Ja van Within Temptation.quote:Op maandag 5 november 2007 20:29 schreef Sethje het volgende:
Nu voor het eerst War coz i'm hard pas goed kunnen horen, live krijg je toch minder mee... en wát een break + vocal zegO+O+ ik ben echt verliefd
[..]
Ik vind hem beter dan D & S(meer zeg ik er niet over, sommige mensen hierquote:iemand toevallig ook de set van Tommyknocker gehoord ? die ragt er goed in kan ik je zeggen
Is maar waar je van houd hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja van Within Temptation.
Best vet!
[..]
Ik vind hem beter dan D & S(meer zeg ik er niet over, sommige mensen hier) en dat zegt wat!
![]()
![]()
.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is maar waar je van houd he![]()
Gaan er meer mensen naar T Paard zaterdag? Ik ben zowiezo wel aanwezig![]()
op hun website staat duidelijke route dingens enzquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Ik ben zaterdag aanwezig in het paard, maar ik heb wel een vraagje.
Is het paard een beetje makkelijk te bereiken met het Openbaar Vervoer?
Thanks, ik ben luiquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
op hun website staat duidelijke route dingens enz
Druk met andere dingen waarschijnlijk hequote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja is lockdown eindelijk uit ?
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope [afbeelding]
Mmm heerlijk livesetje is ditquote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
"Trek"lijst er bij
D-Block & S-te-Fan Live at Q-Base 08-09-2007
Dit is ook weer een lekker nummer zeg.. Komma op met de mp3quote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Over D&S gesproken... De nieuwe plaat, mét Villain!
http://www.youtube.com/watch?v=qQc4CczJsJw
Is deze ook ergens te downen inmiddels?quote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
D&S afgelopen zaterdag @ Club Salvation
The Opposites ft Josh & Wesz - Dom, Lomp & Famous (remix)
Scope DJ - Rock Hypnotic
Cherry Moon Traxx - Acid Dream (Prophet remix)
Coone - Words from the Gang (D&S Remix)
..................
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
G-Town Madness vs. The Viper - Here it Comes (D&S remix)
Dammit, dat maakt mn vorige reactie helaas overbodigquote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, mag niet opgenomen worden. Het was wel echt een superset, hoe ze RIde With Uz maar bleven loopen tot de piep van deeper insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide was echt meesterlijk
ja, Ome Scope heeft het nu dan toch echt voor elkaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope
Hij heeft toch een contract bij scantraxxquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Ome Scope heeft het nu dan toch echt voor elkaar
Zin in!!quote:Zaterdag Euphoria
Nee, ik denk dat je in de war bent met Abject.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij heeft toch een contract bij scantraxx?
Gefeliciteerd meneer Scope, volgende keer krijg je van mij een biertje hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope
daar zit nog een lang verhaal achter...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij heeft toch een contract bij scantraxx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |