jij moet meedoenquote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Tezz het volgende:
Jajaja wat een TT weer zeg.................
Mag ik ook meedoen??? Want het klinkt zo een beetje homo-achtig
En dan moet ik een groene pruik en een gewei opzetten??? Ranzige sexfantasie lijkt me....quote:
ogenblikjequote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Tezz het volgende:
Heej Pezu, waar blijft de aan mij beloofde barbie-tattoo foto???
En, was het lekker?quote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Sadiar het volgende:
gister nog voor de fun gerookt met een heineken
quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
Ontbreken er goffedomme weer 10 delen in de OP
Bier staat in de koelkast en de tieten hangen niet.quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Het_hupt het volgende:
Waar is het bier?
Waar hangen de tieten?
quote:Op zondag 25 november 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bier staat in de koelkast en de tieten hangen niet.
Wie stript er vandaag dan?quote:Op zondag 25 november 2007 18:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Altijd gezellig hier in het hoeksje.
dan was het vast de moeite niet waard om te kijkenquote:Op zondag 25 november 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik! Niet gezien dan??? Ik deed het net!!!!!!!!!
soekelquote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan was het vast de moeite niet waard om te kijken
Heb je ook wat te doen!quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2007 19:00 schreef PeZu het volgende:
[
vet stoer niet danquote:Op zondag 25 november 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Woehahahaha.............deze foto waren de postzegel en de kaart meer dan waard! !!! Geweldig !!!!!!!!!
Dankjewel lieve Pezu!
cool cool supercool.......quote:
ik heb hem net gemaaktquote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
cool cool supercool.......
Ben je zo niet per ongeluk de supermarkt of zo ingewandeld?? Hahaha
quote:Op zondag 25 november 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
He wat jammer nou, je was zo gezellig......
Ik vind het echt super. Ik ga barbietattoo's sparen en ze allemaal naar je toesturen......quote:Op zondag 25 november 2007 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hem net gemaakt![]()
hij zit er nog steeds op btw
smakelijkquote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het echt super. Ik ga barbietattoo's sparen en ze allemaal naar je toesturen......
Maar nu ga ik echt eten!
Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 26 november 2007 08:11 schreef Tezz het volgende:
Gister een heerlijk avondje hangen op de bank gehad.......lekker pizza op schoot en afstandbediening binnen handbereik. En nu moet ik alweer naar het werk, bah. Wat duurt het weekend toch altijd kort he!
quote:Op maandag 26 november 2007 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch!![]()
Zo sta je met een paar vrienden met een biertje in je hand en zo sta je met een paar vrienden met boeken in je hand.
Sinterklaascadeutjes inpakkequote:Op maandag 26 november 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, de weken vliegen voorbij, tis een feit.
Nu maar even kind plat gooien en dadelijk de sinterklaascadeau's inpakken....
quote:Op maandag 26 november 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
Goeieavond. Ik heb een schaal pepernoten voor mijn neus voor de extra stemming en inpakken maar. Allemaal van die kleine frutcadeau's, want die kleine verwende prinses heeft alles al.
dat komt omdat de nwe software nu veel optimaler cq sneller gebruik kan maken van de hardwarequote:Op maandag 26 november 2007 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar FOK! is nog trager als voorheen.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt omdat de nwe software nu veel optimaler cq sneller gebruik kan maken van de hardware_!
ik kreeg van de week een nietverhullend belltje betreffend mijn sint kadoquote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig doen wij niet aan surprises, daar heb ik toch wel zo'n schijthekel aan. Ik krijg gewoon een paar nieuwe sokken ofzo.
Subtielquote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg van de week een nietverhullend belltje betreffend mijn sint kado
ooh pezu
- ja
hoe heet dat lekkere luchtje van jou ook alweer
- declaration de cartier?
ja die, die is zeker bijna op niet?
- ja bijna wel
oke doei
*pezu weet dus hoe de zak van de sint ruikt*
Nog gelukt? Paar weken terug mijn gehele kwartaal in een dag gemaakt. Was tot 4:00 bezig.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
Beuh, leuk is dat, wekenlang huiswerk opsparen en het dan in 1 dag moeten maken.![]()
Iets met eigen schuld enzeau.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg van de week een nietverhullend belltje betreffend mijn sint kado
ooh pezu
- ja
hoe heet dat lekkere luchtje van jou ook alweer
- declaration de cartier?
ja die, die is zeker bijna op niet?
- ja bijna wel
oke doei
*pezu weet dus hoe de zak van de sint ruikt*
wrom denk je dat ik hem zo formuleerdequote:Op maandag 26 november 2007 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Subtiel
Verder is die laatste zin van je wel een beetje dubieus.
Jij pervert!quote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom denk je dat ik hem zo formuleerde_!
Jawel, was rond 15:00 begonnen en rond 23:30 klaar.quote:Op maandag 26 november 2007 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog gelukt? Paar weken terug mijn gehele kwartaal in een dag gemaakt. Was tot 4:00 bezig.
Dat is altijd zo, als je het maar bijhoud. Daar zit hem dan ook direct het probleem, dat doe ik niet.quote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, was rond 15:00 begonnen en rond 23:30 klaar.![]()
Een compleet kwartaal in een dag?Netjes!
Ik de 3e klas op VMBO hadden we echt geen hol te doen, in het 4e trouwens ook niet.
Bleek dat we voor het vak electro tegen het einde van het jaar in de 3e klas zo'n beetje alles nog moesten inleveren, gedaan in iets van 3 weken. Daarna had je echt iets van wat waarom kregen we hier een jaar de tijd voor?
Herkenbaar.quote:Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, als je het maar bijhoud. Daar zit hem dan ook direct het probleem, dat doe ik niet.
FOK! is traag.. FOK! is traag..quote:
Tezzquote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef Tezz het volgende:
Ahhhhhhhhhh die hartjes achter mijn naam maken mijn KUT dag weer helemaal goed.....
kijk nog eens danquote:Op woensdag 28 november 2007 17:35 schreef Tezz het volgende:
ahhhhhhhhhhh wat moest ik zonder jou PeZu! (al staat mijn naam er nu niet voor, maar goed)
Kom je ons, users, controleren.quote:
Ik ken het! Het gekke alleen is dat ik dan overdag gewoon brak en moe ben, maar het 's avonds weer goed gaat en ik dus eigenlijk gewoon over de slaap heen ben.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
Beuh..wat haat ik die nachten.
Dat je steeds om het kwartier/drie kwatier in slaap valt en na pak 'm beet een kwartiertje tot een halfuurtje weer wakker word.
Net alsof je de complete nacht geen oog dicht hebt gedaan.
Inderdaad, wel 1 voordeel, de opkomende avond slaap als je blok beton.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken het! Het gekke alleen is dat ik dan overdag gewoon brak en moe ben, maar het 's avonds weer goed gaat en ik dus eigenlijk gewoon over de slaap heen ben.
Zulke dingen heb ik regelmatig op zondag: "wtf heb ik gisteren allemaal gedaan".quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, wel 1 voordeel, de opkomende avond slaap als je blok beton.
Ben ook wel eens een flink lange tijd achterelkaar door wakker geweest en toen was ik op een avond tv aan het kijken en ik kon gewoon niet voor me halen wat ik 20 seconden eerder gezien had.
Had gelezen ergens dat dat je brein een paar seconden slaapt of iets dergelijke wegens slaaptekort.
Het was in ieder geval een vreemde ervaring. Na een paar uur bijvoorbeeld echt afvragen wat je in vredesnaam gedaan hebt in die uren en waar je naar hebt zitten kijken.
1 3/4 pakje op een avond gaat mij te ver.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef Houtspeer het volgende:
Normaal rook ik een pakje per week, laatst een belgisch kroegje in gestapt, 1 + 3/4 pakjes opgerookt...
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom je ons, users, controleren.
Ben al 3 weken gestopt....maar niet met bier drinken.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:32 schreef Tezz het volgende:
Ohohoh Rokert, heb je weer aan de wiet gezeten??????????
hihihi
Goedemorgen allemaal!
Werksequote:Op donderdag 29 november 2007 13:00 schreef Rokert het volgende:
[..]
Ben al 3 weken gestopt....maar niet met bier drinken.![]()
Ik ga zo werken, maar moet eerst afgelost worden door mijn vriendin om voor de kleine te zorgen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:00 schreef Rokert het volgende:
[..]
Ben al 3 weken gestopt....maar niet met bier drinken.![]()
Ik ga zo werken, maar moet eerst afgelost worden door mijn vriendin om voor de kleine te zorgen.
Hai..........alles oke Ludo???quote:Op donderdag 29 november 2007 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Hai.
My mind is twisted..quote:Op donderdag 29 november 2007 17:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hai..........alles oke Ludo???
Hier wel, het gaat z'n gangetje. Ik had een baaldag vandaag en kind en hond werkten niet mee....
quote:Freshman year,
Mom asks "What do you want to do
when you get out of here?"
I said, "Well, gee, I'm only 13,
but I think I'd like to play my guitar...
be a star."
"Well," she said, "that's NICE,
you got time to go.
Good sense will kick in anytime, you know.
I'm not worried, I'm not worried."
Sophomore year,
she asked the same old thing,
my answer had remained unchanged.
I saw her fidget with her thumbs.
She said, "You like computers, John,
you like computers, don't you?
Yeah, I USED TO always see you with a computer...
you like computers
maybe you could do something with computers.
Yeah, wouldn't that be nice?"
Junior year,
It's a little more intense,
She says, "What do you want to do with your life?"
I'm not on the fence, I know exactly what I AM to be,
and I'm only 17.
She said, "Well, all I ask, is that you pay attention in class,
so if you happen to change your mind in time,
you can still go somewhere reputable...
do us proud."
So I went downstairs,
and I played guitar loud.
Yeah, senior year,
Same old question,
She said, "What do you want to do?"
I said, "Play my guitar and sing."
BUT She said, "There's no such thing."
She said, "There's no such thing..."
(GUITAR SOLO)
(speaking: I love you Mom)
"Welcome to the real world", she said to me
Condescendingly
Take a seat, take your life
Plot it out in black and white
Well, I never lived the dreams of the prom kings
And the drama queens
I'd like to think the best of me
I STILL GOT AN ACE up my sleeve
They love to tell you
Stay inside the lines
But something's better
On the other side
I wanna run through the halls of my high school
I wanna scream at the top of my lungs
I just found out there's no such thing as the real world
Just a lie you've got to rise above
So the good boys and girls take the so called right track
Faded hats
Grabbing credits
and maybe transfers
they listen to phish, but they can't find the answers
And all of our parents
They're getting older
I wonder if they've wished for anything better
While in their memories
Tiny tragedies
They love to tell you
Stay inside the lines
Well, well something's better
On the other side
Just a lie you got to rise above
I am invincible..
You are invincible.. (yeah you are)
We are invincible..
As long as we're alive
Do I have to tell the story
of a thousand rainy days
since we first met?
It's a big enough umbrella
but it's always me
that ends up getting wet.
Just a lie you've got to rise above
I just can't wait til my 10 year reunion
I'm gonna bust down the double doors
And when I stand on these tables before you
You will know what all this time was for
En weet je ook waarom?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
My mind is twisted..
Dit nummer spookt al paar dagen door mijn hoofd:
[..]
Hoi hoi!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
hello leute
Daft Punk!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
ik luister al een paar dagen heel vaak de cd discovery van daft punk
echt ongezond vaak per dag
Omdat die tekst zo waar is. Het is nu allemaal zo'n vast stramien, je studeert, komt thuis en maakt wat opdrachten, gaat naar bed en de volgende dag herhaalt het zich allemaal weer.quote:
Maar dat is dan ook wel vette styl0w jewaids!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
ik luister al een paar dagen heel vaak de cd discovery van daft punk
echt ongezond vaak per dag
sterker nog, ik zet elke keer gewoon de dvd op, interstellar 5555quote:Op donderdag 29 november 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook wel vette styl0w jewaids!
Die dvd moet ik ook hebben!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
sterker nog, ik zet elke keer gewoon de dvd op, interstellar 5555
ik heb op mijn werk, op mijn pc, op mijn laptop en dan nog 2x de dvdquote:Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die dvd moet ik ook hebben!
Stuur mij dat dubbele exemplaar maar!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb op mijn werk, op mijn pc, op mijn laptop en dan nog 2x de dvd_!
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stuur mij dat dubbele exemplaar maar!
Ik lijk de laatste paar dagen dement te wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat die tekst zo waar is. Het is nu allemaal zo'n vast stramien, je studeert, komt thuis en maakt wat opdrachten, gaat naar bed en de volgende dag herhaalt het zich allemaal weer.
Maar nee, uitleggen lukt me momenteel niet. Heb het nog niet allemaal op een rijtje.
Misschien moet je eens naar een dokter?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb op mijn werk, op mijn pc, op mijn laptop en dan nog 2x de dvd_!
de dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij denken van nietquote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar een dokter?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lijk de laatste paar dagen dement te wordenzoooveel te doen, er is nog zoveel te doen, ik moet nog hink stap springen over de maan.
hahaa wij denken er anders over!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij denken van niet
relax, croissantje, espresso, krantje erbij.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn hoofd loopt een beetje over geloof ik
Lekker!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
relax, croissantje, espresso, krantje erbij.
wat voor tokoquote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik kreeg vandaag de mogelijkheid een winkel over te nemenDus ik ga eens uitzoeken of het lukt deze te kopen
en watteswinkel, echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een snuffelwinkel, dus van alles
je kan er pasfotos laten maken, verf, gereedschap, kleding, speelgoed, huishoudelijke artikelen en hebbedingetjes kopenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en watteswinkel, echt nog nooit van gehoord
ja maar dan net iets andersquote:Op donderdag 29 november 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat net zo iets als de Xenox?
aah haa, hoop werk met zo'n assortimentquote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
je kan er pasfotos laten maken, verf, gereedschap, kleding, speelgoed, huishoudelijke artikelen en hebbedingetjes kopen
Ik kan er van maken wat ik wil natuurlijk, eerst maar eens kijken of het lukt. het zou rond de 230.000 gaan kosten.quote:
Zou je denken? Als je goed op orde hebt zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah haa, hoop werk met zo'n assortiment
ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zou je denken? Als je goed op orde hebt zal het wel meevallen.
Ja het lijkt me ook geweldig, dus ik ben een beetje aan het dromen, misschien kan ik dat beter niet doenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het wel zekermaar wel leuk
hebben een beetje leuke marge en omzet? das nml wel erg belangrijk als je je eigen toko hebt en veel moet gaan werken dat je het wel ergens voor doetquote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook geweldig, dus ik ben een beetje aan het dromen, misschien kan ik dat beter niet doen
hahaa ja! Precies! Dat is dan weer een nadeel... Er zit personeel bij die ik eventueel kan overnemenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Daar gaat je vakantie en vrije tijd.
Of wilde je dat nu net niet horen?
Ja dat wel, als ik hem moet geloven natuurlijk, we gaan binnenkort even om de tafel. Hij en zijn gezin hebben er 8 jaar van geleefd. Ze wonen heel erg royaal en hebben dat pand erbij. Boven het winkelpand zit een woning die op dit moment verhuurd wordt. Ik kan de huurder overnemen, dit scheelt aanzienlijk in de kosten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben een beetje leuke marge en omzet? das nml wel erg belangrijk als je je eigen toko hebt en veel moet gaan werken dat je het wel ergens voor doet
Over hoeveel personeel gaat dat?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja! Precies! Dat is dan weer een nadeel... Er zit personeel bij die ik eventueel kan overnemen
Maar inderdaad, het nadeel is dat je er altijd aanwezig moet zijn.
3 personeelsledenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over hoeveel personeel gaat dat?
leuk leuk, goed te cijfers door laten lichten iigquote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat wel, als ik hem moet geloven natuurlijk, we gaan binnenkort even om de tafel. Hij en zijn gezin hebben er 8 jaar van geleefd. Ze wonen heel erg royaal en hebben dat pand erbij. Boven het winkelpand zit een woning die op dit moment verhuurd wordt. Ik kan de huurder overnemen, dit scheelt aanzienlijk in de kosten.
Maar dat is dan weer van horen zeggen, ik moet alles wat ik wil bespreken even op papier zettenquote:
Ja! Ik ben erg enthousiast op het momentquote:Op donderdag 29 november 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk leuk, goed te cijfers door laten lichten iig
Hoe groot is die tent dan, eruit donderen indien mogelijk.quote:
NIet heel erg groot, ik ben een beetje in tweestrijd. Het is toch wel erg gemakkelijk om mensen neer t zetten als het mogelijk isquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe groot is die tent dan, eruit donderen indien mogelijk.
Het is zeker makkelijk, maar je bent er veel aan kwijt. Het is idd afwachten op de papieren etc.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
NIet heel erg groot, ik ben een beetje in tweestrijd. Het is toch wel erg gemakkelijk om mensen neer t zetten als het mogelijk isAan de andere kant kun je het bedrag wat je kwijt bent aan loon en loonbelasting beter in je zak steken
Truste!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
Het moet wel een beetje te combineren zijn met Tim en Sanne. Nog even goed nadenkenIk ga naar bed! Slaap lekker!
![]()
Thnx! En weer thuis.quote:
Ideaal ja, wisseldiensten!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Leuk he, wij hebben ook van die situaties dat ze zowat bij de deur overgegooid wordt van de ene ouder naar de andere........Wel fijn die wisseldiensten!!!
morguh tezzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:51 schreef Tezz het volgende:
Zoooooo spannend E.! Ik heb het altijd gewild, zoiets....helaas mis ik de economische inslag om het tot een goed eind te brengen. Commercieel gezien zou het me aardig lukken, maar de rest................
Ik ben lekker vrij vandaag! Krijg straks visite en voor de rest een beetje boodschappen doen enzo...
Moggel schat!quote:
Waar een wil isquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:51 schreef Tezz het volgende:
Zoooooo spannend E.! Ik heb het altijd gewild, zoiets....helaas mis ik de economische inslag om het tot een goed eind te brengen. Commercieel gezien zou het me aardig lukken, maar de rest................
Ik ben lekker vrij vandaag! Krijg straks visite en voor de rest een beetje boodschappen doen enzo...
hahaa halloo!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
Helleu allemaal.
Al zal dat allemaal wel meevallen.
jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Nog nieuws?
Dinsdag gaan we het hele pand bekijken. Als er genoeg ruimte is om te wonen gaat mijn zusje daar wonen. Past dat niet dan proberen we (mijn zusje en ik) het met zijn tweeen te kopen. We zullen zien! Ik ben niog steeds enthousiastquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Nog nieuws?
Ze zijn gek, zijn er geen belangrijkere dingen waar ze zich mee bezig kunnen houden? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen overlast veroorzaken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ze willen growshops gaan verbieden
Spannend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dinsdag gaan we het hele pand bekijken. Als er genoeg ruimte is om te wonen gaat mijn zusje daar wonen. Past dat niet dan proberen we (mijn zusje en ik) het met zijn tweeen te kopen. We zullen zien! Ik ben niog steeds enthousiast
ze willen ook te geweldadige games verbiedenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ze zijn gek, zijn er geen belangrijkere dingen waar ze zich mee bezig kunnen houden? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen overlast veroorzaken.
Goedzo! Verbieden die bende!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze willen ook te geweldadige games verbieden
de vertrutting slaat toe
Ze zijn nu met zijn drietjes maar de vierde is onderwegquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Spannend.
Hoe groot is het gezin van je zusje dan?
Artistieke vrijheid is een groot goed.quote:
daar moet ge idd niet mee spottenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Artistieke vrijheid is een groot goed.
Heej Broek! Jawel..alive & kicking!quote:
jaquote:
Puiq idee.quote:Op zondag 2 december 2007 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
lekker de kachel hoog, filmpje/serie aan, hapje erbij, biertje of wijntje doen
who's the chicklet?quote:
hahaa dat is het zusje van iemandquote:
ja ik zie nu ook dat het het zusje is van afcajos isquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa dat is het zusje van iemandIs blond beter dan zwart?
ooh dan is het goedquote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dan had ik er wel een lekker wijf ingezet natuurlijk.
Deze ziet er toch leuk uit?quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dan had ik er wel een lekker wijf ingezet natuurlijk.
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Niet dat ze lelijk is ofzo, maar nee, lekker is anders.quote:
ze is nu op fokquote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Niet dat ze lelijk is ofzo, maar nee, lekker is anders.
Die avatar heb ik al ruim een jaar, als je daar nog aan moest wennen.. Maar wees niet ongerust, hij komt weer terug.quote:Op zondag 2 december 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
Damn Ludo, was net gewend aan je ava...
Heb het trouwens weer voor mekaar gekregen een week huiswerk op te sparen tot de zondag avond.![]()
Wat doet ze daar dan?quote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Niet dat ze lelijk is ofzo, maar nee, lekker is anders.
En daar kom je nu mee!quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die avatar heb ik al ruim een jaar, als je daar nog aan moest wennen.. Maar wees niet ongerust, hij komt weer terug.
Oh, ik moet zo ook nog een tekst maken over 4 artikelen..
Gewoon, die foto zoveel mogelijk op internet te voorschijn toveren.quote:
Ja uhh, half uurtje denk ik. Alleen geen zin want het zijn kut artikelen.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En daar kom je nu mee!Het gaat weer nachtwerk worden
lolquote:Op zondag 2 december 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
het geile spuitkuikentje
ooo dat valt wel mee. je moet je er even overheen zetten.quote:Op zondag 2 december 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja uhh, half uurtje denk ik. Alleen geen zin want het zijn kut artikelen.
Ja, afraffelen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooo dat valt wel mee. je moet je er even overheen zetten.
Telt niet zo zwaar mee. De visies die er zijn over de seksualisering van de maatschappij moet ik ff neerkalken.quote:Op maandag 3 december 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is weer zonde van je punten!
inspiratie genoeg op fok, dacht ik zoquote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Telt niet zo zwaar mee. De visies die er zijn over de seksualisering van de maatschappij moet ik ff neerkalken.
Moet ze wel uit die artikelen halen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
inspiratie genoeg op fok, dacht ik zo_!
zijn er plaatjes bijquote:Op maandag 3 december 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet ze wel uit die artikelen halen.
Ik zal zo eens beginnen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker!![]()
Nee, vast bang dat de papiertjes aan elkaar gaan plakken.quote:
stomme klootzakkersquote:Op maandag 3 december 2007 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, vast bang dat de papiertjes aan elkaar gaan plakken.
Wat de neuk? De maatschappij sexualiseert toch heulemaal niet? Ja, je mag tegenwoordig gewoon openbaar zeggen dat je geil bent, maar is dat alles?quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Telt niet zo zwaar mee. De visies die er zijn over de seksualisering van de maatschappij moet ik ff neerkalken.
BeeDee, toch je oude account maar weer van onder het stof gehaald.quote:Op maandag 3 december 2007 00:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat de neuk? De maatschappij sexualiseert toch heulemaal niet? Ja, je mag tegenwoordig gewoon openbaar zeggen dat je geil bent, maar is dat alles?![]()
Ow...en truste E!![]()
Vooruit dan maar..quote:Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef Casino.Bob het volgende:
zo ik kom ook even kijken
hallo allemaal
Ja, bloed kruipt toch waar 't niet gaan kan en om nou onder de pseudoniem Rokert te gaan posten zat me niet lekker dus...quote:Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
BeeDee, toch je oude account maar weer van onder het stof gehaald.
Hoi!quote:Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef Casino.Bob het volgende:
zo ik kom ook even kijken
hallo allemaal
met je euromasters avaquote:
Soort van ontkenning, zo van: ik heb niet op FOK! gepost.quote:Op maandag 3 december 2007 00:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, bloed kruipt toch waar 't niet gaan kan en om nou onder de pseudoniem Rokert te gaan posten zat me niet lekker dus...
Wilde eigenlijk aan Parkzicht refereren hahaha...ben naar de reunie geweest in het Maasgebouw, geweldig naar m'n zin gehad. Was alweer ruim 15 jaar geleden. Echt top!quote:
ja dat wou ik ook eik posten, parkzichtquote:Op maandag 3 december 2007 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk aan Parkzicht refereren hahaha...ben naar de reunie geweest in het Maasgebouw, geweldig naar m'n zin gehad. Was alweer ruim 15 jaar geleden. Echt top!
Nee, had m'n BeeDee account geblokkeerd in een vlaag van verstandsverbijstering hehehehe...kloon aanmaken was makkelijker.quote:Op maandag 3 december 2007 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soort van ontkenning, zo van: ik heb niet op FOK! gepost.
Thx! Maar al gedownload...en gebrand.quote:Op maandag 3 december 2007 01:03 schreef PeZu het volgende:
http://oldskool.web-log.nl/oldskool/parkzicht_tapes/index.html
lekker spul hoorquote:Op maandag 3 december 2007 01:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Thx! Maar al gedownload...en gebrand.
Zekers! Brings back memories hahaha. Maar heb vorig weekend ook goed gemerkt dat je een stuk minder veerkrachtig bent qua herstellen op je 36e ipv je 19e. Maar wel leuk om weer eens te doen.quote:
haha ach jaquote:Op maandag 3 december 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zekers! Brings back memories hahaha. Maar heb vorig weekend ook goed gemerkt dat je een stuk minder veerkrachtig bent qua herstellen op je 36e ipv je 19e. Maar wel leuk om weer eens te doen.
Nee, was toendertijd aardig hooked aan Rotterdam. Ging niet zovaak daarbuiten. Ja, Puttershoek of België (club X enzo) maar verder eik niet. Was dat ook een beetje oldskool?quote:Op maandag 3 december 2007 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ach ja
ben je wel een sin medussa geweest (zat in almere )
Kut nee, ff peukje en dan beginnen.quote:
Ja..goed plan, ff peukkie, maar nog steeds buiten. Nothing new wat dat betreft.quote:Op maandag 3 december 2007 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kut nee, ff peukje en dan beginnen.
Afdwingen!quote:Op maandag 3 december 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja..goed plan, ff peukkie, maar nog steeds buiten. Nothing new wat dat betreft.
Of all things is dit nog steeds een eigen keuze...er staat geen pikstraf tegenover ofzo hehehe..quote:
Zo, de Rokershoeksje Wiki is weer up to date, gewoon 10 delen gemist!quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
Dan zal ik het weer aandoen!!!!!!quote:Op maandag 3 december 2007 02:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zal het licht maar uit doen dan zeker?
Trusten!
Je bent me net voor, mornin'quote:Op maandag 3 december 2007 07:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan zal ik het weer aandoen!!!!!!
Goedemorgen.............
Zoooooooooo haren zijn gekamd, kleren zitten weer op zijn plek, boterhammetjes zijn gesmeerd en ik heb bij mijn dochter een kom cruesli naar binnen geduwd. Zo. Klaar om weer naar het werk te gaan. Bah. Moet een hele dag vandaag........pfff.............ik ben als verwende parttimer niet blij met hele dagen werken! Gelukkig is dat maar eenmaal per week..............quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 01:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zo, de Rokershoeksje Wiki is weer up to date, gewoon 10 delen gemist!![]()
Dank je wel E! Ik heb jouw postgeschiedenis gebruikt om hem bij te werken.
Tim wil sochtends echt helemaal niks eten, ik moet hem echt dwingen. Zelf hou ik er ook niet van een ontbijt vroeg in de ochtend. Ik eet altijd braaf een broodje met hem mee omdat ik niet wil dat hij op een lege maag naar school gaat. Hij wil geen brood, geen cruesli, geen muesli, geen brinta of Bambix. Het lekkers wat hij in zijn schoen vind is toch altijd heel snel weggegetenquote:Op maandag 3 december 2007 07:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zoooooooooo haren zijn gekamd, kleren zitten weer op zijn plek, boterhammetjes zijn gesmeerd en ik heb bij mijn dochter een kom cruesli naar binnen geduwd. Zo. Klaar om weer naar het werk te gaan. Bah. Moet een hele dag vandaag........pfff.............ik ben als verwende parttimer niet blij met hele dagen werken! Gelukkig is dat maar eenmaal per week..............
Ik zou waarschijnlijk de laatste optie nemenquote:Op maandag 3 december 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Voor morgen nog een hoop huiswerk op staan, maar de docente van desbetreffende vak is vandaag ziek. Dilemma, hard aan het werk of op het gemakje in de hoop dat zij morgen nog ziek is.
Weekend op maandag!quote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef BeeDee het volgende:
Mogguh! En werkze Tezz. Ik denk dat ik maar weekend ga houden..
Vroegah at ik ook m'n ontbijt, nu hoef ik geen hap meer.quote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tim wil sochtends echt helemaal niks eten, ik moet hem echt dwingen. Zelf hou ik er ook niet van een ontbijt vroeg in de ochtend. Ik eet altijd braaf een broodje met hem mee omdat ik niet wil dat hij op een lege maag naar school gaat. Hij wil geen brood, geen cruesli, geen muesli, geen brinta of Bambix. Het lekkers wat hij in zijn schoen vind is toch altijd heel snel weggegeten![]()
Hoe gaat het met je rug?
Inderdaad als ik een paar uur wakker ben krijg ik trek in eten.quote:Op maandag 3 december 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vroegah at ik ook m'n ontbijt, nu hoef ik geen hap meer.![]()
Pas als ik een uurtje of 2 wakker ben begin ik met eten.
Bakkie pleur daarin tegen gaat er 's ochtends erg goed in.
eh...goeienavond!quote:Op maandag 3 december 2007 22:11 schreef PeZu het volgende:
morguh
als ik vind dat het morguh is dan is dat zoquote:
Hoe herkenbaar.quote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tim wil sochtends echt helemaal niks eten, ik moet hem echt dwingen. Zelf hou ik er ook niet van een ontbijt vroeg in de ochtend. Ik eet altijd braaf een broodje met hem mee omdat ik niet wil dat hij op een lege maag naar school gaat. Hij wil geen brood, geen cruesli, geen muesli, geen brinta of Bambix. Het lekkers wat hij in zijn schoen vind is toch altijd heel snel weggegeten![]()
Tot en met vrijdag hopelijk, maar dan moet ik donderdag ff bellen of er ziekmeldingen zijn.quote:
Het is best logisch als je het weet...net als bij jou btw..quote:Op maandag 3 december 2007 22:31 schreef PeZu het volgende:
ik weet nu wrom je beedee heet
nu alleen nog ff accepten_!
Ik zie de logica van allebei jullie namen niet.quote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het is best logisch als je het weet...net als bij jou btw..
is in feite exact hetzelfde dus jaquote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het is best logisch als je het weet...net als bij jou btw..
Klopt...dat ligt aan jou hehehehe!!quote:Op maandag 3 december 2007 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie de logica van allebei jullie namen niet.
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
je hebt hem in 1x goedquote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef BeeDee het volgende:
En de logica in jouw naam is? En geen stoere verhalen nou hè!
Goed!quote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik vind dat het morguh is dan is dat zo
Dus volgend weekend begint je werkweekquote:Op maandag 3 december 2007 22:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar.![]()
[..]
Tot en met vrijdag hopelijk, maar dan moet ik donderdag ff bellen of er ziekmeldingen zijn.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef BeeDee het volgende:
En de logica in jouw naam is? En geen stoere verhalen nou hè!
In den beginne dacht ik dat het van Peter Zuipt afgeleidt wasquote:
*proest*quote:Op maandag 3 december 2007 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik heer eerlijk ben, paar jaren geleden waren we aan het vissen en toen kwam m'n pa af en toe langs om te vragen of we al wat gevangen hadden.
Als ik dan nee zei riep hij, je vangt zeker alleen maar Drolbaarsen en Broekpalingen hier?
En als je dat niet wilt geloven, tja..dan eh...
Yep...dus zaterdag, maar misschien vrijdag...quote:Op maandag 3 december 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dus volgend weekend begint je werkweek
Na goed..ik wil het wel aannemen..vooruit..quote:Op maandag 3 december 2007 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik heer eerlijk ben, paar jaren geleden waren we aan het vissen en toen kwam m'n pa af en toe langs om te vragen of we al wat gevangen hadden.
Als ik dan nee zei riep hij, je vangt zeker alleen maar Drolbaarsen en Broekpalingen hier?
En als je dat niet wilt geloven, tja..dan eh...
ook dat hoorquote:Op maandag 3 december 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
In den beginne dacht ik dat het van Peter Zuipt afgeleidt was
Hahaha!! Ja, dat is idd vaak zo ja. Zie maar joh..quote:Op maandag 3 december 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat hoor
@beedee nee hoor maar hiv is nog trager dan fok, dus ik kom er eik nooit_!
quote:Op maandag 3 december 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
Tezz meldt zich.
En ook meteen weer af want ik ga zometeen naar bed.
Nu Djarum nog en dan zijn we weer compleet volgens mij?quote:Op maandag 3 december 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
Tezz meldt zich.
Heulemoal vergeten.quote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
En Queen Bee
ze heet tegenwoordig harajuku.quote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
En Queen Bee
Ze post ook nog wel eens onder Queen Bee heur.quote:Op maandag 3 december 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze heet tegenwoordig harajuku.
ik zal der ff roepen
trustekusquote:
Hoi Tezz! Zit nou weer ff te MSN'en...hihihiquote:Op maandag 3 december 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
Tezz meldt zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |