Ik ben aan het HOG-enquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:56 schreef teigan het volgende:Ik hoef nooit meer te SOGgen
Nu mag ik gaan HOGgen (huishouden ontwijkend gedrag)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Bob. het volgende:
Joepie, voor de opdracht die ik vanochtend ondanks het SOG-en heb gemaakt een 7 gehad.![]()
Snel nagekeken.![]()
inderdaad zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Bob. het volgende:
Joepie, voor de opdracht die ik vanochtend ondanks het SOG-en heb gemaakt een 7 gehad.![]()
Snel nagekeken.![]()
Ik was wel de enige die deze opdracht moest maken, dus dan is het wat sneller klaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:35 schreef Crack_david het volgende:
[..]
inderdaad zeg
Ik moet er meestal 2 week op wachten.
Koffie is op hier.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:37 schreef nietzman het volgende:
Koffie!
bij jou denk ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef nietzman het volgende:
Ga halen dan!
hij wil niet te wanhopich overkomen denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zou het dan niet "kom halen dan!" zijn geweest?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Bob. het volgende:
Snel nagekeken.![]()
Had ik dan niet "Bel Alex even of 'ie je wilt brengen!" gezegd?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:01 schreef Dangel het volgende:
hij wil niet te wanhopich overkomen denk ik
Nee, want fietsenis vlugger en ze heeft mn nummer nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Had ik dan niet "Bel Alex even of 'ie je wilt brengen!" gezegd?
Omdat ik te veel tutorgroepen had gemist waar je een presentatie moest geven en ik anders te weinig cijfers had.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Maar waarom moest je als enige die opdracht maken?
Zij mij nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:11 schreef nietzman het volgende:
Ze heeft je nummer niet? Vind je d'r niet leuk ofzo?
* gilt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:45 schreef nietzman het volgende:
*trekt aan je haar.
Oeh leukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:19 schreef teigan het volgende:
Ik ga straks naar een pasgeboren babietje kijken..
Spannend...
biologisch niet, gevoelsmatig is het ons zusjequote:
Heul niet en anders wil ik een tweede kans.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef Bob. het volgende:
Nee, je bent altijd hartstikke gemeen.
Awwquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:21 schreef teigan het volgende:
[..]
biologisch niet, gevoelsmatig is het ons zusje
Ik wil anders nog wel even ergens de dramaqueen over uithangen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:16 schreef Bob. het volgende:
Nee hoor, je bent natuurlijk gewoon een engeltje.
Geen grote drama's tijdens de huisvergadering!Iedereen was het er over eens dat het een puinzooi was en beloofde beterschap. Ik ben benieuwd.
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief babietje..quote:
Ik kan hier toch niet het volledige spectrum van mijn emoties tot uiting brengen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:07 schreef Bob. het volgende:
Kun je niet gewoon even digitaal dramatisch doen?
ben benieuwd welke spellen op de wii je kan spelen daar..quote:GRONINGEN - Op het filmdoek van bioscoop MustSee in de Euroborg in de stad kan voortaan ook gegamed worden.
Het is de eerste bioscoop in Nederland waar dat mogelijk is.
Gamers kunnen een zaal huren bij de bioscoop om elkaar virtueel te lijf te gaan op het grote doek. Ook kunen er toernooien worden georganiseerd.
Het is nu alleen nog mogelijk om op de Nintendo Wii te spelen, maar later dit jaar worden er ook andere spelcomputers aan toegevoegd.
Call of Duty!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef teigan het volgende:
[..]
ben benieuwd welke spellen op de wii je kan spelen daar..
Mooi op tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
De kaartjes zijn binnen!
Dan moet je het alleen niet doen als je stoned bent.quote:
Juist welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet je het alleen niet doen als je stoned bent.![]()
Juist niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Juist welConcentratie + lachen =
Toch prefereer ik je nuchter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
En ik zal het stoned wss beter spelen dan als ik nuchter ben
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Juist niet.
Stoned zijn is bad mmkay.![]()
Dat is wel zo... bring it on!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch prefereer ik je nuchter.
Dan heb ik nog meer kans op winnen ook.
niet als je er sandalen bij aan hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:49 schreef TheSorrow het volgende:
Wollen sokkenKrijg je fucking zweetpoten van die ontzettend gaan jeuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |