Briljante timing heeft jouw post.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Groot zat'.
Zie je, niet in cijfers.
ik gok een ruime C.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Groot zat'.
Zie je, niet in cijfers.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
Surveillance-Fiets ik moet je complimenteren dat je dit topic waar is de huis dj? perfect heb gesloten!![]()
Sluitenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef postmortum het volgende:
S-F mijn topic wat doe je?
nee men van pm-en kun je problemen krijgenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sluiten![]()
![]()
Wat dan![]()
PM hem![]()
Ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef MASD het volgende:
hoi. ik wil niet moeilijk doen maar de user BlaetAep zit mij nu al behoorlijk te irriteren met zijn woordenschat die niet verder rijkt dan "VMBO". kan hier iets meer op gelet worden, is niet echt een nuttige bijdrage op het forum.
Thanks voor het melden.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef MASD het volgende:
hoi. ik wil niet moeilijk doen maar de user BlaetAep zit mij nu al behoorlijk te irriteren met zijn woordenschat die niet verder rijkt dan "VMBO". kan hier iets meer op gelet worden, is niet echt een nuttige bijdrage op het forum.
Er moet er wel één overblijven hč, Bio, toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Nee.
Dat was inderdaad een amusant topic. Enkel omdat er een collega mod in afgezeken is sluit men hem?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Trieste users met ontzettende semi-nonchalante userfoto's
Echt belachelijk dat dat topic dicht is. Druk topic, mensen zijn het ermee eens, klagen over fok mag tegenwoordig én er zijn mods die meeposten zonder gezeik.
Ja erg leuk andere users afzeiken. Omdat het in de fora waar die topics staan niet mag doen we het maar lekker in KLB. Niet de bedoelding, en hier is KLB al helemaal niet voor bedoeld. KLB is om te KLAGEN, niet om users af te zeiken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Trieste users met ontzettende semi-nonchalante userfoto's
Echt belachelijk dat dat topic dicht is. Druk topic, mensen zijn het ermee eens, klagen over fok mag tegenwoordig én er zijn mods die meeposten zonder gezeik.
Het was dan ook een klacht over vreemde ondertitels, waarmee naar complimenten wordt gehengeld. Waarom zou dat in hemelsnaam niet in KLB kunnen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja erg leuk andere users afzeiken. Omdat het in de fora waar die topics staan niet mag doen we het maar lekker in KLB. Niet de bedoelding, en hier is KLB al helemaal niet voor bedoeld. KLB is om te KLAGEN, niet om users af te zeiken.
Klopt, maar in dit soort topics kun je wel blijven verwijderen met alle gezeur van dien. Overigens heb ik al even achter de schermen gevraagd hoe het nu precies zit met dat soort topics. Zoals ik al aangaf mag dit niet in de fora waar de foto's zelf staan, dan zou het een beetje raar zijn om het wel toe te staan in andere sub-fora.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
Het ging over de ondertitels die mensen bij de beschrijvingen van de foto's zitten. Edit het andere gezeik dan weg.
Ik snap niet wat er mis was met dat topic in zijn eerste vorm.
Maar van Sugarbabes en Cu2 etc. mag het wel in ONZ? De logica ontgaat me een beetje, ze kiezen zelf ervoor die foto's op internet te plaatsen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit soort topics kun je wel blijven verwijderen met alle gezeur van dien. Overigens heb ik al even achter de schermen gevraagd hoe het nu precies zit met dat soort topics. Zoals ik al aangaf mag dit niet in de fora waar de foto's zelf staan, dan zou het een beetje raar zijn om het wel toe te staan in andere sub-fora.
Tja, wat er in ONZ gebeurd ga ik niet over, als de mods er voor kiezen dat open te laten dan is dat hun goed recht. Ik meen overigens dat er al vaker topics met dit soort inhoud zijn gesloten in KLB, en dan ging het nog niet eens over FOK! users. Overigens zegt de TT van dat topic eigenlijk al voldoende.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar van Sugarbabes en Cu2 etc. mag het wel in ONZ? De logica ontgaat me een beetje, ze kiezen zelf ervoor die foto's op internet te plaatsen?
Ik zit eerst te wachten op een second opinion van de FA's/andere mods achter de schermen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Trap em naar ONZ dan, zonde om zo'n mooi topic te laten verleppen
Probeer 'm zelf eens een PM te sturen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:22 schreef maok het volgende:
Er is een user die mijn avatar heeft gestolen: Terpstra . Het is een zelf gemaakte avatar (mijn naam staat er zelfs in zoals je kunt zien). Ik zou dus graag hebben dat hij hier op aan gespoken wordt (en een ander neemt) dan wel dat iemand die daar bevoegd voor is het plaatje daar weg haalt. Zie ook de TS van dit topic: Monitor maakt geen contact bij opstarten PC
Zijn pm doet het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Probeer 'm zelf eens een PM te sturen.
Wij gaan daartussen in ieder geval niet bemiddelen.
Z'n e-mail adres staat wel in z'n profiel.quote:
Hij zit vooral in KLB, vandaar dat ik het hier maar even aan kaart, maar ik zal zelf nog even wat proberen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Z'n e-mail adres staat wel in z'n profiel.
Daarnaast, dit is klaagbaak-feedback. Hier kunnen mensen klagen over moderatie of aangeven dat er iets aan de hand is in een topic in KLB.
Het is vervelend, maar we kunnen er als crew ook heel weinig aan doen vrees ik...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:34 schreef maok het volgende:
[..]
Hij zit vooral in KLB, vandaar dat ik het hier maar even aan kaart, maar ik zal zelf nog even wat proberen.
Thanks, is weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:18 schreef TechXP het volgende:
"90% van de mensheid verdient de gaskamer"
Stichting Wakker Dier
Dat vind ik een reactie die ik echt niet vind kunnen.
Maar zoveel slechte topics heb ik niet eens geopendquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:17 schreef Biogarde het volgende:
En nu aub kappen met het openen van topic's
Nee klopt. Die liet ik open omdat de users er nog wat van maakte.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar zoveel slechte topics heb ik niet eens geopend
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee klopt. Die liet ik open omdat de users er nog wat van maakte.
En?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zit eerst te wachten op een second opinion van de FA's/andere mods achter de schermen.
Topic blijft gewoon dicht.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Janetje het volgende:
Verwijderd.
Precies.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
@ sluiten vingertopic door Janetje: Zeker nog nooit gevingerd geworden en dit soort topic rafelen je trauma's op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |