Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dat hem serieus? Want, dan kan ik hem vast opschrijven voor die 10 euro avst.
filmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:55 schreef Bob. het volgende:
Oh my, morgen huis vergadering over alles waar iedereen zich aan ergert hier. Met 6 dames! Dit wordt drama.![]()
ik heb het allemaal al aangevraagd hoor, en ook al werkbriefjes en alles ingestuurd, dus ik neem aan dat ik er verder niets meer aan hoef te doen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De eerste aanrijdingen hebben er al plaatsgevonden![]()
[..]
Dan zou je het aan moeten vragen en gaan ze kijken wat je in dat maandje zou kunnen krijgen, mede gelet op het inkomen van mik_infra. Meer dan een maand uitkering zul je denk ik ook niet kunnen krijgen.
Ja, klopt, en die bevalt ERG goedquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
Alex, je hebt een winterwortel bij de C1000!
Is van IKEA toch? Ik krijg normaal altijd wel post van ze maar deze heb ik nog niet gekregen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mijn papier bril btw!
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem via de post! Hebben nog meer mensen zoeen bril gekregen bij de post?![]()
Soms heel goed, soms ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Sebasser het volgende:
Goed Goed, en met u?
En het arme kind maar de hele dag tegen alles aan knallen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms heel goed, soms ook niet
En:
Vrouwen met brillenHeb mn ex meteen een bril aangesmeerd toen we gingen samenwonen ook
Qua zicht maakte het niet eens zo gek veel uit, maar ze had minder vaak koppijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
En het arme kind maar de hele dag tegen alles aan knallen.Of had ze hem ook zowaar nodig?
weer een smoes minderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Qua zicht maakte het niet eens zo gek veel uit, maar ze had minder vaak koppijn
Ik heb nog geen bril ontvangenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef nietzman het volgende:
Mijn bril ligt alweer bij het oud papier..
Awww. Why?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef nietzman het volgende:
Mijn bril ligt alweer bij het oud papier..
Een boek in de serie van Marion Zimmer Bradley?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ehb een nieuw boek"De vrouwen van Avalon"
Nee. Voor mannen heb je kilts. Maar meestal draag ik gewoon geen broekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef TheSorrow het volgende:
Broeken [ afbeelding ]
Draag je ook rokjes Alex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |