dacht eerst dat Zany dat niet wilde hebben, maar Bas vertelde me dat hun dat zelf weg hebben gehaald, omdat ze niet in elke track hun eigen naamde wilde hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hordo het volgende:
Jammer dat uit de vinyl versie van Crump dat Noisecontrollers is weggehaald, dat was wel vet altijd imho
Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
hee tanz electric die staatn eit in de tracklist
volgens mij hadden Diederik en Stefan inderdaad Tanz Elektric gebruikt voor een introquote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef LeonH het volgende:
Tanz Elektrik? Is die die inqoming edit ofzo?
Op een filmpje van Defqon dit jaar van D&S hoor je ook eerst die intro en daarna Tanz Electricquote:Op zondag 4 november 2007 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij hadden Diederik en Stefan inderdaad Tanz Elektric gebruikt voor een intro
Kloptquote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar in die set van inqoming zit het niet volgens mij ff kijken of ik hem nog heb
dat was volgens mij hun standaard intro in het begin...quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op een filmpje van Defqon dit jaar van D&S hoor je ook eerst die intro en daarna Tanz Electric![]()
http://youtube.com/watch?v=wctamshlyfUquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja maar zonder tanz electric of met? op inqoming zonder.. maar op Defqon met dus ?
Zonder Tanz Electric, staat gewoon niet op de tracklist.quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja maar zonder tanz electric of met? op inqoming zonder.. maar op Defqon met dus ? nou ja boeiend ze zullen hem tussendoor wel ff aangepast hebben
Bij mij dus ook steeds... had ik bij dark by design net ook alquote:
In welke nummers zitten Heroes samples dan?quote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef Hordo het volgende:
Lijkt op Indeep van de Bass Modulators (of die lijkt op deze natuurlijk )zelfde sample, net als al de heroes samples van de laatste tijd, wel grappig
Die vocal komt uit X-Men.quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Hordo het volgende:
Evolution Leaps FWD
Die vocal van every two hundred millenia blabla zit ook in Heroes in ieder gevalquote:
Raar, als ik die tekst bij google opzoek kom ik steeds uit bij fansites van x-men enzo.quote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef Hordo het volgende:
[..]
Die vocal van every two hundred millenia blabla zit ook in Heroes in ieder gevalMaarja in ieder geval veel evolutions
quote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zo, dat was een lekker setje. Straks maar downloaden
Pff ik heb echt alles moeten missen door de NS, had gehoopt nog wel wat mee te kunnen pikken. Na ja, ik zie morgen wel weer linkjes voorbij komenquote:Op zondag 4 november 2007 22:03 schreef LeonH het volgende:
pff wat was dat 2 uur lang genieten zeg! DAMN!
Ik hoor nu ook een hardcore remix van Krezip.quote:
Mijn dank is zo groot als mijn liefde voor vinylquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef mstx het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_2007_Hangar.mp3.mp3
Met dank aan MiC
Er zijn al 2 hardcore-mixen van Krezip die al een aantal jaar oud zijn zelfs.quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook een hardcore remix van Krezip.Populair nummertje om te remixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |