quote:Wild Motherfuckers - Dirty Fother Mucker (Reload’s Mashup)
haha wat is hiermee? Deze draaien ze al vanaf juni/juliquote:
Het ligt eraan wat het probleem is. Ik denk zelf dat het een buffer probleempje was, dus de stream word wel goed uitgezonden, alleen de verbinding ergens valt net even weg. Meerendeel van deze problemen kan opgelost worden door de buffer, alleen als de problemen te groot worden zal de buffer soms leeg zijn, wat resulteert in deze leuke haperingen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef MrDice het volgende:
D&S set op MIC is niet bewerkt om de slechte stream van Q-Dance te corrigeren... erg jammer. hopelijk komt er nog een betere. Of is dit vrij goed zelf op te lossen?
Heel stiekem vind ik deze nog wat beter dan de set van Q-basequote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
D&S afgelopen zaterdag @ Club Salvation
The Opposites ft Josh & Wesz - Dom, Lomp & Famous (remix)
Scope DJ - Rock Hypnotic
Cherry Moon Traxx - Acid Dream (Prophet remix)
Coone - Words from the Gang (D&S Remix)
Southstylerz - Crystal
Brennan Heart - Revival X
Wild Motherfuckers - Dirty Fother Mucker (Reload’s Mashup)
Headhunterz - Digiwave
D-Block & S-te-Fan - Keep It Coming
Noisecontrollers - Crump
Abject - Tuuduu
Tatanka - Let's Rock
Hose - The Pressure
Headhunterz - Forever az one
D-Block & S-te-Fan - Ride with us
Southstylerz - Pounding Senses (Deep Inside remix)
ID -ID ( volgens mij Jones & B-Front - Volumez)
Headhunterz - High Rollerz
Showtek - Shout Out (DR remix)
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
D-Block & S-te-Fan - War coz i'm Hard
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
G-Town Madness vs. The Viper - Here it Comes (D&S remix)
Nee, mag niet opgenomen worden. Het was wel echt een superset, hoe ze RIde With Uz maar bleven loopen tot de piep van deeper insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide was echt meesterlijkquote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heel stiekem vind ik deze nog wat beter dan de set van Q-base. Zal ie ergens uitkomen?
quote:
Nogmaals luisteren, hij is grandioosquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef mstx het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_2007_Hangar.mp3.mp3
Met dank aan MiC
quote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
Ja mensen ik ben verliefd: Vince_-_Q-base_2007_Openair.mp3
quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Nogmaals luisteren, hij is grandioos
Ik hoor dat er veel storing inzit?quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Nogmaals luisteren, hij is grandioos [afbeelding]
nee, locatie en geluid is elk jaar super drama blijkbaar dus uitverkopen zullen ze niet gaan redden met zon reputatiequote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef JortK het volgende:
Zal Reverze snel uitverkocht zijn?
Ok dan doe ik even rustig aanquote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee, locatie en geluid is elk jaar super drama blijkbaar dus uitverkopen zullen ze niet gaan redden met zon reputatie
Die draaide Promo ook op DefQon.1.quote:Op maandag 5 november 2007 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hij draaide "Je moet je muil houwe"
, had ik niet verwacht...
Ach hopelijk donderdag tijdens de herhaling wordt die nog een keer geriptquote:Op maandag 5 november 2007 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij Forever Az One haperde hij, ook tijdens de climax [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 19:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach hopelijk donderdag tijdens de herhaling wordt die nog een keer geript
quote:The world seems not the same,
Though I know nothing has changed.
It's all my state of mind,
I can't leave it all behind.
Have to stand up to be stronger.
Dat is idd wel zo, hoorde trouwens dat ze tijdens Coone & the Gang al wel voortgang hadden geboekt wat betreft het geluid, dus ben benieuwdquote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee, locatie en geluid is elk jaar super drama blijkbaar dus uitverkopen zullen ze niet gaan redden met zon reputatie
Dat moeten we meemaken natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo, hoorde trouwens dat ze tijdens Coone & the Gang al wel voortgang hadden geboekt wat betreft het geluid, dus ben benieuwd
Hint?quote:
die is masterquote:Buzz Fuzz Gone... (Wake Up) (3:13)
Ja zo bijzonder jaquote:Op maandag 5 november 2007 21:00 schreef 16meter het volgende:
Leuke set hoor op Q-Base. Hij bracht me toen weer tot leven met al die gouwe ouwe, maar zooo bijzonder? [afbeelding] [afbeelding]
Wel een hoop geld vind ik... en wij gaan niet eens met zn vierenquote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef LeonH het volgende:
Als je zo'n perfecte tracklist hebt en dan ook nog mixt als een meester, mag je iemand denk ik wel een King noemen zoals in dit geval!
Wij zijn nu in overleg om ook als belangrijke personen naar Reverze te gaan [afbeelding]
Dan is het idd een hoop geld. Maar als je met 4 gaat valt het best mee. Kijk eens naar Qlimax... Minder dikke line-up en ook nog eens duurder. En het geluid zal niet zo bagger zijn dat je er niks van hoort...quote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel een hoop geld vind ik... en wij gaan niet eens met zn vieren
Goed eten ja ?quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef CrustyClown het volgende:
Ik vergelijk de prijs van HELE BELANGRIJKE PERSONEN liever met die van Sensation, toch 2x geweest en mijn kaartje daar was ongeveer van dezelfde prijs als ik nu betaal.
En nu mag ik voor de VIP deur parkeren, ETEN !, champagne zuipen, uhmm ETEN, vip area bij de main, talentstage en uhmm ETEN !
Ik vreet altijd bananenquote:Op maandag 5 november 2007 21:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
warm en koud buffet JWT
in ieder geval beter dan broodjes hamburger of kroket op de meeste feesten [afbeelding]
Ja man... wanneer je dat gevoel hebt zondag weet je dat het een goed feest is geweestquote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe en toch doe je het iedere keer weer?
ik heb zin om te ragguuuuuh [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat we bij Charly al helemaal los gingen, en Thomas niet meer kon, tot de donkey's er weer een nieuw nummertje op legde. Elke keer herrees hij maar uit de 'dood'quote:Op maandag 5 november 2007 22:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja en maandag en dinsdag en als het extreem goed was ook nog woensdag en donderdag
*denkt terug aan Inqontrol 2006 *
charly op inqontrol 2006quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat we bij Charly al helemaal los gingen, en Thomas niet meer kon, tot de donkey's er weer een nieuw nummertje op legde. Elke keer herrees hij maar uit de 'dood'
thanksquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef mstx het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_2007_Hangar.mp3.mp3
Met dank aan MiC
Ja van Within Temptation.quote:Op maandag 5 november 2007 20:29 schreef Sethje het volgende:
Nu voor het eerst War coz i'm hard pas goed kunnen horen, live krijg je toch minder mee... en wát een break + vocal zegO+O+ ik ben echt verliefd
[..]
Ik vind hem beter dan D & S(meer zeg ik er niet over, sommige mensen hierquote:iemand toevallig ook de set van Tommyknocker gehoord ? die ragt er goed in kan ik je zeggen
Is maar waar je van houd hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja van Within Temptation.
Best vet!
[..]
Ik vind hem beter dan D & S(meer zeg ik er niet over, sommige mensen hier) en dat zegt wat!
![]()
![]()
.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is maar waar je van houd he![]()
Gaan er meer mensen naar T Paard zaterdag? Ik ben zowiezo wel aanwezig![]()
op hun website staat duidelijke route dingens enzquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Ik ben zaterdag aanwezig in het paard, maar ik heb wel een vraagje.
Is het paard een beetje makkelijk te bereiken met het Openbaar Vervoer?
Thanks, ik ben luiquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
op hun website staat duidelijke route dingens enz
Druk met andere dingen waarschijnlijk hequote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja is lockdown eindelijk uit ?
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope [afbeelding]
Mmm heerlijk livesetje is ditquote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
"Trek"lijst er bij
D-Block & S-te-Fan Live at Q-Base 08-09-2007
Dit is ook weer een lekker nummer zeg.. Komma op met de mp3quote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Over D&S gesproken... De nieuwe plaat, mét Villain!
http://www.youtube.com/watch?v=qQc4CczJsJw
Is deze ook ergens te downen inmiddels?quote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
D&S afgelopen zaterdag @ Club Salvation
The Opposites ft Josh & Wesz - Dom, Lomp & Famous (remix)
Scope DJ - Rock Hypnotic
Cherry Moon Traxx - Acid Dream (Prophet remix)
Coone - Words from the Gang (D&S Remix)
..................
Zany & DV8 - Nothing Else Matters
G-Town Madness vs. The Viper - Here it Comes (D&S remix)
Dammit, dat maakt mn vorige reactie helaas overbodigquote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, mag niet opgenomen worden. Het was wel echt een superset, hoe ze RIde With Uz maar bleven loopen tot de piep van deeper insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide was echt meesterlijk
ja, Ome Scope heeft het nu dan toch echt voor elkaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope
Hij heeft toch een contract bij scantraxxquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Ome Scope heeft het nu dan toch echt voor elkaar
Zin in!!quote:Zaterdag Euphoria
Nee, ik denk dat je in de war bent met Abject.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij heeft toch een contract bij scantraxx?
Gefeliciteerd meneer Scope, volgende keer krijg je van mij een biertje hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
daar zit nog een lang verhaal achter...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hij heeft toch een contract bij scantraxx?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Noisecontrollers - Venom The pitcher - New World Zany - Evolution KGB's - Superdisco T4T4nk4 - Let's rock Tat & Zat - Interfront Hunter - I shot the blender Scope DJ - Lockdown GTM & The viper - Here it Comes (DS remix) |
In dat geval, ik loop weer eens genadeloos achter dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
daarin staat ie al heel lang( om het veertje er maar weer een stukje uit te halenhij heeft wle hoger gestaan ook
( om het veertje er maar weer dieper in te duwen
![]()
Dat zou wel beter zijn.... hardcore vibes remixquote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
zou Charly lownoise niet komen met Deepack ?![]()
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef Sethje het volgende:
De Zany top 10 is zowiezo nooit erg vernieuwend en platen die al maanden bij D&S,NC etc in de top 10 staan komen er bij Zany pas veel later in.
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhetquote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.
Als iemand een wat ouder nummer in z'n top 10 heeft staan betekent dus ook niet dat hij niet vernieuwend is.
Naar mijn inziens is Luna de meest vernieuwende dj
Waarom staat ie niet op jort -_- net als crystal / tripp (a)quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Niet je van het.... ik vind um beter dan die van D & S!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhet.
2 onwijs vette nummers momenteel vind ik:
A-Lusion - Talk iz Tomorrow![]()
![]()
![]()
![]()
Activator - From dancefloor to dancefloor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm vet en de nummers die je noemt zijn nog steeds top. Als een dj die nu nog draait, dan ben je vernieuwend bezigquote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhet.
2 onwijs vette nummers momenteel vind ik:
A-Lusion - Talk iz Tomorrow![]()
![]()
![]()
![]()
Activator - From dancefloor to dancefloor![]()
![]()
![]()
![]()
Je intepreteert me verkeerd. Crusty zegt van; ow ik loop achter. Daar haakte ik op in.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.
Als iemand een wat ouder nummer in z'n top 10 heeft staan betekent dus ook niet dat hij niet vernieuwend is.
Naar mijn inziens is Luna de meest vernieuwende dj
Kut ik verwar hem met Danaquote:Op woensdag 7 november 2007 13:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm vet en de nummers die je noemt zijn nog steeds top. Als een dj die nu nog draait, dan ben je vernieuwend bezig
Die jongen blijkt toch altijd wel grappige namen verzinnen zeg. Waar zou hij nou langer mee bezig zijn, het verzinnen van de namen of daadwerkelijk het nummerquote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming
DMW 020
A1: Walt - Walt Mart
B1: Walt - Walt Street
Lijkt me wel dat op een gegeven moment de walls op zijn. Oh jah de walt of fame is er ook nogquote:Op woensdag 7 november 2007 17:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die jongen blijkt toch altijd wel grappige namen verzinnen zeg. Waar zou hij nou langer mee bezig zijn, het verzinnen van de namen of daadwerkelijk het nummer![]()
T zijn er maar 2 toch... de tweede moet ik ook hebben... daar hoor je immers dat q-dance deuntje hele tijd!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ Isaac - On the edge is de eerste geloof ik. De rest zeg me zo ff weinig
http://www.speedyshare.com/342790184.htmlquote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iets heel anders trouwens... Ik ben al tijden opzoek naar een mp3 bestandje van het afluitingsdeuntje van q-dance...
Wat je dus ook altijd aan het eind van een trailer of aftermovie hoort... Lijkt me wel vet als geluid voor een smsje!:P
ALs iemand dus het geluidje heeft of een idee heeft waar het vandaan te halen... (a)
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming
A1: Abject - In Our Memories
B1: Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Maar is het geen remix ervan? Want ik ken over the edge en on the edge, maar deze versie niet, of ik moet me heel sterk vergissen en dat tweede nummer is echt zo phatquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ Isaac - On the edge is de eerste geloof ik. De rest zeg me zo ff weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |