jij moet meedoenquote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Tezz het volgende:
Jajaja wat een TT weer zeg.................
Mag ik ook meedoen??? Want het klinkt zo een beetje homo-achtig
En dan moet ik een groene pruik en een gewei opzetten??? Ranzige sexfantasie lijkt me....quote:
ogenblikjequote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Tezz het volgende:
Heej Pezu, waar blijft de aan mij beloofde barbie-tattoo foto???
En, was het lekker?quote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Sadiar het volgende:
gister nog voor de fun gerookt met een heineken
quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
Ontbreken er goffedomme weer 10 delen in de OP
Bier staat in de koelkast en de tieten hangen niet.quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef Het_hupt het volgende:
Waar is het bier?
Waar hangen de tieten?
quote:Op zondag 25 november 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bier staat in de koelkast en de tieten hangen niet.
Wie stript er vandaag dan?quote:Op zondag 25 november 2007 18:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Altijd gezellig hier in het hoeksje.
dan was het vast de moeite niet waard om te kijkenquote:Op zondag 25 november 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik! Niet gezien dan??? Ik deed het net!!!!!!!!!
soekelquote:Op zondag 25 november 2007 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan was het vast de moeite niet waard om te kijken
Heb je ook wat te doen!quote:Op zondag 25 november 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
Ontbreken er goffedomme weer 10 delen in de OP
quote:Op zondag 25 november 2007 19:00 schreef PeZu het volgende:
[
vet stoer niet danquote:Op zondag 25 november 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Woehahahaha.............deze foto waren de postzegel en de kaart meer dan waard! !!! Geweldig !!!!!!!!!
Dankjewel lieve Pezu!
cool cool supercool.......quote:
ik heb hem net gemaaktquote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
cool cool supercool.......
Ben je zo niet per ongeluk de supermarkt of zo ingewandeld?? Hahaha
quote:Op zondag 25 november 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
He wat jammer nou, je was zo gezellig......
Ik vind het echt super. Ik ga barbietattoo's sparen en ze allemaal naar je toesturen......quote:Op zondag 25 november 2007 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hem net gemaakt![]()
hij zit er nog steeds op btw
smakelijkquote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het echt super. Ik ga barbietattoo's sparen en ze allemaal naar je toesturen......
Maar nu ga ik echt eten!
Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 26 november 2007 08:11 schreef Tezz het volgende:
Gister een heerlijk avondje hangen op de bank gehad.......lekker pizza op schoot en afstandbediening binnen handbereik. En nu moet ik alweer naar het werk, bah. Wat duurt het weekend toch altijd kort he!
quote:Op maandag 26 november 2007 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch!![]()
Zo sta je met een paar vrienden met een biertje in je hand en zo sta je met een paar vrienden met boeken in je hand.
Sinterklaascadeutjes inpakkequote:Op maandag 26 november 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, de weken vliegen voorbij, tis een feit.
Nu maar even kind plat gooien en dadelijk de sinterklaascadeau's inpakken....
quote:Op maandag 26 november 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
Goeieavond. Ik heb een schaal pepernoten voor mijn neus voor de extra stemming en inpakken maar. Allemaal van die kleine frutcadeau's, want die kleine verwende prinses heeft alles al.
dat komt omdat de nwe software nu veel optimaler cq sneller gebruik kan maken van de hardwarequote:Op maandag 26 november 2007 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar FOK! is nog trager als voorheen.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt omdat de nwe software nu veel optimaler cq sneller gebruik kan maken van de hardware_!
ik kreeg van de week een nietverhullend belltje betreffend mijn sint kadoquote:Op maandag 26 november 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig doen wij niet aan surprises, daar heb ik toch wel zo'n schijthekel aan. Ik krijg gewoon een paar nieuwe sokken ofzo.
Subtielquote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg van de week een nietverhullend belltje betreffend mijn sint kado
ooh pezu
- ja
hoe heet dat lekkere luchtje van jou ook alweer
- declaration de cartier?
ja die, die is zeker bijna op niet?
- ja bijna wel
oke doei
*pezu weet dus hoe de zak van de sint ruikt*
Nog gelukt? Paar weken terug mijn gehele kwartaal in een dag gemaakt. Was tot 4:00 bezig.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
Beuh, leuk is dat, wekenlang huiswerk opsparen en het dan in 1 dag moeten maken.![]()
Iets met eigen schuld enzeau.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg van de week een nietverhullend belltje betreffend mijn sint kado
ooh pezu
- ja
hoe heet dat lekkere luchtje van jou ook alweer
- declaration de cartier?
ja die, die is zeker bijna op niet?
- ja bijna wel
oke doei
*pezu weet dus hoe de zak van de sint ruikt*