Briljante timing heeft jouw post.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Groot zat'.
Zie je, niet in cijfers.
ik gok een ruime C.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Groot zat'.
Zie je, niet in cijfers.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
Surveillance-Fiets ik moet je complimenteren dat je dit topic waar is de huis dj? perfect heb gesloten!![]()
Sluitenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef postmortum het volgende:
S-F mijn topic wat doe je?
nee men van pm-en kun je problemen krijgenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sluiten![]()
![]()
Wat dan![]()
PM hem![]()
Ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef MASD het volgende:
hoi. ik wil niet moeilijk doen maar de user BlaetAep zit mij nu al behoorlijk te irriteren met zijn woordenschat die niet verder rijkt dan "VMBO". kan hier iets meer op gelet worden, is niet echt een nuttige bijdrage op het forum.
Thanks voor het melden.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef MASD het volgende:
hoi. ik wil niet moeilijk doen maar de user BlaetAep zit mij nu al behoorlijk te irriteren met zijn woordenschat die niet verder rijkt dan "VMBO". kan hier iets meer op gelet worden, is niet echt een nuttige bijdrage op het forum.
Er moet er wel één overblijven hè, Bio, toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Nee.
Dat was inderdaad een amusant topic. Enkel omdat er een collega mod in afgezeken is sluit men hem?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Trieste users met ontzettende semi-nonchalante userfoto's
Echt belachelijk dat dat topic dicht is. Druk topic, mensen zijn het ermee eens, klagen over fok mag tegenwoordig én er zijn mods die meeposten zonder gezeik.
Ja erg leuk andere users afzeiken. Omdat het in de fora waar die topics staan niet mag doen we het maar lekker in KLB. Niet de bedoelding, en hier is KLB al helemaal niet voor bedoeld. KLB is om te KLAGEN, niet om users af te zeiken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Trieste users met ontzettende semi-nonchalante userfoto's
Echt belachelijk dat dat topic dicht is. Druk topic, mensen zijn het ermee eens, klagen over fok mag tegenwoordig én er zijn mods die meeposten zonder gezeik.
Het was dan ook een klacht over vreemde ondertitels, waarmee naar complimenten wordt gehengeld. Waarom zou dat in hemelsnaam niet in KLB kunnen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja erg leuk andere users afzeiken. Omdat het in de fora waar die topics staan niet mag doen we het maar lekker in KLB. Niet de bedoelding, en hier is KLB al helemaal niet voor bedoeld. KLB is om te KLAGEN, niet om users af te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |