quote:Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Absoluut, net zoals D-Block & S-te-fan @ Q-Base
Hij is idd weer fijn!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:17 schreef Silaz het volgende:
2_Best_Enemies-Les_Drums-(POLL286)-WEB-2007-hM![]()
Heerlijke hardstyle gehoord van Cento en Marquez! Van 4 tot 5 geknald met alleen maar oldschoolplaatjes van Pita en Mol, en van 5 tot 6 lekker geknald op de hardcore van Triax en Mr. Sinisterquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mondial was gister ook vet, goeie sets en platen gehoord. Ondanks de naam van het feest heel veel hardstyle platen gehoord! Weet dat ik nu misschien wordt afgeschoten hier maar Ruthless zette toch echt een verdomd goede set neerDamn!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Prophet heeft een nieuwe site. Staat op dat de sets van Thrilogy d'r ook binnenkort op komen. Tracklists staan wel paar nieuwe tracks in die ik wil horen
Uit z'n top 10
Zany & The Prophet - 384.000
Wildstylez - Truth
The Prophet Feat. Wildstylez - Alive
www.theprophet.nlquote:
dikke plaatquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
The Prophet Feat. Wildstylez - Alive
Gezien de release snelheden van vinly's hou ik mijn adem maar niet inquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Oh dacht linkjes naar de nummers
SS?quote:Op zondag 11 november 2007 12:43 schreef CrustyClown het volgende:
Zo daarnet effe SS leeggeript. Dus kan voorlopig weer even vooruit met luisteren
Soulseek i guessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |