quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, want dan schop je tegen een etnische minderheid en dat is niet netjes.
Goeie reden dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef LekkerWijf het volgende:
verdoven doen ze omdat het vlees van ongecastreerde varkens niet te eten is (lees, er zit een enorme lucht aan als je het klaar gaat maken).
rulle beerquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef LekkerWijf het volgende:
verdoven doen ze omdat het vlees van ongecastreerde varkens niet te eten is (lees, er zit een enorme lucht aan als je het klaar gaat maken).
Ga je toch je eigen varkens houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef LekkerWijf het volgende:
Ja het is wel een goede reden om ze te castreren maar NIET onverdoofd!
Een kilo varkensvlees zal er een paar cent duurder op worden wanneer ze wel verdoven en dat betaal ik er graag voor!
je naam en ui zijn misleidend, bijj iemand die kersenbloesem heet verwacht ik een vrouwquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef Sakura het volgende:
En de verdoving hebben ze meer last van dan onverdoofd castreren, die beesten gillen ff, en zodra je ze weer op de grond zet zie je niet dat ze er nog enige last van hebben, ze spelen gewoon weer verder.
Maar ja, wakker dier speelt liever op gevoelens van de mensen dan op de feiten, de feiten leveren immers geen extra geld nieuwe leden op
Heb je het weleens gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef Sakura het volgende:
En de verdoving hebben ze meer last van dan onverdoofd castreren, die beesten gillen ff, en zodra je ze weer op de grond zet zie je niet dat ze er nog enige last van hebben, ze spelen gewoon weer verder.
Maar ja, wakker dier speelt liever op gevoelens van de mensen dan op de feiten, de feiten leveren immers geen extra geld nieuwe leden op
Tsja, daar kan ik niks aan doen, dat is jouw probleem, dan had je de afgelopen jaren maar op moeten letten, maar wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
je naam en ui zijn misleidend, bijj iemand die kersenbloesem heet verwacht ik een vrouw![]()
niks, moet dat danquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:48 schreef Sakura het volgende:
[..]
Tsja, daar kan ik niks aan doen, dat is jouw probleem, dan had je de afgelopen jaren maar op moeten letten, maar wat heeft dat met dit topic te maken?
Hoef ik niet te kijken, ik heb er vaak genoeg bij gestaan, en die beesten hebben er echt veel minder last van dan van een verdoving. En ongecastreerd vlees is zoals gezegt oneetbaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:49 schreef Marble het volgende:
Neem zelf maar eens een kijkje.
Het is gewoon afschuwelijk wat ze met die arme biggetjes doen. Afgrijselijk.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:49 schreef Marble het volgende:
Neem zelf maar eens een kijkje.
Het is gewoon afschuwelijk wat ze met die arme biggetjes doen. Afgrijselijk.
Lever daar maar eens wetenschappelijk bewijs voor aan, dan praten we weer verder. Tot die tijd is het gewoon gelul wat je uitkraamt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:51 schreef Sakura het volgende:
die beesten hebben er echt veel minder last van dan van een verdoving.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:54 schreef beelz het volgende:
Ik wil graag dieren eten die mishandeld zijn enzo. Er is niets fijner dan het proeven van de ellende en het lijden van zo'n dier. Geloof me, mishandelde dieren smaken veel lekkerder dan dieren die niet mishandeld zijn.
kun je het andersom ook aantonen of is jouw wetenschapelijk bewijs je onderbuik gevoel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Lever daar maar eens wetenschappelijk bewijs voor aan, dan praten we weer verder. Tot die tijd is het gewoon gelul wat je uitkraamt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |