatje zeg![]()
Morgen een weekje op wintersport, dus een weekje zonder hardstyle
Ook zany heeft weer een stukje meegeholpen aan de verkrachting van de echte hardstyle... Ga dan gewoon produceren onder die shadowlands shit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Silaz het volgende:
The_Beholder_Meets_DJ_Zany_-_Euphoria__Fear_Reigns_Today-(SMC025)-Vinyl-2008-HB:D:D
Vertel daar ff wat meer over aubquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef Sethje het volgende:
Peace out boysalles komt goed.
Inmiddels al bijna 250 kaarten verkocht voor Twisted...gaat echt veel betere dan ik verwacht had
Zentiments zijn hard bezig met het anthem; Twisted Mindz...de vocals van Diel zijn echt om te smullen, vind ik dan![]()
Hopelijk kan ik nog wat mensen van het Hardstyle topic begroeten op mn feestjezal wel leuk worden.
ik ben idd wat minder vaak aanwezig in dit topic dan seth, maar dat komt gewoon wegens tijdgebrek en het feit dat de hardstyle van tegenwoordig mij minder boeit dan de hardstyle van 'vroegah'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef MrDice het volgende:
Hmm ja maar ik heb het idee dat Sethje het toch anders brengt. Sethje zie ik echt continu meeposten en misschien doet Warezguy dit ook wel, maar dat blijft niet echt hangen. Komt op mij meer over van: hey hier ben ik weer, check mijn feestje!
Anyways, party on!
komende dagen maar eens even ergens opsnorrenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Silaz het volgende:
The_Beholder_Meets_DJ_Zany_-_Euphoria__Fear_Reigns_Today-(SMC025)-Vinyl-2008-HB:D:D
weinig aan idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ook zany heeft weer een stukje meegeholpen aan de verkrachting van de echte hardstyle... Ga dan gewoon produceren onder die shadowlands shit.
Idd....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef 16meter het volgende:
Wat een klote vinyl A en B kant beide bagger.
Heb hem net even 'globaal' beluisterd.
Dit is echt niks.
KGB's - Superdisco (tby remix)quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:58 schreef LucasBergman het volgende:
Ja heb je gelijk in, al hoor ik hem ook regelmatig voorbij komen in wat mixjes op FearFm
edit...hoor op fearfm ook vaak een stuk:
"Only if I had one more, ..... hoop gerijm op oor, " en iets met "the lock" ? Iig kon et nergens vinden... hier iemand een idee?
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef 16meter het volgende:
Wat een klote vinyl A en B kant beide bagger.
Heb hem net even 'globaal' beluisterd.
Dit is echt niks.
Amen.quote:BIER IS LEKKER
Vanavond ga ik wel naar 'Saaitek'. Het is hier in de buurt al moeilijk om uberhaupt hardstyle in een uitgaansomgeving te kunnen horen. Hopelijk maken ze er wel wat van...quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER IS LEKKER
heb ze nu f fbeiden echt geluisterd. idd niet echt zo heel veel aan, beetje saai en simpelquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
weinig aan idd.
euphoria is zo'n plaatje wat door julian dj & davide sonar gemaakt had kunnen worden en fear reigns today klinkt als gedateerde hardcore
ik ben het met elke letter van deze post eens!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER IS LEKKER
thnx, gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef Silaz het volgende:
maarja. Remcore viel spaß vanavond @ E-Fect. heb ook nog wel gedacht om naartoe te gaan maarja. niemand wil meefaggots.
Bevalt erg goed, al bak ik er natuurlijk nog niks van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef NrSiX het volgende:
Lekker mstxhoe bevalt het? Wilde je niet liever voor de blackfire versie gaan? Die staat wel mooier bij je booth =]
hey, daar ben ik ook altijd aan te herkennenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben te herkennen aan het meezingen/meepingelen van de meeste nummers,
Net als ik inclusief het losgaan....Net als zowat de hele zaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
hey, daar ben ik ook altijd aan te herkennen
maar soms ben ik wel heel extreemquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Net als ik inclusief het losgaan....Net als zowat de hele zaal
Same here. Vanaf het begin al los, niet wachten tot de rest meedoet of wachten op de grote namenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar soms ben ik wel heel extreemof ga ik al heel vroeg los
en morgen als je nuchter bent is het weer saaitek...quote:Op zondag 23 december 2007 05:41 schreef 16meter het volgende:
Showtek draaide lekker. En Tony (aka Dozer) die man is een held. Die gast staat altijd live te draaien, lekker mixen, goeie platenkeuze (lekker wat Noisecontrollers en genoeg platen die je niet al te vaak hoort) en zijn plaat Church of the dark side is top. Die liet hij ook 2x horen, sneaky motherfucker :
Die gasten van showtek vonden het wel vet dat wij al hun zooi kenden en als enige in heel die tent constant meededen. Leuke avond. Toen wij heel lomp "Go showtek its joor bursdeej" (Sensation Black) riepen toen het even stil waren en zij aan het kloten waren met een effectje zaten ze helemaal te lachen en duimen omhoog. We waren dan ook behoorlijk bezopen.
Zelfs spierpijn in m'n armen, dan weet je dat goed hebt staan beuken. Alleen maar weggeweest om te pissen en drinken te halen. Leuk avondje. Leuke mensen, lekker geluid. Ik ben tevreden.
Leuk opwarmertje voor QrimeTime.
Dit is een tijdelijke tafel, uit de woonkamer gejatquote:Op zondag 23 december 2007 05:48 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
je tafel is veel te klein. ik zie geen plek voor draaitafels!!!
Nee, nee. Het was vet. Zoveel eigen producties draaiden ze niet voor hun doen.quote:Op zondag 23 december 2007 08:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en morgen als je nuchter bent is het weer saaitek...
quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee, nee. Het was vet. Zoveel eigen producties draaiden ze niet voor hun doen.
A-Drive - Acting Like A Pro (Dragan Remix)quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die 'echte' Rammstein sample waar we het hier ook laatst over hadden. Vergeten...
Tony draaide hem gister en ik ging compleet los. Echt een harde beukplaat.
Return Corps ft. Hollow - Wrong Frequency (Zany rmx)quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die 'echte' Rammstein sample waar we het hier ook laatst over hadden. Vergeten...
Tony draaide hem gister en ik ging compleet los. Echt een harde beukplaat.
Inderdaad, die plaat heb ik een tijdje geleden ook weer "her-ontdekt"quote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef luckass het volgende:
Southstylers - Crystal klapt er ook nog steeds lekker in zeg!
Onne de held, wat een binnenkomer met hemquote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef luckass het volgende:
Southstylers - Crystal klapt er ook nog steeds lekker in zeg!
Ziet er zeer leuk uit, wanneer mijn huis af is en ik heb nog een paar centen over wil ik ook draaitafels gaan scorenquote:
kosten die?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef mstx het volgende:
Zojuist 2 Reloop RMP2's en een Reloop RMX40 besteld.
Het was gruwelijk iddquote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
E-Fect was gruwelijk
A-lusion, Davide Sonar, en D-Block & S-te-Fan helden van de avond!!we zijn zo fijntjes losgegaan
![]()
2x¤475 voor de RMP2's en ¤240 voor de RMX40.quote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
kosten die?
Heb nu 2 technics en een cdj800 maar zoek nog een iets goedkopere voor thuis wat te mixen. Merk dat ik de laatste tijd steeds meer met cd's draai dan plaat... Heb weinig zin om weer 6-700 euro neer te leggen voor een cd-player...
En die is nog lelijk ook.quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef LeonH het volgende:
valt me nog mee, als je ziet dat de cdj200 25 euro duurder is en geen scratch functie enzo heeft
Helemaal mee eens. En PoTC vind ik ook een geweldige theme waar Tiesto natuurlijk al wat van gemaakt heeft, maar ben wel benieuwd of er ook qua hardstyle iets mee te doen is. Hans Zimmer rules.quote:Op zondag 23 december 2007 20:07 schreef 16meter het volgende:
De muziek van The Rock. Vette actie muziek. Daar kun je wel wat moois van maken![]()
Heel erg veel respect... Vooral omdat ik weet hoe moeilijk het is om zoiets in elkaar te flansen. Ten eerste alleen al een compliment omdat je er niet echt een frouty loops sound in hoort, terwijl dat bijna altijd het geval is...quote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe
Paar puntjes die ik sowieso nog wil veranderen;
- Wat meer variatie in intro (vind ik lastig) en nog wat langer maken
- Vocals
- Iets langere outtro
- Nog wel heel veel meer eigenlijk
En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.
http://www.megafileupload(...)e-versie-lq-mp3.html
Ben benieuwd of ik nu afgekraakt word of dat het meevalt
quote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe
- Vocals
- Iets langere outtro
En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
het nummer "spaceman" is toch van de Prophet?
Soort stilte idd ja, soort fade ofzo. maar respect hoor. ik kan noooit de juiste bass en kicks enzo vinden, dus stop ik er maar na een half urtje meequote:Op maandag 24 december 2007 10:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb programma een keer een avondje geprobeerd, maar na 1,5 uur was ik het helemaal zat, kwam geen steek verder.
Je opzet is echt goed, misschien na de eerste break een soort stilte en dan er vol tegenaan. Dat zou bij deze break erg vet klinken
Ik ken alleen een techno/schranz onesided bootleg (BIGBEAUTY11) die zo heet, bedoel je die?quote:Op zondag 23 december 2007 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
het nummer "spaceman" is toch van de Prophet?
ik ben zelf niet into het maken van tracks, dus als een 'buitenstaander' zeg ik: klinkt goedquote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
Zie je inboxquote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
aangezien hier de mensen met de proggie's wel goed vertegenwoordig zijn
is er iemand die mij kan helpen aan een programma zodat ik kan proberen om plaatjes aan elkaar te mixen, iets van Virtual DJ ofzo??
mocht je wat hebben, dan hoor ik dat graag via PM
alvast bedankt!!
als je begint met dit soort programma's is het het handigst om te beginnen met samples zodat je een beetje vertrouwd raakt met het programma. Samplecds van Vengeance zijn van erg goeie kwaliteit en ook gericht op hardstyle bijvoorbeeld. eenmaal vertrouwd met bijvoorbeeld Fruity, kan je bijv. zelf samples gaan makenquote:Op maandag 24 december 2007 11:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
Soort stilte idd ja, soort fade ofzo. maar respect hoor. ik kan noooit de juiste bass en kicks enzo vinden, dus stop ik er maar na een half urtje mee. Maar verder klinkt het wel lekker moet ik zeggen, en dat voor een 1e keer. Keep on the good work
![]()
Ik hoop dat Silaz je Traktor heeft gegeven, want daar heb je veel meer plezier van dan Virtual DJ.quote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
aangezien hier de mensen met de proggie's wel goed vertegenwoordig zijn
is er iemand die mij kan helpen aan een programma zodat ik kan proberen om plaatjes aan elkaar te mixen, iets van Virtual DJ ofzo??
mocht je wat hebben, dan hoor ik dat graag via PM
alvast bedankt!!
Zit zeker potentie in dat nummer. Hoef denk ik niet de bekende kritieken te herhalen. Ik zou het niet kunnen.. kan het geduld niet eens opbrengen om leren om te gaan met Fruityloops.quote:Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Bedankt voor de positieve kritieken, valt me alles mee! Inderdaad de intro en outtro kunnen nog wel wat aandacht gebruiken. Dat vind ik ook het lastigste, het nummer goed opbouwen. Ik heb ook even gespeeld met een afmix programma en dan gaat alles nog wel een flink stuk mooier klinken, vooral de synths enzo. Dus gaat goedkomen!
Alleen wil ik graag nog vocals in het nummer. Geen standaard zooi, maar zelf iets maken. Heeft iemand hier misschien een vet idee voor? Erg lastig om een goede tekst te verzinnen die bij het nummer past. Als iemand hierbij wil helpen of een leuk idee heeft stuur dan even een PMVia Vocoder kan ik er dan wel iets vets van maken denk ik.
En verder blijven alle tips welkom, keep them comingWil trouwens hierna misschien iets met de theme van The Rock gaan doen als dat lukt.
heb ze reeds alle 2, dus ik kan aan de slagquote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Silaz je Traktor heeft gegeven, want daar heb je veel meer plezier van dan Virtual DJ.
Een aantal steekwoorden:
traktor dj studio
versie drie punt twee
mininova
torrent
Moet lukken.
Behoorlijk vette kick!quote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
- Vocals
- Iets langere outtro
Ik vind het echt een vette melo. Goed werk!quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef devv05 het volgende:
Ik heb de soundtrack CD en daar moet ik wel iets mee kunnen. Het klinkt trouwens al iets minder trancy met een iets andere synth (klik hier om te luisteren)
Originele soundtrack en synth lopen wel al gelijk, dat is het lastigste. Al is de synth nog niet helemaal loepzuiver erbij, dat is zo te fixen (klik hier om te luisteren)
Maar ik zal nu voorlopig maar weer even kappen met topic spammen totdat ik wat verder ben
vertel..quote:
Activator - Glorificationquote:
hij is wel fijnquote:Op woensdag 26 december 2007 16:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
Activator - Glorification
http://www.speedyshare.com/530164692.html![]()
![]()
Ik ook. Verdorie!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
bijna Qrimetime![]()
ik wil een time table
Stage / Werk? Zal wel redelijk hardstyle afkicken zijn daar zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:39 schreef nattermann het volgende:
* nattermann meldt zich, vanuit zwitserland![]()
Draaitafels blijven leukerquote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dit is een tijdelijke tafel, uit de woonkamer gejat![]()
Draaitafels![]()
Was wel lachen gisteren in de Time Out. Flink raggen in ieder gevalquote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef Trigalti het volgende:
Iemand gister naar Scantraxx world tour geweest?
Iig.. ik Zondag naar Zany... (Hardstyle Revolutions)..
Topavond.. maar Zany draaide ronduit slecht..
Einde van de avond alleen maar Hardcore gehoord..
denk dat je daar een hele goeie opmerking maakt!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
19.15 zou best kunnen het begint immers om 20.00 omdat er na 20.00 geen OV meer is
Jep, was best lachenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef Trigalti het volgende:
Iemand gister naar Scantraxx world tour geweest?
Ik zag n linkje ergens in TRU en terwijl ik het beluisterde, dacht ik dat deze samples wel dik zouden kunnen klinken met een lekkere opbouw/beat/melody eronder.quote:Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Alleen wil ik graag nog vocals in het nummer. Geen standaard zooi, maar zelf iets maken. Heeft iemand hier misschien een vet idee voor? Erg lastig om een goede tekst te verzinnen die bij het nummer past. Als iemand hierbij wil helpen of een leuk idee heeft stuur dan even een PMVia Vocoder kan ik er dan wel iets vets van maken denk ik.
Kan niet wachten. De eerste Fok! hardstyle trackquote:Op donderdag 27 december 2007 17:32 schreef devv05 het volgende:
Zitten wel coole stukjes tussen, waar download ik die MP3 dan? De kwaliteit op YouTube is in ieder geval te laag. Track is verder bijna klaar op vocal na.. en het masteren/nabewerken dan.
Nee, geen stage of werk. Zomaar een weekje op wintersportquote:Op donderdag 27 december 2007 09:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Stage / Werk? Zal wel redelijk hardstyle afkicken zijn daar zeker.
Waar zit je in swiss?
Van dat nummer heb ik al wel eens een hardtechno remix gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:54 schreef devv05 het volgende:
dit nummer leent zich ook wel uitermate goed voor een hardstyle track. Heeft iemand het origineel toevallig daarvan? Kan 'm niet vinden helaas.
Knap gevondenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Van dat nummer heb ik al wel eens een hardtechno remix gehoord.
Edit: het begin van deze set dus: http://www.lsdb.nl/set/772/Viper_XXL_-_Reset_Hard_Techno_Special
google: "download barbara bringers of dawn"quote:Op donderdag 27 december 2007 17:32 schreef devv05 het volgende:
Zitten wel coole stukjes tussen, waar download ik die MP3 dan? De kwaliteit op YouTube is in ieder geval te laag. Track is verder bijna klaar op vocal na.. en het masteren/nabewerken dan.
Ah lekker danquote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, geen stage of werk. Zomaar een weekje op wintersport
Zaterdagavond kom ik weer thuis aan, dan snel even douchen en meteen door naar de discotheek om weer wat hardstyle aan te horen
Ik zit in een klein gehucht vlakbij Nendaz (in de richting van Vex), skigebied les4vallées.
Heb mn laptop bij me, dus aan hardstyle geen tekort
Aardig, maar niet bijzonder.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
anthem van X-Qlusive Showtek is bekend:
Showtek - We Live For The Music
persoonlijk vind ik het 3x niks
Mwaa achhhh..... op een feestje kan ik het best waarderen denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
What the fuck is dat voor melodiequote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:01. Southstylers - Pounding Sences (Deeper Inside RMX)
02. The Hose - Pressure
03. Zany - Volt
04. Showtek - Shout Out (Donkey Rollers RMX)
05. Headhunterz - Speaka Freak
06. Tnt - Second Match (Noisecontrollers RMX?)
07. DJ Duro - Oldskool Phenomana
08. Noisecontrollers - Crump
09. D-block & stefan - Ride With Uz
10. Headhunterz - Digiwave
11. Abject - In Our Memories
12. Zanzalabs - Control The Nind (Abject RMX)
06. Tnt - Second Match (Noisecontrollers RMX?)quote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef JortK het volgende:
Ik ben nu al verliefd:
Frontliner a.k.a. Abject X-Mas special @ HardFM 25-12-07
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |