Ik moest toch gaan sportenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik las zoiets ja. Balen joh. Koud gehad?
Zwarte friet. Bah.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef veldmuis het volgende:
Snackbar met een kolenfrituur?
De Pizzalijn (ja zo heet'ie echt) aan de Grazendonkstraatquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Dalamar het volgende:
Kreeg ik pas geleden niet toen ik problemen met met m'n bestelling.
Een niet nader te noemen pizza-keten (*kuch* Domino's *kuch*) heeft er uiteindelijk 50 minuten over gedaan om m'n pizza te bezorgen. Nog moeten smeken om korting (maar liefst ¤1.50!!). Pizza was natuurlijk lauw.
Totaal 3 keer via de hun website hierover geklaagd, wordt niet op gereageerd.
Dussss.... iemand tips? Ik zoek nog een betrouwbare goede pizza-boer.
Je weet het nummer niet eens uit je hoofdquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef JDude het volgende:
[..]
De Pizzalijn (ja zo heet'ie echt) aan de Grazendonkstraat. (076)5228224 dacht ik, maar dat moet ik thuis even nakijken.
Nee, ik ga altijd zelf afhalen, 't is twee straten verderop.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:59 schreef Dalamar het volgende:
Je weet het nummer niet eens uit je hoofd![]()
Da's ook hendig goedkoper!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:05 schreef JDude het volgende:
Nee, ik ga altijd zelf afhalen, 't is twee straten verderop.
De Pauw is heerlijk niet duur, en heerlijk, oowja, en heerlijk .. En mag wel iets sneller soms, maar als ik eet ben ik da weer vergeten, oowja, en had ik al gemeld dat het heerlijk is /quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef Swiffer het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
pak eens een gerechtje bij de Pauw, ik vind de haas tourneados heerlijk!! en niet duur!
Ze hebben er alles....
Daar ging ik altijd gyros happen na het zuypen op d'n donderdagavond.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:24 schreef JDude het volgende:
Daar ging ik altijd gyros happen na het zuypen op d'n donderdagavond.
In nuchtere toestand heb ik het nooit kunnen beoordelen, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |