1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Noisecontrollers - Venom The pitcher - New World Zany - Evolution KGB's - Superdisco T4T4nk4 - Let's rock Tat & Zat - Interfront Hunter - I shot the blender Scope DJ - Lockdown GTM & The viper - Here it Comes (DS remix) |
In dat geval, ik loop weer eens genadeloos achter dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
daarin staat ie al heel lang( om het veertje er maar weer een stukje uit te halenhij heeft wle hoger gestaan ook
( om het veertje er maar weer dieper in te duwen
![]()
Dat zou wel beter zijn.... hardcore vibes remixquote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
zou Charly lownoise niet komen met Deepack ?![]()
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef Sethje het volgende:
De Zany top 10 is zowiezo nooit erg vernieuwend en platen die al maanden bij D&S,NC etc in de top 10 staan komen er bij Zany pas veel later in.
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhetquote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.
Als iemand een wat ouder nummer in z'n top 10 heeft staan betekent dus ook niet dat hij niet vernieuwend is.
Naar mijn inziens is Luna de meest vernieuwende dj
Waarom staat ie niet op jort -_- net als crystal / tripp (a)quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja is lockdown eindelijk uit ?
ookal is ie hier al een tijdje niet meer geweest proficiat scope
Niet je van het.... ik vind um beter dan die van D & S!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhet.
2 onwijs vette nummers momenteel vind ik:
A-Lusion - Talk iz Tomorrow![]()
![]()
![]()
![]()
Activator - From dancefloor to dancefloor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm vet en de nummers die je noemt zijn nog steeds top. Als een dj die nu nog draait, dan ben je vernieuwend bezigquote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die set van Q-Base van Luna vond ik dan niet weer jevanhet.
2 onwijs vette nummers momenteel vind ik:
A-Lusion - Talk iz Tomorrow![]()
![]()
![]()
![]()
Activator - From dancefloor to dancefloor![]()
![]()
![]()
![]()
Je intepreteert me verkeerd. Crusty zegt van; ow ik loop achter. Daar haakte ik op in.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Verniewend betekent niet meteen de nieuwste promo's en niet spul dat nog niet gereleased is, erin moet staan.
Als iemand een wat ouder nummer in z'n top 10 heeft staan betekent dus ook niet dat hij niet vernieuwend is.
Naar mijn inziens is Luna de meest vernieuwende dj
Kut ik verwar hem met Danaquote:Op woensdag 7 november 2007 13:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm vet en de nummers die je noemt zijn nog steeds top. Als een dj die nu nog draait, dan ben je vernieuwend bezig
Die jongen blijkt toch altijd wel grappige namen verzinnen zeg. Waar zou hij nou langer mee bezig zijn, het verzinnen van de namen of daadwerkelijk het nummerquote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming
DMW 020
A1: Walt - Walt Mart
B1: Walt - Walt Street
Lijkt me wel dat op een gegeven moment de walls op zijn. Oh jah de walt of fame is er ook nogquote:Op woensdag 7 november 2007 17:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die jongen blijkt toch altijd wel grappige namen verzinnen zeg. Waar zou hij nou langer mee bezig zijn, het verzinnen van de namen of daadwerkelijk het nummer![]()
T zijn er maar 2 toch... de tweede moet ik ook hebben... daar hoor je immers dat q-dance deuntje hele tijd!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ Isaac - On the edge is de eerste geloof ik. De rest zeg me zo ff weinig
http://www.speedyshare.com/342790184.htmlquote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iets heel anders trouwens... Ik ben al tijden opzoek naar een mp3 bestandje van het afluitingsdeuntje van q-dance...
Wat je dus ook altijd aan het eind van een trailer of aftermovie hoort... Lijkt me wel vet als geluid voor een smsje!:P
ALs iemand dus het geluidje heeft of een idee heeft waar het vandaan te halen... (a)
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Upcoming
A1: Abject - In Our Memories
B1: Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Maar is het geen remix ervan? Want ik ken over the edge en on the edge, maar deze versie niet, of ik moet me heel sterk vergissen en dat tweede nummer is echt zo phatquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
DJ Isaac - On the edge is de eerste geloof ik. De rest zeg me zo ff weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |