gewoon doenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb erover zitten denken om die cd aan te schaffen, heb nog nooit een cd van hem gekocht maar ik kan zijn stem erg waarderen. Lekker grauw, luistert heel erg fijn weg
School ofzo?quote:
Ooit! Ooit zal het mij lukkenquote:
Wie?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
fpo
[..]
gewoon doenheb m ook pas sinds een paar maanden ontdekt eerlijk gezegd, op mijn eeuwige zoektocht naar muzikale helden, maar die stem is inderdaad bijzonder.. daarnaast rockt ie gewoon en is die nieuwe cd echt heel goed
vast welquote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooit! Ooit zal het mij lukken
En het is gewoon een man met karakter, en dat staat mij meer aan dan al die R&B bagger, no offence natuurlijk voor degene die dat wel leuke muziek vinden, maar het is niet 'mijn ding'.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
fpo
[..]
gewoon doenheb m ook pas sinds een paar maanden ontdekt eerlijk gezegd, op mijn eeuwige zoektocht naar muzikale helden, maar die stem is inderdaad bijzonder.. daarnaast rockt ie gewoon en is die nieuwe cd echt heel goed
Kan ook natuurlijkquote:
De hoop is erquote:
Preciesquote:Op donderdag 13 december 2007 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is gewoon een man met karakter, en dat staat mij meer aan dan al die R&B bagger, no offence natuurlijk voor degene die dat wel leuke muziek vinden, maar het is niet 'mijn ding'.
Toch maar dit weekend even gaan halen dan
Wat staat er op het menu?quote:
Haha ja dat kan ookquote:Op donderdag 13 december 2007 09:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Preciesen je kan m natuurlijk altijd even previewen voordat je tot aanschaf overgaat
Lekker! Warme of koude grillworst? Ik wilde ze nog wel is opwarmen in de magnetronquote:
warm broodje dan word het vanzelf warmquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker! Warme of koude grillworst? Ik wilde ze nog wel is opwarmen in de magnetron
Aparte combinatie, maar lijkt me toch ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had Goedemorgen! Drinkontbijt (kiwi-Sinaasappel)
mijn honger is als sneeuw voor de zomerzon verdwenen na het bezoek van een onwelriekend persoon in mijn kantoortje, dus ik ben nu met de ramen en deuren open aan het luchtenquote:
Dat is dan ook weer zoquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
warm broodje dan word het vanzelf warm
Ken ik niet zoveel vanquote:Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook![]()
Ben nu ook een cd van Rod Stewart aan het previewen
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mijn honger is als sneeuw voor de zomerzon verdwenen na het bezoek van een onwelriekend persoon in mijn kantoortje, dus ik ben nu met de ramen en deuren open aan het luchten
Bwehehe het is weer negen uur geweest en de dichter in Dylan komt losquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mijn honger is als sneeuw voor de zomerzon verdwenen na het bezoek van een onwelriekend persoon in mijn kantoortje, dus ik ben nu met de ramen en deuren open aan het luchten
zit in m'n eentje, kan niet zomaar weglopenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga je buiten staan en dan eten
Ik vind persoonlijk dat hij een hele mooie stem heeft. I am sailing van hem is bijvoorbeeld echt een aanraderquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ken ik niet zoveel vanIs 't wat?
dan moet je verhongerenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zit in m'n eentje, kan niet zomaar weglopen
quote:
Ik zal he vanavond trouwens even toevoegen op de Wii ..quote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat hij een hele mooie stem heeft. I am sailing van hem is bijvoorbeeld echt een aanrader
Als lucht een kleur hadquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe het is weer negen uur geweest en de dichter in Dylan komt los
Ja is goed, trouwens die VC games versturen he, dat kost 500 punten!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal he vanavond trouwens even toevoegen op de Wii ..
(weet mijn nummer niet uit mijn hoofd, dus die geef ik vanavond wel even)
En ben je al een Pro met bowlen?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ja hahaha
Gisteren weer aardig actief weze bownlen
Ja die ken ik idd, volgens mij iedereen welquote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat hij een hele mooie stem heeft. I am sailing van hem is bijvoorbeeld echt een aanrader
Hij is mooi, Friday gooi deze anders in de OPquote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als lucht een kleur had
Was het hier een heel vies groen
Als een borrelende modderpoel
In een drassig visioen
Lester Young blaast op zijn sax
De telefoon gaat af en toe
Ik kijk maar wat uit het raam
Ik ben nog veel te moe
Ik vind het in ieder geval mooier dan een "Yow, where my bitches at"quote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja die ken ik idd, volgens mij iedereen welMooi nummer
Dan springen de toekijkers een rondje in de luchtquote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ben je al een Pro met bowlen?
Je moet trouwens is je Wii mote naar achter zwaaien en dan de bal los laten
is die ook va Rod?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval mooier dan een "Yow, where my bitches at"
nu welquote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef DeToXiC het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een PS3 heb?
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als lucht een kleur had
Was het hier een heel vies groen
Als een borrelende modderpoel
In een drassig visioen
Lester Young blaast op zijn sax
De telefoon gaat af en toe
Ik kijk maar wat uit het raam
Ik ben nog veel te moe
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef DeToXiC het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een PS3 heb?
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan springen de toekijkers een rondje in de lucht
Nee die is niet van Rodquote:Op donderdag 13 december 2007 09:36 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
is die ook va Rod?
ik hou wel van die yo-muziek, behalve R 'n B, maar no offence![]()
dat is mij nog nooit geluktquote:Op donderdag 13 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaHeb het laatst voor elkaar gekregen om op een andere baan te gooien
gek zegquote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is mooi, Friday gooi deze anders in de OP
ik heb ook een 360quote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef DeToXiC het volgende:
Ik hoor alleen maar mensen die een Wii hebben...
Dylan's uurtjequote:
Mij eigenlijk daarvoor ook nog nooitquote:
VC games versturen? (wat is dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goed, trouwens die VC games versturen he, dat kost 500 punten!!
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mij eigenlijk daarvoor ook nog nooit
virtual console gamesquote:Op donderdag 13 december 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
VC games versturen? (wat is dat?)
Virtual Console, jeweetsch die oude spelletjes die je kan kopenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
VC games versturen? (wat is dat?)
En dan moet je ook nog betalen om hem te versturenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
virtual console games
die kan je naar elkaar versturen
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
ALLOA
ben ik wieder
godver, die gasten van de NOS ... die scheuren een partij met die sprinters
hoi hoi vrijdag de 12dequote:
nutteloos dusquote:Op donderdag 13 december 2007 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog betalen om hem te versturen
reed over a59quote:
en bedankt zegquote:Op donderdag 13 december 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nutteloos dus
crazy staat nu ook in de op![]()
Ja dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nutteloos dus
crazy staat nu ook in de op![]()
Mmmmm een hele goedenochtend gewenstquote:Op donderdag 13 december 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dylan's uurtje
Met mooie gedichten en pakkende verzen
arme Mquote:Op donderdag 13 december 2007 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt zeg
ik voelde me gewoon genegeert
maar jullie waren zo druk in gesprek
doenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef DeToXiC het volgende:
Ik twijfel nog of ik morgen vrij neem!
ja hequote:
Nee ben helaas nog geen pro, zit nu rond de 800 points ofzo ... en je moest er 1000 hebben voor pro toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ben je al een Pro met bowlen?
Je moet trouwens is je Wii mote naar achter zwaaien en dan de bal los laten
doet me eraan denken dat ik ook nog voor 31 jan vrijedagen moet opnemenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef DeToXiC het volgende:
Ik twijfel nog of ik morgen vrij neem!
ondanks alles:quote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
Altijd fijn keelontsteking + kerstborrel..
Ik ga voor tot maximaal 1 uur volhouden op het werk en dan heel snel me bed opzoeken!
Moguh!
Goede morgen!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
Ik ga voor tot maximaal 1 uur volhouden op het werk en dan heel snel me bed opzoeken!
Moguh!
JEUJquote:Op donderdag 13 december 2007 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 geeft crazy-m een koekje
ik zit rond de 1600quote:Op donderdag 13 december 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ben helaas nog geen pro, zit nu rond de 800 points ofzo ... en je moest er 1000 hebben voor pro toch?
Dat van die bal naar achtereren, dat heb ik me moeder zien doen gisteren
Beterschapquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
Moguh!
Haha ze zijn weer geweldigquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mmmmm een hele goedenochtend gewenst
Doe je goede kleren aan en geef je baas een hengst
Pik wat shit en ren naar buiten
Fuck werken, ga drinken, zuipen, slikken, spuiten
Opgesloten in een kantoor
Waar zit ik hier nog voor
En natuurlijk de Mii's die in die spellen voor komenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ben helaas nog geen pro, zit nu rond de 800 points ofzo ... en je moest er 1000 hebben voor pro toch?
Dat van die bal naar achtereren, dat heb ik me moeder zien doen gisteren
Ziekquote:
Maar jij hebt je Wii waarschijnlijk al een tijdjequote:
Ga straks lekker je bedje in joh!quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:57 schreef Friday12 het volgende:
ik heb de op eventjes ingekort wie vind dit goed?
dat welquote:Op donderdag 13 december 2007 10:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar jij hebt je Wii waarschijnlijk al een tijdje
ik heb die wii nog geen week hahahaha
(vandaar die spierpijn denk ik hahaha)
Eensch, netjes hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:57 schreef Friday12 het volgende:
ik heb de op eventjes ingekort wie vind dit goed?
Valt me wel op, dat die familiespellen het erg goed doen op de Wiiquote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat welhalf jaartje denk ik
Ik zit al op me werk lieve schatquote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga straks lekker je bedje in joh!
Kan ik vrijdag tenminste nog langskomen
eigenlijk moest ik wel even m'n hemd oplichtenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ze zijn weer geweldig
Dylan kan rijmen en dichten zonder zijn hemd daarvoor op te lichten
Haha, mensen het is weer bijna pauze! God ik ben wel erg optimistisch vandaagquote:Op donderdag 13 december 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
eigenlijk moest ik wel even m'n hemd oplichten![]()
jaja nog 2 uurquote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, mensen het is weer bijna pauze! God ik ben wel erg optimistisch vandaag
Ik wilde al zeggen, waar blijft WLquote:Op donderdag 13 december 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme! systeem lag plat!!!!
en droxz er staat een berichtje op je wii
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
De afgang?!? Que?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja nog 2 uur
en morgen na een dag hard werken de afgang
tralalalalal
jazekerquote:
jij leeft ook nogquote:
ik niet :pquote:Op donderdag 13 december 2007 10:13 schreef Friday12 het volgende:
toch nog mensen die het met me eens zijn
kham ?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
..bec?
ja enorm gestresst maar ik leefquote:
Waarom een afgang dan? Ik ben morgen eerder vrij... moet dan wel naar de dokter... maar tochquote:Op donderdag 13 december 2007 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jazeker
maar zien we morgen wel weer
Neen, niet Quebecquote:Op donderdag 13 december 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
..bec?
al ong 5 a 6 weken iemand op oogquote:Op donderdag 13 december 2007 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom een afgang dan? Ik ben morgen eerder vrij... moet dan wel naar de dokter... maar toch
Quesi ?quote:
Super!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
al ong 5 a 6 weken iemand op oog
morgen de big day dat ik er maar is op afstap
Wiezefietz?quote:
Later!quote:
hehe dankequote:Op donderdag 13 december 2007 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Super!
Even een paar standaard kreten;
- Blijf jezelf
- Doe geen gekke dingen
- Nee is nee
toedeloequote:
no hablo espanol senor ?quote:
en verder ken ik het niet ....quote:
...ham?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
..bec?
teringzooi dat had ik beter niet kunnen lezen. heb dat as maandagquote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef thloreg het volgende:
Ik ben vandaag lekker thuis vanwege dit ja ik ben vandaag zielig
Donde esta?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
no hablo espanol senor ?
quote:Dagcijfers van woensdag 12 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 248 Sm0keZ
002. 206 JamesBrownie
003. 190 Dreamboy
004. 188 tong80
005. 164 beequeen
006. 150 Dylanesque
007. 148 Crazy-M
008. 146 Bellerophon
009. 134 WhiteLightning
010. 123 G.Fawkes
011. 121 Ian_Nick
012. 119 Stormqueen
013. 115 Dr.Droxz
Mijn vader heeft dat binnenkort ook, maar dan ook in combinatie met een behandeling van het bot. Twee voor de prijs van 1!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
teringzooi dat had ik beter niet kunnen lezen. heb dat as maandag
Geheel GRTDOJW in de top 10 zul je bijna zeggenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Productief dagje zeg, gisteren!
[..]
Ik heb al 2x gehad... gvd!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef thloreg het volgende:
Ik ben vandaag lekker thuis vanwege dit ja ik ben vandaag zielig
Helaas niet iedereen, maar het komt in de buurt.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geheel GRTDOJW in de top 10 zul je bijna zeggen
spammerquote:Op donderdag 13 december 2007 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas niet iedereen, maar het komt in de buurt.
In ieder geval voor mij voor het eerst dat ik bovenaan de lijst sta
Blijkt maar weer, jullie hebben soms ECHT niets te doenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Productief dagje zeg, gisteren!
[..]
En dat is tevens het bestaansrecht van deze reeksquote:Op donderdag 13 december 2007 10:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, jullie hebben soms ECHT niets te doen
Haha touchequote:Op donderdag 13 december 2007 10:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee joh, ben nog thuis, ben pas vanaf 12:00 op m'n werk. En weer tot 22:30, zit weer in m'n eentje..quote:
Koffiepauze Werkoverleg zeker?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:34 schreef lynda het volgende:
Dit is huisartsenpraktijk naam en naam. Tussen tien en half 12 zijn wij niet bereikbaar.
Voor spoedgevallen bel dit
Voor herhalingsrecept druk 2
Grrrrrrrr!
wie zegt datquote:Op donderdag 13 december 2007 10:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Here we go againquote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, ben nog thuis, ben pas vanaf 12:00 op m'n werk. En weer tot 22:30, zit weer in m'n eentje..
Dat wordt weer een 'productief' dagje
Msn smilies! Argh!!quote:
Nog een uurtje, en dan pauzequote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Bleh, ik heb honger, ik ga maar eens wat eten denk ik..
Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Bleh, ik heb honger, ik ga maar eens wat eten denk ik..
de cijfersquote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie zegt dat![]()
(msn emoticons werken hier niet)
doet me denken aan de muziek van charlie lowness die ik vanmorgen horodequote:
Lownoise?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aan de muziek van charlie lowness die ik vanmorgen horode
cijfers kunnen gelogen zijnquote:
jaja vergeef mequote:
Niks hoor :$quote:
Misschien ja, loop m'n history maar naquote:Op donderdag 13 december 2007 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cijfers kunnen gelogen zijn
misschien wel heeeel veel over werk gepost
Weet ikquote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doet me denken aan de muziek van charlie lowness die ik vanmorgen horode
nee 1.5 uurquote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een uurtje, en dan pauze
stroomkabel in tilburg ...quote:Op donderdag 13 december 2007 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien ja, loop m'n history maar na
die dreunt lekker door in de autoquote:Op donderdag 13 december 2007 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet ikDaarom die zin ook, voor de 'kenners'
wel opletten hequote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!! ow de boze smiley is hier de blozende
Net PM't die kerel me net dat ie wel interesse in m'n auto heeft... Het loont dus toch om een advertentie in je sig te zetten en maar een beetje doelloos overal te postenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stroomkabel in tilburg ...
jammer dat ik die gister niet zag
heb er nog wel aantal in de auto liggen
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
sneller type dan systeem kan denken is ook niet handig merk ik nu
Fok smilies zitten bij mij ook in msnquote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!! ow de boze smiley is hier de blozende
Dan pas? Minder...quote:
Ik moet die cd vanavond maar weer even opzoeken, moet morgen een stukje rijden... rijswijkquote:Op donderdag 13 december 2007 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die dreunt lekker door in de auto
Zo iets ja..quote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Koffiepauze Werkoverleg zeker?
Baas van bedrijf A is dat toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Zo iets ja..
Hehe me baas is coolHadden iets besteld bij een bedrijf en nog steeds niet binnen.. nu mag ik ze bellen om duidelijk te maken dat we ze vandaag binnen willen hebben anders mogen ze het in hun reet steken
![]()
Ze belt zo terug![]()
EN de baas schopt me zo naar de apotheek cq drogist voor troep omdat hij mij er bij wil hebben vanavond
dacht aan fotos te zien reeshof in tilburg ...quote:Op donderdag 13 december 2007 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net PM't die kerel me net dat ie wel interesse in m'n auto heeft... Het loont dus toch om een advertentie in je sig te zetten en maar een beetje doelloos overal te posten
Yeahquote:Op donderdag 13 december 2007 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Baas van bedrijf A is dat toch?
doe datquote:Op donderdag 13 december 2007 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet die cd vanavond maar weer even opzoeken, moet morgen een stukje rijden... rijswijk
mja type fouten die ik pas later ziequote:
Nee ok, ik dacht al, huh dat kan niet over Baas B gaanquote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Yeah
Over B zal ik dat never zeggen
waarom vraag je het dan nogquote:Op donderdag 13 december 2007 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, ik dacht al, huh dat kan niet over Baas B gaan
Kan alleen geen MP3 cd's meer afspelen in mijn auto, dat is wel jammerquote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe dat
ik gewoon zelf muziek gedownload en van alles op cd gezet.
ook well leuk
luister je eerst Charlie, en dan in 1 keer goeiemoggel lied
Om maar even aan te geven hoever het verschil is in kwaliteit
'ff checken'quote:
mja ik ook alleen maar muziek cdsquote:Op donderdag 13 december 2007 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan alleen geen MP3 cd's meer afspelen in mijn auto, dat is wel jammer
doen we het hier ook nog evenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
dit wordt geen recordhoogte in mijn postaantal vandaagmensen blijven me maar lastigvallen hier
hehe de reclamequote:
Hmm dat is wel jammer, het is zo stil zonder je dichtkunstenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
dit wordt geen recordhoogte in mijn postaantal vandaagmensen blijven me maar lastigvallen hier
Maar ik kan wel mijn iPod op de FM radio aansluitenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ook alleen maar muziek cds
maar goed
hoort erbij, mn deur staat vol met gekopieerde cd`s
Dus flink wat afwisseling in mn auto
Och wat had ik een hekel aan dat meisjequote:
aaaah koekje erbij ?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Och wat had ik een hekel aan dat meisje
Ja... lekkerquote:
Kijk dat zijn berichten! Top man, goed om te horenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn anti-stress gesprek ging extreem goed.
mn chef gaf een paar lui er ff van langs, daar lusten de honden geen brood van
![]()
![]()
![]()
![]()
Gut getanquote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn anti-stress gesprek ging extreem goed.
mn chef gaf een paar lui er ff van langs, daar lusten de honden geen brood van
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil best een rijmpje voor je maken hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer, het is zo stil zonder je dichtkunsten
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik wil best een rijmpje voor je maken hoor
Ik heb het druk
fuck fuck fuck
veel te druk
helemaal van 'n stuk
want het is druk
val bijna van m'n kruk
fuck fuck
wat is het toch druk
bij vlagen
lijkt me wel een goeie baanquote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 13 december 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
druk druk druk
elke keer besef ik dat als ik weer opsta of ik buk
het is bijna weekend denk ik maar zo
maar dit werk bracht me toch even van mn aprepot
morgenavond tegen 5 denk ik er is niets aan de hand
2 uur later lig ik weer met een fles wiskey in de hand
dan denk ik totaal niet meer aan deze baan
want maandag beginnen we weer van voor af aan.
ja dat wel jaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me wel een goeie baan
de hele dag thuis blijven
of gewoon op vakantie gaan
en op Hawaii zitten schrijven
Binnen een week moet ik wel pro zijn als ik zo doorga.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat welhalf jaartje denk ik
Thx! Zal vanavond gelijk kijken!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja dat zeker jaquote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat wel ja
zijn toch pluspunten
brilljant idee waar haal je dat vandaan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me wel een goeie baan
de hele dag thuis blijven
of gewoon op vakantie gaan
en op Hawaii zitten schrijven
Andere kleur bowling balquote:Op donderdag 13 december 2007 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnen een week moet ik wel pro zijn als ik zo doorga.
Maar schiet je er ook wat mee op om pro te worden eigenlijk hahahaha?
Gaat hard he?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer terug! al staat mn volgende afspraak zo voort de deur
jullie zijn gewoon alweer 5 bladzijdes verder!
nee was aan het werk en toen postte iemand dat ik dichter in spé wasquote:Op donderdag 13 december 2007 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
brilljant idee waar haal je dat vandaan ?
vannochtend toen je in bed lag en besloot om op te staan ?
of stond je misschien te urineren op de plee, en kwam op dit prachtige idee ?
ik ga over een kwartiertje al (dan gaat de kantine hier open), heb een beetje hongerquote:Op donderdag 13 december 2007 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
Nog een uurtje en dan... LUNCH!
Die helse pieptoon valt te verklaren, had je maar een philips ambilight moeten komen, dan had je kunnen bedaren.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
De dag begint met een helse pieptoon
en het gevoel dat ik nog maar net sliep
ik krabbel overeind, pak m'n telefoon
en maak een einde aan dat irritante gepiep
Geen tijd voor ontbijt, ik ben al te laat
krabbel nog net ff 'mogge' in Geen Reet op je Werk
Nu moet ik rennen voordat m'n tram gaat
'misschien wordt het leuk vandaag'; het lijkt me sterk
welke gestoorde gek was dat nu weerquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee was aan het werk en toen postte iemand dat ik dichter in spé was![]()
mja die lamp ...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Die helse pieptoon valt te verklaren, had je maar een philips ambilight moeten komen, dan had je kunnen bedaren.
die gsm kan je gooien, het liefst tegen de muur, das heeel gewoon
maar hopelijk heb je een hoesje om te telefoon
veel mensen halen de top10 uit dit topicjequote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geheel GRTDOJW in de top 10 zul je bijna zeggen
ehm ...quote:
weet t ook niet, was een of andere mafkeesquote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke gestoorde gek was dat nu weer![]()
Ik zal zoiets nooit zeggen tenminste ...
was er iets gebeurt ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weet t ook niet, was een of andere mafkeesverder geen aandacht aan schenken
zal ik ook niet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weet t ook niet, was een of andere mafkeesverder geen aandacht aan schenken
nee hoorquote:
Nee hoorquote:
ging jij niet naar de apotheker ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef lynda het volgende:
Iedereen op alle zaken zijn gewoon druk.. ADHD druk
Jazeker! De apothekerquote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet naar de apotheker ?
Zo naar de drogistquote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet naar de apotheker ?
o zat er maar paar letters vanafquote:
Dat zeg ik: De drogistquote:
Een paar iddquote:Op donderdag 13 december 2007 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o zat er maar paar letters vanaf
mocht ik ook bij mn oude baas :dquote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Een paar idd
Zo met de dikke bmw van de baas rijden
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :pquote:Op donderdag 13 december 2007 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mocht ik ook bij mn oude baas :d
was echt vet
ding haalde 200 op de snelweg A2
kwam ik uit maastricht....
mocht gewoon van DB naar maastricht rijden in zijn auto
was wel super vet
(eigenlijk best veel gemeen met werk wij)
En die zin lijkt wel van een allochtoon
hehe,quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :p
hier rijd de baas gewoonGelijk maar even lunch halen op kosten van de zaak PLUS fles sterke drank
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :p
hier rijd de baas gewoonGelijk maar even lunch halen op kosten van de zaak PLUS fles sterke drank
dat zijn inderdaad de betere dingenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???
bmw rijden, luch + drank op kosten van de zaak. klinkt goed
ik wel nu! ben ff eten , totzoquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen weg ofzo ?
in 1 keer zo rustig
ok scrok alquote:Op donderdag 13 december 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel nu! ben ff eten , totzo
SHAME ON YOU !!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:03 schreef DeToXiC het volgende:
Ik was even wat aan het doen...
same herequote:Op donderdag 13 december 2007 12:04 schreef Yamanaka het volgende:
Ook niks te doen, wachten tot we zo pauze gaan houden
hier nog ongeveer 20 min ...quote:
kwartiertje... ik heb 12.30 afgesproken maar moet ff 5 minuten rijden..quote:
o ok:)quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
kwartiertje... ik heb 12.30 afgesproken maar moet ff 5 minuten rijden..
ja denk het welquote:
mond dicht en kane danquote:Op donderdag 13 december 2007 12:10 schreef Dylanesque het volgende:
lunsj!
werdt tijd jahquote:
donequote:Op donderdag 13 december 2007 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja denk het wel
quote voor op:
Waar tussen 12:00 en 13:00 minimaal gepost wordt
Ah joh, ff rustig aan naar m'n werk rijden, koffie drinken, roken, laptop opstarten etc, tja, dat heeft nou eenmaal z'n tijd nodigquote:
Wat voor sigaretten rook jij zeg?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef DeToXiC het volgende:
ik ga maar... ga ik een sigaretje roken... tot over een klein uurtje
waar ergens staan ze dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, ff rustig aan naar m'n werk rijden, koffie drinken, roken, laptop opstarten etc, tja, dat heeft nou eenmaal z'n tijd nodig
DIe lolbroeken van de NSB KLPD hebben er ook weer zin in vandaag, heb ze al 3 keer zien controleren op snelheid, en heb ook al 2 auto aan de kant zien staan met zo'n schrijvende smeerlap ernaast
Blij dat ik vandaag geen haast had
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ja lunch!
Heb net mn reintegratie begeleider gesproken en we hebben afgesproken om voor mijn eind gesprek in januari een potje te gaan tennissen op de wii!
echt geweldig
nu eten en dan slapen en dan bakken
Haha zoiets is altijd leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ja lunch!
Heb net mn reintegratie begeleider gesproken en we hebben afgesproken om voor mijn eind gesprek in januari een potje te gaan tennissen op de wii!
echt geweldig
nu eten en dan slapen en dan bakken
dankquote:Op donderdag 13 december 2007 12:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooi is dat
eet smakelijk en fijne dag
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok scrok al
net of in 1 keer iedereen IETS te doen heeft ....
troost,quote:Op donderdag 13 december 2007 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja echt niet!
Tis geen feest (was het maar zo moet nog ruim 4 uur .... )
Doe dat, wel zo gezellig hequote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
ik zou onder het bakken vast wel eens langs komen!
Waarin gemaakt?quote:
zou gelijk ander werk gezocht hebben ...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
ja er zijn er wel ... maar valt tegen
(hier in de kantoorruimte dan)
Ik wil ookquote:Op donderdag 13 december 2007 12:36 schreef Dylanesque het volgende:
Haha ik ga donderdag 27 en vrijdag 28 gewoon werken, maar dan zit ik maar met 1 iemand hier. Zojuist afgesproken de Wii mee te nemen en een beamer op kantoor neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |