Daft Punk!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
ik luister al een paar dagen heel vaak de cd discovery van daft punk
echt ongezond vaak per dag
Omdat die tekst zo waar is. Het is nu allemaal zo'n vast stramien, je studeert, komt thuis en maakt wat opdrachten, gaat naar bed en de volgende dag herhaalt het zich allemaal weer.quote:
Maar dat is dan ook wel vette styl0w jewaids!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef PeZu het volgende:
ik luister al een paar dagen heel vaak de cd discovery van daft punk
echt ongezond vaak per dag
sterker nog, ik zet elke keer gewoon de dvd op, interstellar 5555quote:Op donderdag 29 november 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook wel vette styl0w jewaids!
Die dvd moet ik ook hebben!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
sterker nog, ik zet elke keer gewoon de dvd op, interstellar 5555
ik heb op mijn werk, op mijn pc, op mijn laptop en dan nog 2x de dvdquote:Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die dvd moet ik ook hebben!
Stuur mij dat dubbele exemplaar maar!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb op mijn werk, op mijn pc, op mijn laptop en dan nog 2x de dvd_!
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stuur mij dat dubbele exemplaar maar!
Ik lijk de laatste paar dagen dement te wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat die tekst zo waar is. Het is nu allemaal zo'n vast stramien, je studeert, komt thuis en maakt wat opdrachten, gaat naar bed en de volgende dag herhaalt het zich allemaal weer.
Maar nee, uitleggen lukt me momenteel niet. Heb het nog niet allemaal op een rijtje.
Misschien moet je eens naar een dokter?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb op mijn werk, op mijn pc, op mijn laptop en dan nog 2x de dvd_!
de dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij denken van nietquote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar een dokter?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik lijk de laatste paar dagen dement te wordenzoooveel te doen, er is nog zoveel te doen, ik moet nog hink stap springen over de maan.
hahaa wij denken er anders over!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij denken van niet
relax, croissantje, espresso, krantje erbij.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn hoofd loopt een beetje over geloof ik
Lekker!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
relax, croissantje, espresso, krantje erbij.
wat voor tokoquote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik kreeg vandaag de mogelijkheid een winkel over te nemenDus ik ga eens uitzoeken of het lukt deze te kopen
en watteswinkel, echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een snuffelwinkel, dus van alles
je kan er pasfotos laten maken, verf, gereedschap, kleding, speelgoed, huishoudelijke artikelen en hebbedingetjes kopenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en watteswinkel, echt nog nooit van gehoord
ja maar dan net iets andersquote:Op donderdag 29 november 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat net zo iets als de Xenox?
aah haa, hoop werk met zo'n assortimentquote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
je kan er pasfotos laten maken, verf, gereedschap, kleding, speelgoed, huishoudelijke artikelen en hebbedingetjes kopen
Ik kan er van maken wat ik wil natuurlijk, eerst maar eens kijken of het lukt. het zou rond de 230.000 gaan kosten.quote:
Zou je denken? Als je goed op orde hebt zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah haa, hoop werk met zo'n assortiment
ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zou je denken? Als je goed op orde hebt zal het wel meevallen.
Ja het lijkt me ook geweldig, dus ik ben een beetje aan het dromen, misschien kan ik dat beter niet doenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet het wel zekermaar wel leuk
hebben een beetje leuke marge en omzet? das nml wel erg belangrijk als je je eigen toko hebt en veel moet gaan werken dat je het wel ergens voor doetquote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook geweldig, dus ik ben een beetje aan het dromen, misschien kan ik dat beter niet doen
hahaa ja! Precies! Dat is dan weer een nadeel... Er zit personeel bij die ik eventueel kan overnemenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Daar gaat je vakantie en vrije tijd.
Of wilde je dat nu net niet horen?
Ja dat wel, als ik hem moet geloven natuurlijk, we gaan binnenkort even om de tafel. Hij en zijn gezin hebben er 8 jaar van geleefd. Ze wonen heel erg royaal en hebben dat pand erbij. Boven het winkelpand zit een woning die op dit moment verhuurd wordt. Ik kan de huurder overnemen, dit scheelt aanzienlijk in de kosten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben een beetje leuke marge en omzet? das nml wel erg belangrijk als je je eigen toko hebt en veel moet gaan werken dat je het wel ergens voor doet
Over hoeveel personeel gaat dat?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja! Precies! Dat is dan weer een nadeel... Er zit personeel bij die ik eventueel kan overnemen
Maar inderdaad, het nadeel is dat je er altijd aanwezig moet zijn.
3 personeelsledenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over hoeveel personeel gaat dat?
leuk leuk, goed te cijfers door laten lichten iigquote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat wel, als ik hem moet geloven natuurlijk, we gaan binnenkort even om de tafel. Hij en zijn gezin hebben er 8 jaar van geleefd. Ze wonen heel erg royaal en hebben dat pand erbij. Boven het winkelpand zit een woning die op dit moment verhuurd wordt. Ik kan de huurder overnemen, dit scheelt aanzienlijk in de kosten.
Maar dat is dan weer van horen zeggen, ik moet alles wat ik wil bespreken even op papier zettenquote:
Ja! Ik ben erg enthousiast op het momentquote:Op donderdag 29 november 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk leuk, goed te cijfers door laten lichten iig
Hoe groot is die tent dan, eruit donderen indien mogelijk.quote:
NIet heel erg groot, ik ben een beetje in tweestrijd. Het is toch wel erg gemakkelijk om mensen neer t zetten als het mogelijk isquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe groot is die tent dan, eruit donderen indien mogelijk.
Het is zeker makkelijk, maar je bent er veel aan kwijt. Het is idd afwachten op de papieren etc.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
NIet heel erg groot, ik ben een beetje in tweestrijd. Het is toch wel erg gemakkelijk om mensen neer t zetten als het mogelijk isAan de andere kant kun je het bedrag wat je kwijt bent aan loon en loonbelasting beter in je zak steken
Truste!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
Het moet wel een beetje te combineren zijn met Tim en Sanne. Nog even goed nadenkenIk ga naar bed! Slaap lekker!
![]()
Thnx! En weer thuis.quote:
Ideaal ja, wisseldiensten!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Leuk he, wij hebben ook van die situaties dat ze zowat bij de deur overgegooid wordt van de ene ouder naar de andere........Wel fijn die wisseldiensten!!!
morguh tezzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:51 schreef Tezz het volgende:
Zoooooo spannend E.! Ik heb het altijd gewild, zoiets....helaas mis ik de economische inslag om het tot een goed eind te brengen. Commercieel gezien zou het me aardig lukken, maar de rest................
Ik ben lekker vrij vandaag! Krijg straks visite en voor de rest een beetje boodschappen doen enzo...
Moggel schat!quote:
Waar een wil isquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:51 schreef Tezz het volgende:
Zoooooo spannend E.! Ik heb het altijd gewild, zoiets....helaas mis ik de economische inslag om het tot een goed eind te brengen. Commercieel gezien zou het me aardig lukken, maar de rest................
Ik ben lekker vrij vandaag! Krijg straks visite en voor de rest een beetje boodschappen doen enzo...
hahaa halloo!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
Helleu allemaal.
Al zal dat allemaal wel meevallen.
jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Nog nieuws?
Dinsdag gaan we het hele pand bekijken. Als er genoeg ruimte is om te wonen gaat mijn zusje daar wonen. Past dat niet dan proberen we (mijn zusje en ik) het met zijn tweeen te kopen. We zullen zien! Ik ben niog steeds enthousiastquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Nog nieuws?
Ze zijn gek, zijn er geen belangrijkere dingen waar ze zich mee bezig kunnen houden? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen overlast veroorzaken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ze willen growshops gaan verbieden
Spannend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dinsdag gaan we het hele pand bekijken. Als er genoeg ruimte is om te wonen gaat mijn zusje daar wonen. Past dat niet dan proberen we (mijn zusje en ik) het met zijn tweeen te kopen. We zullen zien! Ik ben niog steeds enthousiast
ze willen ook te geweldadige games verbiedenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ze zijn gek, zijn er geen belangrijkere dingen waar ze zich mee bezig kunnen houden? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen overlast veroorzaken.
Goedzo! Verbieden die bende!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze willen ook te geweldadige games verbieden
de vertrutting slaat toe
Ze zijn nu met zijn drietjes maar de vierde is onderwegquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Spannend.
Hoe groot is het gezin van je zusje dan?
Artistieke vrijheid is een groot goed.quote:
daar moet ge idd niet mee spottenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Artistieke vrijheid is een groot goed.
Heej Broek! Jawel..alive & kicking!quote:
jaquote:
Puiq idee.quote:Op zondag 2 december 2007 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
lekker de kachel hoog, filmpje/serie aan, hapje erbij, biertje of wijntje doen
who's the chicklet?quote:
hahaa dat is het zusje van iemandquote:
ja ik zie nu ook dat het het zusje is van afcajos isquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa dat is het zusje van iemandIs blond beter dan zwart?
ooh dan is het goedquote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dan had ik er wel een lekker wijf ingezet natuurlijk.
Deze ziet er toch leuk uit?quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dan had ik er wel een lekker wijf ingezet natuurlijk.
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Niet dat ze lelijk is ofzo, maar nee, lekker is anders.quote:
ze is nu op fokquote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Niet dat ze lelijk is ofzo, maar nee, lekker is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |