ik heb ook nog energy drink, koffie, marshmallows, borrelnootjes, chips, brood, ham, napoleons, chocokruidnootjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou dan waarschijnlijk heel andere dingen in huis halen, maar succes..
Volgende keer dat je hier komt eten zal ik schnitzels makenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Volgende keer dat je hier komt eten zal ik schnitzels makenBen nu te druk voor visite
anderhalf kantjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:21 schreef Dangel het volgende:
[..]![]()
Hele veel succes met je paperHoever ben je al?
Er kijken nog 2 man naar, maar die zien het ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Bob. het volgende:
Is er niet iemand in de buurt die er ook verstand van heeft die even voor je kan kijken? Een ander ziet het meestal wat sneller dan wanneer je zelf steeds maar naar hetzelfde blijft staren.
Fout gevondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er kijken nog 2 man naar, maar die zien het ook niet![]()
Oh god nee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:27 schreef nietzman het volgende:
Hai Bobbie, stroopwafel?
Hoezo, Grulez?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:47 schreef Grulez het volgende:
Wat een waardeloze dag.
Ik heb vrijdag een tentamen, zou eigenlijk hard aan de studie kunnen... Doe alleen geen reet vandaag en de zin is ook ver te zoeken. En dan is het alweer 17 uur...quote:
Al twee keer zover dan zaterdag!quote:
Folle hinnen en sinne tawinske, tante Tineke!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga, naar een concert waarvan ik niet zeker weet of de kaarten nog op tijd binnenkomen.. Doeg, bern!
Zag vanmiddag idd een heli uit de richting van Zernike komend over de stad vliegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:09 schreef JH87 het volgende:
Iemand die enig idee had wat die traumahelicopter op Zernike deed, bij het Techniek gebouw?
Welke rotonde is het. Die midden in de korrewegwijk?quote:Aan de rotonde hier voor de deur werd net ook weer iemand met de ambulance afgevoerd, maar daar wordt onderhand maandelijks iemand door een auto ondersteboven gereden. Misschien moeten ze het toch eens wat aan gaan passen...![]()
Nope, achter Westerhaven, bij de Hoendiep flat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:23 schreef Peterselieman het volgende:Welke rotonde is het. Die midden in de korrewegwijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |