Dit is een plaatjequote:
De modjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef Omkron het volgende:
Ben niet helemaal bij.. maar wat is er loos met fok?
Ik zal vragen of ONZ 'm wil hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
hallo lieve modjes, zou iemand het Klote%#%$ benzine topic weer kunnen openen en eventueel naar ONZ willen verplaatsen? Dan pas ik de titel wel aan (was weg Janetje, heb helaas een echt leven).
Voor hen die nog niet helemaal op mijn niveau zitten: het was een grapje naar aanleiding van de arrestatie van 3 jongens met een jerrycan benzine in Slotervaart de voorgaande nacht. Zij werden er van verdacht auto's in de fik te (zullen gaan) steken.
Dit niemendalletje heeft op Telegraaf.nl en TT pagina 101 gestaan. Dat lijken me toch de voornaamste nieuwsbronnen voor de gemiddelde fokker.
je hebt mij gemistquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:48 schreef Biogarde het volgende:
Whoepiefuckingdoe.
Excuses voor de late reactie. Verplichtingen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
okee, zo niet jammere pech. Dank u
De tekst kut hoerquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:56 schreef MouzurX het volgende:
SV wat heb je nou weggeedit in mijn post in dat mijn dochter nu al aan de alcoholmisbruik topic ?
Oww okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:14 schreef Malle_beer het volgende:
Ik had net een moddervet topique gemaakt, sluit Janet hetGa in onzin spelen joh, mocht je het niet kunnen vinden: /49 ipv /5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Janet, doe eens wat lieverquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga in onzin spelen joh, mocht je het niet kunnen vinden: /49 ipv /5.
Succes!
Een topic dat volgepost wordt met 'ga eens naar PUB', naar aanleiding van het onderwerp terwijl TS dondersgoed weet dat hij dat soort reacties gaat krijgen in KLB (zijn hele geschiedenis is KLB)?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef classpc het volgende:
Gutteguttegut Janetje doe eens wat minder streng
Ik dacht dat met de nieuwe policy de regels eens niet zo streng zouden worden opgevat maar als ik zo zie om wat voor redenen jij topics soms sluit
FP valt niet onder de Forum-policy en als de redacteur het laat staan zit het wel goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
ff een vraag kan ik ook geband worden voor wat ik in een interview zeg of geldt dat als vrijheid van meningsuiting?
sttur ik ff een tubgirl foto meequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FP valt niet onder de Forum-policy en als de redacteur het laat staan zit het wel goed![]()
Nee dus
![]()
Doe 2 girls 1 cup joh! tubgirl is uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
sttur ik ff een tubgirl foto mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
ff een vraag kan ik ook geband worden voor wat ik in een interview zeg of geldt dat als vrijheid van meningsuiting?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FP valt niet onder de Forum-policy en als de redacteur het laat staan zit het wel goed![]()
Nee dus
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe 2 girls 1 cup joh! tubgirl is uit
tubgirl = vintageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
jij wilt gewoon genoemd worden hequote:
Neuh, 'k ben meer eindredactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij wilt gewoon genoemd worden he![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, 'k ben meer het eindstation.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef postmortum het volgende:
oh ja einde slowchat![]()
ik moet nu naar fortuna sittard toe![]()
Moet een klaagbaak topic dan iets worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Nee, dit gaat hem niet worden Mouzurdinges.
Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet een klaagbaak topic dan iets worden?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:37 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nee als iedereen er als een gemiddelde breezah uit zou zien dan zou de wereld veel beter zijn
krijg toch kanker.
Is geen raar verzoek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
raar verzoek misschien, maar mag mijn emailadres uit deze post geëdit worden? rare mensen op msn/email
ik vind mezelf terug op google, misschien scheelt dat dan weer spam enzo
Ik ga er even naar kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Amy Winehouse en Amy Whinehouse kunnen wel samengevoegd worden lijkt me.
Tis 17:00 uur geweest, maandag ben je de eerstequote:
dat is niet vaak dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:20 schreef Janetje het volgende:
Ik ben het eens eens met S1nn3rz
Zeg, jochie, over het algemeen is een discussie met mij meteen afgelopen bij woorden als 'biatch' maar aangezien jij het bent..quote:
Ik luister.quote:luister een goed. als ik vraag om een slotje is dat omdat de discussie uitgepoept is en men alleen met modder aan het gooien is.
quote:ik help jullie dus bij die loodzware taak die moderator heet
Nee hoor, dat is geheel aan mij en de andere mods.quote:daarnaast heb ik het topic geopend, en bepaal ik zelf wel wanneer deze weer dicht kan![]()
SF heeft 'm zelf weer opengegooid, we hadden het er op MSN even over gehad.quote:en kan SF niet voor zichzelf antwoorden? en ondermijn jij zijn slotjes? door topics weer open te gooien?
Ik sta altijd achter Fiets.quote:
achter je crewlid staan was het altijd. dus dicht dat ding, anders kun je nog wat beleven.
Volwassen.quote:muts![]()
prima, vuile stinksok. bedenk je wel heel goed dat als mij wat overkomt door het gedemoniseer van anderen jij daar mede verantwoordelijk voor bent.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg, jochie, over het algemeen is een discussie met mij meteen afgelopen bij woorden als 'biatch' maar aangezien jij het bent..
[..]
Ik luister.
Jup, daarom vraag ik jullie lekker in elkaars fotoboek te gaan janken en ontopic te gaan.
[..]
Dank je
[..]
Nee hoor, dat is geheel aan mij en de andere mods.
[..]
SF heeft 'm zelf weer opengegooid, we hadden het er op MSN even over gehad.
[..]
Ik sta altijd achter Fiets.
Nou, ik ben bang.
[..]
Volwassen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
prima, vuile stinksok. bedenk je wel heel goed dat als mij wat overkomt door het gedemoniseer van anderen jij daar mede verantwoordelijk voor bent.
en het topic gaat he-le-maal nergens meer over. alleen maar demoniseren van mensen zoals ik, mensen die nog iets van de maatschappij willen maken. maar prima joh, ga je gang![]()
ga eens weg met je gedemoniseer. dit voegt wederom niks toequote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga hier maar spelen , internet is nog niet toe aan jou![]()
heb je een nieuw woordje geleerd ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga eens weg met je gedemoniseer. dit voegt wederom niks toe
Doe eens liefquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik bied hem toch een lolli aanquote:
Je klinkt net als Fortuyn, maar dan waarschijnlijk met minder haar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat ik 'm niet op slot gooi? Niks geen gedemoniseer aan. Als je niet tegen kritiek kunt nadat je iemand persoonlijk op foto's aanvalt, moet je dat gewoon niet doen. Nu is die discussie daar afgelopen, Paris Hilton mag weer gewoon rusten in vrede, topic gaat weer ontopic, topic blijft open. Klaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg jij maaar niks met je wortelbroekjes in US.![]()
![]()
![]()
wellicht dat je eerst de bron van het kwaad eerst kunt aanpakken. je kunt niet van mij verwachten dat ik aardig blijf doen. zelfs mijn eigen topics worden van me afgenomenquote:
nee, je draait de zaken om. iemand gaat eerst demoniseren, daarna zeg ik pas iets van de wortelbroeken. maar ej, zie het maar lekker door die roze bril van je, en trek andere prutsers lekker voor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je klinkt net als Fortuyn, maar dan waarschijnlijk met minder haar.
Als jij je in je topic niet had verlaagd tot een persoonlijke aanval naar een van de users, was er ook niemand ingegaan op die Paris Hilton-shit. Was dat wel zo, dan had ik het gewoon weggehaald, paar notes gezet, waarschuwingkje erbij, was iedereen blij geweest.
En dan bedoel ik op dit:
[..]
Dat ik 'm niet op slot gooi? Niks geen gedemoniseer aan. Als je niet tegen kritiek kunt nadat je iemand persoonlijk op foto's aanvalt, moet je dat gewoon niet doen. Nu is die discussie daar afgelopen, Paris Hilton mag weer gewoon rusten in vrede, topic gaat weer ontopic, topic blijft open. Klaar.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, je draait de zaken om. iemand gaat eerst demoniseren, daarna zeg ik pas iets van de wortelbroeken. maar ej, zie het maar lekker door die roze bril van je, en trek andere prutsers lekker voor.
Dat noem je demoniseren?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:29 schreef parselmouth het volgende:
Tering, is dit de slettenparade van fok?
"Die laarzen zijn lelijk, deze schoenen zijn mooi" om vervolgens met fucking poppenhoekschoenen aan te komen zetten![]()
Heteromannen die denken dat ze verstand hebben van vrouwenmode![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg jij maar niks met je wortelbroekjes in US.![]()
![]()
![]()
quote:ik ben wel klaar met KLB![]()
blahblahblah, ga maar lekker etteren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Dat noem je demoniseren?![]()
Dit was niet eens aan jou persoonlijk gericht, maar aan 'heteromannen' die hun smaak willen opdringen.
Vervolgens ga je op de persoonlijke toer?
[..]Kom op, doe niet zo zielig. Ga je nu echt iemands postgeschiedenis bekijken om te zien of ze toevallig wortelbroekjes draagt?
[..]
Gedraag je dan niet als een mietje, trek je bek open, zeg dat je dat gedoe over Paris Hilton zat bent.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik noem het demoniseren als mensen maar door blijven gaan, en dat deed ze dus. het ging over lelijke schoenen, en mevrouw moest opeens mij en paris hilton er weer eens bij betrekken.
gaat nergens over dus, daar had je beter kunnen modden.
Ik heb ze zelf nog nooit gezien, maar ik vermoed dat 'ie ze wel ergens heeft hoor!quote:maar zoek het lekker uit, die SF is ook een vent zonder ballen dat ie zich zo laat indoctrineren door een dame met een kleurtje.
Man, leer eens nieuwe woordjes.quote:na V&A is dit het het 2e onderdeel waar ik niet meer kom door het gedemoniseer.![]()
Wederom,quote:trouwens direct lapo, dus zoek het allemaal maar lekker uit.
stelletje linkse, slinkse boeren.![]()
![]()
![]()
de hype rond paris hiltonquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:25 schreef postmortum het volgende:
om welk topic gaat het eigenlijk?
en wtf zijn wortelbroeken?
Je hebt iets tegen vrouwen ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar zoek het lekker uit, die SF is ook een vent zonder ballen dat ie zich zo laat indoctrineren door een dame met een kleurtje.
Mis!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
de hype rond paris hilton
mensen die paris hilton leuk vinden :r
Ah, kon alleen deze over Hilton vindenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:49 schreef Janetje het volgende:
Het gaat om z'n topic dat nog wél open is.
We doen niet aan centrale topicsquote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef postmortum het volgende:
het vuurwerkseizoen is begonnen kan dit het centrale vuuwerk topic 2007 worden?
Hoezo? Wie ga je ontslaan?quote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
volgens mij is er binnenkrt een nieuwe mod vacature, ik meld me alvast ff aan![]()
s-f voor het pm-en van foto'squote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je praat poep postmortum![]()
Ik ga nergens heen
Was tenminste wel eff gezelligquote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt ten eerste al een kut klacht #100000001 en dan heb je het over de macdonaldsVerder SC
het zou me een beter idee lijken als ze mij zouden vragen om mod te worden. ik ben uitstekend geschikt voor deze, overigens onbetaalde, job. ik kan prima tegen kritieken, die laten me koud, en heb een innige band met janetje.quote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
volgens mij is er binnenkrt een nieuwe mod vacature, ik meld me alvast ff aan![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 13:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb veel levenservaring met mensen die altijd dingen negatief bekijken, en weet daar prima mee om te gaan.
wanneer kan ik beginnen?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 14:05 schreef Janetje het volgende:
[..]Zodra je een man van je woord wordt.
Dingdingdingdingding.. we have a winner!quote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik ben een man van mijn woord. ik kon KLB toch niet zo achter laten.
tenzij je wilt dat ik nooit meer verschijn.
![]()
ben al weer weg, maar dan wel graag mijn laatste topic even sluiten.quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef Janetje het volgende:
Oh sorry, nou ben ik gemeen.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben al weer weg, maar dan wel graag mijn laatste topic even sluiten.![]()
![]()
Wat is jouw cupmaat?quote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef Janetje het volgende:
Sorry, ik geef alleen aan Juup© mijn cijfers vandaag.
'Groot zat'.quote:
Briljante timing heeft jouw post.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Groot zat'.
Zie je, niet in cijfers.
ik gok een ruime C.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Groot zat'.
Zie je, niet in cijfers.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
Surveillance-Fiets ik moet je complimenteren dat je dit topic waar is de huis dj? perfect heb gesloten!![]()
Sluitenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef postmortum het volgende:
S-F mijn topic wat doe je?
nee men van pm-en kun je problemen krijgenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sluiten![]()
![]()
Wat dan![]()
PM hem![]()
Ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef MASD het volgende:
hoi. ik wil niet moeilijk doen maar de user BlaetAep zit mij nu al behoorlijk te irriteren met zijn woordenschat die niet verder rijkt dan "VMBO". kan hier iets meer op gelet worden, is niet echt een nuttige bijdrage op het forum.
Thanks voor het melden.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef MASD het volgende:
hoi. ik wil niet moeilijk doen maar de user BlaetAep zit mij nu al behoorlijk te irriteren met zijn woordenschat die niet verder rijkt dan "VMBO". kan hier iets meer op gelet worden, is niet echt een nuttige bijdrage op het forum.
Er moet er wel één overblijven hè, Bio, toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Nee.
Dat was inderdaad een amusant topic. Enkel omdat er een collega mod in afgezeken is sluit men hem?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Trieste users met ontzettende semi-nonchalante userfoto's
Echt belachelijk dat dat topic dicht is. Druk topic, mensen zijn het ermee eens, klagen over fok mag tegenwoordig én er zijn mods die meeposten zonder gezeik.
Ja erg leuk andere users afzeiken. Omdat het in de fora waar die topics staan niet mag doen we het maar lekker in KLB. Niet de bedoelding, en hier is KLB al helemaal niet voor bedoeld. KLB is om te KLAGEN, niet om users af te zeiken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Trieste users met ontzettende semi-nonchalante userfoto's
Echt belachelijk dat dat topic dicht is. Druk topic, mensen zijn het ermee eens, klagen over fok mag tegenwoordig én er zijn mods die meeposten zonder gezeik.
Het was dan ook een klacht over vreemde ondertitels, waarmee naar complimenten wordt gehengeld. Waarom zou dat in hemelsnaam niet in KLB kunnen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja erg leuk andere users afzeiken. Omdat het in de fora waar die topics staan niet mag doen we het maar lekker in KLB. Niet de bedoelding, en hier is KLB al helemaal niet voor bedoeld. KLB is om te KLAGEN, niet om users af te zeiken.
Klopt, maar in dit soort topics kun je wel blijven verwijderen met alle gezeur van dien. Overigens heb ik al even achter de schermen gevraagd hoe het nu precies zit met dat soort topics. Zoals ik al aangaf mag dit niet in de fora waar de foto's zelf staan, dan zou het een beetje raar zijn om het wel toe te staan in andere sub-fora.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
Het ging over de ondertitels die mensen bij de beschrijvingen van de foto's zitten. Edit het andere gezeik dan weg.
Ik snap niet wat er mis was met dat topic in zijn eerste vorm.
Maar van Sugarbabes en Cu2 etc. mag het wel in ONZ? De logica ontgaat me een beetje, ze kiezen zelf ervoor die foto's op internet te plaatsen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit soort topics kun je wel blijven verwijderen met alle gezeur van dien. Overigens heb ik al even achter de schermen gevraagd hoe het nu precies zit met dat soort topics. Zoals ik al aangaf mag dit niet in de fora waar de foto's zelf staan, dan zou het een beetje raar zijn om het wel toe te staan in andere sub-fora.
Tja, wat er in ONZ gebeurd ga ik niet over, als de mods er voor kiezen dat open te laten dan is dat hun goed recht. Ik meen overigens dat er al vaker topics met dit soort inhoud zijn gesloten in KLB, en dan ging het nog niet eens over FOK! users. Overigens zegt de TT van dat topic eigenlijk al voldoende.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar van Sugarbabes en Cu2 etc. mag het wel in ONZ? De logica ontgaat me een beetje, ze kiezen zelf ervoor die foto's op internet te plaatsen?
Ik zit eerst te wachten op een second opinion van de FA's/andere mods achter de schermen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Trap em naar ONZ dan, zonde om zo'n mooi topic te laten verleppen
Probeer 'm zelf eens een PM te sturen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:22 schreef maok het volgende:
Er is een user die mijn avatar heeft gestolen: Terpstra . Het is een zelf gemaakte avatar (mijn naam staat er zelfs in zoals je kunt zien). Ik zou dus graag hebben dat hij hier op aan gespoken wordt (en een ander neemt) dan wel dat iemand die daar bevoegd voor is het plaatje daar weg haalt. Zie ook de TS van dit topic: Monitor maakt geen contact bij opstarten PC
Zijn pm doet het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Probeer 'm zelf eens een PM te sturen.
Wij gaan daartussen in ieder geval niet bemiddelen.
Z'n e-mail adres staat wel in z'n profiel.quote:
Hij zit vooral in KLB, vandaar dat ik het hier maar even aan kaart, maar ik zal zelf nog even wat proberen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Z'n e-mail adres staat wel in z'n profiel.
Daarnaast, dit is klaagbaak-feedback. Hier kunnen mensen klagen over moderatie of aangeven dat er iets aan de hand is in een topic in KLB.
Het is vervelend, maar we kunnen er als crew ook heel weinig aan doen vrees ik...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:34 schreef maok het volgende:
[..]
Hij zit vooral in KLB, vandaar dat ik het hier maar even aan kaart, maar ik zal zelf nog even wat proberen.
Thanks, is weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:18 schreef TechXP het volgende:
"90% van de mensheid verdient de gaskamer"
Stichting Wakker Dier
Dat vind ik een reactie die ik echt niet vind kunnen.
Maar zoveel slechte topics heb ik niet eens geopendquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:17 schreef Biogarde het volgende:
En nu aub kappen met het openen van topic's
Nee klopt. Die liet ik open omdat de users er nog wat van maakte.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar zoveel slechte topics heb ik niet eens geopend
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee klopt. Die liet ik open omdat de users er nog wat van maakte.
En?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zit eerst te wachten op een second opinion van de FA's/andere mods achter de schermen.
Topic blijft gewoon dicht.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Janetje het volgende:
Verwijderd.
Precies.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
@ sluiten vingertopic door Janetje: Zeker nog nooit gevingerd geworden en dit soort topic rafelen je trauma's op
Surequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
@ Ananas in vingertopic: Ik kon geen plaatje van I vinden klootviool. I en II zijn beiden ubervetjes.
@ sluiten vingertopic door Janetje: Zeker nog nooit gevingerd geworden en dit soort topic rafelen je trauma's op
Al anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sure!
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=gta%201&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi![]()
![]()
Ben het eens met het tweede deel
Het lijkt wel of Janetje in haar ongesteldheid is blijven hangen zeg![]()
Ze is van nature zo sjaggie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sure!
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=gta%201&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi![]()
![]()
Ben het eens met het tweede deel
Het lijkt wel of Janetje in haar ongesteldheid is blijven hangen zeg![]()
Kick haar eruit, ik ben een veel betere modquote:
Kick 'm wel naar ONZquote:hadden we een gezellig topic.
Ook goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:39 schreef MASD het volgende:
ga maar naar ONZ PSzal even een topique openen
Je bent op zijn tijd echt liefquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
Stront aan de knikker
kan wel dicht toch?
Ik heb hem nog niet eens op de FP bekeken al wel achter de schermenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:22 schreef postmortum het volgende:
bij dat userinterview ben ik toch aardig geweest , he?![]()
Sluiten, ik heb 'm toch gekocht.quote:
Eens.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef donroyco het volgende:
kankerslome kut fok forum
Irritant mannetje...
Faster than light...quote:
Verwijderdquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
N.a.v. mijn KLB topic Goedemoggel en een dubbel topic van iemand anders Goedemoggel / loeter gebruikers zag ik dat user malibu_911 een accountje op FOK! heeft geregisteerd om zijn "goeiemoggel" t-shirts aan te prijzen in betreffende topics.
Om in KLB stijl te blijven: SPAM
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef cerror het volgende:
Die "klacht: <insert domme samenvatting>" bij iedere OP, is dat verplicht ofzo?
het doel van klaagbaak is om de TS zo hard mogelijk af te zeiken ookal heeft hij/zij gelijk en aangezien we lui zijn gaan we het hele bericht niet lezen maar willen we de TS wel zinnig kunnen afzeiken .. vandaar dat klacht: gedoequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef cerror het volgende:
Die "klacht: <insert domme samenvatting>" bij iedere OP, is dat verplicht ofzo?
Het komt een beetje als gehandicaptenzorg over bij mij.
Fout.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
het doel van klaagbaak is om de TS zo hard mogelijk af te zeiken ookal heeft hij/zij gelijk
Heb ik geleerd tijdens mijn klaagbaak inburgeringscursusquote:
KLB is een plek waar mensen lekker kunnen zeiken over wat hen dwars zit, het hart kunnen luchten, ff lekker hun gal kunnen spuwen (tot op zekere hoogte uiteraard).quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ik geleerd tijdens mijn klaagbaak inburgeringscursus![]()
Wat is het dan ?
Maar je moet toegeven dat sommige klachten zich er wel héél erg toe lenenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Janetje het volgende:
Dat sommige mensen het nou leuk vinden hen af te zeiken, is een irritante bijkomstigheid.
ja dat ook maar de TS afzeiken is toch wel het belangrijkstquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
KLB is een plek waar mensen lekker kunnen zeiken over wat hen dwars zit, het hart kunnen luchten, ff lekker hun gal kunnen spuwen (tot op zekere hoogte uiteraard).
Oh zeker. Maar op een gegeven moment zijn de grappen ook wel weer uitgemolken genoeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat sommige klachten zich er wel héél erg toe lenen
Neuh, ze zijn al hard genoeg, getuige het posten in KLBquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja dat ook maar de TS afzeiken is toch wel het belangrijkst![]()
daar wordt hij/zij hard van![]()
Twas eigenlijk meer dat je mijn fipo enzo kon verwijderenquote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Neen.
O.quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Twas eigenlijk meer dat je mijn fipo enzo kon verwijderen
Klacht: Janet is koppigquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar op een gegeven moment zijn de grappen ook wel weer uitgemolken genoeg.
[..]
Neuh, ze zijn al hard genoeg, getuige het posten in KLB
Zo is ze, Janetjequote:
Well, that's stating the obvious.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef Malle_beer het volgende:
Wil je erover praten, Janet?
Wil je ons iets openbaren waardoor dit komt?
Wie?quote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Triggershot het volgende:
Kan de so called mod van jullie, Janetje niet op zwart ofzo, blijf van mijn topic eens af
ze is al zwart , gothic jewaids lollereinzquote:Op maandag 19 november 2007 19:14 schreef Triggershot het volgende:
Kan die so called mod van een Janetje niet op zwart ofzo? blijf van mijn topic af
quote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Triggershot het volgende:
Kan de so called mod van jullie, Janetje niet op zwart ofzo, blijf van mijn topic eens af
quote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze is al zwart , gothic jewaids lollereinz
Ik ni begrijpquote:
hey ga eens ga terug naar je eigen sub , wat van die quasi-intillengeten knuffelen en discussiren over god en de duivel 1 persoon zijn ofzoquote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah rasicme is je nie onbekent zie ik.
Haha je schreef het fout.quote:Op maandag 19 november 2007 19:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey ga eens ga terug naar je eigen sub , wat van die quasi-intillengeten knuffelen en discussiren over god en de duivel 1 persoon zijn ofzo
ja daarom ik zit ik hier en niet bij die spellingnazi's in jouw subforumquote:
Hoofdletter en punt enzo.quote:Op maandag 19 november 2007 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja daarom ik zit ik hier en niet bij die spellingnazi's in jouw subforum![]()
Thanks, zodra ik er kan komen ga ik er even naar kijken.quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef TNA het volgende:
server te druk
Dat weten we nou wel denk ik, FOK!forum 'traagheid' top deel 6 dus.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Thanks, zodra ik er kan komen ga ik er even naar kijken.
Als ze hem willen hebben schop ik hemquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:37 schreef Insomaniac het volgende:
Stomme mailtjes van cocktease collega (v)
Deze lemming is leuker dan de 'originele' open topics. Doe dan schopje naar onz of laat het oogluikend toe.
Top.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ze hem willen hebben schop ik hemEven vragen
Jawel. Maar als ze je waarschuwen of vragen te stoppen, ga je gewoon door. Iets met overal schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:09 schreef Rozevla het volgende:
Ik mag ook nooit is een grapske maken hiero he
We were working on it.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:03 schreef MASD het volgende:
zeg, jullie hebben wat lemmings opengelaten..
Verwijderd en topic is ook meteen dichtquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Er is hier te weinig naaktzijn te weinig snacks in de FB
dat was mijn klacht.
Jezus Gristus wat ergquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Er is hier te weinig naakt in de FB
dat was mijn klacht.
Smaadquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En nu zit je in welk inteelt boerendorp?
Waarom? Je doet zelf ook niet anders dan scheldenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef Frituurkoning het volgende:
Verwijder die beliblei en die james brownie eens uit mijn topic
zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezus Gristus wat erg![]()
[ afbeelding ]
damnquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik niet, plaatje heb ik ooit ergens van een site gehaald maar ik weet niet meer waar![]()
Hoezo Jezus Gristus?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezus Gristus wat erg![]()
[ afbeelding ]
Topic beetje opgeruimd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:37 schreef Burdie het volgende:
HBO'ers die niet kunnen rekenen
Die "Hbo"-roepert voegt niet veel toe aan het topic he
.
Moet je nog eens doen! Volgende keer zet ik je banden leeg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topic beetje opgeruimd.
Waar zijn mijn posts over jodenkoek geblevenquote:Op zondag 2 december 2007 01:10 schreef Biogarde het volgende:
Pikkebaas: Let een beetje op je woorden.
Topic opgeschoond.
Reageren mag in het FB-topic.
Reageer nou maar normaal in dat topic. Grappen oke, maar het kan te ver gaan.quote:Op zondag 2 december 2007 01:13 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Waar zijn mijn posts over jodenkoek gebleven
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je nog eens doen! Volgende keer zet ik je banden leeg.
Slotjequote:Op zondag 2 december 2007 12:25 schreef MASD het volgende:
Hoi
Religieuze mensen die het té serieus nemen.
kan iemand het opruimen of anders maar gewoon sluiten, het slaat nergens meer op.
Nou wow de zus van TS!!!111124314 we hebben haar hyves EINZ ZWEI 111411quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
SF, schop dat zusje zwart haar topic dan naar ONZ. Was best vermakelijk.
Als humor de graadmeter is voor ONZ dan kan er in zijn geheel wel een slotje op.quote:Op zondag 2 december 2007 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou wow de zus van TS!!!111124314 we hebben haar hyves EINZ ZWEI 111411![]()
Weinig humor ik schop hem niet naar ONZ
Tuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef Bob-B het volgende:
Zou een modje zichzelf op aan willen zetten en die berg lemmings willen dichttiefen.
Gelukkig is janetje wel wakkerquote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
welke berg bedoel je ?
Alweer 4,5 uur.quote:
Tot ik erbij neerval.quote:
Briljantquote:Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef TNA het volgende:
Niet kunnen tanken
Een lemming van een IRL-situatie?
Je weet wat er op vragen om een ban voor iemand staat he?quote:Op maandag 3 december 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
Terrorist Sonja Bakker
Gelieve iedereen die het voor Sonja Stakker opneemt een levenslange ban geven
Maakt me geen zak uit, zolang al die magere hoeren maar weg zijn van FOK!quote:Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet wat er op vragen om een ban voor iemand staat he?
Je solliciteerd naar mod-zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:47 schreef donroyco het volgende:
Mensen die er neit van af kunne blijven
Geen reden tot klagen...
Solliciteertquote:
Nee, ben al meer dan 1 jaar mod geweest op een ander groot internetdomein, vond ik genoegquote:
dat gaat nog heel lang duren denk ikquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
KLB is een plek waar mensen lekker kunnen zeiken over wat hen dwars zit, het hart kunnen luchten, ff lekker hun gal kunnen spuwen (tot op zekere hoogte uiteraard).
Dat sommige mensen het nou leuk vinden hen af te zeiken, is een irritante bijkomstigheid.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja dat ook maar de TS afzeiken is toch wel het belangrijkst![]()
daar wordt hij/zij hard van![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat sommige klachten zich er wel héél erg toe lenen
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Janetje het volgende:
Neuh, ze zijn al hard genoeg, getuige het posten in KLB
Ja leuk he.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:49 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is 1 van de beste reeks posten die ik hier gelezen heb
moet je voorstellen hoe KLB eigenlijk zal zijn, als ieder mod of normale gebruiker het originele doel nastreeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
en zo is het! en zo blijft het tenminste nog leuk in klb.
Hihi.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef S1nn3rz het volgende:
gelukkig dat janetje nog gewillig is met slotjes ()
oh. dawast?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Janetje is heel gewillig (met slotjes)
Haar sig zegt genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh. dawast?ik zat reeds met mijn gulp open op een wat spannendere verklaring te wachten.
![]()
Even nog naar Fiets, Bio en Termi zwaaien hoor...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef Janetje het volgende:
Nee sorry..
Maar laten we nu FB weer FB latenAl dat geslowchat
![]()
![]()
![]()
* Janetje mept Janetje op de vingers, niet doen
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef deepart het volgende:
Al die allochtonen mogen van mijn part dood.
Ik heb er net even een slotje aangehangen, zometeen even opruimen dat topic.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom wordt er niet opgetreden tegen users met dit soort reacties:
[..]
?
Beetje eenzijdig jouw posting. Geef op z'n minst een link waar het staat.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom wordt er niet opgetreden tegen users met dit soort reacties:
[..]
?
Link is altijd al aanwezig in quotesquote:Op woensdag 5 december 2007 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje eenzijdig jouw posting. Geef op z'n minst een link waar het staat.
Aha, mevrouw mod is al bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |