Ja maar die doet het niet op een hardstyle nummerquote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Neem er dan één met een echt lekkerwijf
http://youtube.com/watch?v=m-JIo10LFtI
* JortK heeft op zijn werk geluid uit staanquote:Op maandag 17 december 2007 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja maar die doet het niet op een hardstyle nummer
Mmmm.... moet ik nu ook mijn schoenen aandoen, mijn mooiste shit uit de kast aangooien en filmpjes van mezelf gaan maken en op internet gooien?? (Dit was een kansloze diss naar alle mensen die zulke filmpjes van zichzelf op i'net zetten)quote:Op maandag 17 december 2007 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja maar die doet het niet op een hardstyle nummer
Daar snap ik dus echt niks van, hebben Promo & drokz iets tegen catscan ofzo?quote:nog heel even over die defective counter (prachtige catscan diss
Uhu, geloof dat er wel meer speelde, maar korsakoff was de uiteindelijke druppel. Catscan wilde een dom wijf, blond, dikke type imago en sebas deed daar niet aan mee..quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
promo en catscan hebben ruzie gehad (ik weet niet meer precies waar het om ging, ik dacht iets met korsakoff ofzo) daarom zit catscan ook neit meer bij third movement..
je moet het ook neit zien als een serieus nr denk ik dan
nu weer over hardstyle?:P
40 man sethje, daar zal het bar personeel blij mee zijn![]()
PF linkquote:Zoals velen weten is Korsakoff een project met Catscan als muzikaal brein. Catscan is na een aantal Korsakoff-releases vertrokken bij jouw label en heeft zijn eigen label opgestart. Hoe kijk je hier tegenaan, betreur je het achteraf wellicht dat dit succesvolle concept, inclusief blondine en muziekclips, niet binnen de The Third Movement is gebleven?
Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..
Ja dat denken wij ookquote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
40 man sethje, daar zal het bar personeel blij mee zijn![]()
wtf is dat nou weer voor shit dan, serieus!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jumpen is uit!!! Tektoniek is in!!!1
http://youtube.com/watch?v=10bEpxaF7-I&feature=related
quote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan zaal de main zaal wel leeglopen als showtek gaat draaienof hebben jullie niet gezamelijk een hekel daaraan
Jawelquote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan zaal de main zaal wel leeglopen als showtek gaat draaienof hebben jullie niet gezamelijk een hekel daaraan
Is de Timetable al bekend dan?quote:Op maandag 17 december 2007 19:22 schreef Sethje het volgende:
Zowiezo van 00.00 - 01.30 J&W in area 2 en van 2.30-3.00 noisecontrollers en 3 tot 4 D&S..de rest zien we wel
Willem wordt wel heel veel geinspireerd door pendulum..quote:Op maandag 17 december 2007 14:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Zou wel een vette intro zijn voor een set van Willem
Italiaanse power ten top, maar helaas qrimetime is het enige wat ik dit jaar nog mee ga makenquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zeg nou zelf:
A-lusion
Activator
Bobby V
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Recess
Stephy
Tatanka
Zatox
Live: Tha Beatstylaz
MC: Da Syndrome
MC: Syco
en dan ook nog Angerfist, Nosferatu, Vince en Vinyl Junk...
daar ga je toch spontaan van stampen, spontaan van kwijlen![]()
Wow wat een lineupquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zeg nou zelf:
A-lusion
Activator
Bobby V
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Recess
Stephy
Tatanka
Zatox
Live: Tha Beatstylaz
MC: Da Syndrome
MC: Syco
en dan ook nog Angerfist, Nosferatu, Vince en Vinyl Junk...
daar ga je toch spontaan van stampen, spontaan van kwijlen![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 17 december 2007 21:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wow wat een lineup
EDIT: Thanks voor de uitleg bart en crusty.
Wtf, staken zul je!quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Graag gedaanDoe ik ook eens een zinvolle bijdrage ipv kansloze opmerkingen
Overigens voor mij dit weekend weer geen HS. Mag vrijdag,zaterdag, zondag en maandag werken. Een avondje stappen zit er dus niet in
Origineel is van Pendulum.quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rock Civilization, maar dan anders, totaal anders
http://nl.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E
De bussen rijden niet dus al die kutkoters hebben geeen vervoerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef Pelgrim het volgende:
2de kerstdag wellicht naar Time Out met S.W.A.T. on tour, hoop niet dat het gigadruk is aldaar!
Dat klinkt als goed nieuwsquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
De bussen rijden niet dus al die kutkoters hebben geeen vervoerik ben ook aanwezig
hij is echt gruwelijkquote:
ik welquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef 16meter het volgende:
Ik kan niks vinden op PF over S.W.A.T. in Time-Out op 2e kerstdag?
quote:* NLS04 kan vanwege herstellende knie pas weer in februari naar feesten..![]()
Ik weet niet of Scope DJ nog meeleest maar die kan je misschien verder de goede richting in helpen...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.
heb thuis 3500 hardstyle samples. Kicks. claps en al die shit. Zat bij een fruityloop die ik ooit gedownload heb.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |