Dat kan natuurlijk. Dan werden de dieren te laat geslacht. Grotere kans dat die geur dan komt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
ooh dan hadden wij toch wel een ongelijke pech toen we vroeger op de boerderij tot wel 2x toe die 1-2% te pakken hadden en het vlees niet te bikken was![]()
Waarschijnlijk deden ze het expres, die biggen. Mormels zijn het ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan hadden wij toch wel een ongelijke pech toen we vroeger op de boerderij tot wel 2x toe die 1-2% te pakken hadden en het vlees niet te bikken was![]()
geen ideequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Dan werden de dieren te laat geslacht. Grotere kans dat die geur dan komt.
goede onderbouwingquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk deden ze het expres, die biggen. Mormels zijn het ook.![]()
Ja want stel je voor dat je iets zou geven om een ander levend wezen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:20 schreef DirkZz het volgende:
Huilies...
Die beesten worden vet gemest om te dienen als ons voer. niet meer, niet minder.
Boeien dat ze onverdoofd gecastreerd worden.
Dan wil ik graag de voor de hand liggende wedervraag stellen. Wil je dat ik hem formuleer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Lever daar maar eens wetenschappelijk bewijs voor aan, dan praten we weer verder. Tot die tijd is het gewoon gelul wat je uitkraamt.
Boehoe, lief klein vies varkentje z`n kloten worden afgesneden. en daarna word hij geslacht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat je iets zou geven om een ander levend wezen.
Uitzonderlijk sneu figuur ben je.
dat deed ik al, tot zover geen replyquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dan wil ik graag de voor de hand liggende wedervraag stellen. Wil je dat ik hem formuleer?
hallo.. dit is Fok! he...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:37 schreef DirkZz het volgende:
Sociaal isolement?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dan wil ik graag de voor de hand liggende wedervraag stellen. Wil je dat ik hem formuleer?
ben vaak zat gehecht zonder verdoving omdat der pik meer pijn doet en tijd kost dan een paar hechtingenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef Marble het volgende:
[..]. Laten we jou voortaan dan ook maar onverdoofd behandelen als je een operatie moet ondergaan, want blijkbaar vind je dat veel lekkerder dan met verdoving.
Echt van de zotte om te denken dat het zonder verdoving minder pijn zou doen dan met. Hoe krijg je het uberhaupt in je hoofd? Als je de simpele essentie van het begrip pijnverdoving al niet snapt is het wel heel triest met je gesteld.
Je vergeet dat de meeste dieren(rechten)activisten buiten hun opkomen voor dieren ook bezig zijn voor mensenrechten, milieu e.d. Vaak werkt men ook in de zorgsector.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef DirkZz het volgende:
Je geeft meer om dieren dan om jezelf, omdat je leven toch zo verneukt is omdat je overal buitengesloten word?
Dat lijkt me de instelling van Pvdd
Dat doet men alleen op plekken waar het kan. Sommige delen van het lichaam zijn veel gevoeliger en is het dus veel pijnlijker. Dan is verdoving beter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
ben vaak zat gehecht zonder verdoving omdat der pik meer pijn doet en tijd kost dan een paar hechtingen
Die vergelijking gaat compleet krom en dat weet je. Je snapt zelf toch ook wel dat zo'n klein wondje op geen enkele wijze te vergelijken is met een castratie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben vaak zat gehecht zonder verdoving omdat der pik meer pijn doet en tijd kost dan een paar hechtingen
Staat er toch onder waarom ik dat zeg?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:50 schreef Marble het volgende:
Echt weer zo'n opmerking van iemand zonder argumenten.
De tegenpartij beledigen omdat je niks beters te zeggen hebt.
Jij geeft geen enkele zier om andere levende wezens, dat is veel sicker en gestoorder dan ik ooit zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Staat er toch onder waarom ik dat zeg?
Als je mensen met dieren vergelijkt heb je ze niet helemaal op een rijtje.
rug, hoofd (verschillende plekken), been etc etcquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:53 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat doet men alleen op plekken waar het kan. Sommige delen van het lichaam zijn veel gevoeliger en is het dus veel pijnlijker. Dan is verdoving beter.
Zoals de onderzoeken al aangeven is verdoven echt beter. NIet super veel beter, maar wel beter. En daar gaat het geloof om.
Dat jij dat soort vergelijkingen niet kunt volgen zegt meer over jouw sociale onvermogen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Staat er toch onder waarom ik dat zeg?
Als je mensen met dieren vergelijkt heb je ze niet helemaal op een rijtje.
Snel, ga het tegen je mammie zeggen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef DirkZz het volgende:
Jij geeft meer om dieren dan om mensen.
Jij bent sociaal gestoord.
goede onderbouwing welquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef DirkZz het volgende:
Zeg ik dat? Nee, inderdaad niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef Marble het volgende:
[..]. Laten we jou voortaan dan ook maar onverdoofd behandelen als je een operatie moet ondergaan, want blijkbaar vind je dat veel lekkerder dan met verdoving.
1) Ik werk voor dierenorganisaties o.a. vanuit een eigen bedrijfquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef DirkZz het volgende:
Vraag voor de mensen die voor PvdD stemmen:
1. Wat voor een werk doe je?
2. Wat voor opleiding heb je gehad?
Tja.. weet niet of je man bent, maar stel dat je ballen eraf MOESTEN. Zou je dan ook zeggen, doe maar onverdoofd, anders ben ik twee uur draaierig van de narcose??quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef Sakura het volgende:
En de verdoving hebben ze meer last van dan onverdoofd castreren, die beesten gillen ff, en zodra je ze weer op de grond zet zie je niet dat ze er nog enige last van hebben, ze spelen gewoon weer verder.
Maar ja, wakker dier speelt liever op gevoelens van de mensen dan op de feiten, de feiten leveren immers geen extra geld nieuwe leden op
Ik durf te stellen dat jij minder voor mensen doet dan pvdd-stemmers, wakker dier fans, dierenvrienden, dieractivisten e.d. gemiddeld doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef DirkZz het volgende:
Daar zijn dierenorganisaties daan ook weer heel goed inquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:54 schreef Sakura het volgende:
Maar ja, ook dat is wakker dier, de extremen laten zien, en niet de goede manier van castreren.
Ik ben het met je eens. Maarja, dat doen de meeste organisaties, de extremen laten zien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Daar zijn dierenorganisaties daan ook weer heel goed in![]()
quote:STEM Partij voor de Dieren!!
de mannen die daarop stemmen hopen gewoon stiekum in het broekje van die marianne thieme te mogen voelenquote:
Mag ik al stemmen dan? Cool!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:46 schreef TechXP het volgende:
Kom op zeg joh.. wat stem jij dan ... zal ik jou eens daarover gaan uitlachen
Maar wat een loser ben je zeg..
Hippiequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat je iets zou geven om een ander levend wezen.
Uitzonderlijk sneu figuur ben je.
Mooi dankje voor het bepalen wat ik morgen eetquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:49 schreef Marble het volgende:
Neem zelf maar eens een kijkje.
Het is gewoon afschuwelijk wat ze met die arme biggetjes doen. Afgrijselijk.
Kun je mij ook even psychoanaliseren? Ik geef geen ruk om wat voor levend wezen, of het nou menselijk is of dierlijk. Ik vind het niet erg als er een diersoort uitsterft (vooral panda's, die kutbeesten zijn groot en hebben tanden waarmee ze mensen kunnen eten maar ze vreten gras. Daarbij zijn ze te lui om zich voort te planten.) en het boeit me ook geen hol als er iemand sterft dor wat voor reden dan ook. Dierenleed kan me gestolen worden en menselijk leed moedig ik eigenlijk alleen maar aan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij geeft geen enkele zier om andere levende wezens, dat is veel sicker en gestoorder dan ik ooit zou kunnen zijn.
creeër een gemuteerd lgeer bloeddorstige panda's die de mensheid uitroeitquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Kun je mij ook even psychoanaliseren? Ik geef geen ruk om wat voor levend wezen, of het nou menselijk is of dierlijk. Ik vind het niet erg als er een diersoort uitsterft (vooral panda's, die kutbeesten zijn groot en hebben tanden waarmee ze mensen kunnen eten maar ze vreten gras. Daarbij zijn ze te lui om zich voort te planten.) en het boeit me ook geen hol als er iemand sterft dor wat voor reden dan ook. Dierenleed kan me gestolen worden en menselijk leed moedig ik eigenlijk alleen maar aan.
Oh. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Kun je mij ook even psychoanaliseren? Ik geef geen ruk om wat voor levend wezen, of het nou menselijk is of dierlijk. Ik vind het niet erg als er een diersoort uitsterft (vooral panda's, die kutbeesten zijn groot en hebben tanden waarmee ze mensen kunnen eten maar ze vreten gras. Daarbij zijn ze te lui om zich voort te planten.) en het boeit me ook geen hol als er iemand sterft dor wat voor reden dan ook. Dierenleed kan me gestolen worden en menselijk leed moedig ik eigenlijk alleen maar aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |