die was ik bijna vergetenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:15 schreef NLS04 het volgende:
hmmz ik zit net dat setje op te zoeken en bedoelde eigenlijk furyboxHeeft Luna die niet ooit nog op Qlimax gedraaid?
inderdaad, toen kende ik NC al een beetje, en kameraden ook, dus wij gingen compleet los op dat nummer, al bij de 1e toontjesquote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij draaide Zany die op Qlimax 2006.
Dozer (QrimeTime alias van DJ Tonyquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weet niet hoe nieuw the church of the darkside van dj tony is, maar ik vind hem bijzonder lekker....!
Sorry, maar "born 4 this" vind ik misschien nog wel slechter dan hun vorige release. (wonderful days remixquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo showtek is weer uitgebasht zie ik...
Dan kan ik nu wel zeggen dat ik born 4 this ook wel weer een heerlijke plaat vind... T blijven gewoon heerlijke kicks... Het is wel net als headhunterz elke keer hetzelfde liedje, maar zolang het goed klinkt vind ik het wel oke..
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weet niet hoe nieuw the church of the darkside van dj tony is, maar ik vind hem bijzonder lekker....!
Haha niet dat ik heb gelezen iig... je hebt natuurlijk vast geen screens?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpen![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
had je al genoemd, maar vet hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpen![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
Blieft nog ff lekker geheimquote:Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha niet dat ik heb gelezen iig... je hebt natuurlijk vast geen screens?
Aaahhh draait showtek daar niet en het is meteen spam..... zielepietjequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef MrDice het volgende:
Tyf op met je gespam man.
Heh ik heb niet zo'n blok beton voor m'n kop dat alles zonder Showtek ruk is hoor. In tegendeel... Maar in de afgelopen jaren dat ik hier kom zie ik al dit soort 'verkoop praatjes' afgeschoten worden. Maar goed wat jullie willenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Aaahhh draait showtek daar niet en het is meteen spam..... zielepietje![]()
Maar tis net de hardstyle voor mijn tijd. 2003 is toch meer mijn tijd. Ik waardeer die hardstyle nog steeds. Kan me nog herinneren dat ik helemaal los ging in de Zinc in Arnhem toen in het begin van de avond ff alle bekende platen voorbij kwamen. Heb die set ook nog eens opgestuurd gekregen van de DJ zelf
Dan moet je sehtje ook even uitbokken, aangezien die ook zijn Twisted promoot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
Heh ik heb niet zo'n blok beton voor m'n kop dat alles zonder Showtek ruk is hoor. In tegendeel... Maar in de afgelopen jaren dat ik hier kom zie ik al dit soort 'verkoop praatjes' afgeschoten worden. Maar goed wat jullie willen
Ondanks de slechte kwaliteit vanochtend Prophet vs Zany @ Qlimax nog maar eens opgezet. Die opening zorgt toch wel voor kippevel damn! Oh enne the Prophet:"Geile shit ouwe!"
Nee, vorige week kapotgevallenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:16 schreef MrDice het volgende:
Geen mp3 speler bij je? Man ik zou dood gaan!
Hahah en daar ben je treurig om? Gek kind ook ;-)quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:53 schreef nattermann het volgende:
Zo, maar eens even Hunter - I shot the blender (TBY Remix) opgezet.. dat blijft me toch ook een plaatje zeg![]()
Morgen een weekje op wintersport, dus een weekje zonder hardstyle
Ook zany heeft weer een stukje meegeholpen aan de verkrachting van de echte hardstyle... Ga dan gewoon produceren onder die shadowlands shit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Silaz het volgende:
The_Beholder_Meets_DJ_Zany_-_Euphoria__Fear_Reigns_Today-(SMC025)-Vinyl-2008-HB:D:D
Vertel daar ff wat meer over aubquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef Sethje het volgende:
Peace out boysalles komt goed.
Inmiddels al bijna 250 kaarten verkocht voor Twisted...gaat echt veel betere dan ik verwacht had
Zentiments zijn hard bezig met het anthem; Twisted Mindz...de vocals van Diel zijn echt om te smullen, vind ik dan![]()
Hopelijk kan ik nog wat mensen van het Hardstyle topic begroeten op mn feestjezal wel leuk worden.
ik ben idd wat minder vaak aanwezig in dit topic dan seth, maar dat komt gewoon wegens tijdgebrek en het feit dat de hardstyle van tegenwoordig mij minder boeit dan de hardstyle van 'vroegah'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef MrDice het volgende:
Hmm ja maar ik heb het idee dat Sethje het toch anders brengt. Sethje zie ik echt continu meeposten en misschien doet Warezguy dit ook wel, maar dat blijft niet echt hangen. Komt op mij meer over van: hey hier ben ik weer, check mijn feestje!
Anyways, party on!
komende dagen maar eens even ergens opsnorrenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Silaz het volgende:
The_Beholder_Meets_DJ_Zany_-_Euphoria__Fear_Reigns_Today-(SMC025)-Vinyl-2008-HB:D:D
weinig aan idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ook zany heeft weer een stukje meegeholpen aan de verkrachting van de echte hardstyle... Ga dan gewoon produceren onder die shadowlands shit.
Idd....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef 16meter het volgende:
Wat een klote vinyl A en B kant beide bagger.
Heb hem net even 'globaal' beluisterd.
Dit is echt niks.
KGB's - Superdisco (tby remix)quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:58 schreef LucasBergman het volgende:
Ja heb je gelijk in, al hoor ik hem ook regelmatig voorbij komen in wat mixjes op FearFm
edit...hoor op fearfm ook vaak een stuk:
"Only if I had one more, ..... hoop gerijm op oor, " en iets met "the lock" ? Iig kon et nergens vinden... hier iemand een idee?
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:51 schreef 16meter het volgende:
Wat een klote vinyl A en B kant beide bagger.
Heb hem net even 'globaal' beluisterd.
Dit is echt niks.
Amen.quote:BIER IS LEKKER
Vanavond ga ik wel naar 'Saaitek'. Het is hier in de buurt al moeilijk om uberhaupt hardstyle in een uitgaansomgeving te kunnen horen. Hopelijk maken ze er wel wat van...quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER IS LEKKER
heb ze nu f fbeiden echt geluisterd. idd niet echt zo heel veel aan, beetje saai en simpelquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
weinig aan idd.
euphoria is zo'n plaatje wat door julian dj & davide sonar gemaakt had kunnen worden en fear reigns today klinkt als gedateerde hardcore
ik ben het met elke letter van deze post eens!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind zany laatste tijd zowiezo saai..het is net saaitek...steds hetzelfde kunstje..dezelfde sound..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER IS LEKKER
thnx, gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef Silaz het volgende:
maarja. Remcore viel spaß vanavond @ E-Fect. heb ook nog wel gedacht om naartoe te gaan maarja. niemand wil meefaggots.
Bevalt erg goed, al bak ik er natuurlijk nog niks van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef NrSiX het volgende:
Lekker mstxhoe bevalt het? Wilde je niet liever voor de blackfire versie gaan? Die staat wel mooier bij je booth =]
hey, daar ben ik ook altijd aan te herkennenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben te herkennen aan het meezingen/meepingelen van de meeste nummers,
Net als ik inclusief het losgaan....Net als zowat de hele zaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
hey, daar ben ik ook altijd aan te herkennen
maar soms ben ik wel heel extreemquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Net als ik inclusief het losgaan....Net als zowat de hele zaal
Same here. Vanaf het begin al los, niet wachten tot de rest meedoet of wachten op de grote namenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar soms ben ik wel heel extreemof ga ik al heel vroeg los
en morgen als je nuchter bent is het weer saaitek...quote:Op zondag 23 december 2007 05:41 schreef 16meter het volgende:
Showtek draaide lekker. En Tony (aka Dozer) die man is een held. Die gast staat altijd live te draaien, lekker mixen, goeie platenkeuze (lekker wat Noisecontrollers en genoeg platen die je niet al te vaak hoort) en zijn plaat Church of the dark side is top. Die liet hij ook 2x horen, sneaky motherfucker :
Die gasten van showtek vonden het wel vet dat wij al hun zooi kenden en als enige in heel die tent constant meededen. Leuke avond. Toen wij heel lomp "Go showtek its joor bursdeej" (Sensation Black) riepen toen het even stil waren en zij aan het kloten waren met een effectje zaten ze helemaal te lachen en duimen omhoog. We waren dan ook behoorlijk bezopen.
Zelfs spierpijn in m'n armen, dan weet je dat goed hebt staan beuken. Alleen maar weggeweest om te pissen en drinken te halen. Leuk avondje. Leuke mensen, lekker geluid. Ik ben tevreden.
Leuk opwarmertje voor QrimeTime.
Dit is een tijdelijke tafel, uit de woonkamer gejatquote:Op zondag 23 december 2007 05:48 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
je tafel is veel te klein. ik zie geen plek voor draaitafels!!!
Nee, nee. Het was vet. Zoveel eigen producties draaiden ze niet voor hun doen.quote:Op zondag 23 december 2007 08:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en morgen als je nuchter bent is het weer saaitek...
quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee, nee. Het was vet. Zoveel eigen producties draaiden ze niet voor hun doen.
A-Drive - Acting Like A Pro (Dragan Remix)quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die 'echte' Rammstein sample waar we het hier ook laatst over hadden. Vergeten...
Tony draaide hem gister en ik ging compleet los. Echt een harde beukplaat.
Return Corps ft. Hollow - Wrong Frequency (Zany rmx)quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die 'echte' Rammstein sample waar we het hier ook laatst over hadden. Vergeten...
Tony draaide hem gister en ik ging compleet los. Echt een harde beukplaat.
Inderdaad, die plaat heb ik een tijdje geleden ook weer "her-ontdekt"quote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef luckass het volgende:
Southstylers - Crystal klapt er ook nog steeds lekker in zeg!
Onne de held, wat een binnenkomer met hemquote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef luckass het volgende:
Southstylers - Crystal klapt er ook nog steeds lekker in zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |