Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dat hem serieus? Want, dan kan ik hem vast opschrijven voor die 10 euro avst.
filmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:55 schreef Bob. het volgende:
Oh my, morgen huis vergadering over alles waar iedereen zich aan ergert hier. Met 6 dames! Dit wordt drama.![]()
ik heb het allemaal al aangevraagd hoor, en ook al werkbriefjes en alles ingestuurd, dus ik neem aan dat ik er verder niets meer aan hoef te doen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De eerste aanrijdingen hebben er al plaatsgevonden![]()
[..]
Dan zou je het aan moeten vragen en gaan ze kijken wat je in dat maandje zou kunnen krijgen, mede gelet op het inkomen van mik_infra. Meer dan een maand uitkering zul je denk ik ook niet kunnen krijgen.
Ja, klopt, en die bevalt ERG goedquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:06 schreef freecell het volgende:
Alex, je hebt een winterwortel bij de C1000!
Is van IKEA toch? Ik krijg normaal altijd wel post van ze maar deze heb ik nog niet gekregen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mijn papier bril btw!
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem via de post! Hebben nog meer mensen zoeen bril gekregen bij de post?![]()
Soms heel goed, soms ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Sebasser het volgende:
Goed Goed, en met u?
En het arme kind maar de hele dag tegen alles aan knallen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms heel goed, soms ook niet
En:
Vrouwen met brillenHeb mn ex meteen een bril aangesmeerd toen we gingen samenwonen ook
Qua zicht maakte het niet eens zo gek veel uit, maar ze had minder vaak koppijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
En het arme kind maar de hele dag tegen alles aan knallen.Of had ze hem ook zowaar nodig?
weer een smoes minderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Qua zicht maakte het niet eens zo gek veel uit, maar ze had minder vaak koppijn
Ik heb nog geen bril ontvangenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef nietzman het volgende:
Mijn bril ligt alweer bij het oud papier..
Awww. Why?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef nietzman het volgende:
Mijn bril ligt alweer bij het oud papier..
Een boek in de serie van Marion Zimmer Bradley?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ehb een nieuw boek"De vrouwen van Avalon"
Nee. Voor mannen heb je kilts. Maar meestal draag ik gewoon geen broekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef TheSorrow het volgende:
Broeken [ afbeelding ]
Draag je ook rokjes Alex?
Op dit moment projectvoorbereider. (Civiele Techniek/Bouwkunde)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:35 schreef teigan het volgende:
Prosac, jij had het gisteren over autocad, wat doe jij voor werk dat je autocad gebruikt?
altijd doen. Als je enigzins zin hebt, doorstuderen. Ik werk en studeer nu ook. Gaat prima en financieel hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:03 schreef teigan het volgende:
mik_infra gaat ws. in januari verder studeren, maar dat is nog niet helemaal zeker..
Hij wil ook graag hoor, maar omdat hij nu nog een tijdje via het uitzendbureau werkt, is het nog niet helemaal duidelijk wat de constructie wordt geloof ik..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
altijd doen. Als je enigzins zin hebt, doorstuderen. Ik werk en studeer nu ook. Gaat prima en financieel hoef ik me geen zorgen te maken.
Ik zit alleen al weken thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef Prosac het volgende:
er is op dit moment dermate veel werk in de bouwwereld, dat ze overal wel mee akkoord gaan. Mocht het uitzendbureau danwel bedrijf het er niet mee eens zijn geweest, gewoon opzeggen en elders aan de slag gaan.
Ik werk nu als projectvoorbereider terwijl andere instanties al weer aan mij aan het trekken zijn om na dit project voor hun aan de slag te gaan.
zwaaaaaaaaar personeels tekort in de bouw.
als stagiair ben je vogelvrij inderdaad.. dan moet je niet zeiken is het devies volgens velen. Zeker in de bouwwereld. Belachelijk eigenlijk. De meeste stagiars zeggen er ook niks van, bang voor hun stage en beoordeling. (incluis ikke hoor)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:57 schreef teigan het volgende:
A7 dit jaar, heeft hij een ook wel eens overgewerkt, ipv. 12 uur werkt hij dan 19 uur, en een keer zelfs 25...
Vanochtend wakker geworden met een maag die overstuur was, doordat ie erg leeg was. Daardoor langzaam moeten ontbijten, maar nu gaat het wel weer.quote:
Ballastquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef teigan het volgende:
Hm, blauw/wit zegt mij zo gauw niets eerlijk gezegd...
ah, ok...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |