Daaromquote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
haha hoe vet is dat![]()
![]()
nou ja daar zou ik ook wle een feestje voor laten zitten tis al druk genoeg de komen de tijd
Haha, dit was echt het eerste filmpje wat ik verwachtte zeg. Maar idd lekker nummertje, maar voor mij deze kerst weinig feestjes denk. De meeste van mijn vrienden waarmee ik waarschijnlijk kerst vier, zijn niet echt van de Hardstyle...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daarom
heb wel verdomd zin in de kerst al
http://www.youtube.com/watch?v=ehRFifY3YrU
Heeft iemand dat nummer toevallig, ik houd me aanbevolen om een pm te ontvangen.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:19 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
bedoel je die 2x zich herhalende toon die je ook aan t einde van een feest altijd hoort? zo ja..dan moet je deze ff knippen uit brain ovulation - kicks & bass
![]()
of gebruik Soulseek. daar valt zowat alles te vidnenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Heeft iemand dat nummer toevallig, ik houd me aanbevolen om een pm te ontvangen.
Hehe die post wou ik dus net maken...!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Heeft iemand dat nummer toevallig, ik houd me aanbevolen om een pm te ontvangen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hehe die post wou ik dus net maken...!
Hierbij meld ik mezelf ook aan voor een pm!!
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Wajjjooo het net zelf al een versie van 1 minuut gevonden!quote:
ja, uiteindelijk zal hij wel naar Scantraxx gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik hoor tijdens dat intervieuw toch duidelijk Prophet het volgende zeggen: Hoogst waarschijnlijk Scope DJ..
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar die hardstyle van vroeger klonk toch echt nog beter dan nu... Zon volle ronde kick...! Deze plaat bombardeer ik direct tot een van mijn favo hardstyle platen allertijden... Samen met Junior (first switch mix) van speedwave!
Dat is dan mooi voor hemquote:Op donderdag 8 november 2007 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, uiteindelijk zal hij wel naar Scantraxx gaan
Absoluut, net zoals D-Block & S-te-fan @ Q-Basequote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Pelgrim het volgende:
Luna @ Q-base is wat mij betreft een aanrader.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Okay, iemand anders nog suggesties?
Pavo & Zany @ X-Qlusive Pavoquote:Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Okay, iemand anders nog suggesties?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Njah wat oudere setjes zijn dan wat leuker... van de laatste 6 maanden ben je immers al redelijk op de hoogte.
Pavo@qlimax 2003... is gewoon een heerlijke knalset... Nog net voor dat de verandering in hardstyle doorkwam.... De eerste keer dat ik hem hoorde klonk het als een monotoone kutset.... Nu luister ik heb zon beetje elke week terug...!
Zany mysteryland (ik meen 2005) iig met dissin van hem en duro erin... Zeker een topset!
Luna @ q-base 2006.... jouw ook dat setje vorig jaar was masterlijk... Luna blijkt goed overweg te kunnen met de 2hour sets!!
Dan nog 1 die vanuit jouw begin periode is zegma:P A-lusion live @ hardstyle 4 free 10-03-2007-overdrive
Dat zijn er een paar die me direct te binnen schieten! Sowieso wel oke dus...
Zal er binnenkort even voor gaan zitten!![]()
Ook bedanktquote:Pavo & Zany @ X-Qlusive Pavo
Zany @ Qlimax 2005: helaas afgekapt na 3 kwartier omdat het anthem kwam ofzoiets
Charly Lownoise @ In Qontrol (2006?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |