gewoon doenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb erover zitten denken om die cd aan te schaffen, heb nog nooit een cd van hem gekocht maar ik kan zijn stem erg waarderen. Lekker grauw, luistert heel erg fijn weg
School ofzo?quote:
Ooit! Ooit zal het mij lukkenquote:
Wie?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
fpo
[..]
gewoon doenheb m ook pas sinds een paar maanden ontdekt eerlijk gezegd, op mijn eeuwige zoektocht naar muzikale helden, maar die stem is inderdaad bijzonder.. daarnaast rockt ie gewoon en is die nieuwe cd echt heel goed
vast welquote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooit! Ooit zal het mij lukken
En het is gewoon een man met karakter, en dat staat mij meer aan dan al die R&B bagger, no offence natuurlijk voor degene die dat wel leuke muziek vinden, maar het is niet 'mijn ding'.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef Dylanesque het volgende:
fpo
[..]
gewoon doenheb m ook pas sinds een paar maanden ontdekt eerlijk gezegd, op mijn eeuwige zoektocht naar muzikale helden, maar die stem is inderdaad bijzonder.. daarnaast rockt ie gewoon en is die nieuwe cd echt heel goed
Kan ook natuurlijkquote:
De hoop is erquote:
Preciesquote:Op donderdag 13 december 2007 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is gewoon een man met karakter, en dat staat mij meer aan dan al die R&B bagger, no offence natuurlijk voor degene die dat wel leuke muziek vinden, maar het is niet 'mijn ding'.
Toch maar dit weekend even gaan halen dan
Wat staat er op het menu?quote:
Haha ja dat kan ookquote:Op donderdag 13 december 2007 09:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Preciesen je kan m natuurlijk altijd even previewen voordat je tot aanschaf overgaat
Lekker! Warme of koude grillworst? Ik wilde ze nog wel is opwarmen in de magnetronquote:
warm broodje dan word het vanzelf warmquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker! Warme of koude grillworst? Ik wilde ze nog wel is opwarmen in de magnetron
Aparte combinatie, maar lijkt me toch ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had Goedemorgen! Drinkontbijt (kiwi-Sinaasappel)
mijn honger is als sneeuw voor de zomerzon verdwenen na het bezoek van een onwelriekend persoon in mijn kantoortje, dus ik ben nu met de ramen en deuren open aan het luchtenquote:
Dat is dan ook weer zoquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
warm broodje dan word het vanzelf warm
Ken ik niet zoveel vanquote:Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook![]()
Ben nu ook een cd van Rod Stewart aan het previewen
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mijn honger is als sneeuw voor de zomerzon verdwenen na het bezoek van een onwelriekend persoon in mijn kantoortje, dus ik ben nu met de ramen en deuren open aan het luchten
Bwehehe het is weer negen uur geweest en de dichter in Dylan komt losquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mijn honger is als sneeuw voor de zomerzon verdwenen na het bezoek van een onwelriekend persoon in mijn kantoortje, dus ik ben nu met de ramen en deuren open aan het luchten
zit in m'n eentje, kan niet zomaar weglopenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga je buiten staan en dan eten
Ik vind persoonlijk dat hij een hele mooie stem heeft. I am sailing van hem is bijvoorbeeld echt een aanraderquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ken ik niet zoveel vanIs 't wat?
dan moet je verhongerenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zit in m'n eentje, kan niet zomaar weglopen
quote:
Ik zal he vanavond trouwens even toevoegen op de Wii ..quote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat hij een hele mooie stem heeft. I am sailing van hem is bijvoorbeeld echt een aanrader
Als lucht een kleur hadquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe het is weer negen uur geweest en de dichter in Dylan komt los
Ja is goed, trouwens die VC games versturen he, dat kost 500 punten!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal he vanavond trouwens even toevoegen op de Wii ..
(weet mijn nummer niet uit mijn hoofd, dus die geef ik vanavond wel even)
En ben je al een Pro met bowlen?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ja hahaha
Gisteren weer aardig actief weze bownlen
Ja die ken ik idd, volgens mij iedereen welquote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat hij een hele mooie stem heeft. I am sailing van hem is bijvoorbeeld echt een aanrader
Hij is mooi, Friday gooi deze anders in de OPquote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als lucht een kleur had
Was het hier een heel vies groen
Als een borrelende modderpoel
In een drassig visioen
Lester Young blaast op zijn sax
De telefoon gaat af en toe
Ik kijk maar wat uit het raam
Ik ben nog veel te moe
Ik vind het in ieder geval mooier dan een "Yow, where my bitches at"quote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja die ken ik idd, volgens mij iedereen welMooi nummer
Dan springen de toekijkers een rondje in de luchtquote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ben je al een Pro met bowlen?
Je moet trouwens is je Wii mote naar achter zwaaien en dan de bal los laten
is die ook va Rod?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval mooier dan een "Yow, where my bitches at"
nu welquote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef DeToXiC het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een PS3 heb?
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als lucht een kleur had
Was het hier een heel vies groen
Als een borrelende modderpoel
In een drassig visioen
Lester Young blaast op zijn sax
De telefoon gaat af en toe
Ik kijk maar wat uit het raam
Ik ben nog veel te moe
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:34 schreef DeToXiC het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een PS3 heb?
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan springen de toekijkers een rondje in de lucht
Nee die is niet van Rodquote:Op donderdag 13 december 2007 09:36 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
is die ook va Rod?
ik hou wel van die yo-muziek, behalve R 'n B, maar no offence![]()
dat is mij nog nooit geluktquote:Op donderdag 13 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaHeb het laatst voor elkaar gekregen om op een andere baan te gooien
gek zegquote:Op donderdag 13 december 2007 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is mooi, Friday gooi deze anders in de OP
ik heb ook een 360quote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef DeToXiC het volgende:
Ik hoor alleen maar mensen die een Wii hebben...
Dylan's uurtjequote:
Mij eigenlijk daarvoor ook nog nooitquote:
VC games versturen? (wat is dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goed, trouwens die VC games versturen he, dat kost 500 punten!!
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mij eigenlijk daarvoor ook nog nooit
virtual console gamesquote:Op donderdag 13 december 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
VC games versturen? (wat is dat?)
Virtual Console, jeweetsch die oude spelletjes die je kan kopenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
VC games versturen? (wat is dat?)
En dan moet je ook nog betalen om hem te versturenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
virtual console games
die kan je naar elkaar versturen
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
ALLOA
ben ik wieder
godver, die gasten van de NOS ... die scheuren een partij met die sprinters
hoi hoi vrijdag de 12dequote:
nutteloos dusquote:Op donderdag 13 december 2007 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog betalen om hem te versturen
reed over a59quote:
en bedankt zegquote:Op donderdag 13 december 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nutteloos dus
crazy staat nu ook in de op![]()
Ja dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nutteloos dus
crazy staat nu ook in de op![]()
Mmmmm een hele goedenochtend gewenstquote:Op donderdag 13 december 2007 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dylan's uurtje
Met mooie gedichten en pakkende verzen
arme Mquote:Op donderdag 13 december 2007 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt zeg
ik voelde me gewoon genegeert
maar jullie waren zo druk in gesprek
doenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef DeToXiC het volgende:
Ik twijfel nog of ik morgen vrij neem!
ja hequote:
Nee ben helaas nog geen pro, zit nu rond de 800 points ofzo ... en je moest er 1000 hebben voor pro toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ben je al een Pro met bowlen?
Je moet trouwens is je Wii mote naar achter zwaaien en dan de bal los laten
doet me eraan denken dat ik ook nog voor 31 jan vrijedagen moet opnemenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef DeToXiC het volgende:
Ik twijfel nog of ik morgen vrij neem!
ondanks alles:quote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
Altijd fijn keelontsteking + kerstborrel..
Ik ga voor tot maximaal 1 uur volhouden op het werk en dan heel snel me bed opzoeken!
Moguh!
Goede morgen!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
Ik ga voor tot maximaal 1 uur volhouden op het werk en dan heel snel me bed opzoeken!
Moguh!
JEUJquote:Op donderdag 13 december 2007 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 geeft crazy-m een koekje
ik zit rond de 1600quote:Op donderdag 13 december 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ben helaas nog geen pro, zit nu rond de 800 points ofzo ... en je moest er 1000 hebben voor pro toch?
Dat van die bal naar achtereren, dat heb ik me moeder zien doen gisteren
Beterschapquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
Moguh!
Haha ze zijn weer geweldigquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mmmmm een hele goedenochtend gewenst
Doe je goede kleren aan en geef je baas een hengst
Pik wat shit en ren naar buiten
Fuck werken, ga drinken, zuipen, slikken, spuiten
Opgesloten in een kantoor
Waar zit ik hier nog voor
En natuurlijk de Mii's die in die spellen voor komenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ben helaas nog geen pro, zit nu rond de 800 points ofzo ... en je moest er 1000 hebben voor pro toch?
Dat van die bal naar achtereren, dat heb ik me moeder zien doen gisteren
Ziekquote:
Maar jij hebt je Wii waarschijnlijk al een tijdjequote:
Ga straks lekker je bedje in joh!quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:57 schreef Friday12 het volgende:
ik heb de op eventjes ingekort wie vind dit goed?
dat welquote:Op donderdag 13 december 2007 10:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar jij hebt je Wii waarschijnlijk al een tijdje
ik heb die wii nog geen week hahahaha
(vandaar die spierpijn denk ik hahaha)
Eensch, netjes hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:57 schreef Friday12 het volgende:
ik heb de op eventjes ingekort wie vind dit goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |