1337 / Br3EzAh-sp34kquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:31 schreef teigan het volgende:
Boeiende topictitel, maar waar slaat het op?
Ah, nu zie ik hem ja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
9r0|/|1|/|93|/| 9=g r=r 0=o etc.
kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb 'm door!. Maar de slashes staan toch de verkeerde kant op dan?
.
En de TNT is al zo betrouwbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit zo in de stress, we gaan vanavond naar een concert maar het lot van de kaartjes ligt nog volledig in handen van de TNT...
Je helpt niet echt zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En de TNT is al zo betrouwbaar![]()
Nee, maar het hangt er vanaf bij welk onderdeel de bezorging van de kaarten zit. Waarschijnlijk bij de gewone postbode. Daar is de bezorging wel in orde. Als het gister op de bus is gegaan, dan is het 99% zeker dat het bezorgd wordt. De pakkettenboer, een subcontractor, is veel minder betrouwbaar.quote:
Dan komt het vandaag gewoon binnen. Maandag is geen bezorgdag meer dacht ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zondagavond op de bus gegaan, gewone post. Dan komt 't wel goed?.
Op maandag wordt alleen bezorgd wat er op zondagmiddag nog in de machines lag. Daarom begin je dan 's middags met bezorgen en zijn veel routes in elkaar geschoven, omdat er dan zo weinig post is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef Prosac het volgende:
Dan komt het vandaag gewoon binnen. Maandag is geen bezorgdag meer dacht ik.
Je weet het nooit. Je gevoel klopt toch de helft van de tijd niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Dat wiskunde pw ging geweldig.![]()
Achjaaaa.
Klopt, bewustquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb 'm door!. Maar de slashes staan toch de verkeerde kant op dan?
.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:37 schreef maok het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Je gevoel klopt toch de helft van de tijd niet.
Vet stylow, jeweetsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:51 schreef maok het volgende:
Dangel je hebt je verraden, je bent geen echte Br3EzAh![]()
Als het bij jou de helft van de tijd wél klopt kom je nog steeds op hetzelfde uit.quote:
Les 2 in 'Hoe maak ik Alex gek'.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:56 schreef Lyssa het volgende:
kut quote knojes
gebruik ik deze post maar meteen om even te zeggen dat ik schnitzels gekocht heb
Dat is breezah/leetspeak. wiki.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:31 schreef teigan het volgende:
Boeiende topictitel, maar waar slaat het op?
Groningen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
9r0|/|1|/|93|/| 9=g r=r 0=o etc.
quote:
Het idee en de bedoeling is goed. Uitvoering, ach, who cares!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:45 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat DAngel de schuine streepjes verkeerd heeft gezet, ik had er Groningen van gemaakt..
Hihi, "You're not helpingggg...".quote:
Zou goed moeten gaan, maar ik kan niets garanderen. Heb het niet zo op die ouderwetse post.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zondagavond op de bus gegaan, gewone post. Dan komt 't wel goed?.
Altijd het meest negatieve denken, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Dat wiskunde pw ging geweldig.![]()
Achjaaaa.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:37 schreef maok het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Je gevoel klopt toch de helft van de tijd niet.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Les 2 in 'Hoe maak ik Alex gek'.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:56 schreef Lyssa het volgende:
kut quote knojes
gebruik ik deze post maar meteen om even te zeggen dat ik schnitzels gekocht heb
Mag ik komen eten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog 2 liter cola gekocht![]()
![]()
ik heb ook nog energy drink, koffie, marshmallows, borrelnootjes, chips, brood, ham, napoleons, chocokruidnootjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou dan waarschijnlijk heel andere dingen in huis halen, maar succes..
Volgende keer dat je hier komt eten zal ik schnitzels makenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Volgende keer dat je hier komt eten zal ik schnitzels makenBen nu te druk voor visite
anderhalf kantjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:21 schreef Dangel het volgende:
[..]![]()
Hele veel succes met je paperHoever ben je al?
Er kijken nog 2 man naar, maar die zien het ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Bob. het volgende:
Is er niet iemand in de buurt die er ook verstand van heeft die even voor je kan kijken? Een ander ziet het meestal wat sneller dan wanneer je zelf steeds maar naar hetzelfde blijft staren.
Fout gevondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er kijken nog 2 man naar, maar die zien het ook niet![]()
Oh god nee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:27 schreef nietzman het volgende:
Hai Bobbie, stroopwafel?
Hoezo, Grulez?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:47 schreef Grulez het volgende:
Wat een waardeloze dag.
Ik heb vrijdag een tentamen, zou eigenlijk hard aan de studie kunnen... Doe alleen geen reet vandaag en de zin is ook ver te zoeken. En dan is het alweer 17 uur...quote:
Al twee keer zover dan zaterdag!quote:
Folle hinnen en sinne tawinske, tante Tineke!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga, naar een concert waarvan ik niet zeker weet of de kaarten nog op tijd binnenkomen.. Doeg, bern!
Zag vanmiddag idd een heli uit de richting van Zernike komend over de stad vliegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:09 schreef JH87 het volgende:
Iemand die enig idee had wat die traumahelicopter op Zernike deed, bij het Techniek gebouw?
Welke rotonde is het. Die midden in de korrewegwijk?quote:Aan de rotonde hier voor de deur werd net ook weer iemand met de ambulance afgevoerd, maar daar wordt onderhand maandelijks iemand door een auto ondersteboven gereden. Misschien moeten ze het toch eens wat aan gaan passen...![]()
Nope, achter Westerhaven, bij de Hoendiep flat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:23 schreef Peterselieman het volgende:Welke rotonde is het. Die midden in de korrewegwijk?
Ah daar. Is daar nog redelijk overzichtelijk vind ik. Groningen heeft gewoon niet genoeg minirotondes. De mensen zijn het niet gewendquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nope, achter Westerhaven, bij de Hoendiep flat.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&hl=nl&q=Groningen&f=q&ll=53.214511,6.551655&spn=0.002069,0.005021&t=k&z=18&om=1
Ik ga niet via de provinciale weg, maar via een sluiproute over landweggetjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
@Alex: Moeten die barrels niet over de parralelweg daar?
Groningen heeft gewoon te veel fietsers. Als je een keer met de auto bij die op de korreweg aankomt moet je op een gegeven moment je auto maar gewoon tussen de fietsers doorknallen, anders sta je er 2 uur later nog. Geen wonder dat er in Groningen ongelukken gebeuren op rotondes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah daar. Is daar nog redelijk overzichtelijk vind ik. Groningen heeft gewoon niet genoeg minirotondes. De mensen zijn het niet gewendEen stad als Leeuwarden heeft er bijvoorbeeld een stuk of 40 (Goutum included)
Een meisje was van de trap afgevallen, en dingen daar zijn behoorlijk hoog.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:09 schreef JH87 het volgende:
Iemand die enig idee had wat die traumahelicopter op Zernike deed, bij het Techniek gebouw?
Aan de rotonde hier voor de deur werd net ook weer iemand met de ambulance afgevoerd, maar daar wordt onderhand maandelijks iemand door een auto ondersteboven gereden. Misschien moeten ze het toch eens wat aan gaan passen...![]()
De eerste aanrijdingen hebben er al plaatsgevondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef teigan het volgende:
Die nieuwe kruising voor het natuurscheikunde gebouw is ook zwaar onoverzichtelijk trouwens..
Dan zou je het aan moeten vragen en gaan ze kijken wat je in dat maandje zou kunnen krijgen, mede gelet op het inkomen van mik_infra. Meer dan een maand uitkering zul je denk ik ook niet kunnen krijgen.quote:O ja, ik had ook een brief dat ik recht heb op een uitkering vanaf 27 augustus... Niet duidelijk is wanneer ik dat dan krijg..
Daar was ik ook altijd bang voor bij die trappen. Als je er boven aan af valt en je rolt helemaal naar beneden lig je 2 verdiepingen lager, en dat zijn geen lage verdiepingen kan ik zeggen. Die trappen zijn qua verhouding hoogte en diepte tree ook helemaal verkeert ontworpen, je struikeld heel makkelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een meisje was van de trap afgevallen, en dingen daar zijn behoorlijk hoog.![]()
Geweigerd bij de ingang? Hoe waren jullie dan aan de kaarten gekomen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ok, we gaan dus niet naar het concert, maar wel lekker eten, straks..
geloof me, je wilt het niet wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geweigerd bij de ingang? Hoe waren jullie dan aan de kaarten gekomen?
Wat is je rekeningnummer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben jaloers, want geen eten inhuis en geld opnog twee dagen voor mn loonbinnenis
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dat hem serieus? Want, dan kan ik hem vast opschrijven voor die 10 euro avst.
filmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:55 schreef Bob. het volgende:
Oh my, morgen huis vergadering over alles waar iedereen zich aan ergert hier. Met 6 dames! Dit wordt drama.![]()
ik heb het allemaal al aangevraagd hoor, en ook al werkbriefjes en alles ingestuurd, dus ik neem aan dat ik er verder niets meer aan hoef te doen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De eerste aanrijdingen hebben er al plaatsgevonden![]()
[..]
Dan zou je het aan moeten vragen en gaan ze kijken wat je in dat maandje zou kunnen krijgen, mede gelet op het inkomen van mik_infra. Meer dan een maand uitkering zul je denk ik ook niet kunnen krijgen.
Ja, klopt, en die bevalt ERG goedquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
Alex, je hebt een winterwortel bij de C1000!
Is van IKEA toch? Ik krijg normaal altijd wel post van ze maar deze heb ik nog niet gekregen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mijn papier bril btw!
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem via de post! Hebben nog meer mensen zoeen bril gekregen bij de post?![]()
Soms heel goed, soms ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Sebasser het volgende:
Goed Goed, en met u?
En het arme kind maar de hele dag tegen alles aan knallen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms heel goed, soms ook niet
En:
Vrouwen met brillenHeb mn ex meteen een bril aangesmeerd toen we gingen samenwonen ook
Qua zicht maakte het niet eens zo gek veel uit, maar ze had minder vaak koppijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
En het arme kind maar de hele dag tegen alles aan knallen.Of had ze hem ook zowaar nodig?
weer een smoes minderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Qua zicht maakte het niet eens zo gek veel uit, maar ze had minder vaak koppijn
Ik heb nog geen bril ontvangenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef nietzman het volgende:
Mijn bril ligt alweer bij het oud papier..
Awww. Why?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef nietzman het volgende:
Mijn bril ligt alweer bij het oud papier..
Een boek in de serie van Marion Zimmer Bradley?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ehb een nieuw boek"De vrouwen van Avalon"
Nee. Voor mannen heb je kilts. Maar meestal draag ik gewoon geen broekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef TheSorrow het volgende:
Broeken [ afbeelding ]
Draag je ook rokjes Alex?
Op dit moment projectvoorbereider. (Civiele Techniek/Bouwkunde)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:35 schreef teigan het volgende:
Prosac, jij had het gisteren over autocad, wat doe jij voor werk dat je autocad gebruikt?
altijd doen. Als je enigzins zin hebt, doorstuderen. Ik werk en studeer nu ook. Gaat prima en financieel hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:03 schreef teigan het volgende:
mik_infra gaat ws. in januari verder studeren, maar dat is nog niet helemaal zeker..
Hij wil ook graag hoor, maar omdat hij nu nog een tijdje via het uitzendbureau werkt, is het nog niet helemaal duidelijk wat de constructie wordt geloof ik..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
altijd doen. Als je enigzins zin hebt, doorstuderen. Ik werk en studeer nu ook. Gaat prima en financieel hoef ik me geen zorgen te maken.
Ik zit alleen al weken thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef Prosac het volgende:
er is op dit moment dermate veel werk in de bouwwereld, dat ze overal wel mee akkoord gaan. Mocht het uitzendbureau danwel bedrijf het er niet mee eens zijn geweest, gewoon opzeggen en elders aan de slag gaan.
Ik werk nu als projectvoorbereider terwijl andere instanties al weer aan mij aan het trekken zijn om na dit project voor hun aan de slag te gaan.
zwaaaaaaaaar personeels tekort in de bouw.
als stagiair ben je vogelvrij inderdaad.. dan moet je niet zeiken is het devies volgens velen. Zeker in de bouwwereld. Belachelijk eigenlijk. De meeste stagiars zeggen er ook niks van, bang voor hun stage en beoordeling. (incluis ikke hoor)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:57 schreef teigan het volgende:
A7 dit jaar, heeft hij een ook wel eens overgewerkt, ipv. 12 uur werkt hij dan 19 uur, en een keer zelfs 25...
Vanochtend wakker geworden met een maag die overstuur was, doordat ie erg leeg was. Daardoor langzaam moeten ontbijten, maar nu gaat het wel weer.quote:
Ballastquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef teigan het volgende:
Hm, blauw/wit zegt mij zo gauw niets eerlijk gezegd...
ah, ok...quote:
Ik ben aan het HOG-enquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:56 schreef teigan het volgende:Ik hoef nooit meer te SOGgen
Nu mag ik gaan HOGgen (huishouden ontwijkend gedrag)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Bob. het volgende:
Joepie, voor de opdracht die ik vanochtend ondanks het SOG-en heb gemaakt een 7 gehad.![]()
Snel nagekeken.![]()
inderdaad zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Bob. het volgende:
Joepie, voor de opdracht die ik vanochtend ondanks het SOG-en heb gemaakt een 7 gehad.![]()
Snel nagekeken.![]()
Ik was wel de enige die deze opdracht moest maken, dus dan is het wat sneller klaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:35 schreef Crack_david het volgende:
[..]
inderdaad zeg
Ik moet er meestal 2 week op wachten.
Koffie is op hier.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:37 schreef nietzman het volgende:
Koffie!
bij jou denk ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef nietzman het volgende:
Ga halen dan!
hij wil niet te wanhopich overkomen denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zou het dan niet "kom halen dan!" zijn geweest?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Bob. het volgende:
Snel nagekeken.![]()
Had ik dan niet "Bel Alex even of 'ie je wilt brengen!" gezegd?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:01 schreef Dangel het volgende:
hij wil niet te wanhopich overkomen denk ik
Nee, want fietsenis vlugger en ze heeft mn nummer nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Had ik dan niet "Bel Alex even of 'ie je wilt brengen!" gezegd?
Omdat ik te veel tutorgroepen had gemist waar je een presentatie moest geven en ik anders te weinig cijfers had.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Maar waarom moest je als enige die opdracht maken?
Zij mij nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:11 schreef nietzman het volgende:
Ze heeft je nummer niet? Vind je d'r niet leuk ofzo?
* gilt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef nietzman het volgende:
*trekt aan je haar.
Oeh leukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:19 schreef teigan het volgende:
Ik ga straks naar een pasgeboren babietje kijken..
Spannend...
biologisch niet, gevoelsmatig is het ons zusjequote:
Heul niet en anders wil ik een tweede kans.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef Bob. het volgende:
Nee, je bent altijd hartstikke gemeen.
Awwquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:21 schreef teigan het volgende:
[..]
biologisch niet, gevoelsmatig is het ons zusje
Ik wil anders nog wel even ergens de dramaqueen over uithangen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:16 schreef Bob. het volgende:
Nee hoor, je bent natuurlijk gewoon een engeltje.
Geen grote drama's tijdens de huisvergadering!Iedereen was het er over eens dat het een puinzooi was en beloofde beterschap. Ik ben benieuwd.
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief babietje..quote:
Ik kan hier toch niet het volledige spectrum van mijn emoties tot uiting brengen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:07 schreef Bob. het volgende:
Kun je niet gewoon even digitaal dramatisch doen?
ben benieuwd welke spellen op de wii je kan spelen daar..quote:GRONINGEN - Op het filmdoek van bioscoop MustSee in de Euroborg in de stad kan voortaan ook gegamed worden.
Het is de eerste bioscoop in Nederland waar dat mogelijk is.
Gamers kunnen een zaal huren bij de bioscoop om elkaar virtueel te lijf te gaan op het grote doek. Ook kunen er toernooien worden georganiseerd.
Het is nu alleen nog mogelijk om op de Nintendo Wii te spelen, maar later dit jaar worden er ook andere spelcomputers aan toegevoegd.
Call of Duty!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef teigan het volgende:
[..]
ben benieuwd welke spellen op de wii je kan spelen daar..
Mooi op tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
De kaartjes zijn binnen!
Dan moet je het alleen niet doen als je stoned bent.quote:
Juist welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet je het alleen niet doen als je stoned bent.![]()
Juist niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Juist welConcentratie + lachen =
Toch prefereer ik je nuchter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
En ik zal het stoned wss beter spelen dan als ik nuchter ben
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Juist niet.
Stoned zijn is bad mmkay.![]()
Dat is wel zo... bring it on!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch prefereer ik je nuchter.
Dan heb ik nog meer kans op winnen ook.
niet als je er sandalen bij aan hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:49 schreef TheSorrow het volgende:
Wollen sokkenKrijg je fucking zweetpoten van die ontzettend gaan jeuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |