Ja was het zo rustigquote:Op zondag 4 november 2007 11:55 schreef CrustyClown het volgende:
TT [afbeelding]
Waren er trouwens gister nog Fokkers op Icon aanwezig trouwens?
Als je PF zou moeten geloven waren er maar 583 mensen, en 154 twijfelaars. Er zal iig plek voor iedereen geweest zijn [afbeelding]
Ach als de mensen bij jou uit hun dak gaan is het toch goedquote:Op zondag 4 november 2007 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Gaaf feestje afgelopen vrijdag. Ruthless werd niet zo gewaardeerd dus kwamen de meesten naar de Talentstage waar ik toen draaide! Danku Ruthless [afbeelding]
O ja, das waar. Niet vergetenquote:Op zondag 4 november 2007 12:14 schreef Hordo het volgende:
Vanavond D&S op Q-DanceEven onthouden, ik ken mezelf
![]()
Dat zit er dik in jaquote:Op zondag 4 november 2007 12:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
O ja, das waar. Niet vergeten [afbeelding]. Na ja, ik luister hem maandag wel denk, zal zondag toch wel *aangeboden* worden op de wel bekende plekjes [afbeelding]
Dááromquote:Op zondag 4 november 2007 12:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach als de mensen bij jou uit hun dak gaan is het toch goed
Hij is geweldig hequote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
Ja mensen ik ben verliefd: Vince_-_Q-base_2007_Openair.mp3
Kijk maar uit dat je vanavond niet ook nog eens verliefd word op D&S, driehoeksrelaties willen nog wel eens problemen gevenquote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
quote:
Zal het eens aan me vriendin voorleggenquote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet ook nog eens verliefd word op D&S, driehoeksrelaties willen nog wel eens problemen geven [afbeelding]
Zeker gewoon via Winamp luisterenquote:Op zondag 4 november 2007 13:46 schreef MrDice het volgende:
Als ik op q-dance.nl naar de hard stream luister, zie ik wel die balk bewegen maar hoor helemaal niks. Andere streams heb ik nooit last van behalve bij deze website. Wie oh wie kan mij helpen zodat ik vanavond d&s kan horen?
[edit]: oh hmmmm de winamp link doet het wel... maar de site nog steeds niet, vreemd. nou ja!
Daar ga ik volgende week heen in het Paard in Den Haagquote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Sethje het volgende:
Gister D&S 2 uur lang genieten
Ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week heen in het Paard in Den Haag![]()
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFquote:Op zondag 4 november 2007 14:46 schreef CrustyClown het volgende:
Mijn eerst volgende HS feestje is pas Qlimax, maar volgende week is het gelukkig 11-11 in het mooie brabantse land, geen HS maar wel een andere favoriete hobby [afbeelding]
Jaa, bij mij precies hetzelfde! Alleen ga ik lekker naar Maastrichtquote:Op zondag 4 november 2007 14:46 schreef CrustyClown het volgende:
Mijn eerst volgende HS feestje is pas Qlimax, maar volgende week is het gelukkig 11-11 in het mooie brabantse land, geen HS maar wel een andere favoriete hobby
"Put Your Hands Up And Make Noise For The DJ..."quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:25 schreef LeonH het volgende:
Het was Tatanka - Let's Rock... Zit hier uberhaupt iets met DJ in?![]()
ja idd... wat er nu op is is ook maar zwaar kud...quote:
http://www.true.nl/streams/q-dance-hard.plsquote:Op zondag 4 november 2007 19:19 schreef Hordo het volgende:
Weet iemand de stream url van Q-dance? Zodat je hem in Winamp kan openen ofzo?
Muchos Gracias
idd wat makkelijker! via de site blijft ie vaak hangenquote:Op zondag 4 november 2007 19:25 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.true.nl/streams/q-dance-hard.pls
Ik heb het niet zo op MC Ruffian... die kerel heeft teveel praatjes gekregenquote:Op zondag 4 november 2007 18:26 schreef CrustyClown het volgende:
Mmm volgens mij zijn ze bij Q hard bezig aan de site voor XQlusive, op qlimax zal de aankondiging wel komen. Was vorig jaar ook zeker gesteld door onze vriend MC Ruffian.
*Let's give it up, for the one and only XQlusive ******F*cker!!
En aangezien onze vriendjes van Showtek daar ook zullen draaien, verwacht ik dat je vanaf 18 november naar een prachtige nieuwe subsite van Q kunt kijken [afbeelding]
Jep.quote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hordo het volgende:
Jammer dat uit de vinyl versie van Crump dat Noisecontrollers is weggehaald, dat was wel vet altijd imho
dacht eerst dat Zany dat niet wilde hebben, maar Bas vertelde me dat hun dat zelf weg hebben gehaald, omdat ze niet in elke track hun eigen naamde wilde hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hordo het volgende:
Jammer dat uit de vinyl versie van Crump dat Noisecontrollers is weggehaald, dat was wel vet altijd imho
Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
hee tanz electric die staatn eit in de tracklist
volgens mij hadden Diederik en Stefan inderdaad Tanz Elektric gebruikt voor een introquote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef LeonH het volgende:
Tanz Elektrik? Is die die inqoming edit ofzo?
Op een filmpje van Defqon dit jaar van D&S hoor je ook eerst die intro en daarna Tanz Electricquote:Op zondag 4 november 2007 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij hadden Diederik en Stefan inderdaad Tanz Elektric gebruikt voor een intro
Kloptquote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar in die set van inqoming zit het niet volgens mij ff kijken of ik hem nog heb
dat was volgens mij hun standaard intro in het begin...quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op een filmpje van Defqon dit jaar van D&S hoor je ook eerst die intro en daarna Tanz Electric![]()
http://youtube.com/watch?v=wctamshlyfUquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja maar zonder tanz electric of met? op inqoming zonder.. maar op Defqon met dus ?
Zonder Tanz Electric, staat gewoon niet op de tracklist.quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja maar zonder tanz electric of met? op inqoming zonder.. maar op Defqon met dus ? nou ja boeiend ze zullen hem tussendoor wel ff aangepast hebben
Bij mij dus ook steeds... had ik bij dark by design net ook alquote:
In welke nummers zitten Heroes samples dan?quote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef Hordo het volgende:
Lijkt op Indeep van de Bass Modulators (of die lijkt op deze natuurlijk )zelfde sample, net als al de heroes samples van de laatste tijd, wel grappig
Die vocal komt uit X-Men.quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Hordo het volgende:
Evolution Leaps FWD
Die vocal van every two hundred millenia blabla zit ook in Heroes in ieder gevalquote:
Raar, als ik die tekst bij google opzoek kom ik steeds uit bij fansites van x-men enzo.quote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef Hordo het volgende:
[..]
Die vocal van every two hundred millenia blabla zit ook in Heroes in ieder gevalMaarja in ieder geval veel evolutions
quote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zo, dat was een lekker setje. Straks maar downloaden
Pff ik heb echt alles moeten missen door de NS, had gehoopt nog wel wat mee te kunnen pikken. Na ja, ik zie morgen wel weer linkjes voorbij komenquote:Op zondag 4 november 2007 22:03 schreef LeonH het volgende:
pff wat was dat 2 uur lang genieten zeg! DAMN!
Ik hoor nu ook een hardcore remix van Krezip.quote:
Mijn dank is zo groot als mijn liefde voor vinylquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef mstx het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_2007_Hangar.mp3.mp3
Met dank aan MiC
Er zijn al 2 hardcore-mixen van Krezip die al een aantal jaar oud zijn zelfs.quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook een hardcore remix van Krezip.Populair nummertje om te remixen.
quote:Wild Motherfuckers - Dirty Fother Mucker (Reload’s Mashup)
haha wat is hiermee? Deze draaien ze al vanaf juni/juliquote:
Het ligt eraan wat het probleem is. Ik denk zelf dat het een buffer probleempje was, dus de stream word wel goed uitgezonden, alleen de verbinding ergens valt net even weg. Meerendeel van deze problemen kan opgelost worden door de buffer, alleen als de problemen te groot worden zal de buffer soms leeg zijn, wat resulteert in deze leuke haperingen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef MrDice het volgende:
D&S set op MIC is niet bewerkt om de slechte stream van Q-Dance te corrigeren... erg jammer. hopelijk komt er nog een betere. Of is dit vrij goed zelf op te lossen?
Heel stiekem vind ik deze nog wat beter dan de set van Q-basequote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
D&S afgelopen zaterdag @ Club Salvation
The Opposites ft Josh & Wesz - Dom, Lomp & Famous (remix)
Scope DJ - Rock Hypnotic
Cherry Moon Traxx - Acid Dream (Prophet remix)
Coone - Words from the Gang (D&S Remix)
Southstylerz - Crystal
Brennan Heart - Revival X
Wild Motherfuckers - Dirty Fother Mucker (Reload’s Mashup)
Headhunterz - Digiwave
D-Block & S-te-Fan - Keep It Coming
Noisecontrollers - Crump
Abject - Tuuduu
Tatanka - Let's Rock
Hose - The Pressure
Headhunterz - Forever az one
D-Block & S-te-Fan - Ride with us
Southstylerz - Pounding Senses (Deep Inside remix)
ID -ID ( volgens mij Jones & B-Front - Volumez)
Headhunterz - High Rollerz
Showtek - Shout Out (DR remix)
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
D-Block & S-te-Fan - War coz i'm Hard
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
G-Town Madness vs. The Viper - Here it Comes (D&S remix)
Nee, mag niet opgenomen worden. Het was wel echt een superset, hoe ze RIde With Uz maar bleven loopen tot de piep van deeper insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide was echt meesterlijkquote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heel stiekem vind ik deze nog wat beter dan de set van Q-base. Zal ie ergens uitkomen?
quote:
Nogmaals luisteren, hij is grandioosquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef mstx het volgende:
Met dank aan MiC
quote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Nogmaals luisteren, hij is grandioos
Ik hoor dat er veel storing inzit?quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Nogmaals luisteren, hij is grandioos [afbeelding]
nee, locatie en geluid is elk jaar super drama blijkbaar dus uitverkopen zullen ze niet gaan redden met zon reputatiequote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef JortK het volgende:
Zal Reverze snel uitverkocht zijn?
Ok dan doe ik even rustig aanquote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee, locatie en geluid is elk jaar super drama blijkbaar dus uitverkopen zullen ze niet gaan redden met zon reputatie
Die draaide Promo ook op DefQon.1.quote:Op maandag 5 november 2007 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hij draaide "Je moet je muil houwe"
, had ik niet verwacht...
Ach hopelijk donderdag tijdens de herhaling wordt die nog een keer geriptquote:Op maandag 5 november 2007 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij Forever Az One haperde hij, ook tijdens de climax [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 19:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach hopelijk donderdag tijdens de herhaling wordt die nog een keer geript
quote:The world seems not the same,
Though I know nothing has changed.
It's all my state of mind,
I can't leave it all behind.
Have to stand up to be stronger.
Dat is idd wel zo, hoorde trouwens dat ze tijdens Coone & the Gang al wel voortgang hadden geboekt wat betreft het geluid, dus ben benieuwdquote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee, locatie en geluid is elk jaar super drama blijkbaar dus uitverkopen zullen ze niet gaan redden met zon reputatie
Dat moeten we meemaken natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo, hoorde trouwens dat ze tijdens Coone & the Gang al wel voortgang hadden geboekt wat betreft het geluid, dus ben benieuwd
Hint?quote:
die is masterquote:Buzz Fuzz Gone... (Wake Up) (3:13)
Ja zo bijzonder jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:00 schreef 16meter het volgende:
Leuke set hoor op Q-Base. Hij bracht me toen weer tot leven met al die gouwe ouwe, maar zooo bijzonder? [afbeelding] [afbeelding]
Wel een hoop geld vind ik... en wij gaan niet eens met zn vierenquote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef LeonH het volgende:
Als je zo'n perfecte tracklist hebt en dan ook nog mixt als een meester, mag je iemand denk ik wel een King noemen zoals in dit geval!
Wij zijn nu in overleg om ook als belangrijke personen naar Reverze te gaan [afbeelding]
Dan is het idd een hoop geld. Maar als je met 4 gaat valt het best mee. Kijk eens naar Qlimax... Minder dikke line-up en ook nog eens duurder. En het geluid zal niet zo bagger zijn dat je er niks van hoort...quote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel een hoop geld vind ik... en wij gaan niet eens met zn vieren
Goed eten ja ?quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef CrustyClown het volgende:
Ik vergelijk de prijs van HELE BELANGRIJKE PERSONEN liever met die van Sensation, toch 2x geweest en mijn kaartje daar was ongeveer van dezelfde prijs als ik nu betaal.
En nu mag ik voor de VIP deur parkeren, ETEN !, champagne zuipen, uhmm ETEN, vip area bij de main, talentstage en uhmm ETEN !
Ik vreet altijd bananenquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
warm en koud buffet JWT
in ieder geval beter dan broodjes hamburger of kroket op de meeste feesten [afbeelding]
Ja man... wanneer je dat gevoel hebt zondag weet je dat het een goed feest is geweestquote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe en toch doe je het iedere keer weer?
ik heb zin om te ragguuuuuh [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat we bij Charly al helemaal los gingen, en Thomas niet meer kon, tot de donkey's er weer een nieuw nummertje op legde. Elke keer herrees hij maar uit de 'dood'quote:Op maandag 5 november 2007 22:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja en maandag en dinsdag en als het extreem goed was ook nog woensdag en donderdag
*denkt terug aan Inqontrol 2006 *
charly op inqontrol 2006quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat we bij Charly al helemaal los gingen, en Thomas niet meer kon, tot de donkey's er weer een nieuw nummertje op legde. Elke keer herrees hij maar uit de 'dood'
thanksquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef mstx het volgende:
Met dank aan MiC
Ja van Within Temptation.quote:Op maandag 5 november 2007 20:29 schreef Sethje het volgende:
Nu voor het eerst War coz i'm hard pas goed kunnen horen, live krijg je toch minder mee... en wát een break + vocal zegO+O+ ik ben echt verliefd
[..]
Ik vind hem beter dan D & S(meer zeg ik er niet over, sommige mensen hierquote:iemand toevallig ook de set van Tommyknocker gehoord ? die ragt er goed in kan ik je zeggen
Is maar waar je van houd hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja van Within Temptation.
Best vet!
[..]
Ik vind hem beter dan D & S(meer zeg ik er niet over, sommige mensen hier) en dat zegt wat!
![]()
![]()
.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is maar waar je van houd he![]()
Gaan er meer mensen naar T Paard zaterdag? Ik ben zowiezo wel aanwezig![]()
op hun website staat duidelijke route dingens enzquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Ik ben zaterdag aanwezig in het paard, maar ik heb wel een vraagje.
Is het paard een beetje makkelijk te bereiken met het Openbaar Vervoer?
Thanks, ik ben luiquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
op hun website staat duidelijke route dingens enz
Druk met andere dingen waarschijnlijk hequote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja is lockdown eindelijk uit ?
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope [afbeelding]
Mmm heerlijk livesetje is ditquote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
"Trek"lijst er bij
D-Block & S-te-Fan Live at Q-Base 08-09-2007
Dit is ook weer een lekker nummer zeg.. Komma op met de mp3quote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Over D&S gesproken... De nieuwe plaat, mét Villain!
http://www.youtube.com/watch?v=qQc4CczJsJw
Is deze ook ergens te downen inmiddels?quote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
D&S afgelopen zaterdag @ Club Salvation
The Opposites ft Josh & Wesz - Dom, Lomp & Famous (remix)
Scope DJ - Rock Hypnotic
Cherry Moon Traxx - Acid Dream (Prophet remix)
Coone - Words from the Gang (D&S Remix)
..................
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
G-Town Madness vs. The Viper - Here it Comes (D&S remix)
Dammit, dat maakt mn vorige reactie helaas overbodigquote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, mag niet opgenomen worden. Het was wel echt een superset, hoe ze RIde With Uz maar bleven loopen tot de piep van deeper insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide was echt meesterlijk
ja, Ome Scope heeft het nu dan toch echt voor elkaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope
Hij heeft toch een contract bij scantraxxquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Ome Scope heeft het nu dan toch echt voor elkaar
Zin in!!quote:Zaterdag Euphoria
Nee, ik denk dat je in de war bent met Abject.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij heeft toch een contract bij scantraxx?
Gefeliciteerd meneer Scope, volgende keer krijg je van mij een biertje hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
daar zit nog een lang verhaal achter...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij heeft toch een contract bij scantraxx?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Noisecontrollers - Venom The pitcher - New World Zany - Evolution KGB's - Superdisco T4T4nk4 - Let's rock Tat & Zat - Interfront Hunter - I shot the blender Scope DJ - Lockdown GTM & The viper - Here it Comes (DS remix) |
In dat geval, ik loop weer eens genadeloos achter dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
daarin staat ie al heel lang( om het veertje er maar weer een stukje uit te halenhij heeft wle hoger gestaan ook
( om het veertje er maar weer dieper in te duwen
![]()
Dat zou wel beter zijn.... hardcore vibes remixquote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
zou Charly lownoise niet komen met Deepack ?![]()
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef Sethje het volgende:
De Zany top 10 is zowiezo nooit erg vernieuwend en platen die al maanden bij D&S,NC etc in de top 10 staan komen er bij Zany pas veel later in.
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhetquote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.
Als iemand een wat ouder nummer in z'n top 10 heeft staan betekent dus ook niet dat hij niet vernieuwend is.
Naar mijn inziens is Luna de meest vernieuwende dj
Waarom staat ie niet op jort -_- net als crystal / tripp (a)quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Niet je van het.... ik vind um beter dan die van D & S!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhet.
2 onwijs vette nummers momenteel vind ik:
A-Lusion - Talk iz Tomorrow![]()
![]()
![]()
![]()
Activator - From dancefloor to dancefloor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm vet en de nummers die je noemt zijn nog steeds top. Als een dj die nu nog draait, dan ben je vernieuwend bezigquote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhet.
2 onwijs vette nummers momenteel vind ik:
A-Lusion - Talk iz Tomorrow![]()
![]()
![]()
![]()
Activator - From dancefloor to dancefloor![]()
![]()
![]()
![]()
Je intepreteert me verkeerd. Crusty zegt van; ow ik loop achter. Daar haakte ik op in.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.
Als iemand een wat ouder nummer in z'n top 10 heeft staan betekent dus ook niet dat hij niet vernieuwend is.
Naar mijn inziens is Luna de meest vernieuwende dj
Kut ik verwar hem met Danaquote:Op woensdag 7 november 2007 13:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm vet en de nummers die je noemt zijn nog steeds top. Als een dj die nu nog draait, dan ben je vernieuwend bezig
Die jongen blijkt toch altijd wel grappige namen verzinnen zeg. Waar zou hij nou langer mee bezig zijn, het verzinnen van de namen of daadwerkelijk het nummerquote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming
DMW 020
A1: Walt - Walt Mart
B1: Walt - Walt Street
Lijkt me wel dat op een gegeven moment de walls op zijn. Oh jah de walt of fame is er ook nogquote:Op woensdag 7 november 2007 17:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die jongen blijkt toch altijd wel grappige namen verzinnen zeg. Waar zou hij nou langer mee bezig zijn, het verzinnen van de namen of daadwerkelijk het nummer![]()
T zijn er maar 2 toch... de tweede moet ik ook hebben... daar hoor je immers dat q-dance deuntje hele tijd!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ Isaac - On the edge is de eerste geloof ik. De rest zeg me zo ff weinig
http://www.speedyshare.com/342790184.htmlquote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iets heel anders trouwens... Ik ben al tijden opzoek naar een mp3 bestandje van het afluitingsdeuntje van q-dance...
Wat je dus ook altijd aan het eind van een trailer of aftermovie hoort... Lijkt me wel vet als geluid voor een smsje!:P
ALs iemand dus het geluidje heeft of een idee heeft waar het vandaan te halen... (a)
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming
A1: Abject - In Our Memories
B1: Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Maar is het geen remix ervan? Want ik ken over the edge en on the edge, maar deze versie niet, of ik moet me heel sterk vergissen en dat tweede nummer is echt zo phatquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ Isaac - On the edge is de eerste geloof ik. De rest zeg me zo ff weinig
Ben hem nu aant luisterenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
iemand toevallig ook de set van Tommyknocker gehoord ? die ragt er goed in kan ik je zeggen![]()
hoor ik alleen maar positieve reacties overquote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
B1: Dutch Master - Killer Beat
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
NC 005
A1: Abject - In Our Memories
B1: Abject - My Dome
werd wel een keertje tijdquote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
SO 0332
B1: Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Hij beukt inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
iemand toevallig ook de set van Tommyknocker gehoord ? die ragt er goed in kan ik je zeggen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Pelgrim het volgende:
time fout.
Kmoest mezelf gewoon ff quoten ,quote:
Ik hoor tijdens dat intervieuw toch duidelijk Prophet het volgende zeggen: Hoogst waarschijnlijk Scope DJ..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zit nog een lang verhaal achter...
hm opzich wel nice. moet er alleen vroeg uit zondag'squote:Op woensdag 7 november 2007 20:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Gaat er iemand hier trouwens naar de Matrixx zaterdag? (Diegene die niet naar 't Paard of Euforia gaan)
Dana
Paul Elstak
Duro
Pavo
Binum
Devon K
En het was nog wel zo'n goede lineupquote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
darkravers royal flush afgelast wegens gebrek aan belangstelling![]()
Daarnet reclame op FreshFM voor dat feest, vertellen ze 2 minuten later in HHG dat het niet door gaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
darkravers royal flush afgelast wegens gebrek aan belangstelling![]()
bedoel je die 2x zich herhalende toon die je ook aan t einde van een feest altijd hoort? zo ja..dan moet je deze ff knippen uit brain ovulation - kicks & bassquote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iets heel anders trouwens... Ik ben al tijden opzoek naar een mp3 bestandje van het afluitingsdeuntje van q-dance...
Wat je dus ook altijd aan het eind van een trailer of aftermovie hoort... Lijkt me wel vet als geluid voor een smsje!:P
ALs iemand dus het geluidje heeft of een idee heeft waar het vandaan te halen... (a)
Thnx!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://www.speedyshare.com/342790184.html
Heb 'm uit de set van Luna @ Q-Base geknipt. Je mag nog kiezen ook, MP3 of wav![]()
Nog een thnx!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
bedoel je die 2x zich herhalende toon die je ook aan t einde van een feest altijd hoort? zo ja..dan moet je deze ff knippen uit brain ovulation - kicks & bass
![]()
niet mijn ding, ga ik liever de xxlerator ernaquote:Op woensdag 7 november 2007 20:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Gaat er iemand hier trouwens naar de Matrixx zaterdag? (Diegene die niet naar 't Paard of Euforia gaan)
Dana
Paul Elstak
Duro
Pavo
Binum
Devon K
Dat zou mijn optie worden, maar helaas hou ik het geld ff in de pocket en heb ik andere plannen voor zaterdagavond wat het vermelden niet waard isquote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Pelgrim het volgende:
Ik wilde eerst gaan, maar het wordt toch southstylers in de time fout.
Als je het persee wil weten. MIjn broertje wordt gekroond als jeugdprins voor het carnaval. En dat nog wel in het dorp van zijn vriendin waar hij helemaal niet vandaan komtquote:Op donderdag 8 november 2007 12:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
avondje bankhangen boy?
ik ook waarschijnlijk
Daaromquote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
haha hoe vet is dat![]()
![]()
nou ja daar zou ik ook wle een feestje voor laten zitten tis al druk genoeg de komen de tijd
Haha, dit was echt het eerste filmpje wat ik verwachtte zeg. Maar idd lekker nummertje, maar voor mij deze kerst weinig feestjes denk. De meeste van mijn vrienden waarmee ik waarschijnlijk kerst vier, zijn niet echt van de Hardstyle...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daarom
heb wel verdomd zin in de kerst al
http://www.youtube.com/watch?v=ehRFifY3YrU
Heeft iemand dat nummer toevallig, ik houd me aanbevolen om een pm te ontvangen.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
bedoel je die 2x zich herhalende toon die je ook aan t einde van een feest altijd hoort? zo ja..dan moet je deze ff knippen uit brain ovulation - kicks & bass
![]()
of gebruik Soulseek. daar valt zowat alles te vidnenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Heeft iemand dat nummer toevallig, ik houd me aanbevolen om een pm te ontvangen.
Hehe die post wou ik dus net maken...!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Heeft iemand dat nummer toevallig, ik houd me aanbevolen om een pm te ontvangen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hehe die post wou ik dus net maken...!
Hierbij meld ik mezelf ook aan voor een pm!!
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Wajjjooo het net zelf al een versie van 1 minuut gevonden!quote:
ja, uiteindelijk zal hij wel naar Scantraxx gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik hoor tijdens dat intervieuw toch duidelijk Prophet het volgende zeggen: Hoogst waarschijnlijk Scope DJ..
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar die hardstyle van vroeger klonk toch echt nog beter dan nu... Zon volle ronde kick...! Deze plaat bombardeer ik direct tot een van mijn favo hardstyle platen allertijden... Samen met Junior (first switch mix) van speedwave!
Dat is dan mooi voor hemquote:Op donderdag 8 november 2007 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, uiteindelijk zal hij wel naar Scantraxx gaan
Absoluut, net zoals D-Block & S-te-fan @ Q-Basequote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Luna @ Q-base is wat mij betreft een aanrader.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Okay, iemand anders nog suggesties?
Pavo & Zany @ X-Qlusive Pavoquote:Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Okay, iemand anders nog suggesties?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Njah wat oudere setjes zijn dan wat leuker... van de laatste 6 maanden ben je immers al redelijk op de hoogte.
Pavo@qlimax 2003... is gewoon een heerlijke knalset... Nog net voor dat de verandering in hardstyle doorkwam.... De eerste keer dat ik hem hoorde klonk het als een monotoone kutset.... Nu luister ik heb zon beetje elke week terug...!
Zany mysteryland (ik meen 2005) iig met dissin van hem en duro erin... Zeker een topset!
Luna @ q-base 2006.... jouw ook dat setje vorig jaar was masterlijk... Luna blijkt goed overweg te kunnen met de 2hour sets!!
Dan nog 1 die vanuit jouw begin periode is zegma:P A-lusion live @ hardstyle 4 free 10-03-2007-overdrive
Dat zijn er een paar die me direct te binnen schieten! Sowieso wel oke dus...
Zal er binnenkort even voor gaan zitten!![]()
Ook bedanktquote:Pavo & Zany @ X-Qlusive Pavo
Zany @ Qlimax 2005: helaas afgekapt na 3 kwartier omdat het anthem kwam ofzoiets
Charly Lownoise @ In Qontrol (2006?)
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:58 schreef DennieXL het volgende:
Vandaag is voorverkoop van Reverze begonnen.
Gaat er iemand hier naar toe van Fok!
Zelf niet geweest, vrienden van me wel. Ook te lezen van vorige edities van REverze...blijkbaar echt drama zalen en slecht geluid. Met Coone & The Gang was het al eits beter naar het schijnt, hopelijk is het 23 febr nog een stuk beterquote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanx, dit is weer HET feest om naar uit te kijken.
Heb geen kaarten en gezelschap voor de komende feestjes. Voor een feest als Reverze krijg ik wel meerder gasten mee. Plus tis in het Sportpaleis Antwerpen, ben wel benieuwd naar het gebouw, is iemand hier daar al eens geweest?
En geen geluidsrestricties in duitslandquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:46 schreef warezguy05 het volgende:
ja in Nederland mogen we niet klagen idd. als ik welns mensen uit het buitenland spreek, dan zijn die altijd jaloers op de party's hier![]()
in duitsland worden btw ook goeie feesten gegeven (waar geluid etc dik in orde zijn) alleen heb je daar veel minder grotere events per jaar
Dat was te merken op Q-Basequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
En geen geluidsrestricties in duitsland [afbeelding]
Nope, euphoriaquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
Gaan veel mensen naar Southstylers zaterdag, of niet? Moet nog effe kijken of er wat vrienden meegaan, zullen wel weer op het laatste moment afzeggen
. Meetje lijkt me wel leuk
.
15 december naar Hard Nature.
Nee ga ook voor Euphoria...toch wat minder publiek en geluid bij de TO en lineup van Euph is wat vetterquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
Gaan veel mensen naar Southstylers zaterdag, of niet? Moet nog effe kijken of er wat vrienden meegaan, zullen wel weer op het laatste moment afzeggen
.
In de Time Out toch, daar ben ik dan bij, activator wil ik ook niet missenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
.
die is idd lekker, hou niet zo van hardcore maar dit is wel lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wou net zeggen het geluid is in Duitsland zelfs lekkerder als hier... Ook en zak ging het er altijd kneiterhard aan toe (op het eind van een avond).quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
En geen geluidsrestricties in duitsland![]()
quote:
Beter wel, ik heb hem nog niet gehoordquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:26 schreef MrDice het volgende:
Iemand toevallig ook de set van D&S gisteren opgenomen? Was de stream beter dan zondag? Zo ja dan graag een pm waar ik hem kan vinden [afbeelding].
quote:n de eerste maand van het nieuwe jaar zal Q-dance opnieuw groots uitpakken in de Heineken Music Hall. Op 26 januari is het namelijk weer tijd voor X-Qlusive en dit jaar is het de beurt aan het duo Showtek om de muzikale invulling van de nacht te verzorgen. 'We live for the music' is de subtitel van deze X-Qlusive en het zal de bezoekers op alle mogelijke manieren duidelijk worden gemaakt wat de broers hiermee bedoelen.
Dag en nacht werken Sjoerd en Wouter Janssen in hun studio, zijn ze onderweg naar optredens of staan ze achter de draaitafels. Hun eerste album ‘Today Is Tomorrow’, wat volledig uit eigen tracks bestaat, werd in 2007 een feit. De internationale release tour die daarop volgde bleek tot ver over de grenzen een groot succes. Van stilzitten is echter geen sprake, de voorbereidingen voor hun exclusieve avond zijn al in volle gang. Uiteraard nemen de heren op 26 januari een aantal andere grootheden uit de dancescène mee naar de Heineken Music Hall en naast exclusieve live optredens, nieuwe tracks en remixen zullen de broers ook solo te aanschouwen zijn. Een nacht die iedereen die leeft voor de hardere stijlen dus niet mag missen.
De kaartverkoop voor Q-Xlusive start op zaterdag 17 november, tegelijk bij Ticketonline.nl en de meer dan 1000 filialen van TicketBox. Wellicht overbodig te melden, maar koop je kaartje op tijd en alleen bij een officieel voorverkooppunt.
Houd Q-dance.nl in de gaten voor meer informatie.
Nah.. Q-Base vond ik hier en daar extreem. De main stage (runway) bijvoorbeeld en die schranz ammo depot... pfffoequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:33 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
het geluid op decibel vond ik net ff een tikkie harder staan dan op q-base. maar in het verleden zijn er goede hardcorefeesten gweest in de turbinenhallen (oberhausen) onder de naam Hardcore Gladiators.
niet meer normaal hoe erg je die bass toen voelde![]()
Misschien dat ik daar vanavond ook even heen ga. Tussen 11 en 12 draaien 2 bekende van me, de residents van de Peppermill. Hopelijk draaien ze ook 1 of 2 plaatjes van mijzelfquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:05 schreef nattermann het volgende:
Vanavond maar even naar Strictly Jump hier in Mondial in Beek
Hoop toch wat leuke hardstyleplaatjes te horen, aangezien de bekendere "plaatselijke" DJ's ook hun plaatjes moeten draaien.. Op het einde lekker knallen met de hardcorehelden
Ohja, Ruthless moet ook nog draaien..maar daar ga ik niet voor
lekker in het oldschoolzaaltje hangen
![]()
straks ff zoeken, 2 Best Enemies is al binnenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Plasmaboys_ft_vortex_-_destiny__pimp_clap-(drum0703-6)-vinyl-2007
Hoop toch dat het een leuk feestje wordt, ondanks dat ik ontzettend moe benquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar vanavond ook even heen ga. Tussen 11 en 12 draaien 2 bekende van me, de residents van de Peppermill. Hopelijk draaien ze ook 1 of 2 plaatjes van mijzelf.
Maar het 2e zaaltje is dacht ik freestyle, Mike K draait een mix van HS en jump en van Sebulba weet ik dat ie het liefst hardstyle draait.
Alleen jammer dat je weinig nieuw spul gaat horen buiten dat van Ruthless en Mystery denk ik
quote:01-philippe_rochard_and_da_mouth_of_madness_-_invites_(philippe_rochard_original_mix).mp3
02-philippe_rochard_and_da_mouth_of_madness_-_invites_(max_b._grant_remix).mp3
03-philippe_rochard_and_da_mouth_of_madness_-_invites_(lady_tom_remix).mp3
hij loopt nog, maar waar is het The Anthem van dan??quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:46 schreef nattermann het volgende:
Weet niet of al is gepost, maar toch even:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Absoluut, net zoals D-Block & S-te-fan @ Q-Base
Hij is idd weer fijn!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:17 schreef Silaz het volgende:
2_Best_Enemies-Les_Drums-(POLL286)-WEB-2007-hM![]()
Heerlijke hardstyle gehoord van Cento en Marquez! Van 4 tot 5 geknald met alleen maar oldschoolplaatjes van Pita en Mol, en van 5 tot 6 lekker geknald op de hardcore van Triax en Mr. Sinisterquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mondial was gister ook vet, goeie sets en platen gehoord. Ondanks de naam van het feest heel veel hardstyle platen gehoord! Weet dat ik nu misschien wordt afgeschoten hier maar Ruthless zette toch echt een verdomd goede set neerDamn!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Prophet heeft een nieuwe site. Staat op dat de sets van Thrilogy d'r ook binnenkort op komen. Tracklists staan wel paar nieuwe tracks in die ik wil horen
Uit z'n top 10
Zany & The Prophet - 384.000
Wildstylez - Truth
The Prophet Feat. Wildstylez - Alive
www.theprophet.nlquote:
dikke plaatquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
The Prophet Feat. Wildstylez - Alive
Gezien de release snelheden van vinly's hou ik mijn adem maar niet inquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Oh dacht linkjes naar de nummers
SS?quote:Op zondag 11 november 2007 12:43 schreef CrustyClown het volgende:
Zo daarnet effe SS leeggeript. Dus kan voorlopig weer even vooruit met luisteren
Soulseek i guessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |